abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211325025
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_211325070
Staat van het huis,

Tuin, rotzooi

Gevel, schiet op

Keuken in aanbouw, lijkt al ergens op

Werklui

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_211325094
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 00:10 schreef DaniqueV het volgende:
Oww best wel verschil, die voortanden van Billy zijn in een paar jaar tijd wel veranderd.

[ afbeelding ][ afbeelding ]
  vrijdag 17 november 2023 @ 15:32:23 #4
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_211325101
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 15:22 schreef pullup het volgende:

[..]
Hij wil niet op insta _O- Maar ze heeft toch al glimpen laten zien ondertussen. Het was een vijftiger geloof ik.
En Bats is nog steeds 28 ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_211325108
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 november 2023 15:32 schreef chufi het volgende:

[..]
En Bats is nog steeds 28 ?
Ondertussen ook al wel 40 ( in die buurt)
pi_211325112
Ondertussen heeft Billy, zo te zien, een prima leventje. _O_
pi_211325120
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2023 15:33 schreef mootie het volgende:
Ondertussen heeft Billy, zo te zien, een prima leventje. _O_
Dat zit wel snor ja
pi_211325121
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 november 2023 15:33 schreef pullup het volgende:

[..]
Ondertussen ook al wel 40 ( in die buurt)
Wel voorbij, denk ik.
pi_211325141
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2023 15:34 schreef mootie het volgende:

[..]
Wel voorbij, denk ik.
Dat ga ik proberen te Sherlocken
pi_211325160
40 + 71 weken

pi_211325259
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 15:31 schreef pullup het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja voor de beugel stonden ze ook zo schreef :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 06:32 schreef pullup het volgende:

[..]
Ik kan me niet voorstellen hoe dat dan komt :wtf:

Lippen zijn wel flink opgespoten :D
Ik ben bang dat ze tandvleesproblemen nu heeft, tanden worden langer en de openingen hoger en nu ook al breder. en misschien ook wel iets erfelijks erbij? Ja die lippen zijn inmiddels flink mega aan het worden _O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 15:11 schreef lojanda het volgende:

[..]
Heeft ze ook al eens haar vriend laten zien op een foto?

Ik dacht trouwens dat zij getrouwd was maar daar is ze alweer van gescheiden dan?
Neee dat was haar vorige grote liefde waar ze ook weer mee zou gaan trouwen. Dit is weer een nieuwe liefde, oudere man van midden of eind 50, wat was het nu ook alweer? :@ die een huis laat bouwen in Griekenland wat zij meteen heeft gebombardeerd naar "haar" huis, alles is van Batsie zoals wij haar kennen hé _O- meteen haar baantje opgezegd en gaan als goed is het wonen over daar en hier in Nederland verdelen

[ Bericht 31% gewijzigd door DaniqueV op 17-11-2023 16:10:09 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_211333106
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 15:38 schreef pullup het volgende:
40 + 71 weken

[ afbeelding ]
:D _O-
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_211333151
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 15:56 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
Ja voor de beugel stonden ze ook zo schreef :D
[..]
Ik ben bang dat ze tandvleesproblemen nu heeft, tanden worden langer en de openingen hoger en nu ook al breder. en misschien ook wel iets erfelijks erbij? Ja die lippen zijn inmiddels flink mega aan het worden _O-
[..]
Neee dat was haar vorige grote liefde waar ze ook weer mee zou gaan trouwen. Dit is weer een nieuwe liefde, oudere man van midden of eind 50, wat was het nu ook alweer? :@ die een huis laat bouwen in Griekenland wat zij meteen heeft gebombardeerd naar "haar" huis, alles is van Batsie zoals wij haar kennen hé _O- meteen haar baantje opgezegd en gaan als goed is het wonen over daar en hier in Nederland verdelen

[ afbeelding ]
Zou kunnen zijn dat er een kies of tand ergens is getrokken en dan kan het zijn dat je spleetjes krijgt tussen je tanden. Maar als je naar haar moeder kijkt dan denk ik dat dit pas het begin is :X

Valt me op dat Billy het elke keer goed voor elkaar heeft met haar vriendjes. Ze schuift altijd haar voeten bij ze onder de tafel en praat dan van “ons” huis.. vervelend voor haar is dat ze als de relatie over is ook zij dan altijd degene is die moet vertrekken en weer op zoek moet naar een nieuwe liefde van haar leven voor onderdak.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_211333549
Billy heeft het best leuk nu denk ik :)

Vind het wel wat hebben dat huis in Griekenland met haar vriend. En als dit misloopt, kan ze altijd nog terug naar Nederland en naar haar moeder.
pi_211335154
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 11:43 schreef lojanda het volgende:

[..]
Zou kunnen zijn dat er een kies of tand ergens is getrokken en dan kan het zijn dat je spleetjes krijgt tussen je tanden. Maar als je naar haar moeder kijkt dan denk ik dat dit pas het begin is :X

Valt me op dat Billy het elke keer goed voor elkaar heeft met haar vriendjes. Ze schuift altijd haar voeten bij ze onder de tafel en praat dan van “ons” huis.. vervelend voor haar is dat ze als de relatie over is ook zij dan altijd degene is die moet vertrekken en weer op zoek moet naar een nieuwe liefde van haar leven voor onderdak.
Bij haar moeder komt het door reuma.
En ik vind het enorm knap dat jullie precies weten hoe ze in relaties is 👍🏻
pi_211336210
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 11:43 schreef lojanda het volgende:

[..]

Ja dat dus, elke keer valt ze dan weer terug op het bij haar moeder gaan wonen. Maar ik verwonder mij ook erover dat ze elke keer snel weer een ander heeft die dan weer haar grootste liefde is. Hoe vaak hebben wij dat al niet gezien bij haar. Zij past zich als een kameleon aan de nieuwe partner aan. En meteen is alles van hem, ook van haar, dat dan wel weer _O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_211336308
Bil heeft totaal geen [probleem met delen, alles wat van hem is is ook van haar.
pi_211336617
pi_211336625
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 16:39 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
Ja dat dus, elke keer valt ze dan weer terug op het bij haar moeder gaan wonen. Maar ik verwonder mij ook erover dat ze elke keer snel weer een ander heeft die dan weer haar grootste liefde is. Hoe vaak hebben wij dat al niet gezien bij haar. Zij past zich als een kameleon aan de nieuwe partner aan. En meteen is alles van hem, ook van haar, dat dan wel weer _O-
dat vaak valt ook wel mee hoor, als je bekijkt hoe lang Billy al gevolgd wordt.

En ik vind het eigenlijk wel logisch dat je je aanpast als je een relatie met iemand krijgt. En dat aanpassen van Billy valt de laatste jaren ook wel mee, ze doet niet veel anders of ze nu bij iemand is of dat ze single is. Ze blijft redelijk zichzelf .

En dat delen zal misschien ook wel wederzijds kunnen zijn, je weet niet hoeveel Billy zelf bijdraagt bij het huis of de inrichting of verder.
pi_211337805

pi_211337817
pi_211343157
pi_211345975
quote:
Jouw??????????? :?
Marjet legt onder elke tafel haar voeten, als het haar zo uitkomt. Herinner me nog haar ?relatie? met die fitnessgast waar ze meehielp met de verbouwing van ZIJN huis in de hoop er te kunnen blijven. We weten allemaal hoe dit afgelopen is en dat gaat zo haar hele leven al. En telkens weer zijn het haar grote liefdes dus weet niet of zij daarin wel helemaal eerlijk en zichzelf is. We zullen zien hoelang dit nou weer gaat duren.
pi_211346039
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 10:40 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Marjet legt onder elke tafel haar voeten, als het haar zo uitkomt. Herinner me nog haar ?relatie? met die fitnessgast waar ze meehielp met de verbouwing van ZIJN huis in de hoop er te kunnen blijven. We weten allemaal hoe dit afgelopen is en dat gaat zo haar hele leven al. En telkens weer zijn het haar grote liefdes dus weet niet of zij daarin wel helemaal eerlijk en zichzelf is. We zullen zien hoelang dit nou weer gaat duren.
Ik denk dat een heel groot gedeelte van de mensheid zo doet. En natuurlijk noem je dat elke keer je grote liefde en als het klikt, ga je samenwonen of samen aan een huis werken of een huis zoeken.

Ze doet helemaal niemand kwaad ermee, maakt geen huwelijken kapot, gaat niet achteraf vreselijk natrappen enz.

En het is natuurlijk wel zo dat zij, op haar leeftijd, al wat relaties achter de rug kan hebben :)
pi_211347278
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 10:40 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Kunnen jullie in haar hoofd kijken ofzo? :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')