Euh…quote:Op donderdag 9 november 2023 10:31 schreef Lonaa het volgende:
Ja jungs, ik heb dus net iets van mijn to-do-lijst gestreept dat er al uh 7 maanden op stond.Over 4 weken gaan ze in mn doos wroeten voor anti-baby-unit.
Su6 met de buuven.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:03 schreef AnneX het volgende:
In de wachtruimte zit ik mee te neuriën met spotify. En speel WF en app met de buurvrouw, die bij buurman zit.
Er zijn ook werkmannen bezig.
Dat was een giga klap toen een zwaar bureaublad uit hun handen flikkerde😳
Een metertje verder bij mij vandaan.
Af en toe sta je ineens op nummer 25, maar het blijft loten.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:17 schreef Blues het volgende:
Is er al zicht op woonruimte voor jou en de kinderen @:Troel en feli met 1 jr
Zo lijkt het ja...staren...quote:Op donderdag 9 november 2023 15:03 schreef AnneX het volgende:
SEH…7 pp zitten op een monitor te staren. 😇
quote:Op donderdag 9 november 2023 14:31 schreef Troel het volgende:
Af en toe sta je ineens op nummer 25, maar het blijft loten.
Wij weten toch als geen ander dat zorgverleners niks uitvoerenquote:
Zorg en ICTquote:Op donderdag 9 november 2023 16:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tevens zit men een verdieping lager te mediteren, is in de kamer naast mij een baby aan het krijsen en blijk ik, na een overgang ICT, niet meer in mappen te kunnen waar ik eerder in mocht en waar ik nog steeds best nodig in moet![]()
Tijd om de reis naar mijn andere kantoor (en tussenstop friettent) te aanvaarden
Waarschijnlijk kwam ik er daardoor vanmiddag achter dat ik een uur eerder een online... Cursus ben vergetenquote:
Doe ik de hele dag, én kletsenquote:
Hier ook. Zou net op de fiets stappen voor eetclub, maar ik wacht nog evenquote:
Ik wilde vanavond nog de deur uit maar het gaat geloof ik debiel hard regenen.quote:Op donderdag 9 november 2023 18:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier ook. Zou net op de fiets stappen voor eetclub, maar ik wacht nog even
De Grote Kerk hier op de Oude Markt wordt voor allerhande feestjes gebruikt.quote:Op donderdag 9 november 2023 18:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb echt wat gemist![]()
https://www.ad.nl/rotterd(...)jk-gemaakt~a7093d65/
Bij het initiële gebruik ook, dus ach...quote:Op donderdag 9 november 2023 18:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De Grote Kerk hier op de Oude Markt wordt voor allerhande feestjes gebruikt.
En ik kan uit eigen ervaring vertellen dat daar eea gebeurd is dat echt het daglicht niet kan verdragen.![]()
![]()
In Dordt was er ook zo'n kerk. Uitstekende feestjes daarquote:Op donderdag 9 november 2023 18:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En ik kan uit eigen ervaring vertellen dat daar eea gebeurd is dat echt het daglicht niet kan verdragen.![]()
![]()
Vet feest lijkt mequote:Op donderdag 9 november 2023 18:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb echt wat gemist![]()
https://www.ad.nl/rotterd(...)jk-gemaakt~a7093d65/
Dit was met consent wel.quote:Op donderdag 9 november 2023 18:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Bij het initiële gebruik ook, dus ach...
quote:
Wie heeft er kookmojo? Blues heeft kookmojoquote:Op donderdag 9 november 2023 18:28 schreef Blues het volgende:
Kipsaté wraps met rauwkost en atjar gemaakt[ afbeelding ]
Ja laatste tijd vind ik t echt leuk om eens wat te proberenquote:Op donderdag 9 november 2023 18:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wie heeft er kookmojo? Blues heeft kookmojo
Gaat heen en vermenigvuldigt u.quote:Op donderdag 9 november 2023 18:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
![]()
Blijven oefenen.quote:
Daarom, blijven oefenen. Niet het examen maken.quote:
Dat is het plan. Er wordt goed geoefend.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:41 schreef z80 het volgende:
[..]
Daarom, blijven oefenen. Niet het examen maken.
Dat klinkt beter.quote:Op donderdag 9 november 2023 18:22 schreef Blues het volgende:
Hier was de enorme harde regen rond 16 uur, precies op t moment dat ik ff lekker met een podcast lag te chillen op bed.
Die combi
Oh no🙈quote:Op donderdag 9 november 2023 20:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat klinkt beter.
Hier was de harde stortregen een pijnlijke verrassing toen we met een achtbaankarretje van binnen naar buiten reden
In de regen in een achtbaan is niet echt geweldigquote:Op donderdag 9 november 2023 20:23 schreef Sarabi het volgende:
Dat klinkt beter.
Hier was de harde stortregen een pijnlijke verrassing toen we met een achtbaankarretje van binnen naar buiten reden
Ja je voelde het wel erg goedquote:Op donderdag 9 november 2023 20:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In de regen in een achtbaan is niet echt geweldigDan is die regen plots wel heel hard.
Ik gokte er al op dat jullie in die achtbaan zatenquote:Op donderdag 9 november 2023 20:40 schreef Sarabi het volgende:
Ja je voelde het wel erg goed
Wel grappig want van te voren zaten we nog te twijfelen welke rij we moesten kiezen zodat we het minst nat werden (Vliegende Hollander). Maar van die hele plons hebben we niets meegemaakt, we waren toch al doorweekt.
Snap niet dat dit niet voor heel Nederland zo kanquote:Op donderdag 9 november 2023 20:54 schreef derLudolf het volgende:
Kameraad van me heeft al gestemd. Best praktisch stembiljet
[ afbeelding ]
Wij zijn al bijna 25 jaar donateur voor de Cliniclowns.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:44 schreef derLudolf het volgende:
Om dit tijdstip nog collectanten aan de deur, voor de cliniclowns. Duidelijk niet van hier (en dus geen vrijwilligers neem ik aan) een heel verhaal. En of ik even een dingetje in wou vullen, vanaf ¤9
Als ze met een bus langs waren gegaan met de vraag of ik wat wil geven voor de cliniclowns, was de transactie binnen een minuut voltooid. Lopen een hoop geld mis zo.
Idem motor. Al waait als ik wat vlotter rij de regen over mij heen.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In de regen in een achtbaan is niet echt geweldigDan is die regen plots wel heel hard.
quote:Op donderdag 9 november 2023 21:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mijn eten ruikt echt te lekker. Ik had gisteren prei met miso, en ik had een boter-mirin-miso-sojasaus-bouillon mengsel over. Daar heb ik champignons in gegooid en die gisteren meegegaard met de prei. Vandaag kippendij in een zelfde soort mengsel met wat gember gemarineerd, en dat met de champignons zit nu in de oven.
Jij zoekt nog een huis tochquote:Op donderdag 9 november 2023 21:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mijn eten ruikt echt te lekker. Ik had gisteren prei met miso, en ik had een boter-mirin-miso-sojasaus-bouillon mengsel over. Daar heb ik champignons in gegooid en die gisteren meegegaard met de prei. Vandaag kippendij in een zelfde soort mengsel met wat gember gemarineerd, en dat met de champignons zit nu in de oven.
Hoe heerlijk duidelijk en simpelquote:Op donderdag 9 november 2023 20:54 schreef derLudolf het volgende:
Kameraad van me heeft al gestemd. Best praktisch stembiljet
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 november 2023 20:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja je voelde het wel erg goed
Wel grappig want van te voren zaten we nog te twijfelen welke rij we moesten kiezen zodat we het minst nat werden (Vliegende Hollander). Maar van die hele plons hebben we niets meegemaakt, we waren toch al doorweekt.
In Noord Spanje, niet noord hollandquote:Op donderdag 9 november 2023 21:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Jij zoekt nog een huis toch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De gember niet meenemen hoor![]()
Mja.quote:
quote:Op donderdag 9 november 2023 22:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja.
Er zit 1 afvoer voor wasmachine en vaatwasser. Die moet je dus...wisselen. En dat moet je niet vergeten. Ik vergat het.
Ja. Zo'n mini-ding van de Lidl.quote:Op donderdag 9 november 2023 22:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Maar je hebt een vaatwasser
Is, is. Hoefde er ook niet aan te wennenquote:Op donderdag 9 november 2023 22:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Maar toch. Vaatwasser is geweldig.
Passen de twee nieuwelingen wel in het groepje? Houden ze van koken en dan specifieke keukens?quote:Op donderdag 9 november 2023 22:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh wat ellendig @:lonaa Maar je hebt nu dus wel een vaatwasser![]()
Dat eten @:leeharveyoswaldboah jij mag echt wel een kookboek gaat schrijven
In de regen naar het eetclubje fietsen was niet echt fijn. Druppels op de bril, opgebroken wegen dus omfietsen. Maar goed aangekomen. Er waren 2 nieuwe dames bij waarvan er een dacht dat ze op een soort sollicitatiegesprek gesprek wasLeuke vrouw maar die moest nog werken.
Vorige week nog een sollicitatiegesprek gehad, kreeg ik net een afwijzing.
Ja, lijkt me wel. Ze waren een beetje huiverig of het geen sterren niveau was, maar dat we erwtensoep eten en hete bliksem stelde hen gerust. En zou nog een komen maar die stuurde om 19 uur een appje dat ze net ziek thuis was gekomen (ze was om 18.30 uitgenodigd.quote:Op donderdag 9 november 2023 22:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Passen de twee nieuwelingen wel in het groepje? Houden ze van koken en dan specifieke keukens?
En jammer van de sollicitatie
Oh, ik snap wel dat ze bang waren dat er heel wat verwacht wordt van een kookclubje. En soms is dat ook super leuk. Maar dat snert ook dikke prima is is alleen maar mooi.quote:Op donderdag 9 november 2023 22:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja, lijkt me wel. Ze waren een beetje huiverig of het geen sterren niveau was, maar dat we erwtensoep eten en hete bliksem stelde hen gerust. En zou nog een komen maar die stuurde om 19 uur een appje dat ze net ziek thuis was gekomen (ze was om 18.30 uitgenodigd.
De ene keer heb je zin om uit te pakken en de andere keer is gewoon lekker eten zonder poespas ook zo heerlijk. Het moet ook gezelligquote:Op donderdag 9 november 2023 23:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, ik snap wel dat ze bang waren dat er heel wat verwacht wordt van een kookclubje. En soms is dat ook super leuk. Maar dat snert ook dikke prima is is alleen maar mooi.
Ik vind het wel een mooie balans. Soms gewoon gezellig lekker eten en soms lekker uitpakken, maar net waar de gastvrouw zin in heeftquote:Op donderdag 9 november 2023 23:18 schreef Kaatje1 het volgende:
De ene keer heb je zin om uit te pakken en de andere keer is gewoon lekker eten zonder poespas ook zo heerlijk. Het moet ook gezellig
https://www.knmi.nl/over-(...)tst%20met%20193%20mm.quote:Op donderdag 9 november 2023 23:29 schreef Tele6 het volgende:
Is het trouwens normaal dat het zo veel regent? Voor mijn gevoel is het een en al regen de laatste tijd, word er een beetje triest van.
Nee, dat is niet normaal is het korte antwoordquote:Oktober was zeer nat: de natste oktobermaand in De Bilt sinds 1906 (start van de neerslagmetingen), met 220 mm neerslag. Tot nu toe was oktober 1932 het natst met 193 mm.
Wat fijn zeg. Zeker omdat ze er anderen voor inbrengen, dan zien ze echt wat in je.quote:Op donderdag 9 november 2023 23:29 schreef Tele6 het volgende:
Ik wilde net binnen komen denderen met goed sollicitatienieuws. Vanochtend gesprek gehad, meteen te horen gekregen dat ze me dinsdag weer willen spreken maar dan met andere mensen (techneuten) erbij. Ben wel beetje bang om doorgezaagd te worden dinsdag - het is eigenlijk geen techniek waar ik ervaring mee heb.Wel soortgelijke dingen gedaan. Soort van. Ik moet m'n verhaal voor dinsdag nog maar ff oefenen
Vond het ook best apart, dit ging voor de vestiging hier, maar de dame die ik telefonisch sprak was hier nog nooit geweest, kende de manager alleen van teams.quote:Op donderdag 9 november 2023 23:38 schreef Isabeau het volgende:
Waarom zet je in de vacature 24-32 uur, terwijl je toch liever iemand 36 uur wilt hebben
Best knap dat ondanks dat de overheid de auto wil afstraffen, het alsnog lukt het OV nog harder onaantrekkelijker te makenquote:Op vrijdag 10 november 2023 07:54 schreef Blues het volgende:
Grrrr kom je zeiknat op station aan....
[ afbeelding ]
Is het daar ook zo warm? Mijn zusje woont wat zuidelijker maar daar zou het de hele week 26 graden wordenquote:Op vrijdag 10 november 2023 08:47 schreef sigme het volgende:
Hier regent het niet![]()
Dit is *nu*
[ afbeelding ]
Nee, het is hier heerlijk om te zijn, maar niet heel warm:quote:Op vrijdag 10 november 2023 09:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is het daar ook zo warm? Mijn zusje woont wat zuidelijker maar daar zou het de hele week 26 graden worden
Oh bah wat vies.quote:Op vrijdag 10 november 2023 09:00 schreef Lonaa het volgende:
Ja. Nieuwe poes&poes hebben de luxe van op mijn slaapkamer zijn verspeelt per vandaag, nadat ze mijn rondslingerende kleren als kattenbak hebben gebruikt.
Also, nu heb ik geen (droge) riem en zakt m'n broek af.
Het werk heeft aangegeven dat ze je contact niet verlengen, dus zijn zorgen ervoor dat je moet solliciteren, dus gewoon zeggen dat je een sollicitatiegesprek gesprek hebt. Ze zullen toch niet denken dat je met solliciteren wacht tot 1 februariquote:Op vrijdag 10 november 2023 09:34 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb nog een uitnodiging voor een sollicitatiegesprekkomende maandagochtend meteen.
Maar maandagochtend precies om die tijd heb ik een belangrijk overleg voor werk.
Is het ok om de meneer van het sollicitatiegesprek te mailen of een moment later op de dag mogelijk is? Of kan ik beter proberen om onder dat overleg op werk uit te komen?
Dat laatste.quote:Op vrijdag 10 november 2023 09:34 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb nog een uitnodiging voor een sollicitatiegesprekkomende maandagochtend meteen.
Maar maandagochtend precies om die tijd heb ik een belangrijk overleg voor werk.
Is het ok om de meneer van het sollicitatiegesprek te mailen of een moment later op de dag mogelijk is? Of kan ik beter proberen om onder dat overleg op werk uit te komen?
En wat dacht je van die kroeg waar vroeger een discotheek in zat wat oorspronkelijk ook een kerk was?quote:Op donderdag 9 november 2023 18:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
![]()
Ik heb jaren voor verschillende doelen gelopen, maar was allang blij dat ik meer dan 50 euro ophaalde in mijn straten. Ik ben nooit bang geweest voor beroving tijdens het lopenquote:Op donderdag 9 november 2023 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij zijn al bijna 25 jaar donateur voor de Cliniclowns.
Als dankje mochten we al een paar keer bij ze langskomen. Helaas is Villa Neuzenrode van hen in Amersfoort er niet meer…
We hebben zelf geen kinderen, maar ernstig zieke kinderen verdienen wel wat support.
Veel instanties halen geen cash geld meer op wegens het gevaar van beroving…
Gelukkig heb jij die positieve ervaringen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb jaren voor verschillende doelen gelopen, maar was allang blij dat ik meer dan 50 euro ophaalde in mijn straten. Ik ben nooit bang geweest voor beroving tijdens het lopen
Het feit dat je je hierom druk maakt, is overigens wel weer een teken dat het stom is dat ze je laten gaan.quote:Op vrijdag 10 november 2023 09:34 schreef Tele6 het volgende:
Verschil van omgeving doet een hoopquote:Op vrijdag 10 november 2023 10:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij die positieve ervaringen.
Hier is het al meerdere keren voorgekomen dat collectanten beroofd zijn van hun collectebus, waarin vaak inderdaad maar een klein bedrag was en de psychische schade dus groter was dan de financiële…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeiemorgen! dan.
Vandaag weer eens werken als pensionada en Nederlandse les geven.
En strontverkouden.
@Tele6 het is wel duidelijk, vermoed ik, wat men zegt. Ga voor jezelf in deze situatie.
@Lonaa gadfer van die poezen.
Leuk om mee te kroelen en niet om in je kleren te piesen. Bah.
@Blues En toen? Terug naar huis? Volgende trein?quote:Op vrijdag 10 november 2023 07:54 schreef Blues het volgende:
Grrrr kom je zeiknat op station aan....
[ afbeelding ]
Lastig inderdaad. Nika had altijd wanneer ze extra erg verhaarde ook altijd een paar weken dat ze nauwelijks at en veel overgaf. Pas na een jaar of drie viel me dat op. Dierenarts had geen echte verklaring (het waren nl geen haarballen) maar ik holde niet meer naar de dierenarts, het kwam wel weer goed.quote:Op vrijdag 10 november 2023 12:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dinsdag met kater naar de dierenarts want er werd weer niet gegeten (twee weken eerder ook al zo’n periode) en nu werd er ook bij gebraakt.
Nagekeken, standaard medicatie voor zulke rariteiten erin en naar huis. Proberen te verleiden met zijn al-ler-lekkerste versvoer
Spoedtripje supermarkt voor wat testblikjes natvoer…..![]()
![]()
The hell![]()
Combi versvoer en natvoer: alleen natvoer gaat op. And repeat. Hoera, er wordt gegeten!
Dus gisteren tussen de bedrijven door maar een grotere verpakking gekocht.
Versvoer blijven aanbieden, want daar ben ik nog steeds meer fan van en in haar eentje krijgt poes de vriezer niet leeg.
Uiteraard werd het versvoer vannacht wel helemaal opgegeten![]()
Over ruim een week ben ik een paar dagen weg, ik ga de voorraadkast maar goed spekken met diverse varianten voer. Plus instructie voor de catsits.
Katten
Ik heb de riem geweekt in azijn want dat breekt urine-eiwit af en toen afgewassen met wasmiddel.quote:Op vrijdag 10 november 2023 09:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh bah wat vies.
Heb je misschien een veiligheidspeld om de broek wat smaller te maken?
Oh ja daar heb ik ook al eens dingen gedaan die het daglicht niet kunnen verdragen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:02 schreef Troel het volgende:
[..]
En wat dacht je van die kroeg waar vroeger een discotheek in zat wat oorspronkelijk ook een kerk was?
Ja, dat weet ik nog, had je weleens verteld.quote:Op vrijdag 10 november 2023 12:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Lastig inderdaad. Nika had altijd wanneer ze extra erg verhaarde ook altijd een paar weken dat ze nauwelijks at en veel overgaf. Pas na een jaar of drie viel me dat op. Dierenarts had geen echte verklaring (het waren nl geen haarballen) maar ik holde niet meer naar de dierenarts, het kwam wel weer goed.
Raken is natuurlijk zorgelijk, konden ze maar praten “vrouwtje is ben zo stom geweest om buiten aan een plant te knabbelen waar ik ziek van word”quote:Op vrijdag 10 november 2023 12:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog, had je weleens verteld.
Paar dagen niet of slecht eten ben ik intussen van hem gewend. Nu rende ik vooral naar de DA ivm braken. En mijn naderende vakantie. Iets meer tijd om zaken uit te pluizen.
Want de catsit (ouders) waren de vorige niet-eten periode, net toen ik naar Londen ging, best ongerust
Stomme/fijne is dat hij niet ziek is. Ook niet geweest.quote:Op vrijdag 10 november 2023 12:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Raken is natuurlijk zorgelijk, konden ze maar praten “vrouwtje is ben zo stom geweest om buiten aan een plant te knabbelen waar ik ziek van word”
Irritant ja!quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:11 schreef Kaatje1 het volgende:
In mei is mijn “dichtbij” supermarkt na een verbouwing en vergroting heropend, eind juli is de winkel (en de 2 ernaast) afgebrand net toen ik weer een snelle route in mijn hoofd hadDinsdag is het weer heropend, en weer staat heel veel anders
Zo irritant. Ik hou best van winkelen, maar t moet wel snel
De coop hier is ook een plus geworden, na de verbouwing loop je je een ongeluk. Niets logisch, rekken die in de weg staan van een doorloop. Misschien is het de bedoeling dat je meer koopt maar ik doe dat juist niet, maken dat ik wegkomquote:Op vrijdag 10 november 2023 14:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Irritant ja!
Hier zit mijn meest nabije supermarkt nu in de verbouwing, het wordt een Plus. Kan ik ook weer een nieuwe route uit mijn hoofd gaan leren
Misschien dat ik bij de opening wel in de rij ga staan voor openingskorting en gratis taartje![]()
Hoe is het trouwens met je lijf?
Hopelijk wordt mijn Plus beterquote:Op vrijdag 10 november 2023 14:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De coop hier is ook een plus geworden, na de verbouwing loop je je een ongeluk. Niets logisch, rekken die in de weg staan van een doorloop. Misschien is het de bedoeling dat je meer koopt maar ik doe dat juist niet, maken dat ik wegkom![]()
Lijf doet het iets beter maar fijn is anders. Linker hand en arm en rug zijn nu heel vervelend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit.
De bonbons zitten per stuk in plastic verpakt. Eet niet lekker door achter de computer.
[ Bericht 11% gewijzigd door z80 op 10-11-2023 16:01:33 (toevoeging) ]Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Is ook erg slecht voor de milieutje.quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:54 schreef z80 het volgende:
De bonbons zitten per stuk in plastic verpakt. Eet niet lekker door achter de computer.
Half uurquote:Op vrijdag 10 november 2023 08:32 schreef derLudolf het volgende:
Hoe vaak rijdt daar een trein? Elk kwartier?
Half uur gewachtquote:Op vrijdag 10 november 2023 10:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:Blues En toen? Terug naar huis? Volgende trein?
Erg gristelijk die laatste.quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:13 schreef borisz het volgende:
Eindeljk weer eens kunnen wandelen Door Bloestreg Een rondje naar Fort Blauwkapel.
En verder eens naar het Catharijneconvent geweest. Was ik ook nog nooit geweest.
Lekker!quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:51 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Wij ookwat zit erop? Hier rode ui, tonijn, mais en mozzarella.
Dit lijkt inderdaad haast een doel op zichquote:Op vrijdag 10 november 2023 08:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Best knap dat ondanks dat de overheid de auto wil afstraffen, het alsnog lukt het OV nog harder onaantrekkelijker te maken
Weet niet welke Kabelboer je hebt. Het werd op NPO1Extra uitgezonden en die kan ik met Ziggy terugkijkenquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weet iemand of het schaatsen ergens terug te zien is?
Chef! Is leuk en lekker. Januari data he? Veel plezier alvastquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:37 schreef Yinny het volgende:
@:vlindertje89 En hoe gaat het met jou? Alle vlekjes weg?
@:Lonaa en @:Cat-astrophe katten blijven katten...geen peil op te trekken
O, ja, er zijn kaartjes gekocht voor Cinema Culinair (film Chef)!
En nu staat er voor morgen pizza op het menu...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:16 schreef Yinny het volgende:
Ik heb kaartjes voor vrijdag 12 januari. De andere films (en het eten) spraken ons minder aan. Het wordt mijn cadeau voor kerst en verjaardag van zus.
Nu dat er niets meer te regelen valt, komt bij mij eigenlijk nu pas echt het besef wat er allemaal is gebeurd.
Ik heb een aantal weken gemist op mijn opleiding en ik weet niet wanneer ik weer ruimte in mijn hoofd heb om te leren, dus maar gestopt met lerarenopleiding. Hierdoor kreeg ik in ieder geval collegegeld geld terug. En valt er iets van druk van mijn schouders.Ahh dat snap ik heel goed, even niet eerste prioriteit op dit moment. Fijn dat het inderdaad wat druk van de schouders haaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wellicht later uiteindelijk alsnog, maar eerst maar even weer ruimte voor jezelf!
En wat heftig joh, van die beelden. Echt onvoorstelbaar dat zulke mensen bestaan inderdaad..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En negeer mijn vragen gerust he, als het me geen bal aangaat/je er gewoon even niet over wil praten of nadenken!
Dank je, straks even kijken. We hebben het via NPO Plus geprobeerd maar daar konden we Extra niet terugkijken. Dat zou je toch wel verwachten eigenlijk als je gewoon een abo bij die lui hebt afgesloten.quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Weet niet welke Kabelboer je hebt. Het werd op NPO1Extra uitgezonden en die kan ik met Ziggy terugkijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:44 schreef Yinny het volgende:
@:vlindertje89
Ik kan idd je vragen negeren, maar er over praten helpt mij ook.Zo te lezen pakken de programmamakers het wel zorgvuldig aan. Maar damn… kan me voorstellen dat je de beelden niet wil zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een van de kinderen wel. Allebei een goede, persoonlijke keuze.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik vind sowieso dat je je ogenschijnlijk kranig door de situatie heen hebt gewerkt, voor zover je zaken verteld hebt en ik dat heb kunnen volgen. Dat pas na een tijdje het besef komt, lijkt me normaal.quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:16 schreef Yinny het volgende:
Nu dat er niets meer te regelen valt, komt bij mij eigenlijk nu pas echt het besef wat er allemaal is gebeurd.
Eerder ben ik benieuwd hoe het je zere en stramme botten bevalt.quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:17 schreef Kaatje1 het volgende:
De elektrische deken ligt op bed, ben benieuwd straks hoe snel het te warm is. En van de week ook maar een nieuwe batterij oplader gekocht. Wat een verschil met de oude. Geen foutmeldingen en wat worden ze snel opgeladen
Ik ook hoor, maar da’s morgenochtend pas dat ik dat merkquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Eerder ben ik benieuwd hoe het je zere en stramme botten bevalt.
Je doet de deken toch gewoon uit als het voldoende is.
Mijn rug is nu al blijquote:Op zaterdag 11 november 2023 00:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb op aanraden van AnneX een elekterische deken en ik kan niet meer zonder als het kouder wordt
Yinny, wat lijkt het me allemaal maar heftig en mentaal pijnlijk voor jullie
Wat slaapt het lekker hè als de kou uit bed is en je niet de halve nacht ligt te rillen om het behaaglijk te krijgen. Wat een luxe.quote:Op zaterdag 11 november 2023 00:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb op aanraden van AnneX een elekterische deken en ik kan niet meer zonder als het kouder wordt
Yinny, wat lijkt het me allemaal maar heftig en mentaal pijnlijk voor jullie
Ik heb wel eens echt 2-3 uur wakker gelegen van de kou jaquote:Op zaterdag 11 november 2023 00:09 schreef AnneX het volgende:
Wat slaapt het lekker hè als de kou uit bed is en je niet de halve nacht ligt te rillen om het behaaglijk te krijgen. Wat een luxe.![]()
(Er is geen verwarming op de slaapverdieping).
Welterusten allemaal.![]()
Ik heb nu de inventum HN197V. Timer dus gaat uit en veel standen. Ik ben tevreden (en mn lijf ook)quote:Op zaterdag 11 november 2023 07:59 schreef Morgane89 het volgende:
Welke elektrische deken hebben jullie? Ik vind het altijd vreselijk om in zo'n koud bed te stappen. Zeker eentje met een timer waarmee ie vanzelf uit gaat lijkt me wel wat.
We hebben 2 eenpersoons elektrische onderdekens van de Lidl.quote:Op zaterdag 11 november 2023 07:59 schreef Morgane89 het volgende:
Welke elektrische deken hebben jullie? Ik vind het altijd vreselijk om in zo'n koud bed te stappen. Zeker eentje met een timer waarmee ie vanzelf uit gaat lijkt me wel wat.
tot zo dan, er is genoeg parkeergelegnheid in de straat, geef maar een belletje kom ik naar benedenquote:Op zaterdag 11 november 2023 09:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bijnanog even de laatste dozen inladen
Fijn! Tot straks!quote:Op zaterdag 11 november 2023 09:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
tot zo dan, er is genoeg parkeergelegnheid in de straat, geef maar een belletje kom ik naar beneden
misschien welquote:Op zaterdag 11 november 2023 11:37 schreef Blues het volgende:
[..]
Hee blijf je gezellig hier rondhangen?
Geniet ervanquote:Op zaterdag 11 november 2023 11:41 schreef Karzai het volgende:
sarabi en haar echtgenoot zijn net een minuut weg, ik heb de biertjes
Tot straksquote:
https://www.dekbed-discou(...)ntent=All%20Productsquote:Op zaterdag 11 november 2023 12:36 schreef Troel het volgende:
Hier heb ik nog een dubbele elektrische deken, maar dat is voor mr. X. totaal niet prettig, want die houdt niet van warm. Dus toch maar op zoek naar een enkele voor de nachten dat ik alleen slaap
Bij hem thuis ligt er gewoon een fleecedekentje op mijn kant van het bed (want dunste dekbed van de IKEA), bij mij zweet ie zich altijd het apezuur omdat ik een veel warmer dekbed heb
Kortom: tips zijn welkom
Eigen dekbeddenquote:Op zaterdag 11 november 2023 12:36 schreef Troel het volgende:
Hier heb ik nog een dubbele elektrische deken, maar dat is voor mr. X. totaal niet prettig, want die houdt niet van warm. Dus toch maar op zoek naar een enkele voor de nachten dat ik alleen slaap
Bij hem thuis ligt er gewoon een fleecedekentje op mijn kant van het bed (want dunste dekbed van de IKEA), bij mij zweet ie zich altijd het apezuur omdat ik een veel warmer dekbed heb
Kortom: tips zijn welkom
Zoiets heb ik dus nu. Maar zelfs met de dunste erop is dat dus te warm. Bovendien lost dat niet op dat ik nu gewoon het lekker warm wil hebben en Mr. T. net niet meer zonder dekbed slaapt zeg maarquote:Op zaterdag 11 november 2023 12:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://www.dekbed-discou(...)ntent=All%20Products
Ik vind 240 bij 220 in mijn eentje vaak al kort, maar heb er inderdaad over zitten denken om er twee te pakken, maar dat is echt veel te veel dekbed dan zeg maarquote:Op zaterdag 11 november 2023 12:55 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Eigen dekbedden![]()
Ik had met ex hetzelfde, dus wij hadden elk een eigen 200x200cm dekbed. Groot genoeg om je lekker in op te rollen tijdens het slapen of om samen onder te kunnen liggen bij het knuffelen, en toch allebei je eigen dekbed-dikte kunnen kiezen.
quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:17 schreef Blues het volgende:
Onze scharrelaar is lekker bezig in de tuin... moet het pad nog vegen, maar wacht lekker ffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Veel plezier!quote:Op zaterdag 11 november 2023 09:00 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Laatste 2 daagse bezorgweekend van dit jaar.
Lekker bezigquote:Op zaterdag 11 november 2023 14:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo. Wij zijn lekker opgeschoten vandaag. Aangehanger gehuurde bij een goede vriend in Amsterdam zijn tv-meubel opgehaald. Hij wilde er van af en wij vinden hem prachtig. We konden gelijk zijn nieuwe vriend ontmoeten, leuke kerel. Volgend jaar komen ze barbecueën![]()
Toen weer 5 kwartier naar huis. Uitladen en gelijk weer inladen. De aanhanger met huif ging propvol met vooral hout naar de mileustraat. Dat ruimt lekker op![]()
Nu eerst de aanhanger terugbrengen en vanavond nog naar Breda om daar een regenton via Marktplaats op te halen.
In onze heemtuin, Thijsse's hof, kunnen we een deel niet meer gebruikenquote:Op zaterdag 11 november 2023 14:30 schreef Kaatje1 het volgende:
In het kader van opbouwen een stukje gewandeld in de heemtuin. Opvallend weinig paddenstoelen in vergelijk met vorige jaren. Straks eens naar de foto’s kijken, nieuwe camera blijft wennen.
quote:Twee dagen regen was genoeg om het water op de brug te krijgen en ook de boom over de vijver ligt nu in de vijver. Dit was wel de brug voor de eekhoorns.
Thanks! Net even tussendoor een rondje door een park gewandeld maar dat was meer modder dan iets andersquote:Op zaterdag 11 november 2023 14:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Veel plezier!
Wanneer gaan jullie weer brouwen/bierdate
Dat is wat vochtig inderdaad. Ik ben hier ook niet bij het moeras deel geweest. Da’s net de andere kant op waar nauwelijks paddestoelen zijn. Al zal je zien dat ze nu wel daar zijn😉quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:37 schreef Blues het volgende:
[..]
In onze heemtuin, Thijsse's hof kunnen we een deel niet meer gebruiken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Geen idee. Meestal wandel ik ook meer en dus ook eerder maar dat lukte tot nu toe niet echt.quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:58 schreef derLudolf het volgende:
Is de paddenstoelentikd ook wel weer enige tijd voorbij?
Was leuk je even te sprekenquote:Op zaterdag 11 november 2023 15:40 schreef Blues het volgende:
Biertjes zijn binnen en weer een FOK!ker gemeetLeuk jou en mr. @:Sarabi even aan de deur gesproken te hebben. Flesje in de vriezer gelegd, want kan niet wachten om de 1e te proeven straks
Zijn jullie weer allemaal gezond? Noro virusquote:Op zaterdag 11 november 2023 16:07 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb tussen de bedrijven door een paar uur gewerkt en ondertussen hebben we ook 7 kilo was gevouwen, stofgezogen, de keuken opgeruimd en de stinkhut gelucht. Nu ga ik maar eens badderen en de pyjama uit doenen dan lijkt het alsof we alles weer wat op orde hebben.
Neequote:Op zaterdag 11 november 2023 16:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zijn jullie weer allemaal gezond? Noro virus![]()
Samen naar de super. En ik kan dat in de helft van de tijd.
Weliswaar zónder kibbeling van de visman naast de jumbo.
En de eerste tulpen van het seizoen gescore’d. Tulp.![]()
Omdat het niet uit te houden is meer?quote:Op zaterdag 11 november 2023 16:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Krijg net een appje van een oud collega van de laatste werkgever, zij werkt er al 16 jaar en gaat ook weg
Geen idee maar zij zat regelmatig te huilen in pauzes wanneer iedereen aan de wandel was. Zij had het ook zo enorm druk, er kwam steeds meer werk bij maar geen extra medewerkersquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat het niet uit te houden is meer?
Deze Instant Pot 6,2L Duo Crisp Ultimate airfryer + multicooker | één deksel voor alle programma's waaronder drukkoken en airfryen. Zou even wachten op Black Friday aanbieding die er vast komtquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat was nou die kickass airfyer unit met 19 andere functies? Iig Fietsie heeft hem?
O goeie ja! Thanks!quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Deze Instant Pot 6,2L Duo Crisp Ultimate airfryer + multicooker | één deksel voor alle programma's waaronder drukkoken en airfryen. Zou even wachten op Black Friday aanbieding die er vast komt
Oef.quote:Op zaterdag 11 november 2023 16:33 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Neealthans, noro is de deur uit (
) maar ging naadloos over in een monsterverkoudheid inclusief ontstoken ogen
o, en spruw
dus we modderen nog even door.
Hou instantpot.nl in de gaten. Ik heb mijn airfryer toen 100 euro goedkoper gekocht dan de standaard prijs toen een paar weken ervoorquote:
Wat doe je aan?quote:Op zaterdag 11 november 2023 16:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Ai, niet fijn @:clubsoda, hopelijk knapt de mini snel op.
Ben druk bezig met het knippen van de kleding voor de bruiloft. Da’s het stomste deel van zelf kleren maken (vind ik).
Krijg net een appje van een oud collega van de laatste werkgever, zij werkt er al 16 jaar en gaat ook weg
Ik maak een okergele broek en top met daarover een tuniek tot aan de grond met splitten vanaf dijbeen. Is het feest (23 december) voorbij knip ik een stuk van het tuniek en kan ik het gewoon aan. Dit is de stof van het tuniek https://driessenstoffen.nl/product/cotton-digital-print-135/quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:34 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat doe je aan?
Wanneer is t eigenlijk?
Mensen die zich voor een bedrijf of instantie over de kop werken.. echt sinds mijn eigen burnout is me zoveel duidelijk geworden dat dit zó niet oké is.
Ik heb overigens nog steeds 2 coll die altijd maar meer en meer geven en langer en langer door/overwerken.
En maar klagen en ook eigenlijk verwachten dat iedereen (van ons) zo denkt/is.
En ze zijn zo moe. En dit en dat moeten beter en tuut tuut tuut de hele dag.
![]()
Graag delen als die er is,dan bestel ik em ookquote:
Super zeg je geheel eigen gemaakte pak!! Mooie stofquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik maak een okergele broek en top met daarover een tuniek tot aan de grond met splitten vanaf dijbeen. Is het feest (23 december) voorbij knip ik een stuk van het tuniek en kan ik het gewoon aan. Dit is de stof van het tuniek https://driessenstoffen.nl/product/cotton-digital-print-135/
Is toch morgenquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:42 schreef Barreltje het volgende:
Ik verder Divali vandaag met de lokale indiase gemeenschap![]()
Erg leuke dag gehad met heerlijk indiaas eten
t moet ook nog lukkenquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Super zeg je geheel eigen gemaakte pak!! Mooie stof
Fijn om te horenquote:Op zaterdag 11 november 2023 16:50 schreef Blues het volgende:
Mmmm lekkere tonen/smaken in t bierPast goed bij mijn smaak.
wellicht, ik zat niet in het organisatie commitee, dus als ze het vandaag willen vieren vind ik dat helemaal primaquote:
Het was heerlijk tuinweer vandaag! Wat heb je gedaan? Ik vond het wel jammer dat we vrijwel de hele dag in de auto zate.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:40 schreef Tuindier het volgende:
Lekker in de tuin gewerkt vandaag en met een lasagne met palmkool en pompoen in de oven geschoven.weekend
Heerlijk tuinweer voor de waterplanten hier. Niet om er zelf in te lopen.quote:Op zaterdag 11 november 2023 20:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het was heerlijk tuinweer vandaag! Wat heb je gedaan? Ik vond het wel jammer dat we vrijwel de hele dag in de auto zate.
Heb je een recept van die lasagne?
Een papaya? Wat eigenlijk fruit is.quote:Op zaterdag 11 november 2023 20:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hadden nog wat tijd over vanmiddag en hebben toch maar onze nieuwe tv-kast in gebruik genomen. Het staat poepchique zeg.
De regentonverkoper van net had een heel toffe moestuin! En zoals het een echte moestuinier betaamt, gaf hij wat weg. Een flesvormige courgette en een Vietnamese groente waarvan hij de naam niet weet. Ik had net deze week mijn laatste eigen courgette geslacht
Nee, een of ander wrattig stekelding. Wel een beetje de vorm van papaya. Hij ligt nog in de auto. Morgen zoek ik hem wel op. Ik ben benieuwd wat het isquote:
Leuk he, zo kom je nog eens ergens @ markt.plaatsquote:Op zaterdag 11 november 2023 20:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hadden nog wat tijd over vanmiddag en hebben toch maar onze nieuwe tv-kast in gebruik genomen. Het staat poepchique zeg.
De regentonverkoper van net had een heel toffe moestuin! En zoals het een echte moestuinier betaamt, gaf hij wat weg. Een flesvormige courgette en een Vietnamese groente waarvan hij de naam niet weet. Ik had net deze week mijn laatste eigen courgette geslacht
Leuk is dat inderdaad. Ik ben al een paar keer bij een verkoper van tuinplanten geweest en daar sta ik ook steeds zo lang mee te kletsen.quote:Op zaterdag 11 november 2023 20:26 schreef Blues het volgende:
[..]
Leuk he, zo kom je nog eens ergens @ markt.plaats
Fotootje van de tvkast?
Hier een mooi lijstje om te vergelijken.quote:Op zaterdag 11 november 2023 20:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Leuk is dat inderdaad. Ik ben al een paar keer bij een verkoper van tuinplanten geweest en daar sta ik ook steeds zo lang mee te kletsen.
Morgen een foto, beloofd.
Dank je.quote:Op zaterdag 11 november 2023 20:37 schreef z80 het volgende:
[..]
Hier een mooi lijstje om te vergelijken.
[ afbeelding ]
Ik hoop alleen dat hij je niet verwent heeft met een bitter gourd.
Even voor 12.00u stonden hier ook @Sarabi + partner voor de deur met het bierpakket.quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:40 schreef Blues het volgende:
Biertjes zijn binnen en weer een FOK!ker gemeetLeuk jou en mr. @:Sarabi even aan de deur gesproken te hebben. Flesje in de vriezer gelegd, want kan niet wachten om de 1e te proeven straks
Vanuit Amsterdam heb je allicht een ander perspectief, maar 1);die plaats kennen de meeste mensen toch wel? en 2) dat is nog steeds het westen hoorquote:Op zaterdag 11 november 2023 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even voor 12.00u stonden hier ook @:Sarabi + partner voor de deur met het bierpakket.
Leuk om jullie te ontmoeten…
Het bier moet nog even wachten, aangezien ik meteen na het flitsbezoek van het bierkoppel naar een whisky proeverij in Waddinxveen, een gat ergens in het midden van NL, moest. Ik meld me als ik het bier beproefd heb in het Milky Road Brewery topic…
Van noord tot zuid ligt Waddinxveen wel min of meer in het middenquote:Op zaterdag 11 november 2023 23:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vanuit Amsterdam heb je allicht een ander perspectief, maar 1);die plaats kennen de meeste mensen toch wel? en 2) dat is nog steeds het westen hoor
Een plaats waar je, zelfs vanuit Amsterdam, met 3 verschillende treinen moet reizen om er te komen, is gewoon een gat in Nederland, of je het nou kent of niet en waar het ook ligt.quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vanuit Amsterdam heb je allicht een ander perspectief, maar 1);die plaats kennen de meeste mensen toch wel? en 2) dat is nog steeds het westen hoor
Verbaas je nou eens niet meer over de NSquote:Op zaterdag 11 november 2023 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een plaats waar je, zelfs vanuit Amsterdam, met 3 verschillende treinen moet reizen om er te komen, is gewoon een gat in Nederland, of je het nou kent of niet en waar het ook ligt.
Het verbazingwekkende is wel dat dit gat maar liefst 3 treinstations heeft…
Zo hoorde ik pas dat Apeldoorn in het oosten van Nederland ligt.quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
waar ligt het dan?quote:Op zondag 12 november 2023 05:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Zo hoorde ik pas dat Apeldoorn in het oosten van Nederland ligt.
In het middenquote:Op zondag 12 november 2023 05:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
waar ligt het dan?
Voor mij is de vrij arbitraire grens Utrecht. Alles links van Utrecht is het westen, alles rechts het oosten
quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een plaats waar je, zelfs vanuit Amsterdam, met 3 verschillende treinen moet reizen om er te komen, is gewoon een gat in Nederland, of je het nou kent of niet en waar het ook ligt.
Het verbazingwekkende is wel dat dit gat maar liefst 3 treinstations heeft…
Nee ik gebruik dat spul nooit eigkquote:Op zondag 12 november 2023 09:30 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Ik trakteerde vanochtend op een chocoladeding waar ik eigenlijk verse slagroom op wilde doen. Maar hoe hard ik ook sloeg, de room wilde niet opkloppen. Bij nadere inspectie blijkt het kookroom. Iemand een goed recept van iets met kookroom?
Ik ook nietquote:
Laat ik het anders stellen/toelichten:quote:Op zondag 12 november 2023 09:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Amsterdam is niet per se het middelpunt van het land, ook niet voor de NS. Treinaantal vanuit daar lijkt me niet de maat der dingen.
Dit, bijvoorbeeld Bloemkool roomsoep. Een bloemkool aan roosjes, moddergaar koken in runder of kippenbouillon, staafmixer er in, room erbij, blonderen. Op smaak brengen met wat Soyasaus, vissaus of MSGquote:
Dat of quiche, fritatta, champignonragout.quote:Op zondag 12 november 2023 09:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Het enige wat ik nu kan bedenken is er pasta met blauwe-kaasroomsaus van te maken. Maar het is best veel room (halve liter).
Misschien beter een roomsoep van maken.
EN WAAR IS AL DAT WATER?!!quote:Op zondag 12 november 2023 10:02 schreef yinu het volgende:
[..]
HET LICHT!!!1!&
MIJN OGEN! WAT GEBEURT ER
quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De refo-bevolking doet een actieve poging om ondanks de geringe fysieke afstand, de reisafstand tot het heidens hellegat Amsterdam te maximeren.quote:Op zondag 12 november 2023 10:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik het anders stellen/toelichten:
Vanuit Amsterdam is het met de auto slechts 39 kilometer naar Waddinxveen en daar doe je dan bijna 50 minuten over, in het gunstigste geval.
Zo ver van Amsterdam ligt Waddinxveen dus niet, maar toch moet je, via Leiden of Utrecht, 2 keer overstappen om er met het OV te komen. Voor zo'n relatief korte afstand vind ik dat best veel en dus bestempel ik Waddinxveen als gat in Nederland, wat de essentie van mijn post is…
Mensen weten niet hoe ergquote:Op zondag 12 november 2023 10:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kom ook uit een refo-plaats met dito bestuur. Verschrikkelijk inderdaad.
Sinds ik r/medicalgore volg (dank Cat, geloof ikquote:Op zondag 12 november 2023 10:44 schreef yinu het volgende:
Oké nog een laatste n.a.v. grote bijlees: ik heb het ook altijd koud in bed, daarom heb ik (een) kruik(en)! Gewoon een warmwaterkruik. Kost niets, heeft geen stekker, werkt perfect en koelt volautomatisch af tot de perfecte temperatuur. Voor echt koude nachten heb ik er 2: een gewone bij mijn voeten, en een langwerpige sliert voor in de lengte langs mijn lichaam. Die lange sliert kan ook met een touwtje om je middel gebonden worden voor overdag als je zuinig wilt zijn of rug/buikpijn hebt. En heeft zelfs een zakje op zijn hoes waar je je telefoon in kunt stoppen. Enige nadeel is dat als ik ermee op de bank ga liggen, de katten de kruik komen claimen
De reddit app weigert die bij mij te openen en blijft hangen op de 'weet je het zeker' meldingquote:Op zondag 12 november 2023 10:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Sinds ik r/medicalgore volg (dank Cat, geloof ik) ben ik bang voor kruiken
Oh boeh. Reddit helpt me wel geregeld door de werkdag, wanneer ik fysiek aanwezig moet zijn.quote:Op zondag 12 november 2023 11:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De reddit app weigert die bij mij te openen en blijft hangen op de 'weet je het zeker' melding
Laatst wel een draadje van artsen door zitten lezen die hun beklag deden over chiropractors en het letsel dat ze veroorzaken. Ook gezellig.
Soep! een recept van Kayotic ooit.quote:Op zondag 12 november 2023 11:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat zal ik eens met gegrilde paprika doen?
Muhammara makenquote:Op zondag 12 november 2023 11:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat zal ik eens met gegrilde paprika doen?
Ja, dat ga ik doen. Dan vries ik het in voor kerst bij ons Libanese diner, dat scheelt dan weer wat.quote:
Ze zit in haar Spaanse hutje, weet niet of ze daar een zonnestroomblender mee heeftquote:Op zondag 12 november 2023 10:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dit, bijvoorbeeld Bloemkool roomsoep. Een bloemkool aan roosjes, moddergaar koken in runder of kippenbouillon, staafmixer er in, room erbij, blonderen. Op smaak brengen met wat Soyasaus, vissaus of MSG
Herkenbaar, alleen toen kreeg ik het bericht van postnl dat ik het niet goed had gedaanquote:Op zondag 12 november 2023 11:57 schreef Blues het volgende:
Post.nl
Ik stuurde iets naar de kinderen.
Met zo'n zelf op te schrijven gekochte code (9 cijfers/letters) voor 1.01 euro.. Gewoon een brief onder de 20 gram.
Krijgen ze nu 2 weken later een kaart van Post.nl: het was ongefrankeerd en eigenlijk moest er 2 euro op, nu + 3 euro adminkosten = nu 5 euro betalen.
Ik met chatbot in de weer, moeilijk moeilijktoen een eckt mens en ja hoor: Oh sorry dat is niet goed gegaan, excuses en de kaart kan verscheurd.
Schdochter L wilde al betalen. Echt niet
Alleen maar voor kruiken? Jij moet echt vaker kijkenquote:Op zondag 12 november 2023 10:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je moet er ook geen kokend water in doen! Gewoon water uit de warme kraan. Dan is een natte matras het ergste wat er kan gebeuren. Toegegeven, dat is best naar maar je komt er niet mee op Reddit.quote:Op zondag 12 november 2023 10:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |