Ooohja. 81 jarige man, die constant bevriest als hij vragen krijgt van journalisten.quote:Op zondag 12 november 2023 18:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De een-na-hoogste republiek van het moment (McConnell) is anders zwaar pro-Oekrane.
Dit ben ik wel met je eens. Teveel vredesduivende politici hier hopen, nog steeds, dat de tijd van begin jaren 90 als een wonder weer opnieuw aanbreekt.quote:Op zondag 12 november 2023 18:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Meer investeren in defensie. Samenkomsten, waarbij men meer gaat denken aan Europese samenwerken enz.
Dit ben ik wel met je eens. Teveel vredesduivende politici hier hopen, nog steeds, dat de tijd van begin jaren 90 als een wonder weer opnieuw aanbreekt.quote:Op zondag 12 november 2023 18:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Meer investeren in defensie. Samenkomsten, waarbij men meer gaat denken aan Europese samenwerken enz.
quote:Op zondag 12 november 2023 18:29 schreef Akathisia het volgende:
Als Oekrane erachter zat moeten we maar eens gaan nadenken over een verdelingsgesprek met Rusland.
Niets mis met vredesduiven. Want begrijp mij niet verkeerd: ik wil geen Europees havik-beleid.quote:Op zondag 12 november 2023 18:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit ben ik wel met je eens. Teveel vredesduivende politici hier hopen, nog steeds, dat de tijd van begin jaren 90 als een wonder weer opnieuw aanbreekt.
Ja, precies. Maar jij denkt dat die traagheid zich vanzelf wel oplost als het echt mis gaat? waarom denk je dat?quote:Op zondag 12 november 2023 15:48 schreef ExTec het volgende:
[..]
Omdat er teveel politici zijn die denken dat het allemaal wel meevalt. Zoals ik zeg: politieke raderen draaien traag.
Tussen de 66 en 75 procent van de Amerikaanse politiek is gewoon voor steun aan Oekrane. Het is een 50-66 procent van de republikeinen die het vooral aan het tegenwerken zijn. Welke de meerderheid in het Huis van Afgevaardigden hebben.quote:Op zondag 12 november 2023 14:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Eerder: de steun aan Oekraine binnen de Amerikaanse politiek is niet al te best. Trump kan zomaar eens verkozen worden.
Dit soort uitkomsten zijn een voorproefje. Oekraine gaat er helemaal alleen voor staan.
1: Niet geheel irrelevant lijkt mij zo.quote:Op zondag 12 november 2023 18:37 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Tussen de 66 en 75 procent van de Amerikaanse politiek is gewoon voor steun aan Oekrane. Het is een 50-66 procent van de republikeinen die het vooral aan het tegenwerken zijn. Welke de meerderheid in het Huis van Afgevaardigden hebben.
En ja als Trump her verkozen wordt. Of die Vivek kerel gekozen wordt dan is dat het slechte wat er kan gebeuren. Niet alleen voor Oekrane maar voor de wereld. Maar ik verwacht nog steeds niet dat Trump herkozen gaat worden. Niet met alle legale problemen die hij op dit ogenblik heeft.
En als Rusland erachter zat?quote:Op zondag 12 november 2023 18:29 schreef Akathisia het volgende:
Als Oekrane erachter zat moeten we maar eens gaan nadenken over een verdelingsgesprek met Rusland.
Dan hoeven we maar voor de helft boos te zijn natuurlijk.quote:
Dan gaan we niet Rusland opdelen?quote:Op zondag 12 november 2023 18:47 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Dan hoeven we maar voor de helft boos te zijn natuurlijk.
Ik denk in mogelijkheden en dat lijkt me er geen. Net zoals Oekrane zonder oorlog bij de EU en NATO krijgen er geen was.quote:
Dat gebeurt toch ookquote:Op zondag 12 november 2023 18:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ah ja die geheime Oekraiense mariniers op een vissersbootje toch? Vanuit Estland was het?quote:Op zondag 12 november 2023 13:59 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/HaraldDoornbos/status/1723611254990729486
Verloren hoofdstuk Oekraine. Alle steun krijgen vanuit andere westerse landen en dan dit flikken met de Duitse infrastructuur.
Dit zou een directe bevriezing moeten betekenen van elke poging om Oekrane bij de EU en/of NAVO te betrekken.
Polen tochquote:Op zondag 12 november 2023 19:35 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ah ja die geheime Oekraiense mariniers op een vissersbootje toch? Vanuit Estland was het?
Bizar, vliegt er ff een helikopter tussen het vliegtuig en de grondquote:Op zondag 12 november 2023 21:19 schreef 3rr0r het volgende:
Voor de liefhebber van beelden in de lucht
[ twitter ]
https://www.ad.nl/binnenl(...)itse-leger~abf43835/quote:
Viel me ook al op jaquote:Op zondag 12 november 2023 21:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bizar, vliegt er ff een helikopter tussen het vliegtuig en de grond
Die gaat nooit meer de TT van de Isle of Man rijden.quote:Op zondag 12 november 2023 17:19 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Die laatste is weer echt fucked up.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |