Euh…quote:Op donderdag 9 november 2023 10:31 schreef Lonaa het volgende:
Ja jungs, ik heb dus net iets van mijn to-do-lijst gestreept dat er al uh 7 maanden op stond.Over 4 weken gaan ze in mn doos wroeten voor anti-baby-unit.
Su6 met de buuven.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:03 schreef AnneX het volgende:
In de wachtruimte zit ik mee te neuriën met spotify. En speel WF en app met de buurvrouw, die bij buurman zit.
Er zijn ook werkmannen bezig.
Dat was een giga klap toen een zwaar bureaublad uit hun handen flikkerde😳
Een metertje verder bij mij vandaan.
Af en toe sta je ineens op nummer 25, maar het blijft loten.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:17 schreef Blues het volgende:
Is er al zicht op woonruimte voor jou en de kinderen @:Troel en feli met 1 jr
Zo lijkt het ja...staren...quote:Op donderdag 9 november 2023 15:03 schreef AnneX het volgende:
SEH…7 pp zitten op een monitor te staren. 😇
quote:Op donderdag 9 november 2023 14:31 schreef Troel het volgende:
Af en toe sta je ineens op nummer 25, maar het blijft loten.
Wij weten toch als geen ander dat zorgverleners niks uitvoerenquote:
Zorg en ICTquote:Op donderdag 9 november 2023 16:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tevens zit men een verdieping lager te mediteren, is in de kamer naast mij een baby aan het krijsen en blijk ik, na een overgang ICT, niet meer in mappen te kunnen waar ik eerder in mocht en waar ik nog steeds best nodig in moet![]()
Tijd om de reis naar mijn andere kantoor (en tussenstop friettent) te aanvaarden
Waarschijnlijk kwam ik er daardoor vanmiddag achter dat ik een uur eerder een online... Cursus ben vergetenquote:
Doe ik de hele dag, én kletsenquote:
Hier ook. Zou net op de fiets stappen voor eetclub, maar ik wacht nog evenquote:
Ik wilde vanavond nog de deur uit maar het gaat geloof ik debiel hard regenen.quote:Op donderdag 9 november 2023 18:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier ook. Zou net op de fiets stappen voor eetclub, maar ik wacht nog even
De Grote Kerk hier op de Oude Markt wordt voor allerhande feestjes gebruikt.quote:Op donderdag 9 november 2023 18:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb echt wat gemist![]()
https://www.ad.nl/rotterd(...)jk-gemaakt~a7093d65/
Bij het initiële gebruik ook, dus ach...quote:Op donderdag 9 november 2023 18:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De Grote Kerk hier op de Oude Markt wordt voor allerhande feestjes gebruikt.
En ik kan uit eigen ervaring vertellen dat daar eea gebeurd is dat echt het daglicht niet kan verdragen.![]()
![]()
In Dordt was er ook zo'n kerk. Uitstekende feestjes daarquote:Op donderdag 9 november 2023 18:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En ik kan uit eigen ervaring vertellen dat daar eea gebeurd is dat echt het daglicht niet kan verdragen.![]()
![]()
Vet feest lijkt mequote:Op donderdag 9 november 2023 18:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb echt wat gemist![]()
https://www.ad.nl/rotterd(...)jk-gemaakt~a7093d65/
Dit was met consent wel.quote:Op donderdag 9 november 2023 18:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Bij het initiële gebruik ook, dus ach...
quote:
Wie heeft er kookmojo? Blues heeft kookmojoquote:Op donderdag 9 november 2023 18:28 schreef Blues het volgende:
Kipsaté wraps met rauwkost en atjar gemaakt[ afbeelding ]
Ja laatste tijd vind ik t echt leuk om eens wat te proberenquote:Op donderdag 9 november 2023 18:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wie heeft er kookmojo? Blues heeft kookmojo
Gaat heen en vermenigvuldigt u.quote:Op donderdag 9 november 2023 18:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
![]()
Blijven oefenen.quote:
Daarom, blijven oefenen. Niet het examen maken.quote:
Dat is het plan. Er wordt goed geoefend.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:41 schreef z80 het volgende:
[..]
Daarom, blijven oefenen. Niet het examen maken.
Dat klinkt beter.quote:Op donderdag 9 november 2023 18:22 schreef Blues het volgende:
Hier was de enorme harde regen rond 16 uur, precies op t moment dat ik ff lekker met een podcast lag te chillen op bed.
Die combi
Oh no🙈quote:Op donderdag 9 november 2023 20:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat klinkt beter.
Hier was de harde stortregen een pijnlijke verrassing toen we met een achtbaankarretje van binnen naar buiten reden
In de regen in een achtbaan is niet echt geweldigquote:Op donderdag 9 november 2023 20:23 schreef Sarabi het volgende:
Dat klinkt beter.
Hier was de harde stortregen een pijnlijke verrassing toen we met een achtbaankarretje van binnen naar buiten reden
Ja je voelde het wel erg goedquote:Op donderdag 9 november 2023 20:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In de regen in een achtbaan is niet echt geweldigDan is die regen plots wel heel hard.
Ik gokte er al op dat jullie in die achtbaan zatenquote:Op donderdag 9 november 2023 20:40 schreef Sarabi het volgende:
Ja je voelde het wel erg goed
Wel grappig want van te voren zaten we nog te twijfelen welke rij we moesten kiezen zodat we het minst nat werden (Vliegende Hollander). Maar van die hele plons hebben we niets meegemaakt, we waren toch al doorweekt.
Snap niet dat dit niet voor heel Nederland zo kanquote:Op donderdag 9 november 2023 20:54 schreef derLudolf het volgende:
Kameraad van me heeft al gestemd. Best praktisch stembiljet
[ afbeelding ]
Wij zijn al bijna 25 jaar donateur voor de Cliniclowns.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:44 schreef derLudolf het volgende:
Om dit tijdstip nog collectanten aan de deur, voor de cliniclowns. Duidelijk niet van hier (en dus geen vrijwilligers neem ik aan) een heel verhaal. En of ik even een dingetje in wou vullen, vanaf ¤9
Als ze met een bus langs waren gegaan met de vraag of ik wat wil geven voor de cliniclowns, was de transactie binnen een minuut voltooid. Lopen een hoop geld mis zo.
Idem motor. Al waait als ik wat vlotter rij de regen over mij heen.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In de regen in een achtbaan is niet echt geweldigDan is die regen plots wel heel hard.
quote:Op donderdag 9 november 2023 21:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mijn eten ruikt echt te lekker. Ik had gisteren prei met miso, en ik had een boter-mirin-miso-sojasaus-bouillon mengsel over. Daar heb ik champignons in gegooid en die gisteren meegegaard met de prei. Vandaag kippendij in een zelfde soort mengsel met wat gember gemarineerd, en dat met de champignons zit nu in de oven.
Jij zoekt nog een huis tochquote:Op donderdag 9 november 2023 21:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mijn eten ruikt echt te lekker. Ik had gisteren prei met miso, en ik had een boter-mirin-miso-sojasaus-bouillon mengsel over. Daar heb ik champignons in gegooid en die gisteren meegegaard met de prei. Vandaag kippendij in een zelfde soort mengsel met wat gember gemarineerd, en dat met de champignons zit nu in de oven.
Hoe heerlijk duidelijk en simpelquote:Op donderdag 9 november 2023 20:54 schreef derLudolf het volgende:
Kameraad van me heeft al gestemd. Best praktisch stembiljet
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 november 2023 20:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja je voelde het wel erg goed
Wel grappig want van te voren zaten we nog te twijfelen welke rij we moesten kiezen zodat we het minst nat werden (Vliegende Hollander). Maar van die hele plons hebben we niets meegemaakt, we waren toch al doorweekt.
In Noord Spanje, niet noord hollandquote:Op donderdag 9 november 2023 21:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Jij zoekt nog een huis toch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De gember niet meenemen hoor![]()
Mja.quote:
quote:Op donderdag 9 november 2023 22:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja.
Er zit 1 afvoer voor wasmachine en vaatwasser. Die moet je dus...wisselen. En dat moet je niet vergeten. Ik vergat het.
Ja. Zo'n mini-ding van de Lidl.quote:Op donderdag 9 november 2023 22:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Maar je hebt een vaatwasser
Is, is. Hoefde er ook niet aan te wennenquote:Op donderdag 9 november 2023 22:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Maar toch. Vaatwasser is geweldig.
Passen de twee nieuwelingen wel in het groepje? Houden ze van koken en dan specifieke keukens?quote:Op donderdag 9 november 2023 22:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh wat ellendig @:lonaa Maar je hebt nu dus wel een vaatwasser![]()
Dat eten @:leeharveyoswaldboah jij mag echt wel een kookboek gaat schrijven
In de regen naar het eetclubje fietsen was niet echt fijn. Druppels op de bril, opgebroken wegen dus omfietsen. Maar goed aangekomen. Er waren 2 nieuwe dames bij waarvan er een dacht dat ze op een soort sollicitatiegesprek gesprek wasLeuke vrouw maar die moest nog werken.
Vorige week nog een sollicitatiegesprek gehad, kreeg ik net een afwijzing.
Ja, lijkt me wel. Ze waren een beetje huiverig of het geen sterren niveau was, maar dat we erwtensoep eten en hete bliksem stelde hen gerust. En zou nog een komen maar die stuurde om 19 uur een appje dat ze net ziek thuis was gekomen (ze was om 18.30 uitgenodigd.quote:Op donderdag 9 november 2023 22:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Passen de twee nieuwelingen wel in het groepje? Houden ze van koken en dan specifieke keukens?
En jammer van de sollicitatie
Oh, ik snap wel dat ze bang waren dat er heel wat verwacht wordt van een kookclubje. En soms is dat ook super leuk. Maar dat snert ook dikke prima is is alleen maar mooi.quote:Op donderdag 9 november 2023 22:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja, lijkt me wel. Ze waren een beetje huiverig of het geen sterren niveau was, maar dat we erwtensoep eten en hete bliksem stelde hen gerust. En zou nog een komen maar die stuurde om 19 uur een appje dat ze net ziek thuis was gekomen (ze was om 18.30 uitgenodigd.
De ene keer heb je zin om uit te pakken en de andere keer is gewoon lekker eten zonder poespas ook zo heerlijk. Het moet ook gezelligquote:Op donderdag 9 november 2023 23:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, ik snap wel dat ze bang waren dat er heel wat verwacht wordt van een kookclubje. En soms is dat ook super leuk. Maar dat snert ook dikke prima is is alleen maar mooi.
Ik vind het wel een mooie balans. Soms gewoon gezellig lekker eten en soms lekker uitpakken, maar net waar de gastvrouw zin in heeftquote:Op donderdag 9 november 2023 23:18 schreef Kaatje1 het volgende:
De ene keer heb je zin om uit te pakken en de andere keer is gewoon lekker eten zonder poespas ook zo heerlijk. Het moet ook gezellig
https://www.knmi.nl/over-(...)tst%20met%20193%20mm.quote:Op donderdag 9 november 2023 23:29 schreef Tele6 het volgende:
Is het trouwens normaal dat het zo veel regent? Voor mijn gevoel is het een en al regen de laatste tijd, word er een beetje triest van.
Nee, dat is niet normaal is het korte antwoordquote:Oktober was zeer nat: de natste oktobermaand in De Bilt sinds 1906 (start van de neerslagmetingen), met 220 mm neerslag. Tot nu toe was oktober 1932 het natst met 193 mm.
Wat fijn zeg. Zeker omdat ze er anderen voor inbrengen, dan zien ze echt wat in je.quote:Op donderdag 9 november 2023 23:29 schreef Tele6 het volgende:
Ik wilde net binnen komen denderen met goed sollicitatienieuws. Vanochtend gesprek gehad, meteen te horen gekregen dat ze me dinsdag weer willen spreken maar dan met andere mensen (techneuten) erbij. Ben wel beetje bang om doorgezaagd te worden dinsdag - het is eigenlijk geen techniek waar ik ervaring mee heb.Wel soortgelijke dingen gedaan. Soort van. Ik moet m'n verhaal voor dinsdag nog maar ff oefenen
Vond het ook best apart, dit ging voor de vestiging hier, maar de dame die ik telefonisch sprak was hier nog nooit geweest, kende de manager alleen van teams.quote:Op donderdag 9 november 2023 23:38 schreef Isabeau het volgende:
Waarom zet je in de vacature 24-32 uur, terwijl je toch liever iemand 36 uur wilt hebben
Best knap dat ondanks dat de overheid de auto wil afstraffen, het alsnog lukt het OV nog harder onaantrekkelijker te makenquote:Op vrijdag 10 november 2023 07:54 schreef Blues het volgende:
Grrrr kom je zeiknat op station aan....
[ afbeelding ]
Is het daar ook zo warm? Mijn zusje woont wat zuidelijker maar daar zou het de hele week 26 graden wordenquote:Op vrijdag 10 november 2023 08:47 schreef sigme het volgende:
Hier regent het niet![]()
Dit is *nu*
[ afbeelding ]
Nee, het is hier heerlijk om te zijn, maar niet heel warm:quote:Op vrijdag 10 november 2023 09:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is het daar ook zo warm? Mijn zusje woont wat zuidelijker maar daar zou het de hele week 26 graden worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |