abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211253967
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 15:48 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Uitzetten die hap door middel van het vliegtuig, het vlot en de viets.
BIj Wodan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_211254019
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 14:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Als er een groep is in Nederland die het slachtofferschap omarmt heeft is het wel rechts autochtoon Nederland.
Wat extra bijzonder is gezien die groep al twintig jaar aan de macht is.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 10 november 2023 @ 16:02:41 #153
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_211254069
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 14:24 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ik hoor het graag van onze Pietje.
.
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 14:23 schreef Hanca het volgende:

[..]
Nee, Omtzigt staat op boergebied juist best ver van BBB af. Ze willen een snelle krimp van de veestapel: https://www.boerderij.nl/(...)et-een-knock-out-bod
00
Het kenmerk van de Omtzigt politiek is het nuchtere realisme

Koeien best maar de helft minder mag wel

weiland best maar de helft minder mag wel , meer woningen in het weiland is absoluut noodzakelijk
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 10 november 2023 @ 16:04:14 #154
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_211254084
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 15:40 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Pieten weer zwart schminken.
helemaal ophouden met die domme ongein
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 10 november 2023 @ 16:04:47 #155
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_211254091
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 14:41 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Precies die eigen cultuur waarop continu weer op moet worden bezuinigd door rechts.
elfstedentogt
pi_211254140
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 16:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
.
[..]
00

weiland best maar de helft minder mag wel , meer woningen in het weiland is absoluut noodzakelijk
Dat staat helemaal nergens in zijn programma, hij wil helemaal geen halvering koeien en hij benadrukt dat er eerst geiten, schapen en varkens verminderd moeten worden voor de koeien ter sprake komen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2023 16:11:37 ]
  vrijdag 10 november 2023 @ 16:13:16 #157
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_211254161
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 16:11 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat staat helemaal nergens in zijn programma, hij wil helemaal geen halvering koeien en hij benadrukt dat er eerst geiten, schapen en varkens verminderd moeten worden voor de koeien ter sprake komen.
maakt niet zoveel uit welke beesten weg moeten
pi_211254166
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 16:13 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
maakt niet zoveel uit welke beesten weg moeten
Wel voor het milieu.
pi_211254208
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 16:04 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
elfstedentogt
Kerstmis en Pasen en geen winterfeest en voorjaarsfeest
pi_211254245
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2023 12:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Laten we het hopen, want een dergelijke oerconservatieve regering is beslist geen representatie van wat de kiezer wil.
Conservatieve standpunten halen meer zetels dan ultra-progressieve standpunten.
pi_211254248
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 12:11 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Iedere coalitie die een meerderheid van de zetels heeft gekregen wordt gezien als een correcte representatie. Je kunt erover twisten of dat terecht is, maar als een coalitie als VVD/PVV/NSC/BBB/SGP aan een meerderheid komt, ik noem maar even iets exotisch, kun je dan zeggen dat het geen representatie is van wat de kiezer wil?

Het is zeker geen representatie van iedere kiezer, maar dat is dan ook onmogelijk. De kiezer heeft zelf al jaren een zwartwitspelletje met politiek gespeeld, de ene partij is goed en de andere fout met niks er tussenin. Dan krijg je dit soort cynische 50%+1-politiek. Met meer dan de helft win je, met minder dan de helft verlies je. Idealen en gemeenschappelijk belang zijn ondergeschikt.
De som van die partijen heeft dan een meerderheid, maar dat is niet gezegd dat een meerderheid uiteindelijk achter het akkoord staat.
  vrijdag 10 november 2023 @ 16:28:53 #162
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_211254273
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 16:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Wel voor het milieu.
voor het milieu is dat de industrie

quote:
Wat zijn de grootste stikstof veroorzakers?
De belangrijkste bronnen van stikstofoxiden zijn het verkeer, energiecentrales en de industrie.
quote:
Welk effect heeft het schrappen van ruim 6 miljoen varkens en 50 miljoen kippen voor de uitstoot van stikstof?

Weinig, zo blijkt.

De discussie over stikstof gaat met name over ammoniak (NH3) en stikstofoxide (NOx). Ammoniak komt van dieren in de landbouw en veeteelt.
Voor stikstofoxiden zijn de uitlaatgassen van het verkeer (met name diesels) en de uitstoot van industrie verantwoordelijk.

In 2017 is in Nederland zo'n 184 miljoen kilo stikstof (ammoniak + stikstofoxiden) uitgestoten. Dit aantal is gebaseerd op cijfers van het RIVM (zie kader).
Daarvan komt 106 miljoen kilo voor rekening van de landbouw. Varkens en kippen stoten van het landbouw-deel respectievelijk 17 en 9 procent uit.

Veruit het grootste deel, 57 procent, komt voor rekening van koeien.
  Moderator vrijdag 10 november 2023 @ 16:30:28 #163
236264 crew  capricia
pi_211254284
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 16:19 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Van een basisschool hier in de buurt:

quote:
Culturele vieringen

OBS [naam school] is een school met veel verschillende culturen. In de klas is hier aandacht voor. Ook bij de activiteiten houden we hier rekening mee maar zijn we wel aan het zoeken hoe we hier op een goede manier vorm aan te geven.
Paasontbijt is het lenteontbijt geworden, kerstfeest en suikerfeest worden gevierd.

Zijn er andere feesten waaraan je wilt dat de school aandacht zou besteden?

Dat kun je hier onder aangeven. We nemen deze feedback mee in het plan voor volgend schooljaar.
Ik weet niet waarom (en ik heb geen kind op die school), maar ik word altijd recalcitrant van dit soort berichten. Heb meteen zin om 'Chanoeka' en 'Jom Kippoer' in te vullen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 10 november 2023 @ 16:31:01 #164
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_211254290
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 16:28 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
voor het milieu is dat de industrie
[..]

Ik heb je vandaag nog geen enkele strokende post zien plaatsen. Knap vind ik dat.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_211254553
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2023 16:30 schreef capricia het volgende:

[..]
[..]
Ik weet niet waarom (en ik heb geen kind op die school), maar ik word altijd recalcitrant van dit soort berichten. Heb meteen zin om 'Chanoeka' en 'Jom Kippoer' in te vullen.
Ik zou graag alle katholieke, protestantse, islamitische, hindoeïstische en boeddhistische feestdagen willen voordragen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_211254571
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 16:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
.
[..]
00

Dat is gewoon totaal niet wat hij zegt, je verzint alles uit je duim. Tip: altijd als jij iets over een partij wil zeggen, zou ik eerst het partijprogramma opzoeken.

@Moderators: is er nou niks te doen tegen dit soort posts die gewoon totaal onwaar zijn?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_211254599
quote:

[..]
[..]
Geen paasontbijt, maar wel kerstfeest en suikerfeest?

Beetje krom eigenlijk.
pi_211254601
quote:

[..]
Je zult je politieke keuze maar baseren op dergelijke futiliteiten zeg. :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_211254608
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2023 17:15 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Je zult je politieke keuze maar baseren op dergelijke futiliteiten zeg. :')
Dit is een voorbeeld van vele dingen
pi_211254663
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 17:09 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ik zou graag alle katholieke, protestantse, islamitische, hindoeïstische en boeddhistische feestdagen willen voordragen.
Ik zou graag geen enkele religieuze feestdag voordragen :P
pi_211254675
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2023 17:10 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat is gewoon totaal niet wat hij zegt, je verzint alles uit je duim. Tip: altijd als jij iets over een partij wil zeggen, zou ik eerst het partijprogramma opzoeken.

@:moderators: is er nou niks te doen tegen dit soort posts die gewoon totaal onwaar zijn?
Nee, sorry, dat is niet het beleid van FOK!.
pi_211254785
twitter

Auto van Tjeerd de Groot uitgebrand. Het verbaast me enigszins dat dit niet veel groter nieuws is.

Ik vrees dat er een mate van gewenning is opgetreden. Maar we moeten dit echt nooit normaal gaan vinden.
zie email 27 oktober
pi_211254847
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 17:40 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Auto van Tjeerd de Groot uitgebrand. Het verbaast me enigszins dat dit niet veel groter nieuws is.

Ik vrees dat er een mate van gewenning is opgetreden. Maar we moeten dit echt nooit normaal gaan vinden.
NRC heeft het net op de voorpagina gezet, dan zal de rest wel volgen. Ook in deze tijd gaat het nieuws soms niet zo snel.
pi_211254940
quote:
[ twitter ]

IN het NWS topic zijn de eerste posts al gearriveerd die het toejuichen. Dus. Het gaat wat verder dan gewenning, denk ik.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2023 18:01:17 ]
  vrijdag 10 november 2023 @ 18:04:56 #175
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_211254975
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2023 17:10 schreef Hanca het volgende:

[..]

@:moderators: is er nou niks te doen tegen dit soort posts die gewoon totaal onwaar zijn?
Wie minister van Algemene zaken wordt is niet zo belangrijk
https://www.trouw.nl/poli(...)utm_campaign=stdc_tr
quote:
Met Omtzigt wordt alles anders, denken de NSC-leden. ‘Hij kan de kloof tussen Den Haag en het volk dichten’
quote:
Voor het eerst ontmoeten in Amersfoort de leden van Nieuw Sociaal Contract elkaar. De premiersvraag is voor hen irrelevant.
Ze roemen Pieter Omtzigt om zijn doortastendheid en dossierkennis.
  vrijdag 10 november 2023 @ 18:13:21 #176
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_211255036
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 18:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
IN het NWS topic zijn de eerste posts al gearriveerd die het toejuichen. Dus. Het gaat wat verder dan gewenning, denk ik.
Ik tel er al 4. Van de usual suspects natuurlijk.
pi_211255079
quote:

[..]
[..]
Maar waarom word je daar precies recalcitrant van? Als de samenstelling van de leerling voor de helft bestaat uit leerlingen die geen kerst maar wel Suikerfeest vieren is het toch niet raar om aan beiden aandacht te besteden? Ik weet niet of dat de verhouding is, maar dan is het niet gek in ieder geval. Ik heb ook wel bij werkgevers of klanten gezeten waar aandacht werd besteed aan Diwali omdat daar veel Indiërs rondliepen.
  vrijdag 10 november 2023 @ 18:22:17 #178
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_211255110
quote:
[ twitter ]

Beetje onhandig ook dat plaatsnamen wordt genoemd.
Gister ook al foto van een fluitende Pieter Omtzigt op een voetbalveld bij OP1. Niet doen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  vrijdag 10 november 2023 @ 18:24:05 #179
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_211255122
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 18:18 schreef Monolith het volgende:

[..]
Maar waarom word je daar precies recalcitrant van? Als de samenstelling van de leerling voor de helft bestaat uit leerlingen die geen kerst maar wel Suikerfeest vieren is het toch niet raar om aan beiden aandacht te besteden? Ik weet niet of dat de verhouding is, maar dan is het niet gek in ieder geval. Ik heb ook wel bij werkgevers of klanten gezeten waar aandacht werd besteed aan Diwali omdat daar veel Indiërs rondliepen.
Omdat in NL er eerder -historisch bezien- christelijke dan islamitische wortels zijn.
Wellicht dat we er over pak'm beet 40 jaar anders over denken, en dat de mate van aandacht die er aan besteden wat meer wordt.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_211255254
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 18:18 schreef Monolith het volgende:

[..]
het gaat er niet om dat wr aandacht wordt besteed aan meerdere feestdagen dan pak em beet 25 jaar geleden. Maar de naam pasen veranderen gaat toch nergens over?
pi_211255260
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 18:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ja, hoe grote hekel ik ook heb aan de manier van politiek bedrijven van De Groot, het kan nooit persoonlijk worden. En bedreigen of nog erger: bedreigingen uitvoeren zoals dit, dat is natuurlijk gewoon verschrikkelijk. Kan me gewoon nooit voorstellen dat je dit toe zou juichen, bij wie dan ook.
  vrijdag 10 november 2023 @ 18:45:24 #182
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211255353
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 18:38 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
het gaat er niet om dat wr aandacht wordt besteed aan meerdere feestdagen dan pak em beet 25 jaar geleden. Maar de naam pasen veranderen gaat toch nergens over?
Mwah, het is een openbare basisschool he.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_211255586
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 18:45 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Mwah, het is een openbare basisschool he.
dan veranderd pasen ineens :?
pi_211255644
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 19:04 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Alsof een openbare school ooit iets heeft gedaan met de kruisiging en opstanding van Christus. Het enige wat die misschien doet is iets met eieren, maar dan kun je het inderdaad beter voorjaar dan Pasen noemen, want met Pasen heeft het niks te maken.
Alles rondom de kerstman kunnen ze ook beter winterfeest ipv kerst noemen, trouwens, want ook die heeft niks met kerst te maken.
  Moderator vrijdag 10 november 2023 @ 19:30:09 #185
236264 crew  capricia
pi_211255849
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 19:10 schreef Hanca het volgende:

[..]
Alsof een openbare school ooit iets heeft gedaan met de kruisiging en opstanding van Christus. Het enige wat die misschien doet is iets met eieren, maar dan kun je het inderdaad beter voorjaar dan Pasen noemen, want met Pasen heeft het niks te maken.
Alles rondom de kerstman kunnen ze ook beter winterfeest ipv kerst noemen, trouwens, want ook die heeft niks met kerst te maken.
Maar Suikerfeest dan weer wel.

Je geeft het wel heel makkelijk weg allemaal.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 10 november 2023 @ 19:37:30 #186
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211255936
quote:
12s.gif Op vrijdag 10 november 2023 19:30 schreef capricia het volgende:

[..]

Suikerfeest heet ook helemaal geen suikerfeest maar Eit el fitr en jankende atheisten die denken dat eieren zoeken en kleurplaten van de paashaas worden afgepakt moeten zich eerst eens inlezen. Voor mij bestond pasen vroeger uit op witte donderdag naar de Mattheus Passion, het weekend een keertje of drie naar de kerk en op school bloemrijke verhalen over Judas Iskariot die zich eenzaam verhing met de boodschap dat dat dus gebeurde als je Jezus de rug toe zou keren, dat kunnen de tere zieltjes van Sterre en Mees ook niet aan.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_211256021
quote:
12s.gif Op vrijdag 10 november 2023 19:30 schreef capricia het volgende:

[..]

Wat geef ik weg?

De paashaas en eieren horen niet bij Pasen. Hebben gewoon 0,0 met Pasen te maken. Net zo min als de kerstman, een kerstboom of cadeautjes met kerst te maken. Dingen die er bij mij ook gewoon allemaal niet in komen. Bij onze basisschool trouwens ook niet. Omdat kerst en pasen een totaal andere betekenis hebben. Helaas is het kruis en het open graf allang weggegeven, het echte Pasen is in het openbaar verdwenen. Door die stomme paashaas en zijn eieren. Dat heeft niks met de islam oid te maken.

Het suikerfeest op zo'n openbare school zal ook vast niks met het suikerfeest te maken hebben. Maar dat weet ik niet precies.

Pasen is voor mij 3 of soms zelfs 4 keer naar de kerk gaan, stilstaan bij het kruis en feestvieren bij het open graf. Dat deden ze toch al niet op die openbare school.

Ik vind elke aanpassing waar ze die nepvieringen loskoppelen van de christelijke feestdagen een verbetering. Noem die haas alsjeblieft een voorjaarshaas, geen paashaas. En die Amerikaans kopie van Sinterklaas uit de coca colareclame kun je ook beter winterman noemen, oid.

[ Bericht 8% gewijzigd door Hanca op 10-11-2023 19:50:04 ]
  vrijdag 10 november 2023 @ 19:56:17 #188
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_211256248
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 19:04 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
ik vind Halloween wel een grappig feest het hoeft voor mij niet met geloof te maken te hebben
koningsdag ook wel
pi_211256261
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 18:39 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ja, hoe grote hekel ik ook heb aan de manier van politiek bedrijven van De Groot, het kan nooit persoonlijk worden. En bedreigen of nog erger: bedreigingen uitvoeren zoals dit, dat is natuurlijk gewoon verschrikkelijk. Kan me gewoon nooit voorstellen dat je dit toe zou juichen, bij wie dan ook.
Ik heb ook weinig meer met het hedendaagse D66, maar de pure haat die deze partij opwekt bij half fok gaat mij de pet te boven. Ik zal er wel niet simpel genoeg voor zijn.
  vrijdag 10 november 2023 @ 20:01:37 #190
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_211256323
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2023 19:56 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ik heb ook weinig meer met het hedendaagse D66, maar de pure haat die deze partij opwekt bij half fok gaat mij de pet te boven. Ik zal er wel niet simpel genoeg voor zijn.
Het is het gevolg van een actieve haatcampagne door bepaalde politici en kranten in combinatie met social media en simpele zielen.
  vrijdag 10 november 2023 @ 20:03:31 #191
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211256368
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2023 19:56 schreef Monolith het volgende:

[..]
Haat is veel te sterk; eerder een goed onderbouwde rigoureuze afwijzing van de hypocrisie van die club. En vooral omdat het D66-ideologie is dat nu al een paar jaar de klok slaat in het onderwijs, de media en academia. D66 pusht nogal opzichtig een narratief, en heel Nederland moet daar aan meedoen.

Ik pas daarvoor. D66 is een vat vol tegenstrijdigheden, een elitair en wereldvreemd politiek correcte babbelclub die i.t.t. een FvD, SGP of zelfs PVV véél meer maatschappelijke invloed heeft.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 10 november 2023 @ 20:04:14 #192
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211256385
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 20:01 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Het is het gevolg van een actieve haatcampagne door bepaalde politici en kranten in combinatie met social media en simpele zielen.
Ik baseer me in mijn afwijzing van D66 vooral op de woorden en daden van D66 zelf.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 10 november 2023 @ 20:06:05 #193
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211256423
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 14:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Als er een groep is in Nederland die het slachtofferschap omarmt heeft is het wel rechts autochtoon Nederland.
Nou ja, dit dus...

Een schoolvoorbeeld van waarom ik D66 niet serieus neem.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211256442
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Haat is veel te sterk; eerder een goed onderbouwde rigoureuze afwijzing van de hypocrisie van die club. En vooral omdat het D66-ideologie is dat nu al een paar jaar de klok slaat in het onderwijs, de media en academia. D66 pusht nogal opzichtig een narratief, en heel Nederland moet daar aan meedoen.

Ik pas daarvoor. D66 is een vat vol tegenstrijdigheden, een elitair en wereldvreemd politiek correcte babbelclub die i.t.t. een FvD, SGP of zelfs PVV véél meer maatschappelijke invloed heeft.
Oh nee hoor, haat is helemaal niet te sterk als je kijkt naar wat er in het gemiddelde fok-topic over D66 en haar politici wordt geroepen.

Met het gebruikelijke schuimbekken over progressieven kan ik verder ook weinig.
pi_211256445
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik baseer me in mijn afwijzing van D66 vooral op de woorden en daden van D66 zelf.
En een ongebreidelde fantasie.
  vrijdag 10 november 2023 @ 20:07:54 #196
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211256463
quote:

[..]
Maar hoe wil je dat via de politiek gaan regelen dan. Mensen met drang en dwang het laten noemen zoals jij dat wilt?
pi_211256472
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nou ja, dit dus...

Zielig weer, ik spreek niet voor of namens D66. Dit is MIJN mening.
  vrijdag 10 november 2023 @ 20:10:42 #198
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_211256526
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nou ja, dit dus...

D66 wil meer macht naar Brussel om ons aan het woord te houden over natuurherstel , en dat mag wat kosten

En Partij voor de dieren wil meer varkens als huisdier
  vrijdag 10 november 2023 @ 20:14:49 #199
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211256597
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 14:06 schreef Hexagon het volgende:
Meer "eigen cultuur". Wat houdt dat precies in?
Hmm..

Het iets zuiniger zijn op de eigen geschiedenis, tradities, taal, gebruiken?

Ik snap dat dat in deze D66-bubbel tegen het zere been is - want één Europa en liever vandaag nog Nederland opheffen en op laten gaan in dat utopisch nieuw wereldrijk dan morgen - maar als je wil begrijpen waar de aftakeling van de sociale cohesie hier vandaan komt, zou ik daar eens naar kijken.

Of gewoon op Fok, waar een Niels het niet na zal laten zijn gal te spuwen over het gros van Nederland, die achterlijke provincialen en hun besognes. Iets wat je sowieso nogal vaak terugleest bij fokkers van die huize: een consequente devaluering van de ervaringen van 'blanke Nederlanders', ook wel gereduceerd tot domrechts.

Waag het alleen niet kritisch te zijn op het conservatisme binnen een groot deel van de Nederlands-islamitische gemeenschap, want dan staan de D66'ers vooraan om als white saviours even de zaak te komen duiden: racisme, intolerantie, 'angst voor het vreemde'. Kritiek op immigratie en integratie? Sowieso niet doen bij D66. Groot risico dat ze van pure verontwaardiging exploderen

Natuurlijk stel je dan de vraag: "wat is eigen cultuur"?

En natuurlijk vind je het dan totaal niet erg wanneer de taal verloedert, ja zelfs verdrongen wordt door Engels zoals thans gaande van universiteiten tot horeca; lach je al die domme Sinterklaasvierders uit in hun burgerlijke debiliteit; smaal je om Staphorst en Urk terwijl je wel een vorkje meeprikt bij de lokale moskee tijdens ramadan of weer even wat weekjes 'cultuur gaat snuiven' in Borneo. Want van die ándere culturen kunnen we zo veel leren.

Eigen cultuur is niet erg, lieve D66'ers... het maakt mensen geen enge nazi's.

[ Bericht 2% gewijzigd door EttovanBelgie op 10-11-2023 20:21:07 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 10 november 2023 @ 20:17:29 #200
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211256657
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 20:07 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
En een ongebreidelde fantasie.
Oh vertel, wie was precies de grote voorstander van het flexibiliseren van de arbeidsmarkt, om maar wat te noemen?

Wie, precies, blaast hoog van de toren over 'overal en altijd jezelf mogen zijn' maar staat te juichen omdat ze die anderhalve gereformeerde ambtenaar in een sterfhuisconstructie hebben gedrongen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')