Is dat de acteur Hill Harper? Yep, dat is hem.quote:
quote:Op donderdag 23 november 2023 23:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Is dat de acteur Hill Harper? Yep, dat is hem.
Preciés dit inderdaad.quote:"What's going on in the country that a single person thinks this guy would still be a good president when he's said the things he's said and done the things he's done? It's beyond my comprehension he has the support he has."
Meneer, we hebben elkaar eerder gesproken, toen was er toch een beetje respect, 6 januari een hoax noemen, dat komt niet bijster slim over, had je iets te diep in het glaasje gekeken?quote:Op zondag 19 november 2023 20:37 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
Er is iemand een beetje boos geloof ik.
Dat komt omdat we eindelijk eens een rechtse regering hebben en die kan de puinhopen van nu meer dan 20 jaar een linkse regering opruimen. Men is ietwat hardleers. Nu fun allowed, dat zegt het programma, Dag publieke omroep, dag cultuur, dag Marokkaan die naast mij woont. Prachtige tijden!quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:44 schreef ITs_relative het volgende:
Het valt mij op dat een bepaald type user de laatste paar dagen zich weer wat meer toont.
Iemand enig idee hoe en waarom?
John Kelly is dan ook wel een ultieme mongool om daar nu pas achter te komen. En dat was dan "generaal".quote:
Niet liegen...... De laatste 20 jaar zijn rechtse partijen in de meerderheid in de regeringen en al eeuwenlang in de meerderheid in de parlementen. Het zijn vooral de puinhopen van rechts.quote:Op vrijdag 24 november 2023 08:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat komt omdat we eindelijk eens een rechtse regering hebben en die kan de puinhopen van nu meer dan 20 jaar een linkse regering opruimen.
Ik had er /s bij moeten zetten, ik dacht dat het duidelijk genoeg was.quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:21 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Niet liegen...... De laatste 20 jaar zijn rechtse partijen in de meerderheid in de regeringen en al eeuwenlang in de meerderheid in de parlementen. Het zijn vooral de puinhopen van rechts.
Hij komt er dan ook niet 'nu pas' achter. Hij wist dit al toen hij onder Trump diende, maar hij was wel zo naïef om te denken dat hij als 'adult in the room' van nut kon zijn.quote:Op vrijdag 24 november 2023 08:54 schreef OMG het volgende:
[..]
John Kelly is dan ook wel een ultieme mongool om daar nu pas achter te komen. En dat was dan "generaal"..
"I can fix him/her" maar dan de John Kelly versie.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:50 schreef V. het volgende:
[..]
Hij komt er dan ook niet 'nu pas' achter. Hij wist dit al toen hij onder Trump diende, maar hij was wel zo naïef om te denken dat hij als 'adult in the room' van nut kon zijn.
Ik kan me wel voorstellen dat zo iemand dat destijds deed uit een gevoel van landsbelang oid.quote:Op vrijdag 24 november 2023 13:06 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
"I can fix him/her" maar dan de John Kelly versie.
Komt 9 van de 10 gevallen niet goed.
Het hele artikel:quote:
Veegquote:“These people need to understand it’s done when I say it’s done, when I want it to be done, not when they want it to be done,” he added. “That’s kind of where we are there.”
Over twee weken komt er een nieuw healthcare plan, neem ik aan?quote:Op maandag 27 november 2023 19:25 schreef Kijkertje het volgende:
Afschaffing van de ACA wordt ook maar weer afgestoft
[ twitter ]
Vast en zeker!quote:Op maandag 27 november 2023 20:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Over twee weken komt er een nieuw healthcare plan, neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |