Het is wel weer bijzonder dat de Russische schepen compleet uit de narratieven verdwenen lijken te zijn en er al tijden naar een al vaststaande conclusie toegewerkt wordt.quote:Op zondag 12 november 2023 14:30 schreef ExTec het volgende:
Hilarisch.
[..]
En het artikel besteed geen enkel woord aan dat zogenaamde research schip van rus, waarvan we weten dat die op de leiding bezig was.
Beroep op autoriteit. Nice.quote:Op zondag 12 november 2023 14:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
The washington post is een van de grootste Amerikaanse kranten. Als die met zoiets komen, dan wil dat wat zeggen.
Los van of de bronnen waarheidsgetrouw zijn of niet.
Dan gaan er andere dingen gebeuren, waarvan de situatie in oekraine een van de minste zorgen is.quote:Op zondag 12 november 2023 14:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Eerder: de steun aan Oekraine binnen de Amerikaanse politiek is niet al te best. Trump kan zomaar eens verkozen worden.
Dit soort uitkomsten zijn een voorproefje. Oekraine gaat er helemaal alleen voor staan.
Dat stopt snel als Amerika niet enkel zelf stopt met steunen, maar ook willen dat de rest ermee stopt.quote:Op zondag 12 november 2023 14:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dan gaan er andere dingen gebeuren, waarvan de situatie in oekraine een van de minste zorgen is.
En je bent dermate behind the curve dat je niet eens doorhebt dat europa al een tijdje een grotere donor is dan de VS.
Conspiracy theorie dat Europa een puppet is van de VS.quote:Op zondag 12 november 2023 14:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat stopt snel als Amerika niet enkel zelf stopt met steunen, maar ook willen dat de rest ermee stopt.
LOL, entertain mij, wat gaan ze dan doen?quote:Op zondag 12 november 2023 14:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat stopt snel als Amerika niet enkel zelf stopt met steunen, maar ook willen dat de rest ermee stopt.
Nee, gewoon dat Amerika wat meer invloed heeft dan de EU, gezien de EU dat jaren heeft verzaakt.quote:Op zondag 12 november 2023 14:44 schreef oheng het volgende:
[..]
Conspiracy theorie dat Europa een puppet is van de VS.
Nice.
Maar ik weet vrij zeker dat de EU, meer invloed heeft... op de EU, dan de VS.quote:Op zondag 12 november 2023 14:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, gewoon dat Amerika wat meer invloed heeft dan de EU, gezien de EU dat jaren heeft verzaakt.
Trump is nu al goed bezig. Door bijvoorbeeld uit de NAVO te willen treden.quote:Op zondag 12 november 2023 14:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar ik weet vrij zeker dat de EU, meer invloed heeft... op de EU, dan de VS.
Dus leg eens uit hoe de VS ons gaat dwingen op te houden met steun.
Maar ik vroeg je hoe de VS ons ging dwingen te stoppen met oekraine steunen?quote:Op zondag 12 november 2023 14:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Trump is nu al goed bezig. Door bijvoorbeeld uit de NAVO te willen treden.
Als de EU niet dringend meer eraan doet om mee te kunnen bepalen wat de hegemonie wordt, gaan wij een vervelende toekomst tegemoet.
Heb je dit uit een anonieme bron?quote:Op zondag 12 november 2023 14:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Trump is nu al goed bezig. Door bijvoorbeeld uit de NAVO te willen treden.
Als de EU niet dringend meer eraan doet om mee te kunnen bepalen wat de hegemonie wordt, gaan wij een vervelende toekomst tegemoet.
Hoe gaan ze dat doen? Van kant wisselen en Oekraïne samen met de Russen opdelen?quote:Op zondag 12 november 2023 14:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, dat stel ik nergens. Het kan immers ook prima zijn dat de EU vanuit zichzelf stopt, omdat bijvoorbeeld angst voor de druk vanuit de VS.quote:Op zondag 12 november 2023 14:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar ik vroeg je hoe de VS ons ging dwingen te stoppen met oekraine steunen?
Het patroon waar de doelpalen maar desnoods ff op een ander continent gezet moeten worden, om maar door te kunnen blijven praten, heb ik nu al vaker gezien, maar de vraag die ik stelde was best to the point:
Leg uit hoe de VS ons gaat dwingen te stoppen met oekraine steunen.
Dat stel je immers.
Dat de EU nog meer wordt uitgelachen.quote:Op zondag 12 november 2023 14:56 schreef sp3c het volgende:
wat zou er kunnen gebeuren in die 'vervelende toekomst'?
Ja, dat stel je hier:quote:
Je suggereert dat ALS de VS zou willen dat we stoppen het DAN gebeurt.quote:Op zondag 12 november 2023 14:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zeker. Maar dat hoef toch niet perse via dwang vanuit de VS?quote:Op zondag 12 november 2023 15:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, dat stel je hier:
[..]
Je suggereert dat ALS de VS zou willen dat we stoppen het DAN gebeurt.
quote:Op zondag 12 november 2023 15:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zeker. Maar dat hoef toch niet perse via dwang vanuit de VS?
quote:Op zondag 12 november 2023 14:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als ik zeg: ik wil dat jij stopt, en jij stopt. Heb ik je dan gedwongen?quote:Op zondag 12 november 2023 15:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat is anders wel precies wat je stelt.
Nogmaals:
[..]
Oei, dat is inderdaad een vervelende toekomst. Maar wie lacht de EU dan uit op dit moment?quote:Op zondag 12 november 2023 14:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat de EU nog meer wordt uitgelachen.
Niet perse.quote:Op zondag 12 november 2023 15:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als ik zeg: ik wil dat jij stopt, en jij stopt. Heb ik je dan gedwongen?
Dat stelde je niet.quote:Maar europa gaat er zelf me ophouden!
ow ja nee dat lijkt me pas echt vervelendquote:Op zondag 12 november 2023 14:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat de EU nog meer wordt uitgelachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |