Toestand, kan hij ook nog eerder vrijkomen bij goed gedrag?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Voorarrest gaat van de 50 maanden af.
Nog een kansje dat Trump een pardon geeft.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toestand, kan hij ook nog eerder vrijkomen bij goed gedrag?
Dan hoop ik dat ze snel elkaar mogen inoliën in de gevangenis.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nog een kansje dat Trump een pardon geeft.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze snel elkaar mogen inoliën in de gevangenis.
OMG laat dat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nog een kansje dat Trump een pardon geeft.
Hoezo te weinig; de rest van de beschuldigingen zijn niet bewezen. Het enige waar hij voor veroordeeld is, is in Nederland niet eens strafbaar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:23 schreef proud_mami het volgende:
50 maanden minus een jaar in voorarrest, dan zou hij vanwege goed gedrag mss over 2,5 jaar alweer vrij kunnen komen. Veel te weinig vind ik. En nou maar hopen dat die oranje gek hem geen pardon geeft.
https://www.tmz.com/2025/(...)dy-commutation-soon/quote:Donald Trump is considering commuting Diddy's sentence as early as this week, according to a high-ranking White House official.
Gisteren al.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:21 schreef potjecreme het volgende:
Mensen al begonnen. Aan de lang verwachte docu van 50cent?
Ja en ik vind hem de moeite waard om te kijken.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:21 schreef potjecreme het volgende:
Mensen al begonnen. Aan de lang verwachte docu van 50cent?
Ja, tis echt een creep.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen. Ben nu al boos.
Jaquote:Op zaterdag 6 december 2025 13:55 schreef MissButterflyy het volgende:
Op HBO een tijd geleden ook een docu gezien over hem, is deze op Netflix beter?
Die beelden dat diddy van die uitspraken doet vlak voor de zijn arrestatie. Echt wtf.quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben net begonnen aan de docu,. Beste eraan is natuurlijk dat 50 Cent de executive producer is,
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |