Zorgt uitstekend voor deze dieren. Misschien slimmer geweest als de 2 zijdelen gesloten waren. Maar buiten dat hebben de dieren telkens lekkere verse hooi en stro om op te liggen. Zijn deze dieren trouwens van hem zelf want dat lijkt mij een dure hobby. Doet hij ook nog iets anders om het benodigde geld mee op te hoesten?quote:Op zaterdag 2 december 2023 15:15 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er staat een, aan drie kanten afgesloten, hok bij, waar ze verdere beschutting kunnen zoekenquote:Op zondag 3 december 2023 09:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zorgt uitstekend voor deze dieren. Misschien slimmer geweest als de 2 zijdelen gesloten waren. Maar buiten dat hebben de dieren telkens lekkere verse hooi en stro om op te liggen. Zijn deze dieren trouwens van hem zelf want dat lijkt mij een dure hobby. Doet hij ook nog iets anders om het benodigde geld mee op te hoesten?
quote:Op zondag 3 december 2023 10:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Er staat een, aan drie kanten afgesloten, hok bij, waar ze verdere beschutting kunnen zoeken
De dieren zijn van Ruud en hij heeft een verhuisbedrijf en werkt hard voor zijn inkomen.
Flinke jongens zijn hetquote:Op zaterdag 2 december 2023 15:15 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind Bix ook zo mooi dierquote:
quote:Op zondag 3 december 2023 15:46 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik vind Bix ook zo mooi dier
[ afbeelding ]
En Kaapie die galloway vind ik ook zo gaaf
[ afbeelding ]
Echt hequote:
Een beetje? zeg maar beetje boelquote:Op maandag 4 december 2023 10:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die is echt een beetje sneu geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |