misschien hebben we een radiobericht gemistquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:42 schreef Zorro het volgende:
Ik snapte al niet waarom Perez de garage werd ingeduwd.
Jaquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan weten we wie er vanavond droog brood krijgt
ja, echt hequote:Op zaterdag 18 november 2023 09:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Een mod die door het slotje heen en post en geen nieuwe opent.
Toen werd je wakkerquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:42 schreef LTVDK het volgende:
Geen Haas front-rowDan maar Magnussen voor pole
das een showpony dus ja die blijft fanquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is Lewis nog zo'n Las Vegas GP na zo'n niet zo goede kwalificatie
vandaar RIC erinquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:42 schreef StephanL het volgende:
Is op zich geen verrassing Perez eruit, was net al slecht
Het is amusement, geen sport ofzo.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:42 schreef heywoodu het volgende:
Wat blijven die graphics in de kwalificatie toch kut, dat je niet gewoon in het torentje ziet wie er nou wel of niet nog bezig is met een snelle ronde. Leer nou eens van de MotoGP.
blubquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:43 schreef Jane het volgende:
Logan voelt zich als een vis in het water in Vegas, blijkbaar.
Ligt hij in de fontein?quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:43 schreef Jane het volgende:
Logan voelt zich als een vis in het water in Vegas, blijkbaar.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis eerlijk, “ik kon niet sneller”
Kijk zo laat je verantwoordelijkheid zien😤🔥👌🏻
quote:
Is ie ook. Hij spaart steeds wat setjes uit door in Q2 eruit te gaan.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:44 schreef wdn het volgende:
noemde hij Perez nu net een "master of tyremanagement"?!??!?!!
wel in q2, waar yuki faaldequote:Op zaterdag 18 november 2023 09:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die kan er ook geen reet van.
Dit is geen motogpquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:42 schreef heywoodu het volgende:
Wat blijven die graphics in de kwalificatie toch kut, dat je niet gewoon in het torentje ziet wie er nou wel of niet nog bezig is met een snelle ronde. Leer nou eens van de MotoGP.
Verantwoordelijkheid nemen is gewoon het beste uit de auto halen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hij spaart niks uit want gebruikt in de quali’s teveel bandenquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is ie ook. Hij spaart steeds wat setjes uit door in Q2 eruit te gaan.
Zandvoort?quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:42 schreef _UserName_ het volgende:
wanneer was de laatste keer dat er 2 Williams in Q3 stonden?
Verkeerde rap.quote:
Amusementsniveau gaat ook omhoog als het beter te volgen isquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:44 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Het is amusement, geen sport ofzo.![]()
Ze zien rood voor de ogen ja.quote:
In Zandvoort zetten ze dan Snollebollekes aan.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:46 schreef Jane het volgende:
Publiek werd verzocht even enthousiast te doen.
Duidelijk niet, anders waren de graphics wel op ordequote:
Our cars are way better so it doesn't matter en dan met zo'n knauwerig accent.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:46 schreef wdn het volgende:
Dat zal een amerikaan zijn.... mercedes cap en juichen voor Ferrari
Heerlijk makkelijk om te roepen natuurlijk. 🤣quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:45 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Verantwoordelijkheid nemen is gewoon het beste uit de auto halen.
Niet dit.
Die Amerikanen zijn toch allemaal fake publiek?quote:
Klopt, maar dat betekent niet dat je het moet doenquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heerlijk makkelijk om te roepen natuurlijk. 🤣
Als je teamgenoot op p3 staatquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heerlijk makkelijk om te roepen natuurlijk. 🤣
Zo lang we niet in Duitsland of Frankrijk rijden, niets daarvan.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:48 schreef Droopie het volgende:
Eerlijk is eerlijk, omdat er zoveel races zijn vind ik het toch wel leuk dat ze ook een keer in Vegas zijn.
Zouden het 10 races per seizoen zijn, vond ik het een schande.
Stroll had niet eens Q2 mogen starten als die losers van de wedstrijdleiding hun werk gewoon fatsoenlijk zouden doen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:48 schreef Peterselieman het volgende:
Normaal zou Stroll goed gaan op dit soort banen, maar dat Sargeant Q3 haalt is wel een verrassing
Paul Ricard-genotquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo lang we niet in Duitsland of Frankrijk rijden, niets daarvan.
Weer terug naar Paul Ricard.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Paul Ricardquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blauwe ballen?quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:49 schreef greysbones het volgende:
Ik zie nog steeds blauw op die sphere
Of op alle andere borden, en roodquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:49 schreef greysbones het volgende:
Gelukkig start hij naast die andere brokkenpilootquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:49 schreef THEFXR het volgende:
perez eigen schuld eruit, no team fail
Jazeker wel. Dat is eerlijkheid en oprechtheid. Vind ik.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:48 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Klopt, maar dat betekent niet dat je het moet doen
Duitsland?quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jaaaaa bring back Paul Ricard. Sfeer, alles.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geef je nu Paul Ricard een compliment?quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:50 schreef Nattekat het volgende:
Aan de andere kant, zelfs Paul Ricard is beter dan dit
Als LEC 'em alsnog in de muur rijdt, ja.quote:
Twee van de mooiste banen ter wereld liggen in Duitsland.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Duitsland?
Behalve Spa, Interlagos, Monza, Melbourne en Suzuka zal het mij een zorg zijn.
Magnus: "hold my beer"quote:
En rood en geel.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:49 schreef greysbones het volgende:
Ik ben ook in shockquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geef je nu Paul Ricard een compliment?
Zou zijn omdat er in quali toch geen blauwe vlaggen zijn.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:49 schreef greysbones het volgende:
The Green Hell is geen optie met F1 helaas.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Twee van de mooiste banen ter wereld liggen in Duitsland.
De A1 ook nietquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:52 schreef vosss het volgende:
[..]
The Green Hell is geen optie met F1 helaas.
Nu was hij alle kleuren die niet zouden mogen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Zou zijn omdat er in quali toch geen blauwe vlaggen zijn.
Ik vroeg het net ook al.
Wel verwarrend
quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Zou zijn omdat er in quali toch geen blauwe vlaggen zijn.
Ik vroeg het net ook al.
Wel verwarrend
Waarom schaam je je ervoor? Sta gewoon voor je eigen mening maatquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik vind het wel mooie plaatjes.
Verder blijft het een shitshow.
Vloek in 3..2..1..quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:54 schreef Rianne84 het volgende:
Netflix schijnt dit weekend bij Ferrari te zijn
ow daarom doet de pitwall het dit keer eens goedquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:54 schreef Rianne84 het volgende:
thefuckquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:54 schreef THEFXR het volgende:
ze huren die bol voor een half miljoen per dag
Heeft niks meer met racen te maken ditquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom schaam je je ervoor? Sta gewoon voor je eigen mening maat
Ik vind het ook geweldige beelden. Top race weekend dit
Oog van Chrome ziet alles.quote:
Hebben ze wel aardig wat materiaal met de #putdekselgate.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:54 schreef Rianne84 het volgende:
Nou ja, 1%quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft niks meer met racen te maken dit
Hebben de Netflix-mensen de pitwall overgenomen, dan?quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow daarom doet de pitwall het dit keer eens goed
Regisseur van Netflix aan de muurquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow daarom doet de pitwall het dit keer eens goed
Daar gaat een hoop censuur toegepast moeten worden.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:54 schreef Rianne84 het volgende:
Sainz krijgt straf.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:55 schreef LTVDK het volgende:
Maar zo te zien gaat het een Ferrari front-row worden, of Max moet straks nog wat uit de hoge hoed toveren.
Of Magnussen gaat helemaal los.
Ik kan je nu alvast verklappen dat het geen front row wordt.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:55 schreef LTVDK het volgende:
Maar zo te zien gaat het een Ferrari front-row worden, of Max moet straks nog wat uit de hoge hoed toveren.
"De coureurs hebben er last van, worden afgeleid."quote:
Zet je Franse stream nou maar uit.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan je nu alvast verklappen dat het geen front row wordt.
Sainz moet 10 plekken terug, dus dan staat Max front row.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:55 schreef LTVDK het volgende:
Ja maar qua kwalificatie uitslagquote:
Slechter kunnen ze het toch al niet makenquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:54 schreef Rianne84 het volgende:
Laat ze maarquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:56 schreef Sally het volgende:
[..]
"De coureurs hebben er last van, worden afgeleid."
Nou ehm... in een quali niet?
Sorry hoor, voor het herhalen van een antwoord van een ander.
En toch kijken 🤣quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft niks meer met racen te maken dit
Die zijn te zwaar voor de tribunes.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Mocht er weer geen publiek bij trouwens? Ik heb nog geen Amerikaan gezien.
Zoals een hele wijze man zeiquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En toch kijken 🤣
Blijkbaar dus wel
quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:57 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die zijn te zwaar voor de tribunes.
Zoals een wijs man ooit de formule 1 ooit inrichtte (ene Ecclestone) het is show.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoals een hele wijze man zei
1%
Nee het is racenquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het bestaansrecht van F1 is dat het show is, waarom de haat?
met liniaal er bij gemeten?quote:
Dat is vrij closequote:
Willen we MEER of MINDER vliegende putdeksels?quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waar is de show dan? Naar een show komen mensen kijken. Ik zie een met hekken afgezet industrieterrein.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat is het spannendste wat dit weekend tot nu toe gebeurd is, dus meer.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Willen we MEER of MINDER vliegende putdeksels?
Zonder showiness was de F1 nooit zo groot, dus neequote:
Met blauw en rood is hij ook al geweest hoorquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:00 schreef Nizno het volgende:
dacht dat die bol niet geel mocht? zag net toch echt een gele bol met ogen
Ga jij lekker naar de showinessquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zonder showiness was de F1 nooit zo groot, dus nee
vreemdquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met blauw en rood is hij ook al geweest hoor
emoticonquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:00 schreef Nizno het volgende:
dacht dat die bol niet geel mocht? zag net toch echt een gele bol met ogen
neuj want alleen ogenquote:
quote:
je was traagquote:
Is dat groter worden de sport ten goede gekomen dan?quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zonder showiness was de F1 nooit zo groot, dus nee
Je zegt toch net dat het niks met racing te maken heeftquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga jij lekker naar de showinesskijken
Ik kijk naar een race
Die zijn allen goed in die stomme bol laten zien.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:02 schreef Peterselieman het volgende:
Bagger regie. Laat je de langzaam rijdende Sjors zien terwijl Gasly en Albon er nog aan kwamen ...
Ja. Simpel antwoord.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Is dat groter worden de sport ten goede gekomen dan?
ergens gun ik het hemquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:02 schreef greysbones het volgende:
Zou dit de eerste pole zijn dit jaar van Lec die hij in kan zetten in een win ?
Als je het niet snaptquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je zegt toch net dat het niks met racing te maken heeft
Denk wel dat we een inhaalactie voor P1 gaan zien, ja.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Prima kwalificatie.
Las Vegas gaat morgen gewoon leveren.
soms is het beter om gewoon te latenquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je het niet snapt
Ga je het nooit niet begrijpen
Eens. De hatertjes krijgen morgen de deksel op hun neus.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Prima kwalificatie.
Las Vegas gaat morgen gewoon leveren.
Red Bull gefaaldquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Grotendeels gemist. Perez weer gefaald in Q2?
Ik heb het wel gezien!quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Morgen 7:01 en geen minuut eerder
goed bezigquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Morgen 7:01 en geen minuut eerder
Ik ook!quote:
Zo is het. Komen morgen wel terug van hun meningquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. De hatertjes krijgen morgen de deksel op hun neus.![]()
heerlijk die gerechtigheid.
Eens, Ferrari is echt bizar op stratencircuits.quote:
Niet mee eens. Maar dat komt omdat ik van het racen houd en jij van de show.quote:
Gelukkig staat HAM wat verder naar achteren.quote:
tisser mis met masked singer?quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niet mee eens. Maar dat komt omdat ik van het racen houd en jij van de show.
Waarschijnlijk kijk jij ook met plezier naar Masked Singer.
Heel raar voor een commentatorquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hinchcliffe is er ineens wel erg vaak
ik hoorde zulke grommende geluidenquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Probeer dit maar niet meer.
Lekker wildquote:
Maar er wordt gewoon geraced hoorquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niet mee eens. Maar dat komt omdat ik van het racen houd en jij van de show.
Waarschijnlijk kijk jij ook met plezier naar Masked Singer.
Plofkopquote:
quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hinchcliffe is er ineens wel erg vaak
zijn de tranen van checoquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:08 schreef LTVDK het volgende:
Ze hebben wel geluk dat het pas net na de kwalificatie begint met regenen
Van de Indy voor zover ik weet.quote:
Die kan hij over zijn hoofd trekken en dan 'It is I, Leclerc' zeggen.quote:
De Sphere is gewoon tofquote:
We are checkingquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zie kansen voor Ferrari in de Eredivisie.
Nou ja, hij is er zo vaak bij dat ik hem gewoon als vaste commentator ziequote:Op zaterdag 18 november 2023 10:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van de Indy voor zover ik weet.
Sinds wanneer is hij dan commentator bij de F1? Hij doet ook het laatste kwart vh seizoen ineens veel interviews
kreeg er een melding van iddquote:
ik wil daar een keer heenquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Sphere is gewoon tofIn het echt is die nog veel groter dan dat die op tv lijkt
waar???quote:
Ik vind hem op tv al gigantisch.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Sphere is gewoon tofIn het echt is die nog veel groter dan dat die op tv lijkt
quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ik heb kinderquote:
Die was er snel bij. Is toch pas open?quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:11 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Kennis van me is er onlangs geweest, bij U2.
Ze vond het fenomenaal
Atje voor de Spherequote:Op zaterdag 18 november 2023 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die liggen hier ook in huisquote:
Jep. Ze was er een week of 2 terug geloof ik.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die was er snel bij. Is toch pas open?
Totdat ie van youtube wordt genukedquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:12 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik stel 'm uit tot vanmiddag, drukdrukdruk
Ik was er eind september, toen waren ze al druk aan het opbouwen voor de F1quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:11 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Kennis van me is er onlangs geweest, bij U2.
Ze vond het fenomenaal
ik was van plan hem straks te gaan kijkenquote:
Ik heb hem op youtube staan en ik kan hem nog afspelenquote:
ff terugspoelenquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:12 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Net bij t bandje overhandigen aan LEC
Bij mij ook. Snel kijken nuquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:13 schreef Mano_ het volgende:
[..]![]()
Had hem nog open staan in een tab, die lijkt het nog te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |