quote:Op vrijdag 17 november 2023 00:10 schreef DaniqueV het volgende:
Oww best wel verschil, die voortanden van Billy zijn in een paar jaar tijd wel veranderd.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En Bats is nog steeds 28 ?quote:Op vrijdag 17 november 2023 15:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij wil niet op instaMaar ze heeft toch al glimpen laten zien ondertussen. Het was een vijftiger geloof ik.
Ondertussen ook al wel 40 ( in die buurt)quote:
Dat zit wel snor jaquote:Op vrijdag 17 november 2023 15:33 schreef mootie het volgende:
Ondertussen heeft Billy, zo te zien, een prima leventje.
Wel voorbij, denk ik.quote:Op vrijdag 17 november 2023 15:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ondertussen ook al wel 40 ( in die buurt)
Dat ga ik proberen te Sherlockenquote:
Ja voor de beugel stonden ze ook zo schreefquote:
Ik ben bang dat ze tandvleesproblemen nu heeft, tanden worden langer en de openingen hoger en nu ook al breder. en misschien ook wel iets erfelijks erbij? Ja die lippen zijn inmiddels flink mega aan het wordenquote:Op vrijdag 17 november 2023 06:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen hoe dat dan komt![]()
Lippen zijn wel flink opgespoten
Neee dat was haar vorige grote liefde waar ze ook weer mee zou gaan trouwen. Dit is weer een nieuwe liefde, oudere man van midden of eind 50, wat was het nu ook alweer?quote:Op vrijdag 17 november 2023 15:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Heeft ze ook al eens haar vriend laten zien op een foto?
Ik dacht trouwens dat zij getrouwd was maar daar is ze alweer van gescheiden dan?
Zou kunnen zijn dat er een kies of tand ergens is getrokken en dan kan het zijn dat je spleetjes krijgt tussen je tanden. Maar als je naar haar moeder kijkt dan denk ik dat dit pas het begin isquote:Op vrijdag 17 november 2023 15:56 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja voor de beugel stonden ze ook zo schreef
[..]
Ik ben bang dat ze tandvleesproblemen nu heeft, tanden worden langer en de openingen hoger en nu ook al breder. en misschien ook wel iets erfelijks erbij? Ja die lippen zijn inmiddels flink mega aan het worden
[..]
Neee dat was haar vorige grote liefde waar ze ook weer mee zou gaan trouwen. Dit is weer een nieuwe liefde, oudere man van midden of eind 50, wat was het nu ook alweer?die een huis laat bouwen in Griekenland wat zij meteen heeft gebombardeerd naar "haar" huis, alles is van Batsie zoals wij haar kennen hé
meteen haar baantje opgezegd en gaan als goed is het wonen over daar en hier in Nederland verdelen
[ afbeelding ]
Bij haar moeder komt het door reuma.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou kunnen zijn dat er een kies of tand ergens is getrokken en dan kan het zijn dat je spleetjes krijgt tussen je tanden. Maar als je naar haar moeder kijkt dan denk ik dat dit pas het begin is![]()
Valt me op dat Billy het elke keer goed voor elkaar heeft met haar vriendjes. Ze schuift altijd haar voeten bij ze onder de tafel en praat dan van “ons” huis.. vervelend voor haar is dat ze als de relatie over is ook zij dan altijd degene is die moet vertrekken en weer op zoek moet naar een nieuwe liefde van haar leven voor onderdak.
Ja dat dus, elke keer valt ze dan weer terug op het bij haar moeder gaan wonen. Maar ik verwonder mij ook erover dat ze elke keer snel weer een ander heeft die dan weer haar grootste liefde is. Hoe vaak hebben wij dat al niet gezien bij haar. Zij past zich als een kameleon aan de nieuwe partner aan. En meteen is alles van hem, ook van haar, dat dan wel weerquote:Op zaterdag 18 november 2023 11:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou kunnen zijn dat er een kies of tand ergens is getrokken en dan kan het zijn dat je spleetjes krijgt tussen je tanden. Maar als je naar haar moeder kijkt dan denk ik dat dit pas het begin is![]()
Valt me op dat Billy het elke keer goed voor elkaar heeft met haar vriendjes. Ze schuift altijd haar voeten bij ze onder de tafel en praat dan van “ons” huis.. vervelend voor haar is dat ze als de relatie over is ook zij dan altijd degene is die moet vertrekken en weer op zoek moet naar een nieuwe liefde van haar leven voor onderdak.
dat vaak valt ook wel mee hoor, als je bekijkt hoe lang Billy al gevolgd wordt.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:39 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja dat dus, elke keer valt ze dan weer terug op het bij haar moeder gaan wonen. Maar ik verwonder mij ook erover dat ze elke keer snel weer een ander heeft die dan weer haar grootste liefde is. Hoe vaak hebben wij dat al niet gezien bij haar. Zij past zich als een kameleon aan de nieuwe partner aan. En meteen is alles van hem, ook van haar, dat dan wel weer
Jouw???????????quote:
Ik denk dat een heel groot gedeelte van de mensheid zo doet. En natuurlijk noem je dat elke keer je grote liefde en als het klikt, ga je samenwonen of samen aan een huis werken of een huis zoeken.quote:Op zondag 19 november 2023 10:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jouw???????????
Marjet legt onder elke tafel haar voeten, als het haar zo uitkomt. Herinner me nog haar ?relatie? met die fitnessgast waar ze meehielp met de verbouwing van ZIJN huis in de hoop er te kunnen blijven. We weten allemaal hoe dit afgelopen is en dat gaat zo haar hele leven al. En telkens weer zijn het haar grote liefdes dus weet niet of zij daarin wel helemaal eerlijk en zichzelf is. We zullen zien hoelang dit nou weer gaat duren.
Kunnen jullie in haar hoofd kijken ofzo?quote:Op zondag 19 november 2023 10:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jouw???????????
Marjet legt onder elke tafel haar voeten, als het haar zo uitkomt. Herinner me nog haar ?relatie? met die fitnessgast waar ze meehielp met de verbouwing van ZIJN huis in de hoop er te kunnen blijven. We weten allemaal hoe dit afgelopen is en dat gaat zo haar hele leven al. En telkens weer zijn het haar grote liefdes dus weet niet of zij daarin wel helemaal eerlijk en zichzelf is. We zullen zien hoelang dit nou weer gaat duren.
Natuurlijk moet een ieder dat voor zich weten maar het lijkt mij een zeer doelloos bestaan om je geluk altijd maar af te laten hangen van iemand met geld en een eigen woning, in Nederland of het buitenland. En we weten nu dat ze er na verloop van tijd toch weer uit wordt gedonderd. Ook die beweringen van dat zij een designer is, alsof die met verf bespoten broeken zo origineel zijn, en dan zien hoe slonzig zij er altijd bijloopt alsof ze haar kleren op een Turkse markt koopt ofzo is een lachertje. Maar goed, nogmaals, het is háár leven. Valt me ook op dat al die andere zelfbenoemde BN-ers zo oppervlakkig zijn met hun foto´s op social media. Zijn het geen buitensporige etentjes dan staan ze wel hele dagen voor een spiegel met hun mobieltje of zijn ze met vakantie in een of ander tropisch oord. Ik denk dat ik daar veel te nuchter voor ben en ben het helemaal eens met DanigueV.quote:Op zondag 19 november 2023 10:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat een heel groot gedeelte van de mensheid zo doet. En natuurlijk noem je dat elke keer je grote liefde en als het klikt, ga je samenwonen of samen aan een huis werken of een huis zoeken.
Ze doet helemaal niemand kwaad ermee, maakt geen huwelijken kapot, gaat niet achteraf vreselijk natrappen enz.
En het is natuurlijk wel zo dat zij, op haar leeftijd, al wat relaties achter de rug kan hebben
quote:Op zondag 19 november 2023 13:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Natuurlijk moet een ieder dat voor zich weten maar het lijkt mij een zeer doelloos bestaan om je geluk altijd maar af te laten hangen van iemand met geld en een eigen woning, in Nederland of het buitenland. En we weten nu dat ze er na verloop van tijd toch weer uit wordt gedonderd. Ook die beweringen van dat zij een designer is, alsof die met verf bespoten broeken zo origineel zijn, en dan zien hoe slonzig zij er altijd bijloopt alsof ze haar kleren op een Turkse markt koopt ofzo is een lachertje. Maar goed, nogmaals, het is háár leven. Valt me ook op dat al die andere zelfbenoemde BN-ers zo oppervlakkig zijn met hun foto´s op social media. Zijn het geen buitensporige etentjes dan staan ze wel hele dagen voor een spiegel met hun mobieltje of zijn ze met vakantie in een of ander tropisch oord. Ik denk dat ik daar veel te nuchter voor ben en ben het helemaal eens met DanigueV.
quote:Op zondag 19 november 2023 13:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Natuurlijk moet een ieder dat voor zich weten maar het lijkt mij een zeer doelloos bestaan om je geluk altijd maar af te laten hangen van iemand met geld en een eigen woning, in Nederland of het buitenland. En we weten nu dat ze er na verloop van tijd toch weer uit wordt gedonderd. Ook die beweringen van dat zij een designer is, alsof die met verf bespoten broeken zo origineel zijn, en dan zien hoe slonzig zij er altijd bijloopt alsof ze haar kleren op een Turkse markt koopt ofzo is een lachertje. Maar goed, nogmaals, het is háár leven. Valt me ook op dat al die andere zelfbenoemde BN-ers zo oppervlakkig zijn met hun foto´s op social media. Zijn het geen buitensporige etentjes dan staan ze wel hele dagen voor een spiegel met hun mobieltje of zijn ze met vakantie in een of ander tropisch oord. Ik denk dat ik daar veel te nuchter voor ben en ben het helemaal eens met DanigueV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Helemaal waar.. ze fladdert van de ene naar de andere en elke keer is het dan de liefde van haar levenquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:39 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja dat dus, elke keer valt ze dan weer terug op het bij haar moeder gaan wonen. Maar ik verwonder mij ook erover dat ze elke keer snel weer een ander heeft die dan weer haar grootste liefde is. Hoe vaak hebben wij dat al niet gezien bij haar. Zij past zich als een kameleon aan de nieuwe partner aan. En meteen is alles van hem, ook van haar, dat dan wel weer
quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:51 schreef Chanel5 het volgende:
Bil heeft totaal geen [probleem met delen, alles wat van hem is is ook van haar.
Klopt, ik zou het ook erg vinden om elke keer maar weer richting moeders te moeten gaan en bij te gaan wonen. Gelukkig heeft ze haar nog en kan ze daar terecht. Maar ze doet het ook elke keer zelf, zodra ze weer iemand heeft gevonden, gaat ze aan de voeten van die persoon liggen spinnen, grijpt haar koffertje met kleding en hoppa "ik heb weer een nieuw huis"quote:Op zondag 19 november 2023 14:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Helemaal waar.. ze fladdert van de ene naar de andere en elke keer is het dan de liefde van haar leven![]()
Ik zou er echt niet gelukkig van worden om altijd maar op de schopstoel te zitten en nooit iets te hebben waarin je gelijkwaardig bent. Ze is oud genoeg en heeft al genoeg tijd gehad om zelf iets op te bouwen.
Je hoeft het niet perse te benoemen of het de liefde van je is en zeker niet als je al tig liedjes van je leven hebt gehad zoals in haar geval. En of ze geen huwelijk kapot maakt is nog maar de vraag. Toen ze een week in Utopia was stond ze al met een getrouwde man onder te douche te zoenen.quote:Op zondag 19 november 2023 10:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat een heel groot gedeelte van de mensheid zo doet. En natuurlijk noem je dat elke keer je grote liefde en als het klikt, ga je samenwonen of samen aan een huis werken of een huis zoeken.
Ze doet helemaal niemand kwaad ermee, maakt geen huwelijken kapot, gaat niet achteraf vreselijk natrappen enz.
En het is natuurlijk wel zo dat zij, op haar leeftijd, al wat relaties achter de rug kan hebben
Ze heeft van alles veel gedaan.. mannen baantjes en noem maar op.quote:Op zondag 19 november 2023 14:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Klopt, ik zou het ook erg vinden om elke keer maar weer richting moeders te moeten gaan en bij te gaan wonen. Gelukkig heeft ze haar nog en kan ze daar terecht. Maar ze doet het ook elke keer zelf, zodra ze weer iemand heeft gevonden, gaat ze aan de voeten van die persoon liggen spinnen, grijpt haar koffertje met kleding en hoppa "ik heb weer een nieuw huis"
Moet ook ineens weer denken aan dat topic. Billy haar CV, de lijst werdt maar langer en langer wat ze allemaal had gedaan. ook dat gedrag laat ze buiten Utopia nog steeds zien, nu heeft ze ineens weer gedaan![]()
Voque Academie Amsterdam
Stylist Fashion/Apparel Design
2005 - 2009![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 november 2023 14:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze heeft van alles veel gedaan.. mannen baantjes en noem maar op.
Ik denk dat ze in haar leven meer piemels op heeft als dat ik frikandellen heb gegeten
heel bijzondere reactie dit.quote:Op zondag 19 november 2023 13:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zelfs Vogue kan ze niet spellen.quote:Op zondag 19 november 2023 14:36 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
![]()
https://nl.linkedin.com/in/billy-bakker-70663533
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaja en dat na 4 jaar erop gezeten te hebbenquote:Op zondag 19 november 2023 16:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zelfs Vogue kan ze niet spellen.
Ahwwquote:Op zondag 19 november 2023 16:41 schreef pullup het volgende:
Haar hondje is helaas overledenToch 16 jaar geworden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cemal heeft die wel vaker laten zien.quote:Op zondag 19 november 2023 18:11 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Jaja en dat na 4 jaar erop gezeten te hebben![]()
[..]
Ahwwnu is 17 oud mogen worden wel een mooie leeftijd maar afscheid nemen van je huisdier is altijd moeilijk
Ik vind er niets aan die Cemal in zijn blote reetmisschien ook wel omdat je weet van wie die reet is
![]()
quote:Op zondag 19 november 2023 18:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Cemal heeft die wel vaker laten zien.
quote:Op zondag 19 november 2023 18:32 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
https://www.utopiatvshow.(...)t-een-hogedrukspuit/
Zoutkruisje it is, ook een one day fly/passant gebleken die geen taarten kon bakken waarvoor ze gekomen was....quote:
Dit is ze later gaan doen.quote:Op zondag 19 november 2023 20:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zoutkruisje it is, ook een one day fly/passant gebleken die geen taarten kon bakken waarvoor ze gekomen was....
Kitty, weet zo niet eens meer van welke RLS zij was.quote:
Big brother 2021quote:Op dinsdag 21 november 2023 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kitty, weet zo niet eens meer van welke RLS zij was.
Volgens mij van EJVJL
O ik had bb vorig jaar en ejvjl terug gekeken aan deelnemers. Maar is alweer langer geleden.quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Big brother 2021die had de hele dag roze pak aan enz
Tijd gaat snel. Was verder wel een leuke groep beter dan vorig jaar en dit jaarquote:Op dinsdag 21 november 2023 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik had bb vorig jaar en ejvjl terug gekeken aan deelnemers. Maar is alweer langer geleden.
Kijken wat dit jaar brengt 🤔quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tijd gaat snel. Was verder wel een leuke groep beter dan vorig jaar en dit jaar
Was dus 2022![]()
Dat klopt, ze was zo blij om mee te kunnen doen, maar was wel een van de eersten die moest vertrekken.quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:12 schreef Verida het volgende:
[..]
zat die niet in een van de BigBrothers?
Die wilde toen niet naar huis volgens mij
Yes is altijd maar weer afwachtenquote:
Styliste bij Wehkamp!quote:Op zondag 19 november 2023 14:36 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
![]()
https://nl.linkedin.com/in/billy-bakker-70663533
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 november 2023 14:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze heeft van alles veel gedaan.. mannen baantjes en noem maar op.
Ik denk dat ze in haar leven meer piemels op heeft als dat ik frikandellen heb gegeten
Betere versie van Billy? Ze was toen al erg naïef en afhankelijk van anderen.quote:Op zondag 19 november 2023 17:26 schreef freaky40 het volgende:
Zie haar nog dagelijks op mijn scherm in de Utopia tijd, de 2e periode dat ze daar was in de afleveringen/seizoenen die terug te kijken zijn. Binnen gehaald oor Ruud. Dat was de betere versie van Billy, daarna is het rap snel bergafwaarts gegaan door de vele ingrepen die ze aan zichzelf heeft laten doen, dat begon in Utopia met een paar rimpeltjes die tot daar een toe waren, daarna moest ze haar neus onder handen laten nemen, en de rest is geschiedenis... ik herken haar nu eigenlijk niet meer terug.
Shemale begint steeds meer op Ruud te lijken qua haardracht, copycat...
O, zag ik over het hoofd. Ja, uiterlijk is ze erg veranderd en niet echt in haar voordeel.quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:59 schreef freaky40 het volgende:
Heb het niet over het karakter maar over het uiterlijk.
Ze was gewoon styliste bij Wehkamp, geen woord van gelogen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Styliste bij Wehkamp!Het lijkt allemaal erg hoog van de toren blazen en niet willen inzien dat ze nog steeds niets van haar leven gemaakt heeft. Maar de klanten die haar broeken fantastisch vinden, ook al blijven alle verfspetters achter in de wasmachine, vinden het kennelijk alleen maar belangrijk dat die broek nog past! Schiet mij maar lek.
waarom zou zij moeten inzien dat ze nog steeds niets van haar leven heeft gemaakt? Omdat jij die mening hebt over haar leven?quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Styliste bij Wehkamp!Het lijkt allemaal erg hoog van de toren blazen en niet willen inzien dat ze nog steeds niets van haar leven gemaakt heeft. Maar de klanten die haar broeken fantastisch vinden, ook al blijven alle verfspetters achter in de wasmachine, vinden het kennelijk alleen maar belangrijk dat die broek nog past! Schiet mij maar lek.
Bil heeft van alles gedaanquote:Op dinsdag 21 november 2023 12:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Niets voor langere tijd, ze hopt van het ene baantje naar het andere net zoals ze hopt van de ene naar de andere vent.quote:
Maar wat is je punt?quote:Op donderdag 23 november 2023 10:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Niets voor langere tijd, ze hopt van het ene baantje naar het andere net zoals ze hopt van de ene naar de andere vent.
Dat ze geen stabiel leven heeft, een bepaalde richting uitgaat. Erg chaotisch allemaal en onzeker dus vraag mij af of ze daar nou zo gelukkig van wordt. Moet ze allemaal zélf weten maar dat soort mensen geeft mij de kriebels. Een beetje laat maar waaien houding. Maar goed, gaat mij ook geen flikker aan.quote:
En ze was dus ook styliste bij de Wehkampquote:Op donderdag 23 november 2023 10:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat ze geen stabiel leven heeft, een bepaalde richting uitgaat. Erg chaotisch allemaal en onzeker dus vraag mij af of ze daar nou zo gelukkig van wordt. Moet ze allemaal zélf weten maar dat soort mensen geeft mij de kriebels. Een beetje laat maar waaien houding. Maar goed, gaat mij ook geen flikker aan.
ja en?quote:Op donderdag 23 november 2023 10:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Niets voor langere tijd, ze hopt van het ene baantje naar het andere net zoals ze hopt van de ene naar de andere vent.
Ze is drie maandjes op reis door drie landenquote:
Huub is ook al zo'n linkse idioot geworden. Maar ja, de media waarin hij werkzaam is en hun linkse indoctrinatie doet wat met een mens schijnbaar...quote:
Gelukkig is hij gewoon nog even intelligent en heeft nog dezelfde goede smaak als in het programma.quote:Op vrijdag 24 november 2023 18:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Huub is ook al zo'n linkse idioot geworden. Maar ja, de media waarin hij werkzaam is en hun linkse indoctrinatie doet wat met een mens schijnbaar...
Dat zeg ik dan ook niet, evengoed een eindbaas in zijn tijd in de Gouden Kooi en ook Utopia achter de schermen maakte hij tot een succes.quote:Op vrijdag 24 november 2023 18:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Gelukkig is hij gewoon nog even intelligent en heeft nog dezelfde goede smaak als in het programma.
quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze is volgens mij een reis aan het maken van een aantal maanden.
Ah vandaarquote:Op vrijdag 24 november 2023 17:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze is drie maandjes op reis door drie landen
[ afbeelding ]
Gisteren de aflevering gezien waarin deze mevrouw de loods in kwam als nieuwe bewoonster. Iedereen van slag, Boyd, Do, Romy, Billy...quote:
Verkeerde topicquote:Op vrijdag 24 november 2023 18:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Huub is ook al zo'n linkse idioot geworden. Maar ja, de media waarin hij werkzaam is en hun linkse indoctrinatie doet wat met een mens schijnbaar...
Dat dacht ik ook al jaquote:Op zondag 26 november 2023 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
3 uur wekker?! ze komt terug naar Nederland?
Als ze vanaf nu een half jaar niet meer post zal dat het wel zijn.. Maar denk dat ze nog wel wat vliegveld posts achterlaatquote:
Ik zie nu dat ze in december weer te boeken isquote:Op zondag 26 november 2023 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze vanaf nu een half jaar niet meer post zal dat het wel zijn.. Maar denk dat ze nog wel wat vliegveld posts achterlaat
Oh ... wat kost dat dan ?quote:Op zondag 26 november 2023 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ze in december weer te boeken is![]()
Dat kan ik je haarfijn vertellen via dit plaatjequote:
Ik vind het een leuke outfitquote:Op maandag 27 november 2023 11:48 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ga ervoorquote:
Omdat hij een andere mening heeft?quote:Op dinsdag 28 november 2023 01:00 schreef freaky40 het volgende:
Gelukkig heeft Huub geen verstand van politiek, en wel meer verstand van TV maken. Count your blessings dude...
Dit ras wordt ook helemaal kapot gefokt.quote:Op maandag 27 november 2023 11:52 schreef pullup het volgende:
Ze hebben ook allemaal zo'n hondje
[ afbeelding ]
En het was al niet veelquote:Op dinsdag 28 november 2023 12:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dit ras wordt ook helemaal kapot gefokt.
OMG die kousen en schoenenquote:Op woensdag 29 november 2023 12:32 schreef pullup het volgende:
Een kleine aardbeving heeft ze wel verdiend nu
En weer proberen nieuw leven in te blazen, laatste keer was begin vorig jaar, wat ook op niets is uitgelopen, de samenwerking met anderen.quote:
quote:
Ja die was lang stil, maar ze is weer boven Jan zo te lezen ;-)quote:Op woensdag 29 november 2023 13:27 schreef pullup het volgende:
Oh die Ramona had al even iets meer gepost
Ja ze had een of andere beautysalon account maar die was altijd lastig te vinden omdat er wel een stuk of 15 van zijn dacht ikquote:Op woensdag 29 november 2023 13:29 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja die was lang stil, maar ze is weer boven Jan zo te lezen ;-)
Ja ze heeft nu andere plannen weer , naam ook aangepastquote:Op woensdag 29 november 2023 13:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ze had een of andere beautysalon account maar die was altijd lastig te vinden omdat er wel een stuk of 15 van zijn dacht ik
Ook een leuk ventjequote:Op woensdag 29 november 2023 13:34 schreef pullup het volgende:
Kleine van Isabella groeit ook rap
[ afbeelding ]
Net zo gek als zijn moederquote:
Heej, je bent volgend jaar weer jarig neem ik aan, zal ik je nu maar vast feliciteren..? dan weet ik zeker een keer op tijd te zijnquote:Op woensdag 29 november 2023 13:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ook een leuk ventje
[..]
Net zo gek als zijn moeder![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 november 2023 14:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej, je bent volgend jaar weer jarig neem ik aan, zal ik je nu maar vast feliciteren..? dan weet ik zeker een keer op tijd te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op woensdag 29 november 2023 14:28 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Het blijft verbluffend hoelang de Utopianen aan de weg blijven timmerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
ADHDquote:Op woensdag 29 november 2023 19:35 schreef pullup het volgende:
Wat heb je nu weer gedaan Bats?
[ afbeelding ]
Zijn dit foto’s die de kleding moet gaan verkopen?? Het lijkt wel dat ze ergens anders voor klaar ligtquote:Op woensdag 29 november 2023 13:08 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
OMG die kousen en schoenen![]()
[..]
En weer proberen nieuw leven in te blazen, laatste keer was begin vorig jaar, wat ook op niets is uitgelopen, de samenwerking met anderen.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ramona haakt er al op in. Goed van haar eigenlijk, dat jasje is ook uit de Utopiatijd en dat was niet alleen Batss die dit deed, ook nog die andere meiden en Ramona is volgens miij toen ook uren (of nog veel langer) bezig geweest met dat beplakken van de jas.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ramonaspreekt SPREKEN IS GOUD!
Voor mij dan in iedergeval. Het werkt als een soort van therapie. Het publiek meenemen in mijn ervaring.
Van vmbo'er naar hbo' er (terwijl ik als vmbo'er ook al goed genoeg was hoor)
Van kind met alleenstaande moeder naar eigenlijk nooit kind geweest.
Van getrouwde vrouw naar gescheiden vrouw met als bonus een angstoornis.
Van verliefd naar depressief door een narcist
Van onzeker meisje naar onzekere vrouw.
En nu ben ik hier.
RamonaSpreekt❤️
**Wil je mij uitnodigen voor een workshop, masterclass of speech? Stuur me dan een pb!**
#spreker #ambiteuzemeisjes
#ondernemen #ladyboss #keynotespeaker #leżing #kansengelijkheid #mentalegezondheid
#ondernemendevrouwen #ondernemer #ondernemerschap
[ afbeelding ]
ramonaspreekt
•
Zaanse Schans, Zaadam, Netherlands
🌷✨ Een Nieuw Hoofdstuk in Zaandam! ✨🌷
Hey allemaal! 🌟 Ik heb iets nieuws te melden - ik ga een nieuw avontuur aan en verhuis naar Zaandam! 🏠✈️ De prachtige grachten, bruisende cultuur en landschappen roepen mijn naam, en ik kan niet wachten om deel uit te maken van deze prachtige gemeenschap.🌷💫
Terwijl ik inpak en me voorbereid op dit nieuwe hoofdstuk, ben ik vervuld met een mix van emoties - opwinding, zenuwen en heel veel blijdschap.💼🎉 Het is een frisse start, een kans om nieuwe plekken te verkennen, nieuwe vrienden te maken en mooie herinneringen te creëren en dat samen met mijn lief! 🗺️✨
Ik wil mijn dankbaarheid uitspreken aan iedereen die tot nu toe deel heeft uitgemaakt van mijn leven. Jullie steun, liefde en vriendschap betekenen alles voor me, en hoewel de afstand kan veranderen, blijven onze banden sterk. 🙏💖
Blijf op de hoogte terwijl ik mijn ervaringen en ontdekkingen deel in deze betoverende stad - de schilderachtige windmolens, de charmante architectuur en de heerlijke lokale keuken. 🌷🍰
Bedankt dat jullie deel uitmaken van deze reis! Laten we alles halen uit elk moment en de schoonheid omarmen die ons te wachten staat in Zaandam en daarbuiten. 💫🌍 #NieuweStart #ZaandamAvontuur #KlaarVoorWatKomenGaat#samenmetmijnlief#
En Bill met de oude meuk, poging 3 geloof ik?quote:Op woensdag 29 november 2023 14:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het blijft verbluffend hoelang de Utopianen aan de weg blijven timmeren
Yes, ik vond het ook vage foto's, die ene is net een mannelijk lichaam en die andere, euhmm...alsof er drugs in het spel waren? mis de band om de arm Kan het ook niet echt goede reclamefoto's vindenquote:Op donderdag 30 november 2023 10:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zijn dit foto’s die de kleding moet gaan verkopen?? Het lijkt wel dat ze ergens anders voor klaar ligt
Die mond als je in doet zoemenquote:Op donderdag 30 november 2023 12:23 schreef pullup het volgende:
Daar komt ze weer
Lotus is wel de meest saaie ooit. Daar is toch geen bal aan.quote:Op donderdag 30 november 2023 13:48 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Die mond als je in doet zoemen
[ afbeelding ]
Kan je beter naar Lotus kijken, mooi buikje![]()
Het lijkt echt net of ze iets anders wil verkopen.. ze ligt er helemaal klaar voorquote:Op donderdag 30 november 2023 13:45 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
En Bill met de oude meuk, poging 3 geloof ik?
[..]
Yes, ik vond het ook vage foto's, die ene is net een mannelijk lichaam en die andere, euhmm...alsof er drugs in het spel waren? mis de band om de arm Kan het ook niet echt goede reclamefoto's vinden
Een hele goede styliste dusquote:Op donderdag 30 november 2023 15:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het lijkt echt net of ze iets anders wil verkopen.. ze ligt er helemaal klaar voor
Ja idd ..ordinairquote:Op donderdag 30 november 2023 15:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het lijkt echt net of ze iets anders wil verkopen.. ze ligt er helemaal klaar voor
Als je het zo bekijktquote:Op donderdag 30 november 2023 17:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Een hele goede styliste dusZe weet met simpele middelen een heel andere sfeer te creeeren
Dylan hoeft nooit te twijfelen of ze vreemd is gegaan.. echt spitting imagequote:
Hij heeft veel voor zijn dieren over zegquote:Op vrijdag 1 december 2023 12:16 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wel leuk dat hij zijn roeping heeft gevondenquote:Op vrijdag 1 december 2023 13:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zo schattig die 2![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hubby? Ze zijn inmiddels getrouwd?quote:
quote:Op vrijdag 1 december 2023 14:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wel leuk dat hij zijn roeping heeft gevonden
Ja daar is hij wel goed mee bezig vind ikquote:Op vrijdag 1 december 2023 18:27 schreef Kanaroe het volgende:
Prachtig, die dieren van Ruud![]()
En bedankt voor het plaatsen lieve mensen
Zorgt uitstekend voor deze dieren. Misschien slimmer geweest als de 2 zijdelen gesloten waren. Maar buiten dat hebben de dieren telkens lekkere verse hooi en stro om op te liggen. Zijn deze dieren trouwens van hem zelf want dat lijkt mij een dure hobby. Doet hij ook nog iets anders om het benodigde geld mee op te hoesten?quote:Op zaterdag 2 december 2023 15:15 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er staat een, aan drie kanten afgesloten, hok bij, waar ze verdere beschutting kunnen zoekenquote:Op zondag 3 december 2023 09:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zorgt uitstekend voor deze dieren. Misschien slimmer geweest als de 2 zijdelen gesloten waren. Maar buiten dat hebben de dieren telkens lekkere verse hooi en stro om op te liggen. Zijn deze dieren trouwens van hem zelf want dat lijkt mij een dure hobby. Doet hij ook nog iets anders om het benodigde geld mee op te hoesten?
quote:Op zondag 3 december 2023 10:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Er staat een, aan drie kanten afgesloten, hok bij, waar ze verdere beschutting kunnen zoeken
De dieren zijn van Ruud en hij heeft een verhuisbedrijf en werkt hard voor zijn inkomen.
Flinke jongens zijn hetquote:Op zaterdag 2 december 2023 15:15 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind Bix ook zo mooi dierquote:
quote:Op zondag 3 december 2023 15:46 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik vind Bix ook zo mooi dier
[ afbeelding ]
En Kaapie die galloway vind ik ook zo gaaf
[ afbeelding ]
Echt hequote:
Een beetje? zeg maar beetje boelquote:Op maandag 4 december 2023 10:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die is echt een beetje sneu geworden
Ik volg het allemaal niet meer zo , ik zie hier weleens wat voorbij komen , verder voel ik ook niet de behoefte om alles van hem te volgen. Je snapt vast wel waaromquote:Op maandag 4 december 2023 12:44 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Een beetje? zeg maar beetje boel![]()
![]()
Meneertje rijd in zijn tuut tuut rond met een muziekje aan, zelf koken doet hij eigenlijk ook niet aan, lees: veel uit eten, heeeeeeeel veeeeeeeel vlees, zitten kan die ook niet, die hangt/ligt altijd overal op, met een dekentje het liefste erbij en hij zal wel balen van die sneeuw, nu zal die wel niet kunnen golfen.
Ik zou als vriendin zijnde hard weg rennen voor zo'n vent , er zit toch ook helemaal niets bij die man![]()
Dit kreeg hij trouwens met Sinterklaas zie ik net![]()
[ afbeelding ]
Bij zijn ouders wonen lijkt me geen slecht idee aangezien hij blijkbaar met een alcoholprobleem worstelt.quote:Op maandag 4 december 2023 14:08 schreef humpty het volgende:
Lees ook alleen hier over oud bewoners maar heb die Jessie altijd een sneu figuur gevonden
en als ik het hier zo zie is dat niets veranderd...
Woont nog bij Pappie omdat dat lekker goedkoop is denk ik
ik dacht dat in dit geval word zonder T geschreven zou moeten , weer wat geleerdquote:Op maandag 4 december 2023 12:44 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Een beetje? zeg maar beetje boel![]()
![]()
Meneertje rijd in zijn tuut tuut rond met een muziekje aan, zelf koken doet hij eigenlijk ook niet aan, lees: veel uit eten, heeeeeeeel veeeeeeeel vlees, zitten kan die ook niet, die hangt/ligt altijd overal op, met een dekentje het liefste erbij en hij zal wel balen van die sneeuw, nu zal die wel niet kunnen golfen.
Ik zou als vriendin zijnde hard weg rennen voor zo'n vent , er zit toch ook helemaal niets bij die man![]()
Dit kreeg hij trouwens met Sinterklaas zie ik net![]()
[ afbeelding ]
Zijn moeder is overleden maar ik denk dat hij het uit gemak doet :als vader thuis is kan hij er op uit , gratis oppasquote:Op maandag 4 december 2023 14:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij zijn ouders wonen lijkt me geen slecht idee aangezien hij blijkbaar met een alcoholprobleem worstelt.
Ik denk dat het beter is dat hij nog thuis woontquote:Op maandag 4 december 2023 14:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij zijn ouders wonen lijkt me geen slecht idee aangezien hij blijkbaar met een alcoholprobleem worstelt.
Haha die had ik gemistquote:
quote:
Ik neem aan dat zijn dochter voornamelijk bij de moeder woont.quote:Op maandag 4 december 2023 15:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zijn moeder is overleden maar ik denk dat hij het uit gemak doet :als vader thuis is kan hij er op uit , gratis oppas
Blijf ik me ook over verbazenquote:Op dinsdag 5 december 2023 00:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat zijn dochter voornamelijk bij de moeder woont.
Mooie baan, iets van format bewaking, zo ziet hij wat van de wereld.quote:Op maandag 4 december 2023 21:34 schreef pullup het volgende:
Gaat ie weer, hij heeft het er maar druk mee
[ afbeelding ]
Ik verbaas mij er altijd over bij haar, altijd maar die haren in 2 banen naar voren trekken. Zou ze denken dat ze dan veel voller lijkt te hebben? die achterkant moet dan geen gezicht toch zijn?quote:
Hier valt het meequote:Op dinsdag 5 december 2023 15:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik verbaas mij er altijd over bij haar, altijd maar die haren in 2 banen naar voren trekken. Zou ze denken dat ze dan veel voller lijkt te hebben? die achterkant moet dan geen gezicht toch zijn?
Dat lijken heel veel vrouwen te doen met lang haar. Sowieso zie je dat bij kappers gebeuren, die gooien ook alle haar naar voren en je ziet het nooit van de achterkantquote:Op dinsdag 5 december 2023 15:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik verbaas mij er altijd over bij haar, altijd maar die haren in 2 banen naar voren trekken. Zou ze denken dat ze dan veel voller lijkt te hebben? die achterkant moet dan geen gezicht toch zijn?
Hehe dit is beter jaquote:
Ja vind dat echt apart om te zienquote:Op dinsdag 5 december 2023 16:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat lijken heel veel vrouwen te doen met lang haar. Sowieso zie je dat bij kappers gebeuren, die gooien ook alle haar naar voren en je ziet het nooit van de achterkant
quote:Op dinsdag 5 december 2023 06:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Blijf ik me ook over verbazen
Beiden posten zoveel foto's van dat kind en zo frequent steeds dat het net is of er 2 zijn
quote:
Ramonaspreekt? Nou doe maar niet, ben die afleveringen aan het kijken waarin zij nog aanwezig was in Utopia, maar man man, wat een flashback naar die tijd waarin zij wel even ging vertellen hoe de wereld in elkaar zat. Vreselijk.quote:
Kweet niet hoor maar volgens mij is dit weer geen textielverf maar gewone acryl verfquote:Op donderdag 7 december 2023 13:32 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door DaniqueV op 07-12-2023 17:11:03 ]Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |