quote:
Paar doden en her en der een onverwachte sneeuwstorm.quote:
Deze temperatuur is echt helemaal prima. Waarom 4-6 graden als het ook 10 kan zijn. Beter om buiten in te werken ook. Die knake kou heb je niks aan. Tenzij sneeuw, dan mag hetquote:Op maandag 20 november 2023 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
10 graden, droog, mooie lucht, zon.
Wat kunnen we ons nog meer wensen?
Sneeuw!quote:Op maandag 20 november 2023 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
10 graden, droog, mooie lucht, zon.
Wat kunnen we ons nog meer wensen?
4 plus 6 is ook 10quote:Op maandag 20 november 2023 10:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Deze temperatuur is echt helemaal prima. Waarom 4-6 graden als het ook 10 kan zijn. Beter om buiten in te werken ook. Die knake kou heb je niks aan. Tenzij sneeuw, dan mag het
Oké, vandaag wordt moeilijk, maar morgen dan maar doen?quote:
Dit is fijn herfstweer.quote:
Nee, maar de vraag was wat er nog meer gewenst was. Dus ja, sneeuw.quote:Op maandag 20 november 2023 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat gaat niet echt samen met 10 graden en zon, dus nee.
quote:De verschillen in het land waren echter groot. De meeste neerslag viel langs de kust in Noord-Holland, met op KNMI station De Kooij 159 mm tegen normaal 84 mm. Ook langs de rest van de westkust verliep de maand zeer nat. Hoe verder naar het oosten hoe minder neerslag er viel. In het oosten was het op veel plekken zelfs iets droger dan normaal. Op KNMI station Beek viel de minste neerslag, 48 mm tegen 62 mm normaal. In De Bilt viel 98 mm tegen 80 mm normaal.
Ja, kouder weerquote:Op maandag 20 november 2023 21:19 schreef Adrie072 het volgende:
En op X tientallen berichten over kou-inval 'binnenkort.'
Dat waren nog eens tijdenquote:Op maandag 20 november 2023 14:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik zie liever dit soort kaartjes.
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe ik dan naar m’n werk moet. Kan ik het voor het weekend bestellen?quote:Op maandag 20 november 2023 14:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik zie liever dit soort kaartjes.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 november 2023 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dan naar m’n werk moet. Kan ik het voor het weekend bestellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |