Ik begon me al zorgen te maken over de droogte.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:08 schreef INViCTuS het volgende:
Terug naar het dagelijkse normaal na gister. Koud, grijs, nat en donker
Komende jaar geen last van.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik begon me al zorgen te maken over de droogte.
ik wil eigenlijk naar Glow in Eindhoven, maar wil niet in de regen lopen, dus wacht het nog even afquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:35 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
24 uur lang regen, heuj
Anti klacht: lekker de hele dag gamen![]()
Hier werd het wel spannend hoor, het had al twee dagen bijna niet geregend.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:39 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Komende jaar geen last van.
Hier lopen de uiterwaarden bijna onder. Hoop voor sinterklaas dat het niet te hard gaat stijgen want dan staat volgende week de kade ook onder water
Mijn hond heeft een gruwelijke hekel aan regen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Vreselijk. M’n hond maar een lekker botje gegeven omdat een lange wandeling er vandaag niet inzit.
Wat voor hond heb je?quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:46 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Mijn hond heeft een gruwelijke hekel aan regen.
Als ik de deur open die en ze ziet dat het regent zit ze voor ik het in de gaten heb alweer op de bank
Korte wandelingetjes vandaag dus, even plassen en poepen en weer terug.
Ja de mijne ook, maar hij is nog jong en vol energie dus wil wel wat te doen hebbenquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:46 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Mijn hond heeft een gruwelijke hekel aan regen.
Als ik de deur open die en ze ziet dat het regent zit ze voor ik het in de gaten heb alweer op de bank
Korte wandelingetjes vandaag dus, even plassen en poepen en weer terug.
Katten worden niet snel natquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:48 schreef INViCTuS het volgende:
Niemand zit te wachten op de geur van natte hond
geur van Nattekat ook niet
Genieten.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Wel fijn dat er eindelijk weer wat regen valt
Fitgirl gespot.quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:55 schreef K21 het volgende:
Het enige voordeel aan dit zeikweer is dat het lekker rustig hardlopen is in het park, zo. En ook de fitnesstoestellen die ze er neergezet hebben heb ik voor mezelf.
(Nadeel is wel dat ze spekglad zijn en ik er steeds bijna vanaf donder. Maar ja, toch niemand die dat ziet.)
Nice!quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:36 schreef dick_laurent het volgende:
Nou, wij waren vandaag een dagje erop uit naar Elche. Waar ze tevens volgens mij het grootste palmbomen park van Europa hebben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het weer zat gelukkig ook enigszins mee
Gevoelstemperatuur rond de 45 graden, 50% luchtvochtigheid, geniet0n.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:35 schreef Kickinalfa het volgende:
Toch lekker nat tussen 10:00 en nu.
Leefden we maar in Brazilië
Toeristen die in november naar Nederland komen. Blijf ik wel een mooie rubriek vinden.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:20 schreef K21 het volgende:
[..]
Nice!
Ik zag hier net bij het winkelcentrum nog een groepje mensen uit Spanje dat duidelijk spijt had dat ze hier naartoe waren gekomen. Vooral de oudere heer met een lange witte baard was helemaal verzopen en verkleumd.
DROOGTE!!! WE GAAN ER AANquote:Op zaterdag 18 november 2023 15:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Wel fijn dat er eindelijk weer wat regen valt
Ahja, ik wil ook nog steeds graag een keer naar Schotland. Dan ga ik ook niet voor het weer zeg maarquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toeristen die in november naar Nederland komen. Blijf ik wel een mooie rubriek vinden.
@spicymchaggisquote:Op zaterdag 18 november 2023 17:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ahja, ik wil ook nog steeds graag een keer naar Schotland. Dan ga ik ook niet voor het weer zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naah grond water staat sinds jaren flink hoog, foto van deze ochtend in De Bilt (jaren lang geschakeld tussen -375/-350 en nu bij de -200quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik begon me al zorgen te maken over de droogte.
Is het wel grondwater als het niet in de grond, maar in een buis zit?quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Naah grond water staat sinds jaren flink hoog, foto van deze ochtend in De Bilt (jaren lang geschakeld tussen -375/-350 en nu bij de -200
![]()
[ afbeelding ]
Met die kleurstelling lijkt het op het eerste oog een heel lang blikje Red Bull.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Naah grond water staat sinds jaren flink hoog, foto van deze ochtend in De Bilt (jaren lang geschakeld tussen -375/-350 en nu bij de -200
![]()
[ afbeelding ]
jup, een meet punt op langoed Beerschotenquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het wel grondwater als het niet in de grond, maar in een buis zit?
Echt hequote:Op zaterdag 18 november 2023 22:59 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Met die kleurstelling lijkt het op het eerste oog een heel lang blikje Red Bull.
Wel fijn dat het niet zo koud isquote:Op zondag 19 november 2023 10:53 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Droog, zonnig en een graad of 13
Ziet eruit als noord-oosten wind voor ons. Da's gelukkig meestal zonder sneeuw.quote:
Waarschijnlijk gewoon vieze grafkou. 4-6 graden. Heb je daar nou aan. Ook gewoon kansloos weer zonder zonquote:Op zondag 19 november 2023 20:23 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ziet eruit als noord-oosten wind voor ons. Da's gelukkig meestal zonder sneeuw.
Het verdringen van die koude lucht is echter vaak wel met sneeuw, overgaand in regen.
quote:
Paar doden en her en der een onverwachte sneeuwstorm.quote:
Deze temperatuur is echt helemaal prima. Waarom 4-6 graden als het ook 10 kan zijn. Beter om buiten in te werken ook. Die knake kou heb je niks aan. Tenzij sneeuw, dan mag hetquote:Op maandag 20 november 2023 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
10 graden, droog, mooie lucht, zon.
Wat kunnen we ons nog meer wensen?
Sneeuw!quote:Op maandag 20 november 2023 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
10 graden, droog, mooie lucht, zon.
Wat kunnen we ons nog meer wensen?
4 plus 6 is ook 10quote:Op maandag 20 november 2023 10:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Deze temperatuur is echt helemaal prima. Waarom 4-6 graden als het ook 10 kan zijn. Beter om buiten in te werken ook. Die knake kou heb je niks aan. Tenzij sneeuw, dan mag het
Oké, vandaag wordt moeilijk, maar morgen dan maar doen?quote:
Dit is fijn herfstweer.quote:
Nee, maar de vraag was wat er nog meer gewenst was. Dus ja, sneeuw.quote:Op maandag 20 november 2023 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat gaat niet echt samen met 10 graden en zon, dus nee.
quote:De verschillen in het land waren echter groot. De meeste neerslag viel langs de kust in Noord-Holland, met op KNMI station De Kooij 159 mm tegen normaal 84 mm. Ook langs de rest van de westkust verliep de maand zeer nat. Hoe verder naar het oosten hoe minder neerslag er viel. In het oosten was het op veel plekken zelfs iets droger dan normaal. Op KNMI station Beek viel de minste neerslag, 48 mm tegen 62 mm normaal. In De Bilt viel 98 mm tegen 80 mm normaal.
Ja, kouder weerquote:Op maandag 20 november 2023 21:19 schreef Adrie072 het volgende:
En op X tientallen berichten over kou-inval 'binnenkort.'
Dat waren nog eens tijdenquote:Op maandag 20 november 2023 14:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik zie liever dit soort kaartjes.
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe ik dan naar m’n werk moet. Kan ik het voor het weekend bestellen?quote:Op maandag 20 november 2023 14:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik zie liever dit soort kaartjes.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 november 2023 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dan naar m’n werk moet. Kan ik het voor het weekend bestellen?
Daar wandelen is leuk.quote:Op maandag 20 november 2023 22:08 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nog maar 10 minuten lopen
We hebben hier anders al wel een paar nachten lichte vorst gehad tot nu toe.quote:Op maandag 20 november 2023 22:35 schreef Elan het volgende:
Pluim is wel weer iets kouder, maar vorig jaar hadden we al behoorlijke kou gehad in deze periode een paar dagen op en rond het vriespunt.
6/7 graden, weinig tot geen zon en over het algemeen bewolkt/grijs. Weerbericht wat dagelijks op herhaling kan.quote:Op maandag 20 november 2023 22:35 schreef Elan het volgende:
Pluim is wel weer iets kouder, maar vorig jaar hadden we al behoorlijke kou gehad in deze periode een paar dagen op en rond het vriespunt.
Ja dat was al heel vroeg een paar keer he. Voor die bakken water kwamen.quote:Op maandag 20 november 2023 22:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
We hebben hier anders al wel een paar nachten lichte vorst gehad tot nu toe.
hier in limburg niet en ook geen voorspellingquote:Op maandag 20 november 2023 22:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
We hebben hier anders al wel een paar nachten lichte vorst gehad tot nu toe.
Dikke clickbaitquote:
Hij had zijn bericht gewoon moeten beginnen met "BREAKING!" ... dan weet je tenminste zeker dat het echt serieus en geverifieerd nieuws is.quote:Op dinsdag 21 november 2023 10:28 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dikke clickbait. 1 uitbijter gaat voor IJsdagen. Kansloos dit. Gewoon vieze vochtige kou
Man man man, wat een ellende. Richting de 18 graden met fucking Kerst, echt, ga toch op een legoblokje staanquote:
Volgende week overdag een graad of 5-6 is ook helemaal zo slecht nog niet voor eind november / begin december.quote:
Gewoon positief blijven, it giet oanquote:Op dinsdag 21 november 2023 10:28 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dikke clickbait. 1 uitbijter gaat voor IJsdagen. Kansloos dit. Gewoon vieze vochtige kou
Meestal is het koud en natquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:08 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Liever koud en droog/zonnig dan warm en nat.
Dat is echt de horror.quote:
Hier schrik ik van.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Benieuwd hoe fris het wordt vannacht. In het oosten kan het tot -3 gaan..
Vorige week nog.quote:Op dinsdag 21 november 2023 09:33 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja dat was al heel vroeg een paar keer he. Voor die bakken water kwamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |