Ik zal vanavond, als de gele bol al lang weer onder is gegaan, een goudgele rakker opentrekken om hem te herdenken.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:41 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Dat moet gevierd worden met een goudgele rakker
Morgen is ie er gewoon weer hoor.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zal vanavond, als de gele bol al lang weer onder is gegaan, een goudgele rakker opentrekken om hem te herdenken.
Achter de wolken inderdaad. Helaas niet lekker in mijn gezicht.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Morgen is ie er gewoon weer hoor.
Dat mag je hopen ja.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Morgen is ie er gewoon weer hoor.
Jammer dat het morgen weer afgelopen isquote:Op vrijdag 17 november 2023 14:02 schreef Pisces29 het volgende:
Zon, zon, zon. Heerlijk het weekend in.
Gewoon genieten van nu. Morgen zie ik morgen wel weer.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jammer dat het morgen weer afgelopen is
Waarom dit altijd zo moeilijk moet zijn in ons herfst halfjaar. Dit kan toch ook gewoon eens 2/3 weken. Weinig wolken, geen grijze treurnis, geen mist, regelmatig zon, weinig wind en een graad of 10. Jammer dat dat een zeldzaamheid isquote:
Zeker. En een buitje hier en daar helemaal prima.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Waarom dit altijd zo moeilijk moet zijn in ons herfst halfjaar. Dit kan toch ook gewoon eens 2/3 weken. Weinig wolken, geen grijze treurnis, geen mist, regelmatig zon, weinig wind en een graad of 10. Jammer dat dat een zeldzaamheid is
Dat komt toch best wel voor, vooral in oktober meestal. Alleen dit jaar is het gewoon echt zwaar kut geweest.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Waarom dit altijd zo moeilijk moet zijn in ons herfst halfjaar. Dit kan toch ook gewoon eens 2/3 weken. Weinig wolken, geen grijze treurnis, geen mist, regelmatig zon, weinig wind en een graad of 10. Jammer dat dat een zeldzaamheid is
Tja, is ook gewoon de ligging van Nederland denk ik? Aan de Noordzee die maar al te graag stratus produceert en, door de vrij noordelijke ligging is de zon tussen pakweg begin november en half februari gewoon niet in staat om heel veel bewolking op te lossen / weg te branden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Waarheid als eenquote:Op vrijdag 17 november 2023 14:54 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Tja, is ook gewoon de ligging van Nederland denk ik? Aan de Noordzee die maar al te graag stratus produceert en, door de vrij noordelijke ligging is de zon tussen pakweg begin november en half februari gewoon niet in staat om heel veel bewolking op te lossen / weg te branden.
Ja, tot ongeveer de periode dat de wintertijd begint en het duurt tot ongeveer het eindigt, dus in die 5 maanden is het wel zeldzaamquote:Op vrijdag 17 november 2023 14:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat komt toch best wel voor, vooral in oktober meestal. Alleen dit jaar is het gewoon echt zwaar kut geweest.
the flying fuckquote:Op vrijdag 17 november 2023 23:53 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Het vriest gewoon in Drenthe!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |