- Bart Verbruggenquote:Ik ben nog helemaal geen finished article, verre van, ben je ook nooit eigenlijk.
het is wel belangrijk om fit te zijn hoorquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die was gewoon eerste keeper geweest als hij niet altijd kapot was, op kwaliteit is hij vrij duidelijk de beste.
Dat was werkelijk belachelijk maar het is vooral zijn lichaam van glas. Ik geef Koeman ook wel gelijk dat hij klaar is met die wisselshow met keepers, en Bijlows blessuregevoeligheid veroorzaakt dit enigszins.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:05 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Bijlow is kapotgemaakt omdat Van Gaal even interessant moest doen.
Beter dan trainers die helemaal niks zeggen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:06 schreef bbuddybb het volgende:
Koeman zal zo weer afgeven op de spelers.
Droeftoeter is het ook he.
Die had sowieso veel meer moeten spelen de laatste jarenquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Vrij vanaf nu altijd basis.
Bijlow heeft wel een beetje pech. Als jij zijn blessures ziet kan je echt niet beweren dat hij een lichaam van glas heeft.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was werkelijk belachelijk maar het is vooral zijn lichaam van glas. Ik geef Koeman ook wel gelijk dat hij klaar is met die wisselshow met keepers, en Bijlows blessuregevoeligheid veroorzaakt dit enigszins.
waarom is hij zo vaak blessaquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was werkelijk belachelijk maar het is vooral zijn lichaam van glas. Ik geef Koeman ook wel gelijk dat hij klaar is met die wisselshow met keepers, en Bijlows blessuregevoeligheid veroorzaakt dit enigszins.
Kan nog best leuk worden.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:07 schreef R-woud93 het volgende:
Ik weet niet of ik zin heb om dit tot het einde uit te kijken.
Wat makkelijk.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het staat niet goed met Schouten op het veld.
GOH
Rook er nog eentje.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:07 schreef R-woud93 het volgende:
Een flesje Amstel doet wonderen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:07 schreef R-woud93 het volgende:
Mwah, nu twee keer een polsbreuk gehad.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bijlow heeft wel een beetje pech. Als jij zijn blessures ziet kan je echt niet beweren dat hij een lichaam van glas heeft.
Nouja we leven in een vrij landquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:07 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ging er open in en begreep dat hij de kans kreeg maar dit is echt beroerd vandaag.quote:
Je bent zelf een dingetje dat de zak bij elkaar houdtquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:10 schreef Caland het volgende:
Ik heb een zak krentenbollen gehaald en dacht ik pak er één
Is dat dingetje dat de zak bij elkaar houdt opeens van karton
ZE PAKKEN ALLE TRADITIES VAN ONS AF
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ging er open in en begreep dat hij de kans kreeg maar dit is echt beroerd vandaag.
Gelukkig ben ik niet zo opportunistisch om hem op een potje af te schrijven
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Veerman erin
Je verzint het niet
Matig GGMM.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf een dingetje dat de zak bij elkaar houdt
Wilde zaterdagavondquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:10 schreef Caland het volgende:
Dat zou wel onlogisch zijn ja.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Veerman kan een balletje steken. Die heb je volgens Grueter echt nodig.
Dan haal je dus Gakpo er niet af.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Veerman erin
Je verzint het niet
De doppen bij plastic flessen zitten ook al irritant vast aan de fles ook al draai je hem openquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:10 schreef Caland het volgende:
KOEKOEKquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk het niet eigenlijk, ik vind zijn post nergens op slaan
Ja, die wedstrijden ga ik niet terugkijkenquote:
Welke reis?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:14 schreef Erasmus het volgende:
Heb het gevoel dat ik na mijn reis de samenvatting niet perse hoef terug te kijken.
Wie zou jij op fok willen wisselen?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit vind ik een hele rare wissel.
Laten we er open in gaan.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Veerman is echt een van mijn minst favoriete spelers
Hebben we hier nou de ED voor onderbroken?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:14 schreef fetX het volgende:
Wat een verschrikkelijke wedstrijd zeg.
Al besproken.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:14 schreef fetX het volgende:
Wat een verschrikkelijke wedstrijd zeg.
Nee, ik vind zowel zijn persoonlijkheid walgelijk als het feit dat hij zich te goed voelt om mee te lopen met zijn man.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laten we er open in gaan.
Inmiddels al een stuk of 4 ballen zo vrij voor het inschieten gehad.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:16 schreef RipCity het volgende:
Hoezo schiet je die niet direct.
Kap er maar mee
Wiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |