SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Niet uitzonderlijk lang nee. In 2018, toen was het bijvoorbeeld lang droog, een paar maanden.quote:Op woensdag 15 november 2023 10:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
6 weken tussen half mei en eind juni noem je niet lang?
België en (zuid) Limburg krijgen echt grote problemen met het water zo.quote:
Hopelijk niet zo erg als een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 15 november 2023 11:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
België en (zuid) Limburg krijgen echt grote problemen met het water zo.
Nah dat kwam voornamelijk omdat de grond gortdroog was en de grote hoeveelheid regen niet kon worden afgevoerd.quote:Op woensdag 15 november 2023 11:46 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Hopelijk niet zo erg als een paar jaar geleden.
34 dagen dagen waren, volgens mij. Valt toch best meequote:Op woensdag 15 november 2023 10:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
6 weken tussen half mei en eind juni noem je niet lang?
Dat is een fabeltje. Als de bovenste laag eenmaal is weggespoeld, neemt droge grond veel meer water op.quote:Op woensdag 15 november 2023 11:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Nah dat kwam voornamelijk omdat de grond gortdroog was en de grote hoeveelheid regen niet kon worden afgevoerd.
Nope.quote:Op woensdag 15 november 2023 12:08 schreef ondeugend het volgende:
Het zou toch een keer op moeten zijn?
In België is dat al een paar dagen steeds op het nieuws. In de Westhoek.quote:Op woensdag 15 november 2023 11:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jullie frietfiguren spoelen juist weg zo.quote:Op woensdag 15 november 2023 12:32 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
#TeamFriet wordt het grootst
Nee hoor. De oceaan zit steeds nog vol met water!quote:Op woensdag 15 november 2023 12:08 schreef ondeugend het volgende:
Het zou toch een keer op moeten zijn?
Kunnen we dan ook meteen wat gaan doen aan de afgrijselijk slechte wegen in Wallonië?quote:Op woensdag 15 november 2023 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We kunnen dus België gaan inpolderen en inlijven binnenkort.
Die zijn dan ook gewoon weggespoeld.quote:Op woensdag 15 november 2023 14:21 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Kunnen we dan ook meteen wat gaan doen aan de afgrijselijk slechte wegen in Wallonië?
Je hebt mijn pi gemist?quote:
vandaag droog tot nu toe.quote:Op woensdag 15 november 2023 11:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoe laat was dat 10:30?quote:Op woensdag 15 november 2023 20:22 schreef PzKpfw het volgende:
Vanochtend bij het wakker worden direct dat geluid van de regen op je dakraam. Bij het open doen van de gordijnen direct weer die grauwe luchten...
Toen ook wellicht maar dat was ruim drie uur erna.quote:
Het zou hier vandaag ook droog blijven. Niet gebeurdquote:Op woensdag 15 november 2023 19:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vandaag toch flink wat buien gehad, morgen lijkt het droog te blijven dus zal van de buien afhangen hoe lang deze nog blijven, als dit na 00h nog het geval is kunnen we nog een dagje neerslag noteren. Denk dat vrijdag wel de dag is dat de neerslag reeks wordt onderbroken.
Teller staat op 28.
Welkom in Nederland, waar al het onmogelijke toch weer gebeurdquote:Op woensdag 15 november 2023 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zou hier vandaag ook droog blijven. Niet gebeurd
Eigenlijk morgen, maar een dagje regen is niet heel erg.quote:Op woensdag 15 november 2023 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
@:scrummie Vanaf welke dag moet het droog worden?
Het regent nu toch ff flinkquote:Op woensdag 15 november 2023 20:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eigenlijk morgen, maar een dagje regen is niet heel erg.
Jij doelt op de zomer destijds? Op zich viel die droogte wel mee, maar er viel gewoon stationair honderden millimeters regen in een bepaald gebiedquote:Op woensdag 15 november 2023 11:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Nah dat kwam voornamelijk omdat de grond gortdroog was en de grote hoeveelheid regen niet kon worden afgevoerd.
Alles, werkelijk alles, is beter dan dit.quote:Op donderdag 16 november 2023 11:50 schreef INViCTuS het volgende:
Alles is beter dan deze zielloze en depressieve treurnis. Man man man. Ik vind dit bijna het ergste wat er is. Hele dag intens donkergrijs, laaghangende bewolking en/of mist en met 7 graden ook gewoon koud. Niks positiefs aan
Dan verlang je gewoon naar het voorjaar
Er kan ook nog regen bij hoorquote:Op donderdag 16 november 2023 11:50 schreef INViCTuS het volgende:
Alles is beter dan deze zielloze en depressieve treurnis. Man man man. Ik vind dit bijna het ergste wat er is. Hele dag intens donkergrijs, laaghangende bewolking en/of mist en met 7 graden ook gewoon koud. Niks positiefs aan
Nu ben jij natuurlijk al heel snel tevredenquote:Op donderdag 16 november 2023 11:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Alles, werkelijk alles, is beter dan dit.
quote:Op donderdag 16 november 2023 12:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nu ben jij natuurlijk al heel snel tevreden![]()
* Frutsel nog wat regenbuien richting @:Straatcommando. stuurt
Ja het is niet leuk buiten maar des te gezelliger binnenquote:Op donderdag 16 november 2023 11:50 schreef INViCTuS het volgende:
Daarom. Mijn telefoon is al wat ouder en het beeldscherm wordt niet meer zo super helder en zodoende moet ik hier als ik buiten wil FOK!en op mijn telefoon eerst helemaal moeiljk in de schaduw gaan staan want het zonlicht is gewoon te fel.quote:Op donderdag 16 november 2023 12:17 schreef Haags het volgende:
Gister scheen de zon gewoon, toch wel een dik uur. Het is allemaal niet zo bar en boos.
https://nos.nl/artikel/24(...)regen-er-een-te-veelquote:In België wordt nog steeds wateroverlast verwacht door de aanhoudende regen. In verschillende regio's in België zijn de waterstanden al dagen extreem hoog.
Door de regen van de afgelopen dagen is "elke druppel regen er momenteel een te veel voor West-Vlaanderen", aldus waarnemend gouverneur Anne Martens. "Als er regen valt, zullen we te maken hebben met overstromingen."
Nee, wij hebben gewoon een fatsoenlijke telefoonquote:Op donderdag 16 november 2023 13:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Daarom. Mijn telefoon is al wat ouder en het beeldscherm wordt niet meer zo super helder en zodoende moet ik hier als ik buiten wil FOK!en op mijn telefoon eerst helemaal moeiljk in de schaduw gaan staan want het zonlicht is gewoon te fel.
Dat probleem hebben jullie tenminste niet
De regen zou veel noordelijker komen maar blijft nu meer boven België hangen. Morgen ook nagenoeg droogquote:Op donderdag 16 november 2023 13:29 schreef Nattekat het volgende:
Hier valt het zowaar wel mee
Denk dat er gewoon donkere wolken boven het huis van @:straatcommando. zijn ontstaan.
Oneens.quote:Op donderdag 16 november 2023 11:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Best kold. Maar hee, wel droog.quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:56 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, het heeft vannacht in een niet onaanzienlijk deel van het land gewoon al gevroren![]()
Hier nog nét niet, kom op, gas op die koeler
Ja, als het ineens beduidend kouder en natter is dan men in de avond had voorspeld is het wel lastig ja, anders ligt er natuurlijk gewoon een hoes over de auto en is er 's ochtends niks aan de handquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:20 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Best kold. Maar hee, wel droog.
Had slush puppy op m'n voorruit van de auto
Ik had dit toch wel verwacht. Het zou opklaren en fris worden. Had ook nog wat planten binnen gezet.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, als het ineens beduidend kouder en natter is dan men in de avond had voorspeld is het wel lastig ja, anders ligt er natuurlijk gewoon een hoes over de auto en is er 's ochtends niks aan de hand
Wel jammer voor de intocht. Eerst zou het pas ruim na de middag gaan regenen vanuit het westen, nu lijkt het morgen al rond 7-8u te gaan regenen in Zeeland.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:04 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Sinterklaasje gruwelijk nat
Hij zal het weten ook dat ie in Nederland is. Even doorbijten en dan kan hij weer op een terrasje zitten bij dick_laurent.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:04 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Sinterklaasje gruwelijk nat
Is die landelijke intocht eigenlijk ooit afgelast door weersomstandigheden?quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij zal het weten ook dat ie in Nederland is.
Ik heb wel eens met mijn peuter staan te kijken in de zeikregen. Afgelast volgens mij nooit, wel ingekort.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Is die landelijke intocht eigenlijk ooit afgelast door weersomstandigheden?
Wel fijn dat het gewoon nu is dan en niet ergens in mei/juni/juli/augustus/september, dan sta je met z'n allen in zo'n stemlokaal kapot te kokenquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Woensdag (tijdens de verkiezingen) wordt het een koude dag met gevoelstemperaturen de gehele dag rond 0.
Voor de opkomst kun je beter droog en kou hebben dan zo'n dag als morgen (denk ik).quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel fijn dat het gewoon nu is dan en niet ergens in mei/juni/juli/augustus/september, dan sta je met z'n allen in zo'n stemlokaal kapot te koken
Ach, de stem van mensen die niet gaan stemmen omdat het weer ze niet aanstaat missen we toch niet.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Voor de opkomst kun je beter droog en kou hebben dan zo'n dag als morgen (denk ik).
Koken in het stemlokaalquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel fijn dat het gewoon nu is dan en niet ergens in mei/juni/juli/augustus/september, dan sta je met z'n allen in zo'n stemlokaal kapot te koken
Met een beetje goed timen kan dat hier wel, gewoon door de eetruimte van het bejaardentehuis in en lekker aanschuivenquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:59 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Koken in het stemlokaal
Dat je na het inkleuren van een vakje een maaltijd krijgt
quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met een beetje goed timen kan dat hier wel, gewoon door de eetruimte van het bejaardentehuis in en lekker aanschuiven
Dat hebben we hier ook (letterlijk oversteken, stemmen en aanschuiven). Die geur van gekookte aardappels en spruiten, Nederland in optima forma!quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met een beetje goed timen kan dat hier wel, gewoon door de eetruimte van het bejaardentehuis in en lekker aanschuiven
Oh god zeg. Van die enge maaltijdenquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ik er rond lunchtijd eens langs kom (je weet wel, 's ochtends om elf uur) ruikt het naar gehaktballen, dat is op zich niet zo ergquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh god zeg. Van die enge maaltijden
Het kan altijd erger. Een vrouw kan je penis afsnijden terwijl je slaapt en die uit het raam van een rijdende auto gooien.quote:Op donderdag 16 november 2023 11:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Spruitjesquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat hebben we hier ook (letterlijk oversteken, stemmen en aanschuiven). Die geur van gekookte aardappels en spruiten, Nederland in optima forma!
Die geur daarentegenquote:
Kou van formaat krijg je meestal pas na de jaarwisseling. Tenminste, in mijn beleving van de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 17 november 2023 12:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Die geur daarentegen
Gelukkig geen kou van formaat in de kaarten, volgens mij hadden we vorig jaar rond deze tijd een paar vorst dagen .
Ja, en dan zo kort dat je het eigenlijk ook zo alweer vergeten bent.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kou van formaat krijg je meestal pas na de jaarwisseling. Tenminste, in mijn beleving van de afgelopen jaren.
Ik zal vanavond, als de gele bol al lang weer onder is gegaan, een goudgele rakker opentrekken om hem te herdenken.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:41 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Dat moet gevierd worden met een goudgele rakker
Morgen is ie er gewoon weer hoor.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zal vanavond, als de gele bol al lang weer onder is gegaan, een goudgele rakker opentrekken om hem te herdenken.
Achter de wolken inderdaad. Helaas niet lekker in mijn gezicht.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Morgen is ie er gewoon weer hoor.
Dat mag je hopen ja.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Morgen is ie er gewoon weer hoor.
Jammer dat het morgen weer afgelopen isquote:Op vrijdag 17 november 2023 14:02 schreef Pisces29 het volgende:
Zon, zon, zon. Heerlijk het weekend in.
Gewoon genieten van nu. Morgen zie ik morgen wel weer.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jammer dat het morgen weer afgelopen is
Waarom dit altijd zo moeilijk moet zijn in ons herfst halfjaar. Dit kan toch ook gewoon eens 2/3 weken. Weinig wolken, geen grijze treurnis, geen mist, regelmatig zon, weinig wind en een graad of 10. Jammer dat dat een zeldzaamheid isquote:
Zeker. En een buitje hier en daar helemaal prima.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Waarom dit altijd zo moeilijk moet zijn in ons herfst halfjaar. Dit kan toch ook gewoon eens 2/3 weken. Weinig wolken, geen grijze treurnis, geen mist, regelmatig zon, weinig wind en een graad of 10. Jammer dat dat een zeldzaamheid is
Dat komt toch best wel voor, vooral in oktober meestal. Alleen dit jaar is het gewoon echt zwaar kut geweest.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Waarom dit altijd zo moeilijk moet zijn in ons herfst halfjaar. Dit kan toch ook gewoon eens 2/3 weken. Weinig wolken, geen grijze treurnis, geen mist, regelmatig zon, weinig wind en een graad of 10. Jammer dat dat een zeldzaamheid is
Tja, is ook gewoon de ligging van Nederland denk ik? Aan de Noordzee die maar al te graag stratus produceert en, door de vrij noordelijke ligging is de zon tussen pakweg begin november en half februari gewoon niet in staat om heel veel bewolking op te lossen / weg te branden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Waarheid als eenquote:Op vrijdag 17 november 2023 14:54 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Tja, is ook gewoon de ligging van Nederland denk ik? Aan de Noordzee die maar al te graag stratus produceert en, door de vrij noordelijke ligging is de zon tussen pakweg begin november en half februari gewoon niet in staat om heel veel bewolking op te lossen / weg te branden.
Ja, tot ongeveer de periode dat de wintertijd begint en het duurt tot ongeveer het eindigt, dus in die 5 maanden is het wel zeldzaamquote:Op vrijdag 17 november 2023 14:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat komt toch best wel voor, vooral in oktober meestal. Alleen dit jaar is het gewoon echt zwaar kut geweest.
the flying fuckquote:Op vrijdag 17 november 2023 23:53 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Het vriest gewoon in Drenthe!![]()
![]()
![]()
Ik begon me al zorgen te maken over de droogte.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:08 schreef INViCTuS het volgende:
Terug naar het dagelijkse normaal na gister. Koud, grijs, nat en donker
Komende jaar geen last van.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik begon me al zorgen te maken over de droogte.
ik wil eigenlijk naar Glow in Eindhoven, maar wil niet in de regen lopen, dus wacht het nog even afquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:35 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
24 uur lang regen, heuj
Anti klacht: lekker de hele dag gamen![]()
Hier werd het wel spannend hoor, het had al twee dagen bijna niet geregend.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:39 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Komende jaar geen last van.
Hier lopen de uiterwaarden bijna onder. Hoop voor sinterklaas dat het niet te hard gaat stijgen want dan staat volgende week de kade ook onder water
Mijn hond heeft een gruwelijke hekel aan regen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Vreselijk. M’n hond maar een lekker botje gegeven omdat een lange wandeling er vandaag niet inzit.
Wat voor hond heb je?quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:46 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Mijn hond heeft een gruwelijke hekel aan regen.
Als ik de deur open die en ze ziet dat het regent zit ze voor ik het in de gaten heb alweer op de bank
Korte wandelingetjes vandaag dus, even plassen en poepen en weer terug.
Ja de mijne ook, maar hij is nog jong en vol energie dus wil wel wat te doen hebbenquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:46 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Mijn hond heeft een gruwelijke hekel aan regen.
Als ik de deur open die en ze ziet dat het regent zit ze voor ik het in de gaten heb alweer op de bank
Korte wandelingetjes vandaag dus, even plassen en poepen en weer terug.
Katten worden niet snel natquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:48 schreef INViCTuS het volgende:
Niemand zit te wachten op de geur van natte hond
geur van Nattekat ook niet
Genieten.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Wel fijn dat er eindelijk weer wat regen valt
Fitgirl gespot.quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:55 schreef K21 het volgende:
Het enige voordeel aan dit zeikweer is dat het lekker rustig hardlopen is in het park, zo. En ook de fitnesstoestellen die ze er neergezet hebben heb ik voor mezelf.
(Nadeel is wel dat ze spekglad zijn en ik er steeds bijna vanaf donder. Maar ja, toch niemand die dat ziet.)
Nice!quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:36 schreef dick_laurent het volgende:
Nou, wij waren vandaag een dagje erop uit naar Elche. Waar ze tevens volgens mij het grootste palmbomen park van Europa hebben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het weer zat gelukkig ook enigszins mee
Gevoelstemperatuur rond de 45 graden, 50% luchtvochtigheid, geniet0n.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:35 schreef Kickinalfa het volgende:
Toch lekker nat tussen 10:00 en nu.
Leefden we maar in Brazilië
Toeristen die in november naar Nederland komen. Blijf ik wel een mooie rubriek vinden.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:20 schreef K21 het volgende:
[..]
Nice!
Ik zag hier net bij het winkelcentrum nog een groepje mensen uit Spanje dat duidelijk spijt had dat ze hier naartoe waren gekomen. Vooral de oudere heer met een lange witte baard was helemaal verzopen en verkleumd.
DROOGTE!!! WE GAAN ER AANquote:Op zaterdag 18 november 2023 15:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Wel fijn dat er eindelijk weer wat regen valt
Ahja, ik wil ook nog steeds graag een keer naar Schotland. Dan ga ik ook niet voor het weer zeg maarquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toeristen die in november naar Nederland komen. Blijf ik wel een mooie rubriek vinden.
@spicymchaggisquote:Op zaterdag 18 november 2023 17:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ahja, ik wil ook nog steeds graag een keer naar Schotland. Dan ga ik ook niet voor het weer zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naah grond water staat sinds jaren flink hoog, foto van deze ochtend in De Bilt (jaren lang geschakeld tussen -375/-350 en nu bij de -200quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik begon me al zorgen te maken over de droogte.
Is het wel grondwater als het niet in de grond, maar in een buis zit?quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Naah grond water staat sinds jaren flink hoog, foto van deze ochtend in De Bilt (jaren lang geschakeld tussen -375/-350 en nu bij de -200
![]()
[ afbeelding ]
Met die kleurstelling lijkt het op het eerste oog een heel lang blikje Red Bull.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Naah grond water staat sinds jaren flink hoog, foto van deze ochtend in De Bilt (jaren lang geschakeld tussen -375/-350 en nu bij de -200
![]()
[ afbeelding ]
jup, een meet punt op langoed Beerschotenquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het wel grondwater als het niet in de grond, maar in een buis zit?
Echt hequote:Op zaterdag 18 november 2023 22:59 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Met die kleurstelling lijkt het op het eerste oog een heel lang blikje Red Bull.
Wel fijn dat het niet zo koud isquote:Op zondag 19 november 2023 10:53 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Droog, zonnig en een graad of 13
Ziet eruit als noord-oosten wind voor ons. Da's gelukkig meestal zonder sneeuw.quote:
Waarschijnlijk gewoon vieze grafkou. 4-6 graden. Heb je daar nou aan. Ook gewoon kansloos weer zonder zonquote:Op zondag 19 november 2023 20:23 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ziet eruit als noord-oosten wind voor ons. Da's gelukkig meestal zonder sneeuw.
Het verdringen van die koude lucht is echter vaak wel met sneeuw, overgaand in regen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |