Jaaaaa bring back Paul Ricard. Sfeer, alles.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo lang we niet in Duitsland of Frankrijk rijden, niets daarvan.
Geef je nu Paul Ricard een compliment?quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:50 schreef Nattekat het volgende:
Aan de andere kant, zelfs Paul Ricard is beter dan dit
Als LEC 'em alsnog in de muur rijdt, ja.quote:
Twee van de mooiste banen ter wereld liggen in Duitsland.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Duitsland?
Behalve Spa, Interlagos, Monza, Melbourne en Suzuka zal het mij een zorg zijn.
Magnus: "hold my beer"quote:
En rood en geel.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:49 schreef greysbones het volgende:
Ik zie nog steeds blauw op die sphere
Ik ben ook in shockquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geef je nu Paul Ricard een compliment?
Zou zijn omdat er in quali toch geen blauwe vlaggen zijn.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:49 schreef greysbones het volgende:
Ik zie nog steeds blauw op die sphere
The Green Hell is geen optie met F1 helaas.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Twee van de mooiste banen ter wereld liggen in Duitsland.
De A1 ook nietquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:52 schreef vosss het volgende:
[..]
The Green Hell is geen optie met F1 helaas.
Nu was hij alle kleuren die niet zouden mogen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Zou zijn omdat er in quali toch geen blauwe vlaggen zijn.
Ik vroeg het net ook al.
Wel verwarrend
quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Zou zijn omdat er in quali toch geen blauwe vlaggen zijn.
Ik vroeg het net ook al.
Wel verwarrend
Waarom schaam je je ervoor? Sta gewoon voor je eigen mening maatquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik vind het wel mooie plaatjes.
Verder blijft het een shitshow.
Vloek in 3..2..1..quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:54 schreef Rianne84 het volgende:
Netflix schijnt dit weekend bij Ferrari te zijn
ow daarom doet de pitwall het dit keer eens goedquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:54 schreef Rianne84 het volgende:
Netflix schijnt dit weekend bij Ferrari te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |