abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211272508
Meneer underdog heeft altijd hele hoogdravende punten.

Maar een paar minuten later, zijn de doelpalen off-planet, en is het e.e.a. gereduceert tot: 'we worden uitgelachen'. Natuurlijk zonder verdere duidingen wie dan precies de lachende partij is.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_211272525
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:19 schreef sp3c het volgende:

[..]
ow ja nee dat lijkt me pas echt vervelend
Best wel. Want ik leef binnen de EU.
pi_211272540
quote:
7s.gif Op zondag 12 november 2023 15:22 schreef ExTec het volgende:
Meneer underdog heeft altijd hele hoogdravende punten.

Maar een paar minuten later, zijn de doelpalen off-planet, en is het e.e.a. gereduceert tot: 'we worden uitgelachen'. Natuurlijk zonder verdere duidingen wie dan precies de lachende partij is.
Ik heb u ook lief.
  Moderator zondag 12 november 2023 @ 15:26:45 #229
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211272550
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]
nee totaal niet, niemand kan om de EU heen

dan kunnen ze lekker lachen in hun half afgebrande kutlanden maar dat raakt me echt totaal niet en jouw ook niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_211272555
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Maar goed, zoals de clinton campagne zei, i'ts the economy stupid, en niet denkbeeldige mensen die ons uitlachen. En na de VS is europa nog altijd het sterkte economische blok op deze planeet.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_211272580
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:26 schreef sp3c het volgende:

[..]
nee totaal niet, niemand kan om de EU heen

dan kunnen ze lekker lachen in hun half afgebrande kutlanden maar dat raakt me echt totaal niet en jouw ook niet
Het raakt ons wel degelijk als bijvoorbeeld Amerika ons als irrelevant gaat beschouwen.
pi_211272588
quote:
7s.gif Op zondag 12 november 2023 15:27 schreef ExTec het volgende:

[..]
Maar goed, zoals de clinton campagne zei, i'ts the economy stupid, en niet denkbeeldige mensen die ons uitlachen. En na de VS is europa nog altijd het sterkte economische blok op deze planeet.
Mwau. Nog wel. Maar er zijn wel tekenen aan de wand. Zeker omtrent technologie, AI, chips moet de EU beter zijn best gaan doen. En elk Europees land moet weer flink gaan investeren in defensie.

Daarbij: wat Clinton zei, is voor heel wat republikeinen onzin.
  Moderator zondag 12 november 2023 @ 15:33:58 #233
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211272606
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:30 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Het raakt ons wel degelijk als bijvoorbeeld Amerika ons als irrelevant gaat beschouwen.
ja maar dat kunnen ze zich niet veroorloven
pi_211272612
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:30 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dan snap je niet veel van de wereld. Zonder de band VS-Europa is de VS niet wat het nu is. De VS zelf snapt dat zelf overigens perfect. Die mongool trump idd niet perse. Maar die zou de VS ook ten gronde richten.
pi_211272619
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:33 schreef sp3c het volgende:

[..]
ja maar dat kunnen ze zich niet veroorloven
Niet morgen al. Ook niet volgend jaar. Maar de EU moet wel blijven mee ontwikkelen met de rest van de wereld. Het 'mondiale zuiden' staat ook niet stil.
pi_211272632
quote:
7s.gif Op zondag 12 november 2023 15:34 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dan snap je niet veel van de wereld. Zonder de band VS-Europa is de VS niet wat het nu is. De VS zelf snapt dat zelf overigens perfect. Die mongool trump idd niet perse. Maar die zou de VS ook ten gronde richten.
Volgens mij volg jij vooral de Amerikaanse politiek niet. Zo ongeveer de gehele republikeinse kant bestaat uit zulke 'mongolen'. Alleen Nikki Haley is hoopvol. Alhoewel: wel iets te havik, maar dat is een andere discussie.
pi_211272647
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:36 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Volgens mij volg jij vooral de Amerikaanse politiek niet. Zo ongeveer de gehele republikeinse kant bestaat uit zulke 'mongolen'. Alleen Nikki Haley is hoopvol. Alhoewel: wel iets te havik, maar dat is een andere discussie.
Waarheidsbevinding is niet een democratisch gebeuren, waar als een meerderheid iets vind, het dan ook waar is.

Maar isolationisme steekt periodiek de kop op in dat land, heb jij geen geschiedenis gehad?
pi_211272670
quote:
7s.gif Op zondag 12 november 2023 15:38 schreef ExTec het volgende:

[..]
Waarheidsbevinding is niet een democratisch gebeuren, waar als een meerderheid iets vind, het dan ook waar is.

Maar isolationisme steekt periodiek de kop op in dat land, heb jij geen geschiedenis gehad?
Dat is net het punt. Als isolationisme daar weer de kop op steekt en dat duurt een tijdje, terwijl de EU bezig blijft zoals het nu doet, dan zijn landen als China, Japan, India de lachende derde.

Ik wil graag in een gebied van het land blijven leven dat in elk geval onderdeel is van hen die het wereldtoneel bepalen. Waarom? ja, chill.
pi_211272698
Heerlijk, zo'n feitenvrij speculaas speculatie middagje.
pi_211272723
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:40 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dat is net het punt. Als isolationisme daar weer de kop op steekt en dat duurt een tijdje, terwijl de EU bezig blijft zoals het nu doet, dan zijn landen als China, Japan, India de lachende derde.

Ik wil graag in een gebied van het land blijven leven dat in elk geval onderdeel is van hen die het wereldtoneel bepalen. Waarom? ja, chill.
Ik twijfel niet dat inzake europa de wal het schip wel keert. Dat vinden we allemaal traag gaan, dat is zo, maar politieke raderen draaien nu eenmaal traag.

Ook qua china ben je behind the curve. Dat land komt nog net niet los bij z'n voegen, maar bijna wel. Japan is een overwegend westers land, maak ik me niet druk om. India zal ik even buiten beschouwing laten, ik zie niet vaak mensen de loftrompet over dat land opsteken.

Ik mis een leuk praatje over "the global south". Dat had het af gemaakt.
pi_211272745
quote:
7s.gif Op zondag 12 november 2023 15:44 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ik twijfel niet dat inzake europa de wal het schip wel keert. Dat vinden we allemaal traag gaan, dat is zo, maar politieke raderen draaien nu eenmaal traag.

Ook qua china ben je behind the curve. Dat land komt nog net niet los bij z'n voegen, maar bijna wel. Japan is een overwegend westers land, maak ik me niet druk om. India zal ik even buiten beschouwing laten, ik zie niet vaak mensen de loftrompet over dat land opsteken.

Ik mis een leuk praatje over "the global south". Dat had het af gemaakt.
Waarom dan je dat? ik had gehoopt dat de inval van Oekrane ons massaal zou wakker schudden. Ik vind het allemaal nog maar tegenvallen.
pi_211272761
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:47 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Waarom dan je dat? ik had gehoopt dat de inval van Oekrane ons massaal zou wakker schudden. Ik vind het allemaal nog maar tegenvallen.
Omdat er teveel politici zijn die denken dat het allemaal wel meevalt. Zoals ik zeg: politieke raderen draaien traag.
  Moderator zondag 12 november 2023 @ 15:49:22 #243
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211272768
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:47 schreef theunderdog het volgende:

[..]
welke reactie had je willen zien?
pi_211273391
Nou we gaan weer even wat bombarderen, duizend bommen en granaten!

twitter

twitter
pi_211273700
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 16:44 schreef Adrie072 het volgende:
Nou we gaan weer even wat bombarderen, duizend bommen en granaten!

[ twitter ]

[ twitter ]
Die laatste is weer echt fucked up.
  Moderator zondag 12 november 2023 @ 17:29:36 #246
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_211273802
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 17:19 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Die laatste is weer echt fucked up.
Te hard rijden is dan ook gevaarlijk.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211274217
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:36 schreef theunderdog het volgende:

[..]
De een-na-hoogste republiek van het moment (McConnell) is anders zwaar pro-Oekrane.
zie email 27 oktober
pi_211274336
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 14:51 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Trump is nu al goed bezig. Door bijvoorbeeld uit de NAVO te willen treden.

Als de EU niet dringend meer eraan doet om mee te kunnen bepalen wat de hegemonie wordt, gaan wij een vervelende toekomst tegemoet.
Trump is knettergek, en -hoewel dat onmogelijk lijkt- draait alleen maar verder door. God of wat dan ook zij dank is hij geen president, en alles behoede ons voor nog een periode met die compleet gestoorde idioot aan het roer.

POL / [AMV] #1039 Trump Empire staat op instorten
pi_211274412
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:49 schreef sp3c het volgende:

[..]
welke reactie had je willen zien?
Meer investeren in defensie. Samenkomsten, waarbij men meer gaat denken aan Europese samenwerken enz.
pi_211274435
Als Oekrane erachter zat moeten we maar eens gaan nadenken over een verdelingsgesprek met Rusland.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')