Natuurlijk moet een ieder dat voor zich weten maar het lijkt mij een zeer doelloos bestaan om je geluk altijd maar af te laten hangen van iemand met geld en een eigen woning, in Nederland of het buitenland. En we weten nu dat ze er na verloop van tijd toch weer uit wordt gedonderd. Ook die beweringen van dat zij een designer is, alsof die met verf bespoten broeken zo origineel zijn, en dan zien hoe slonzig zij er altijd bijloopt alsof ze haar kleren op een Turkse markt koopt ofzo is een lachertje. Maar goed, nogmaals, het is háár leven. Valt me ook op dat al die andere zelfbenoemde BN-ers zo oppervlakkig zijn met hun foto´s op social media. Zijn het geen buitensporige etentjes dan staan ze wel hele dagen voor een spiegel met hun mobieltje of zijn ze met vakantie in een of ander tropisch oord. Ik denk dat ik daar veel te nuchter voor ben en ben het helemaal eens met DanigueV.quote:Op zondag 19 november 2023 10:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat een heel groot gedeelte van de mensheid zo doet. En natuurlijk noem je dat elke keer je grote liefde en als het klikt, ga je samenwonen of samen aan een huis werken of een huis zoeken.
Ze doet helemaal niemand kwaad ermee, maakt geen huwelijken kapot, gaat niet achteraf vreselijk natrappen enz.
En het is natuurlijk wel zo dat zij, op haar leeftijd, al wat relaties achter de rug kan hebben
quote:Op zondag 19 november 2023 13:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Natuurlijk moet een ieder dat voor zich weten maar het lijkt mij een zeer doelloos bestaan om je geluk altijd maar af te laten hangen van iemand met geld en een eigen woning, in Nederland of het buitenland. En we weten nu dat ze er na verloop van tijd toch weer uit wordt gedonderd. Ook die beweringen van dat zij een designer is, alsof die met verf bespoten broeken zo origineel zijn, en dan zien hoe slonzig zij er altijd bijloopt alsof ze haar kleren op een Turkse markt koopt ofzo is een lachertje. Maar goed, nogmaals, het is háár leven. Valt me ook op dat al die andere zelfbenoemde BN-ers zo oppervlakkig zijn met hun foto´s op social media. Zijn het geen buitensporige etentjes dan staan ze wel hele dagen voor een spiegel met hun mobieltje of zijn ze met vakantie in een of ander tropisch oord. Ik denk dat ik daar veel te nuchter voor ben en ben het helemaal eens met DanigueV.
quote:Op zondag 19 november 2023 13:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Natuurlijk moet een ieder dat voor zich weten maar het lijkt mij een zeer doelloos bestaan om je geluk altijd maar af te laten hangen van iemand met geld en een eigen woning, in Nederland of het buitenland. En we weten nu dat ze er na verloop van tijd toch weer uit wordt gedonderd. Ook die beweringen van dat zij een designer is, alsof die met verf bespoten broeken zo origineel zijn, en dan zien hoe slonzig zij er altijd bijloopt alsof ze haar kleren op een Turkse markt koopt ofzo is een lachertje. Maar goed, nogmaals, het is háár leven. Valt me ook op dat al die andere zelfbenoemde BN-ers zo oppervlakkig zijn met hun foto´s op social media. Zijn het geen buitensporige etentjes dan staan ze wel hele dagen voor een spiegel met hun mobieltje of zijn ze met vakantie in een of ander tropisch oord. Ik denk dat ik daar veel te nuchter voor ben en ben het helemaal eens met DanigueV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Helemaal waar.. ze fladdert van de ene naar de andere en elke keer is het dan de liefde van haar levenquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:39 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja dat dus, elke keer valt ze dan weer terug op het bij haar moeder gaan wonen. Maar ik verwonder mij ook erover dat ze elke keer snel weer een ander heeft die dan weer haar grootste liefde is. Hoe vaak hebben wij dat al niet gezien bij haar. Zij past zich als een kameleon aan de nieuwe partner aan. En meteen is alles van hem, ook van haar, dat dan wel weer
quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:51 schreef Chanel5 het volgende:
Bil heeft totaal geen [probleem met delen, alles wat van hem is is ook van haar.
Klopt, ik zou het ook erg vinden om elke keer maar weer richting moeders te moeten gaan en bij te gaan wonen. Gelukkig heeft ze haar nog en kan ze daar terecht. Maar ze doet het ook elke keer zelf, zodra ze weer iemand heeft gevonden, gaat ze aan de voeten van die persoon liggen spinnen, grijpt haar koffertje met kleding en hoppa "ik heb weer een nieuw huis"quote:Op zondag 19 november 2023 14:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Helemaal waar.. ze fladdert van de ene naar de andere en elke keer is het dan de liefde van haar leven![]()
Ik zou er echt niet gelukkig van worden om altijd maar op de schopstoel te zitten en nooit iets te hebben waarin je gelijkwaardig bent. Ze is oud genoeg en heeft al genoeg tijd gehad om zelf iets op te bouwen.
Je hoeft het niet perse te benoemen of het de liefde van je is en zeker niet als je al tig liedjes van je leven hebt gehad zoals in haar geval. En of ze geen huwelijk kapot maakt is nog maar de vraag. Toen ze een week in Utopia was stond ze al met een getrouwde man onder te douche te zoenen.quote:Op zondag 19 november 2023 10:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat een heel groot gedeelte van de mensheid zo doet. En natuurlijk noem je dat elke keer je grote liefde en als het klikt, ga je samenwonen of samen aan een huis werken of een huis zoeken.
Ze doet helemaal niemand kwaad ermee, maakt geen huwelijken kapot, gaat niet achteraf vreselijk natrappen enz.
En het is natuurlijk wel zo dat zij, op haar leeftijd, al wat relaties achter de rug kan hebben
Ze heeft van alles veel gedaan.. mannen baantjes en noem maar op.quote:Op zondag 19 november 2023 14:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Klopt, ik zou het ook erg vinden om elke keer maar weer richting moeders te moeten gaan en bij te gaan wonen. Gelukkig heeft ze haar nog en kan ze daar terecht. Maar ze doet het ook elke keer zelf, zodra ze weer iemand heeft gevonden, gaat ze aan de voeten van die persoon liggen spinnen, grijpt haar koffertje met kleding en hoppa "ik heb weer een nieuw huis"
Moet ook ineens weer denken aan dat topic. Billy haar CV, de lijst werdt maar langer en langer wat ze allemaal had gedaan. ook dat gedrag laat ze buiten Utopia nog steeds zien, nu heeft ze ineens weer gedaan![]()
Voque Academie Amsterdam
Stylist Fashion/Apparel Design
2005 - 2009![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 november 2023 14:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze heeft van alles veel gedaan.. mannen baantjes en noem maar op.
Ik denk dat ze in haar leven meer piemels op heeft als dat ik frikandellen heb gegeten
heel bijzondere reactie dit.quote:Op zondag 19 november 2023 13:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zelfs Vogue kan ze niet spellen.quote:Op zondag 19 november 2023 14:36 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
![]()
https://nl.linkedin.com/in/billy-bakker-70663533
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaja en dat na 4 jaar erop gezeten te hebbenquote:Op zondag 19 november 2023 16:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zelfs Vogue kan ze niet spellen.
Ahwwquote:Op zondag 19 november 2023 16:41 schreef pullup het volgende:
Haar hondje is helaas overledenToch 16 jaar geworden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cemal heeft die wel vaker laten zien.quote:Op zondag 19 november 2023 18:11 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Jaja en dat na 4 jaar erop gezeten te hebben![]()
[..]
Ahwwnu is 17 oud mogen worden wel een mooie leeftijd maar afscheid nemen van je huisdier is altijd moeilijk
Ik vind er niets aan die Cemal in zijn blote reetmisschien ook wel omdat je weet van wie die reet is
![]()
quote:Op zondag 19 november 2023 18:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Cemal heeft die wel vaker laten zien.
quote:Op zondag 19 november 2023 18:32 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
https://www.utopiatvshow.(...)t-een-hogedrukspuit/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |