abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211328542
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 19:35 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Financieel ja, maar niet militair. Dat zet echt geen zoden aan de dijk hoor.
Anders tel je even alle militaire steun van de Europese landen bij elkaar op, en dan nog die van EU instituties. Dan kom je boven het bedrag van militaire steun van Amerika uit.

En EU instituties geven al iets van 3x meer financiële steun dan Amerika. Steun waarmee ze onder andere ook wapens kunnen kopen. Dan komt de financiële steun van individuele Europese landen daar nog boven op.

En ook qua humanitaire steun staan EU instituties + Europese landen boven Amerika.
pi_211328546
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 19:48 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Heb je weer die langspeelplaat.
_O-

Heb je je 'noeks greatest hits' lp nog of is 'ie inmiddels volstrekt grijsgedraaid?
  vrijdag 17 november 2023 @ 21:23:34 #253
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_211328576
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 21:18 schreef Ulx het volgende:
Geruchten dat er drie brigades oversteken/klaar staan om over te steken bij Kherson. Dan zit je toch richting de 10.000 man volgens mij.
Als je de hele brigade t/m de administratie meetelt wel ja...

Als het vierkante brigades zijn zullen het 4 gevbats per brig zijn. Dan heb je het over zo'n 2400 man, reken op zo'n goeie 6000 pax in totaal aan gevechtskracht.
pi_211328579
twitter
pi_211328617
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 21:23 schreef AchJa het volgende:

[..]
Als je de hele brigade t/m de administratie meetelt wel ja...

Als het vierkante brigades zijn zullen het 4 gevbats per brig zijn. Dan heb je het over zo'n 2400 man, reken op zo'n goeie 6000 pax in totaal aan gevechtskracht.
Dat zullen ze wel gaan doen lijkt me. Volgens mij is het niet onhandig om wat organisatorische mensen bij je te hebben als je een rivier bent overgestoken.
  vrijdag 17 november 2023 @ 21:26:23 #256
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_211328622
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 20:34 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ik heb de NL regering wat betreft de F16's daar niet over gehoord eigenlijk. Of heb ik iets gemist?
Alleen boven eigen grondgebied.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)y-denemarken-rusland
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  vrijdag 17 november 2023 @ 21:26:35 #257
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_211328626
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 20:37 schreef AchJa het volgende:

[..]
Als je goed kijkt wordt die drone door een manpad die verderop achter die bosrand staat geraakt.

[ afbeelding ]

Vanaf 1:06.

Handsturing is vrijwel kansloos op dit soort kleine drones.

Edit: Maar ff een gifje van gemaakt ter verduidelijking.
Das nog duurder.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 17 november 2023 @ 21:27:38 #258
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_211328646
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 november 2023 21:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Dus we kunnen de regels loslaten en dan kan Ukraine met moderne Westerse tanks die ze nu in reserve houden Rusland binnen rijden. Dan heb je zonder extra wapens toch een hele andere situatie.
?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_211328647
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 november 2023 21:26 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Alleen boven eigen grondgebied.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)y-denemarken-rusland
Dat zegt Denemarken. Ik had het over de Nederlandse regering.
pi_211328656
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 21:03 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Handig. Vlakbij de grens met Hongarije.
Orban die schoorvoetend komt toegeven en dit op de persoonlijke kegelbaan van Zelensky lijkt me een mooie scène.

Plagiaat misschien, maar een mooie scène.
  vrijdag 17 november 2023 @ 21:28:52 #261
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_211328658
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 21:27 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dat zegt Denemarken. Ik had het over de Nederlandse regering.
Dat weet ik niet :)

Maar kan me niet voorstellen dat als de Denen het niet toestaan, dat wij dat wel doen. Denk dat usa daar ook niet op zit te wachten.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_211328684
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 november 2023 20:32 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Het moraal was bij de Russen ook niet erg hoog,en die mobilisatie was een grote teringzooi. Anyway, de Russen hebben zich redelijk herpakt. Maar "wij" zijn blijkbaar niet bereid om voldoende zware/moderne wapens te leveren, alleen maar afdankertjes en oude meuk. Daarnaast mag Oekraiene Rusland niet aanvallen op Russisch grondgebied (escalatie jaja) maar ook dat werkt niet mee.

Ik zie het ook somber in.
De verwijfde kusjekroel houding tegenover Rusland van de EU en Europese NAVO-leden baart me inderdaad wel zorgen. Echte bereidheid tot het vernielen van de Russische economie en samenleving en het afstraffen van het perfide Russische volk is er helaas niet, ondanks dat ze Europa al meer dan een eeuw lang gijzelen met hun misdadige volksaard.
pi_211328690
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 20:37 schreef AchJa het volgende:

[..]
Als je goed kijkt wordt die drone door een manpad die verderop achter die bosrand staat geraakt.

[ afbeelding ]

Vanaf 1:06.

Handsturing is vrijwel kansloos op dit soort kleine drones.

Edit: Maar ff een gifje van gemaakt ter verduidelijking.
Oh jammer, ik vond het al bijzonder. Idd, het is puur geluk als zo'n kleine drone weet te raken. Bedankt voor de gif, zat op mobiel.
  vrijdag 17 november 2023 @ 21:36:44 #264
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_211328740
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2023 21:31 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
De verwijfde kusjekroel houding tegenover Rusland van de EU en Europese NAVO-leden baart me inderdaad wel zorgen. Echte bereidheid tot het vernielen van de Russische economie en samenleving en het afstraffen van het perfide Russische volk is er helaas niet, ondanks dat ze Europa al meer dan een eeuw lang gijzelen met hun misdadige volksaard.
Nogal kort door de bocht.
Navo heeft heel "onhandig" gehandeld m.b.t. informele afspraken rondom Russische achtertuin en de ongebreidelde navo uitbreiding.

Anyway, dat Oekraiene zo in de penarie zitten hebben wij een aandeel in, en dan kun hun (in moreel opzicht) niet laten vallen. Maar men trekt de handen er langzaam aan wel van af..
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_211328798
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 november 2023 21:28 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat weet ik niet :)

Maar kan me niet voorstellen dat als de Denen het niet toestaan, dat wij dat wel doen. Denk dat usa daar ook niet op zit te wachten.
Ik had het wel duidelijk in de media verwacht als Nederland dat zou hebben gesteld. We hebben bovendien nog 198 appeltjes te schillen met Rusland, dus ik kan me voorstellen dat we ons niet laten intimideren door die mafkezen in Moskou.

En de VS heeft er niets over te zeggen. Kom op zeg, we doen mee aan nuclear sharing zodat we zelf kunnen bepalen waar en wanneer we een atoombom gooien, en dan zal de VS ineens moeilijk gaan doen over zulk klein bier als een paar bommen op een Russisch vliegveld? Nah....

En Nederland kan na een eventuele aanval op Rusland ook gewoon zeggen dat het met de toestellen die later worden geleverd niet meer mag. Doen we nog een concessie aan Poetin ook, opdat er geen escalatie volgt. Iedereen blij.

Maar om nou achteraf ineens regeltjes te verzinnen voor de al geleverde vliegtuigen en die op te leggen aan Oekraïne? Dat zou een rotstreek zijn.
  vrijdag 17 november 2023 @ 21:44:00 #266
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_211328820
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 21:42 schreef Ulx het volgende:

En de VS heeft er niets over te zeggen.
De VS heeft er alles over te zeggen. Iets met voorwaarden bij aanschaf etc.

quote:
Kom op zeg, we doen mee aan nuclear sharing zodat we zelf kunnen bepalen waar en wanneer we een atoombom gooien
Hoe kom je daar nou weer bij?
  vrijdag 17 november 2023 @ 21:44:21 #267
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_211328824
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 21:23 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Dus het compleet mislukte tegenoffensief rond Robotyne heeft zo veel Russische troepen uit Kherson oblast gekost dat ze daar nu de rivier over kunnen? Interessant.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 17 november 2023 @ 21:46:42 #268
pi_211328849
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 november 2023 21:27 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
?
Moet ik het nog simpeler uitleggen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  vrijdag 17 november 2023 @ 21:48:37 #269
pi_211328866
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 november 2023 21:36 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Navo heeft heel "onhandig" gehandeld m.b.t. informele afspraken rondom Russische achtertuin en de ongebreidelde navo uitbreiding.

Anyway, dat Oekraiene zo in de penarie zitten hebben wij een aandeel in, en dan kun hun (in moreel opzicht) niet laten vallen. Maar men trekt de handen er langzaam aan wel van af..
NATO heeft helemaal niet onhandig gehandeld. De Russen hebben hun satellietstaten in de armen van de NATO gejaagd met hun agressieve kuthouding.
pi_211328943
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 november 2023 20:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik moet zeggen dat ik de laatste dagen opmerkelijk veel filmpjes heb gezien van Russen die elkaar in elkaar beuken.
Zulke filmpjes hebben pas waarde wanneer je die beesten de leden van hun eigen elite er op in mekaar ziet trappen. Vooralsnog is het alleen maar woede vanwege het feit dat ze verliezen lijden, niet vanwege het feit dat ze gedwongen worden om hun buurvolk te verkrachten en uit te roeien.
pi_211328974
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 21:44 schreef AchJa het volgende:

Hoe kom je daar nou weer bij?
Bij in werking treden van Nuclear Sharing is het NPT niet meer van toepassing. De bommen komen dan onder Nederlands bevel. Waarom zou je anders aan nuclear sharing beginnen?

De andere optie is eerst een discussie gaan voeren over de inzet. Stel: De VS wil hier ergens in Nederland op een kolonne Russische tanks een bom smijten. Nederland piept ja-maar-geluidsnorm-en-en-stikstofregels-en-mijn-opoe-woont-daar dus die bom mag je niet inzetten of ergens anders. En na twee weken vergaderen komt de commissie met een advies. Dat kan aan de late kant zijn. Of het zou betekenen dat het Nederlandse opperbevel de VS moet toestaan een atoombom op Nederland te gooien. Iets zegt me dat Nederland toch liever zelf wenst te bepalen of er een locatie binnen de landsgrenzen van de aardbodem zal worden gevaagd.
pi_211328982
Misschien even handig om te illustreren waarom het argument "de soldaten raken op" complete onzin is.

Het geboortegetal van Oekraïne was vóór 2005: 9000 geboortes per 1 miljoen. Waarvan 4500 jongens.
Ga je uit van een Oekrainsche bevolking van 30 miljoen, dan bereiken ieder jaar 135.000 jongens de mobilisatie leeftijd van 18 jaar.

Ieder jaar weer, 135.000 soldaten erbij.

In een oorlog kunnen een hoop dingen opraken: grondstoffen, voedsel, materieel, moreel, publieke opinie, etc. Maar niet soldaten (behalve uitzonderingen).
pi_211328997
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 november 2023 21:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Moet ik het nog simpeler uitleggen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met al die niet onderbouwde meuk die je post, zou ik niet zo neerbuigend doen. Zeker niet als je berichten ook nog eens lastig te begrijpen zijn.
  vrijdag 17 november 2023 @ 22:04:06 #274
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_211329010
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 22:00 schreef Ulx het volgende:
Bij in werking treden van Nuclear Sharing is het NPT niet meer van toepassing. De bommen komen dan onder Nederlands bevel. Waarom zou je anders aan nuclear sharing beginnen?
Die bommen zijn gewoon Amerikaans en de VS bepaalt waar en wanneer die worden ingezet. Daar heeft Nederland geen reet over te vertellen.
  vrijdag 17 november 2023 @ 22:04:30 #275
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211329013
17.00 een grote Taiwanse speelgoed fabrikant die normaal radiografische auto's maakt is doordat ze gezien hebben hoe belangrijk drones zijn in de Ukrainse oorlog overgestapt op het bouwen van drones voor de komende oorlog met China

En de regering heeft meerdere bedrijven gevraagd om drones te maken maar er is haast bij. Verhoudinggewijs kan China er tienduizenden inzetten tegenover honderden van Taiwan.
  vrijdag 17 november 2023 @ 22:06:17 #276
pi_211329032
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 22:02 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Met al die niet onderbouwde meuk die je post, zou ik niet zo neerbuigend doen. Zeker niet als je berichten ook nog eens lastig te begrijpen zijn.
Er is niets onbegrijpelijks aan mijn berichten, tenzij je het niet wilt begrijpen omdat je er geen antwoord op hebt.
pi_211329036
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2023 22:01 schreef oheng het volgende:
Misschien even handig om te illustreren waarom het argument "de soldaten raken op" complete onzin is.

Het geboortegetal van Oekraïne was vóór 2005: 9000 geboortes per 1 miljoen. Waarvan 4500 jongens.
Ga je uit van een Oekrainsche bevolking van 30 miljoen, dan bereiken ieder jaar 135.000 jongens de mobilisatie leeftijd van 18 jaar.

In een oorlog kunnen een hoop dingen opraken: grondstoffen, voedsel, materieel, moreel, publieke opinie, etc. Maar niet soldaten (behalve uitzonderingen).
Het zal vooral de bereidheid tot vechten zijn.
En dwingen is nooit echt goed voor het moraal. Zeker niet als mensen het gevoel bekruipt dat de heren uit Kyiv zelf de snor drukken. (Bron 1V rapotage)
pi_211329064
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 november 2023 21:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Dus het compleet mislukte tegenoffensief rond Robotyne heeft zo veel Russische troepen uit Kherson oblast gekost dat ze daar nu de rivier over kunnen? Interessant.
Dat kon je aan zien komen.

Het geeft de Russen een paar best slechte opties: Er moeten troepen richting de rivier, maar die moeten wel ergens vandaan komen. Vanaf de Krim is tricky, want worden ze verslagen ligt de weg naar Sevastopol open. Maar van andere locaties aan het front troepen halen is ook vragen op ellende. En niets doen is als de EW bescherming weg is gevallen ook niet echt een optie.
pi_211329071
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 22:04 schreef AchJa het volgende:

[..]
Die bommen zijn gewoon Amerikaans en de VS bepaalt waar en wanneer die worden ingezet. Daar heeft Nederland geen reet over te vertellen.
Wat is er dan sharing aan?
pi_211329076
quote:

[..]

Hoe kom je hierbij? Zowel russische als Oekrainsche bronnen (Kozak, Podolyak) zeggen dat er een akkoord was over het niet toetreden tot de NAVO.

En Kozak is een vertrouweling van Putin.

"Als je wilt weten wat iemands motieven zijn, kijk dan naar de resultaat van iemands handelen."

Het resultaat is annexatie.
  vrijdag 17 november 2023 @ 22:11:24 #281
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_211329085
quote:

Te kort door de bocht. Die soldaten moeten allemaal opgeleid worden door het beroepspersoneel (Kader-militie leger). Als je al je beroepspersoneel verbrand hebt in de oorlog stopt de aanwas. Zo simpel is het gewoon.
pi_211329096
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 22:08 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dat kon je aan zien komen.

Het geeft de Russen een paar best slechte opties: Er moeten troepen richting de rivier, maar die moeten wel ergens vandaan komen. Vanaf de Krim is tricky, want worden ze verslagen ligt de weg naar Sevastopol open. Maar van andere locaties aan het front troepen halen is ook vragen op ellende. En niets doen is als de EW bescherming weg is gevallen ook niet echt een optie.
Jaja, het zal.
Voorlopig zijn het vooral de Russen die snippertjes land veroveren. Ga er maar gerust van uit dat de Russen nog troepen over hebben. En zeker halen ze die niet bij het front weg waar dat niet kan.
  vrijdag 17 november 2023 @ 22:13:46 #283
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_211329105
quote:

[..]
Dat steeds meer voormalig Warschaupact leden NAVO-lid zijn geworden zijn de Russen zelf schuld, de Oost-Europeanen vonden één decennialange bezetting door de Russen wel genoeg. Een NAVO-lidmaatschap is de beste verzekering tegen een Russische bezetting van je land.

quote:
Oekraine zit in de penarie omdat het westen in 1945 nagelaten heeft om met de Russen af te reken voordat ze in staat waren om met gestolen westerse gegevens een kernwapen te ontwikkelen. De Russen hadden net als Nazi-Duitsland gestraft moeten worden voor het beginnen van WO II.
pi_211329137
Navo lidmaatschap is de facto gewoon onmogelijk. Dan moet je dat binnen een uur doen ofzo, wat dus niet kan, want anders blijft Rusland er gewoon een (frozen) conflict van maken. En dan kan je per definitie niet toetreden.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 17 november 2023 @ 22:17:56 #286
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_211329142
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 22:11 schreef AchJa het volgende:

[..]
Te kort door de bocht. Die soldaten moeten allemaal opgeleid worden door het beroepspersoneel (Kader-militie leger). Als je al je beroepspersoneel verbrand hebt in de oorlog stopt de aanwas. Zo simpel is het gewoon.
Die soldaten worden toch door.o.a. je collega's opgeleid? Genoeg persberichten van. Lijkt mij aardig onuitputtelijk. En vooral lowkey. Kost bakken met geld, maar de gemiddelde simp denkt dat alleen fysieke wapens geld kosten. Dus opleiding is top, wapens sturen zijn altijd wel debielen van te vinden die tegen zijn.
pi_211329148
quote:

Was alles maar zo makkelijk, die onzinnige technocratische antwoorden. Er komen heel erg veel praktische dingen bij kijken.
pi_211329151
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 22:13 schreef AchJa het volgende:

[..]
Het is "geshared" omdat er vanuit elke hoek van de NATO nucleair teruggeslagen moest kunnen worden.
En wie bepaalt waar ze worden ingezet? Kan de VS de KLu dwingen een B61 op een plek in Nederland te gooien? Lijkt me niet. Het kan met eigen USAF toestellen. Maar dan is het hele nuclear sharing zinloos.
  vrijdag 17 november 2023 @ 22:20:02 #289
36431 bleiblei
pi_211329158
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 22:18 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Was alles maar zo makkelijk, die onzinnige technocratische antwoorden. Er komen heel erg veel praktische dingen bij kijken.
Gelukkig hebben ze daar alleen last van in Oekraïne. En in Rusland niet :') .
pi_211329163
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 22:17 schreef Discombobulate het volgende:
Navo lidmaatschap is de facto gewoon onmogelijk. Dan moet je dat binnen een uur doen ofzo, wat dus niet kan, want anders blijft Rusland er gewoon een (frozen) conflict van maken. En dan kan je per definitie niet toetreden.
Het kon bij West-Duitsland in 1955. Geen probleem.
pi_211329169
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 22:20 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Roesja stronk! Het is inmiddels toch al lang duidelijk hoe discodinges in de wedstrijd staat?
pi_211329172
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 22:20 schreef Ulx het volgende:

[..]
Het kon bij West-Duitsland in 1955. Geen probleem.
Totaal andere vergelijking.
pi_211329182
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 22:21 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Totaal andere vergelijking.
Want? Rusland bezette een stuk Duitsland?
pi_211329188
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 22:20 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Wat loop jij nou te lullen? Russische mobilisatie verliep ook ontzettend slecht.
pi_211329190
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 22:11 schreef AchJa het volgende:

[..]
Raakt het beroepspersoneel op dan?

En de training gebeurt voor een gedeelte buiten Oekraïne.

35.000 EU
18.000 VS
30.000 UK

Bron.
  vrijdag 17 november 2023 @ 22:23:33 #296
36431 bleiblei
pi_211329200
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 22:21 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Roesja stronk! Het is inmiddels toch al lang duidelijk hoe discodinges in de wedstrijd staat?
Daarom is het nooit verkeerd mensen hieraan te herinneren.
Dus om gelijk ff uit zijn eigen langspeelplaat van vandaag te quoten:
quote:
In het geval van attritie heeft Rusland gewoon het voordeel met 135 miljoen inwoners
pi_211329213
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 22:19 schreef Ulx het volgende:

[..]
En wie bepaalt waar ze worden ingezet? Kan de VS de KLu dwingen een B61 op een plek in Nederland te gooien? Lijkt me niet. Het kan met eigen USAF toestellen. Maar dan is het hele nuclear sharing zinloos.
Het is de dreiging die telt. De kans dat het ding gegooid moet worden is verwaarloosbaar en als het gebeurd zullen beide partijen het wel eens zijn.
pi_211329216
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 22:18 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Oh ja nee, nu ik jouw antwoord lees is mijn berekening inderdaad helemaal teniet gedaan. Bedankt voor je verhelderende inzicht.
pi_211329234
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 22:22 schreef oheng het volgende:

[..]
Raakt het beroepspersoneel op dan?

En de training gebeurt voor een gedeelte buiten Oekraïne.

35.000 EU
18.000 VS
30.000 UK

Bron.
Dat laatste voordeel heeft Oekraïne wel ja.
  vrijdag 17 november 2023 @ 22:27:23 #300
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_211329235
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2023 22:17 schreef bleiblei het volgende:
Die soldaten worden toch door.o.a. je collega's opgeleid? Genoeg persberichten van. Lijkt mij aardig onuitputtelijk.
Dat is een relatief klein deel van het geheel natuurlijk.Op een gegeven ogenblik gaat het schrapen worden en wat denk je wat ze doen als ze er geen zin in hebben? In je eigen land is het al uitdagend om de weigeraars en deserteurs in toom te houden, laat staan dat je ze door heel europa gaat transporteren... Dat volk is al pleite voordat de trein is aangekomen op het eindpunt.

Anyway, het geboortecijfer is gewoon veel te kort door de bocht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')