wowquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dus mocht je je moeder kwijt zijn.
Ik had hem nog transfervrij overgenomen voor mijn managerscarrière op FC 24.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Schouten kan niet passen.
Goh.
Hoe zie je dat dan??quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:56 schreef Caland het volgende:
Keeper kan er niks van
Zag ik al meteen
Nooit meer Wout.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Ok
@:dombohetolifantje1 bepaalt de TT (mits het helemaal niets met Feyenoord te maken heeft)
Ook.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:57 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Je bent gewoon mad dat er geen Woud staat.
Wij Houden Van Wappies? Of Wij Houden Van BNW?quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Ok
@:dombohetolifantje1 bepaalt de TT (mits het helemaal niets met Feyenoord te maken heeft)
Nee, dicht gekit.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:57 schreef Tjacka het volgende:
hebben vrouwen met een burka ook een opening bij hun vagijn?
Ja.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:57 schreef Tjacka het volgende:
Hij speelt ook wel te veel op safe, ik herken hem niet.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:56 schreef Caland het volgende:
Schouten wordt gefileerd door Grueter
@:slobeend
On-topic.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:57 schreef Tjacka het volgende:
Dit is geen rechterrijtje waar PSV al heel het seizoen tegen speelt.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij speelt ook wel te veel op safe, ik herken hem niet.
Nou, zoveel scheelt het ook weer niet.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is geen rechterrijtje waar PSV al heel het seizoen tegen speelt.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:57 schreef Tjacka het volgende:
Linkquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wist je dat je tegenwoordig ook WD40 parfum hebt?
quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:59 schreef NLGooner het volgende:
Blind denkt dat ie iemand eruit kan lopen
Waarom geef je dan een like?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Teleurstellend gifje. Graag alleen het echte werk.
https://smellslikewd40.com/quote:
Hoe doet Denzel het vanavond?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:01 schreef Caland het volgende:
Ik kan maar moeilijk mijn ongelijk toegeven aangaande Dumbfries.
Ben jij wel echt een jongen?quote:
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:01 schreef Caland het volgende:
Wat is ditquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:00 schreef Erasmus het volgende:
[..]
https://smellslikewd40.com/
https://www.ebay.com/itm/255955615749
Collectors item!
Niveautje Letland.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:01 schreef R-woud93 het volgende:
Dat Ierland kan er helemaal niets van
Gewoon zeggen dat je veel gesnoven hebt vroegâh, dan kom je er mee weg.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:01 schreef Caland het volgende:
die doen het ook goed in frankrijk nuquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gibraltar-uit wordt nog knap lastig zo.
Ik vind het nog steeds een kutvoetballer maar hij is wel belangrijkquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je veel gesnoven hebt vroegâh, dan kom je er mee weg.
Zoet.gifquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Bal over de lijn. Goal afgekeurd. Dit wordt lachen.
Magere nul - twee voor Nederland.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gibraltar-uit wordt nog knap lastig zo.
Zijn energie aan het sparen voor de kraker tegen Nederland!quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die doen het ook goed in frankrijk nu
quote:
Die was gewoon eerste keeper geweest als hij niet altijd kapot was, op kwaliteit is hij vrij duidelijk de beste.quote:
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Bal over de lijn. Goal afgekeurd. Dit wordt lachen.
- Bart Verbruggenquote:Ik ben nog helemaal geen finished article, verre van, ben je ook nooit eigenlijk.
het is wel belangrijk om fit te zijn hoorquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die was gewoon eerste keeper geweest als hij niet altijd kapot was, op kwaliteit is hij vrij duidelijk de beste.
Dat was werkelijk belachelijk maar het is vooral zijn lichaam van glas. Ik geef Koeman ook wel gelijk dat hij klaar is met die wisselshow met keepers, en Bijlows blessuregevoeligheid veroorzaakt dit enigszins.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:05 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Bijlow is kapotgemaakt omdat Van Gaal even interessant moest doen.
Beter dan trainers die helemaal niks zeggen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:06 schreef bbuddybb het volgende:
Koeman zal zo weer afgeven op de spelers.
Droeftoeter is het ook he.
Die had sowieso veel meer moeten spelen de laatste jarenquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Vrij vanaf nu altijd basis.
Bijlow heeft wel een beetje pech. Als jij zijn blessures ziet kan je echt niet beweren dat hij een lichaam van glas heeft.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was werkelijk belachelijk maar het is vooral zijn lichaam van glas. Ik geef Koeman ook wel gelijk dat hij klaar is met die wisselshow met keepers, en Bijlows blessuregevoeligheid veroorzaakt dit enigszins.
waarom is hij zo vaak blessaquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was werkelijk belachelijk maar het is vooral zijn lichaam van glas. Ik geef Koeman ook wel gelijk dat hij klaar is met die wisselshow met keepers, en Bijlows blessuregevoeligheid veroorzaakt dit enigszins.
Kan nog best leuk worden.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:07 schreef R-woud93 het volgende:
Ik weet niet of ik zin heb om dit tot het einde uit te kijken.
Wat makkelijk.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het staat niet goed met Schouten op het veld.
GOH
Rook er nog eentje.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:07 schreef R-woud93 het volgende:
Een flesje Amstel doet wonderen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:07 schreef R-woud93 het volgende:
Mwah, nu twee keer een polsbreuk gehad.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bijlow heeft wel een beetje pech. Als jij zijn blessures ziet kan je echt niet beweren dat hij een lichaam van glas heeft.
Nouja we leven in een vrij landquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:07 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ging er open in en begreep dat hij de kans kreeg maar dit is echt beroerd vandaag.quote:
Je bent zelf een dingetje dat de zak bij elkaar houdtquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:10 schreef Caland het volgende:
Ik heb een zak krentenbollen gehaald en dacht ik pak er één
Is dat dingetje dat de zak bij elkaar houdt opeens van karton
ZE PAKKEN ALLE TRADITIES VAN ONS AF
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ging er open in en begreep dat hij de kans kreeg maar dit is echt beroerd vandaag.
Gelukkig ben ik niet zo opportunistisch om hem op een potje af te schrijven
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Veerman erin
Je verzint het niet
Matig GGMM.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf een dingetje dat de zak bij elkaar houdt
Wilde zaterdagavondquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:10 schreef Caland het volgende:
Dat zou wel onlogisch zijn ja.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Veerman kan een balletje steken. Die heb je volgens Grueter echt nodig.
Dan haal je dus Gakpo er niet af.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Veerman erin
Je verzint het niet
De doppen bij plastic flessen zitten ook al irritant vast aan de fles ook al draai je hem openquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:10 schreef Caland het volgende:
KOEKOEKquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk het niet eigenlijk, ik vind zijn post nergens op slaan
Ja, die wedstrijden ga ik niet terugkijkenquote:
Welke reis?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:14 schreef Erasmus het volgende:
Heb het gevoel dat ik na mijn reis de samenvatting niet perse hoef terug te kijken.
Wie zou jij op fok willen wisselen?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit vind ik een hele rare wissel.
Laten we er open in gaan.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Veerman is echt een van mijn minst favoriete spelers
Hebben we hier nou de ED voor onderbroken?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:14 schreef fetX het volgende:
Wat een verschrikkelijke wedstrijd zeg.
Al besproken.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:14 schreef fetX het volgende:
Wat een verschrikkelijke wedstrijd zeg.
Nee, ik vind zowel zijn persoonlijkheid walgelijk als het feit dat hij zich te goed voelt om mee te lopen met zijn man.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laten we er open in gaan.
Inmiddels al een stuk of 4 ballen zo vrij voor het inschieten gehad.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:16 schreef RipCity het volgende:
Hoezo schiet je die niet direct.
Kap er maar mee
Wiequote:
Als 't draait dan kunnen ze wel wat.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:16 schreef Zorro het volgende:
Als ze de kansen hadden afgemaakt was het al 6-0
Alles erin schieten is wat hoog gegrepen. Maar al was het maar 1.5-0 geweest.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:16 schreef Zorro het volgende:
Als ze de kansen hadden afgemaakt was het al 6-0
Is dit een xG-grapje?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:17 schreef core2duo het volgende:
[..]
Alles erin schieten is wat hoog gegrepen. Maar al was het maar 1.5-0 geweest.
Inso voor Pietje.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Wie zou jij op fok willen wisselen?
Wij wonnen 3-0 van Gibraltar met een volle helft tegen 10 man.quote:
Eens, we zijn middelmatig.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wij wonnen 3-0 van Gibraltar met een volle helft tegen 10 man.Echt een slechte kwalificatie is het geweest.
6,53quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Benieuwd naar de xG van Frankrijk.
Nee als vice-wereldkampioen je volledig laten gaan tegen wat bakkers en slagers, dan ben je gewoon een minderwaardig groep mensen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wij wonnen 3-0 van Gibraltar met een volle helft tegen 10 man.Echt een slechte kwalificatie is het geweest.
We hebben dan ook een matig team.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Oké collega Arnoquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bij het pingpongen heb ik ook wel eens met 11-0 gewonnen.
Staat genoteerd.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bij het pingpongen heb ik ook wel eens met 11-0 gewonnen.
Ah ok. Beetje zoals wij in 2011 met San Marino deden dus?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee als vice-wereldkampioen je volledig laten gaan tegen wat bakkers en slagers, dan ben je gewoon een minderwaardig groep mensen.
Mbappe staat er zelfs nog in, die scoorde de 11e in 74ste minuutquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee als vice-wereldkampioen je volledig laten gaan tegen wat bakkers en slagers, dan ben je gewoon een minderwaardig groep mensen.
Zie mijn post hierboven.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:21 schreef RipCity het volgende:
Dit is lachwekkend. Je begint het Nederland niet eens meer te gunnen
Slechte woordgrappen kun je beter aan mij overlaten.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat was een beetje een Blind schot.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:22 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Slechte woordgrappen kun je beter aan mij overlaten.
Valt wel mee, het is nog niet eens half elf.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:22 schreef Pino112 het volgende:
Waarom wisselt die Koeman altijd zo laat?
Laat me raden, het zijn oppressors?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Pingpong is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de pingpongwereld. Wat is dat eng, hé. ''Chinezen die pingpongen. Jaaaa wat spinnen en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.quote:
Koeman staat ook aan JOUW kant.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Valt wel mee, het is nog niet eens half elf.
Staat in het cursusboek.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:22 schreef Pino112 het volgende:
Waarom wisselt die Koeman altijd zo laat?
Oké Ling Ling Liu.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pingpong is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de pingpongwereld. Wat is dat eng, hé. ''Chinezen die pingpongen. Jaaaa wat spinnen en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.
Laat ik voorop stellen dat ik niet je mening radicaal wil veranderen, maar ik wil je meegeven dat je de zwaarte van dit hele gebeuren onderschat. Ook al ben je vies dik, ook al gooi je zes bacootjes in je mik, ook al gebruik je doping. Pingpong is onmogelijk te winnen door doping of bacootjes/alcohol of kalmeringsmiddelen.
Pingpong is meer dan alleen dat simpele balletjes slaan. Pingpong is meer dan lang leve de alcohol en de gezelligheid. Misschien kan je ondervinden wat pingong werkelijk is als je zelf eens dat batje twee en een half uur lang gaat bespelen, maakt niet uit op welk vlak van de tafel je mikt. Na een uur zal je het al ongelofelijk lastig vinden om door te gaan wegens een pijnlijke arm. Laten we dan nog eens overgaan op het serieuze richten en mikken over 5 games, dat is een nog grotere uitdaging. Dat vergt uithoudingsvermogen en veel mentaliteit.
Je moet het er voor over hebben, dat pingpongen. Het hele jaar door, dag na dag pingpongen om geld bij elkaar te sprokkelen. Het lijkt idioot simpel: het is niet simpel. Je moet lichamelijk goed fit zijn wil je dit vol kunnen houden.
Mentaliteit is misschien wel het belangrijkste. Kan je met tegenslagen omgaan, kan je accepteren dat je even wat minder speelt. Kan je accepteren dat er kritiek op je is. Kan je met druk in een wedstrijd omgaan? Spanning? Onderschat het niet.
Thuis kunnen wij als kijker enorm genieten van dit alles. Al die dronken debielen in het publiek, al die rare figuren aan die tafel, de show, het feest. Pingpongen wordt showerig aangekleed vandaag de dag, maar de kernzaak is pingpongen en daar gaat het nou om.
Beste GGMM, Beste Cavaliers. Ik hoop dat jullie begrijpen dat pingpong meer is dan jullie denken. Ik kan altijd begrijpen dat jullie pingpongen geen sport vinden, maar soms heb ik het idee dat jullie er licht over denken.
Groetjes van een jongen die opgegroeid is met een pingpongbatje.
Koopmeiners.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:23 schreef Caland het volgende:
Oja die gozer die altijd kijkt alsof zijn cavia is overleden hebben we ook nog op de bank
Hoe heet ‘ie Koopmijnders ofzo
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:23 schreef Erasmus het volgende:
Koeman is een soort oom waar je lief voor moet zijn omdat je weet dat hij snel gaat janken.
Gelachen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:23 schreef Erasmus het volgende:
Koeman is een soort oom waar je lief voor moet zijn omdat je weet dat hij snel gaat janken.
Ik schakel over naar Terminator 2quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:29 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ga zo zappen naar Djokovic
@:zipportal @:monkyyy
Vervang het woord pingpong eens door het woord darten?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pingpong is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de pingpongwereld. Wat is dat eng, hé. ''Chinezen die pingpongen. Jaaaa wat spinnen en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.
Laat ik voorop stellen dat ik niet je mening radicaal wil veranderen, maar ik wil je meegeven dat je de zwaarte van dit hele gebeuren onderschat. Ook al ben je vies dik, ook al gooi je zes bacootjes in je mik, ook al gebruik je doping. Pingpong is onmogelijk te winnen door doping of bacootjes/alcohol of kalmeringsmiddelen.
Pingpong is meer dan alleen dat simpele balletjes slaan. Pingpong is meer dan lang leve de alcohol en de gezelligheid. Misschien kan je ondervinden wat pingong werkelijk is als je zelf eens dat batje twee en een half uur lang gaat bespelen, maakt niet uit op welk vlak van de tafel je mikt. Na een uur zal je het al ongelofelijk lastig vinden om door te gaan wegens een pijnlijke arm. Laten we dan nog eens overgaan op het serieuze richten en mikken over 5 games, dat is een nog grotere uitdaging. Dat vergt uithoudingsvermogen en veel mentaliteit.
Je moet het er voor over hebben, dat pingpongen. Het hele jaar door, dag na dag pingpongen om geld bij elkaar te sprokkelen. Het lijkt idioot simpel: het is niet simpel. Je moet lichamelijk goed fit zijn wil je dit vol kunnen houden.
Mentaliteit is misschien wel het belangrijkste. Kan je met tegenslagen omgaan, kan je accepteren dat je even wat minder speelt. Kan je accepteren dat er kritiek op je is. Kan je met druk in een wedstrijd omgaan? Spanning? Onderschat het niet.
Thuis kunnen wij als kijker enorm genieten van dit alles. Al die dronken debielen in het publiek, al die rare figuren aan die tafel, de show, het feest. Pingpongen wordt showerig aangekleed vandaag de dag, maar de kernzaak is pingpongen en daar gaat het nou om.
Beste GGMM, Beste Cavaliers. Ik hoop dat jullie begrijpen dat pingpong meer is dan jullie denken. Ik kan altijd begrijpen dat jullie pingpongen geen sport vinden, maar soms heb ik het idee dat jullie er licht over denken.
Goed verhaal.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan staat er "dartenbatje". Dat kan toch niet.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vervang het woord pingpong eens door het woord darten?
Sinds wanneer doen Chinezen aan darten?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Uh oké?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Bedankt voor het uitleggen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:26 schreef Kriegel het volgende:
Tijd voor de meer dan verdiende 1-1.
Adrian Lewis doet niet mee dus ik ga NIET kijken @Alaphilippe_quote:
Anneloos al gesignaleerd in het topic bohhquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb zo ongekend veel zin in het WK
Hopelijk sluit @JR-Style-93 dan ook aan.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb zo ongekend veel zin in het WK
Diversiteit heeft ons kapot gemaakt.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:27 schreef Kriegel het volgende:
"Voor 1 op de 11 kinderen is voetbal niet vanzelfsprekend"
Daar heeft dit elftal er anders wel meer van.
Dat zou niet heel leuk zijn, want Chinezen kunnen helemaal niet darten. Dus dan gaat de grap verloren.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik hoop op de terugkeer van @Taglianoquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Hopelijk sluit @:JR-Style-93 dan ook aan.
Die zien we wel weer als Ajax wat beter presteert. Net als @maxi-musquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Hopelijk sluit @:JR-Style-93 dan ook aan.
En Paul Lim danquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou niet heel leuk zijn, want Chinezen kunnen helemaal niet darten. Dus dan gaat de grap verloren.
Ja vreemd dat de Ierse Xavi er niet in staatquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:29 schreef Erasmus het volgende:
De 2-0 zal wel vallen als Liam Kelly erin gaat komen.
Zimbabwequote:Op zaterdag 18 november 2023 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Singapore Slinger
Uit welk land zou die komen
Nou en is toch allemaal één pot nat die kant opquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Singapore Slinger
Uit welk land zou die komen
Ging Liam Kelly niet gewoon van het veld af na de volksliederen zoals de rest van de kids?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja vreemd dat de Ierse Xavi er niet in staat
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ging Liam Kelly niet gewoon van het veld af na de volksliederen zoals de rest van de kids?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |