Hij had beter moeten stampen in in en outlap. Nu zit ie in de penarie.quote:Op zondag 5 november 2023 18:58 schreef greysbones het volgende:
Checo is het ook niet eens met de stop
Of nietquote:Op zondag 5 november 2023 18:59 schreef Perox het volgende:
[..]
Hij had beter moeten stampen in in en outlap. Nu zit ie in de penarie.
Jepquote:Op zondag 5 november 2023 18:59 schreef Perox het volgende:
[..]
Hij had beter moeten stampen in in en outlap. Nu zit ie in de penarie.
Vind de race ook weer niet dusdanig spannend om ervan in je broek te gaan pissen.quote:Op zondag 5 november 2023 18:59 schreef Nizno het volgende:
sjow eindelijk maar even een droge broek aan gedaan, dat was even een snelle om alles weer te kunnen zien en toen bleek er al een rode vlag te zijn.
krijgt ie ook centjes voor naar het schijntquote:
DE race is nog niet voorbij en nu al een natte broek?quote:Op zondag 5 november 2023 18:59 schreef Nizno het volgende:
sjow eindelijk maar even een droge broek aan gedaan, dat was even een snelle om alles weer te kunnen zien en toen bleek er al een rode vlag te zijn.
Leuk, was me nog niet opgevallen en nu ga ik er ook op lettenquote:
t regende ei...quote:Op zondag 5 november 2023 19:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vind de race ook weer niet dusdanig spannend om ervan in je broek te gaan pissen.
regenbuiquote:Op zondag 5 november 2023 19:00 schreef SiGNe het volgende:
[..]
DE race is nog niet voorbij en nu al een natte broek?
en niet eens verdedigen op Strollquote:Op zondag 5 november 2023 19:01 schreef Perox het volgende:
Russell plan B krijgt weer de mindere strat.
Wil je me dit via DM verder verklaren?quote:
Die gingen gisteren ook al voor geen meter.quote:Op zondag 5 november 2023 19:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Stroll gaat gewoon meer dan een seconde sneller dan de Mercs.
Pace is prima.quote:
Geef eens een Zhou hoogtepunt in 2023.quote:Op zondag 5 november 2023 19:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik zou echt geen flauw idee hebben wat te zeggen als je me om een Zhou hoogtepunt van 2023 zou vragen... gewoon niks.
Of mis ik iets?
Bij mij wel. Hij doet mij altjd herinneren om lekker Chinees te gaan halenquote:Op zondag 5 november 2023 19:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik zou echt geen flauw idee hebben wat te zeggen als je me om een Zhou hoogtepunt van 2023 zou vragen... gewoon niks.
Of mis ik iets?
Ik ook niet. Vorig jaar rolde hij nog wel eens een hek in.quote:Op zondag 5 november 2023 19:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Of mis ik iets?
Het is wel echt idioot lang ja. Norris leek wat voordeel te hebben van de iets nieuwere softs, maar dat maakt zo weinig meer uit.quote:
Ja gaat primaquote:
Jammer dat de regie het gemist heeftquote:Op zondag 5 november 2023 19:04 schreef Zorro het volgende:
Stroll is Russell al voorbij en gaat nu de andere Mercedes vernederen
Hij heeft een keer ergens in de top 10 rondgereden.quote:Op zondag 5 november 2023 19:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geef eens een Zhou hoogtepunt in 2023.
tenzij die weer weg is als er een herhaling op isquote:Op zondag 5 november 2023 19:05 schreef Zwoerd het volgende:
Je moet de halve race via de infobalk links kijken
Of via Live Timing idd...quote:Op zondag 5 november 2023 19:05 schreef Zwoerd het volgende:
Russell in de kont van Lewis, maar we kijken naar herhalingen...quote:Op zondag 5 november 2023 19:05 schreef Zwoerd het volgende:
blijkt gewoon een M te zijn, geen Softquote:
Voordeel is wel, als je 20 seconden achter loopt maakt het geeneens zoveel uit, of je het nou mist of de regie mist het voor je...quote:Op zondag 5 november 2023 19:06 schreef LTVDK het volgende:
Dit is wel echt de slechtste regie ooit hoor
Stond nog een rood Sje, blijkbaar toen nog niet geupdatedquote:Op zondag 5 november 2023 19:06 schreef SiGNe het volgende:
Wat loopt viaplay nou te lullen over dat Norris op zacht zou rijden?
Nu alquote:Op zondag 5 november 2023 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Lekkere streep op rechtsachter bij Hamilton
Of zou de regie met een stream werken?quote:Op zondag 5 november 2023 19:07 schreef Perox het volgende:
[..]
Voordeel is wel, als je 20 seconden achter loopt maakt het geeneens zoveel uit, of je het nou mist of de regie mist het voor je...
Normaal mis je meer dan dat je ziet, nu mis je meer dan dat je mistquote:Op zondag 5 november 2023 19:07 schreef Perox het volgende:
[..]
Voordeel is wel, als je 20 seconden achter loopt maakt het geeneens zoveel uit, of je het nou mist of de regie mist het voor je...
Extra stopquote:Op zondag 5 november 2023 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Lekkere streep op rechtsachter bij Hamilton
Wat missen we eigenlijk nou dan (wat we normaal wel zouden zien)? Dat heb ik gemist, denk ikquote:Op zondag 5 november 2023 19:06 schreef LTVDK het volgende:
Dit is wel echt de slechtste regie ooit hoor
Overtake HAM op PERquote:Op zondag 5 november 2023 19:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat missen we eigenlijk nou dan (wat we normaal wel zouden zien)? Dat heb ik gemist, denk ik
Nou ja Stroll die beide Mercedessen voorbij is gegaan bijvoorbeeld ...quote:Op zondag 5 november 2023 19:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat missen we eigenlijk nou dan (wat we normaal wel zouden zien)? Dat heb ik gemist, denk ik
Ze waren er bij een inhaalactie even niet bij.quote:Op zondag 5 november 2023 19:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er is weer een nieuwe RPM vandaag.quote:Op zondag 5 november 2023 19:08 schreef Zorro het volgende:
Ik vrees dat er niet genoeg stressballen voor RPM gaan zijn
Gaat toch niks worden, die mogen elkaar niet inhalenquote:Op zondag 5 november 2023 19:06 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Russell in de kont van Lewis, maar we kijken naar herhalingen...
2 masrquote:Op zondag 5 november 2023 19:08 schreef Zorro het volgende:
Ik vrees dat er niet genoeg stressballen voor RPM gaan zijn
Ah, dacht dat dat gewoon via de pitstops ging, ik lette even niet goed opquote:Op zondag 5 november 2023 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja Stroll die beide Mercedessen voorbij is gegaan bijvoorbeeld ...
Ohoquote:Op zondag 5 november 2023 19:09 schreef LTVDK het volgende:
Sainz komt ook wel vlot dichterbij de Mercs
* HiDiHo heeft de onboard van Max aanquote:
Ze zakken zo als een baksteen door het veldquote:Op zondag 5 november 2023 19:09 schreef Tekaschi het volgende:
Ze durven Lewis gewoon geen teamorder te geven.
Nee dat was gewoon 2x op de baan inhalenquote:Op zondag 5 november 2023 19:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, dacht dat dat gewoon via de pitstops ging, ik lette even niet goed op
Glaasje port erbijquote:
Hm? Die heeft al 4x banden gewisseld?quote:
Sjors wordt zo van achteren gepakt door Sainz.quote:
Oh, dacht dat het nog de eerste softs warenquote:Op zondag 5 november 2023 19:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm? Die heeft al 4x banden gewisseld?
Nee, dat zijn de keren dat ze achter de SC door de pit gereden zijn.quote:Op zondag 5 november 2023 19:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm? Die heeft al 4x banden gewisseld?
Masi heeft een sinds 2021 een nieuw email adresquote:
Van die borden langs de start/finishquote:
Ik kijk bij Tyres op Live Timing.quote:Op zondag 5 november 2023 19:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de keren dat ze achter de SC door de pit gereden zijn.
Alleen rijdt Russell beterquote:Op zondag 5 november 2023 19:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis blijft gewoon voor. Niet voor niets goat natuurlijk
Alles om de Hamilton mythe te redden.quote:Op zondag 5 november 2023 19:13 schreef SiGNe het volgende:
MOeilijke keuze voor Mercedes, gunnen ze Hamilton de hoop dat hij Perez nog in kan halen in het kampioenschap of zorgen ze dat Russell 8 punten in kan lopen op Leclerc voor een P6 in het kampioenschap?
Ik ook, dan zou iedereen al 3x gestopt zijn.quote:
Zo blijkt, Russell zat vast achter Hamilton en uiteindelijk raken ze beiden een plek kwijt daardoorquote:Op zondag 5 november 2023 19:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Alles om de Hamilton mythe te redden.
Ik vind het ook niets, doe dit op een in-screen.quote:Op zondag 5 november 2023 19:15 schreef Zwoerd het volgende:
Ik vind het zo jammer, altijd die onboard views bij overtakes.
Idd. Je ziet alleen maar een trillende camera en gekke kleuren.quote:Op zondag 5 november 2023 19:15 schreef Zwoerd het volgende:
Ham bepaald de teamorders nietquote:Op zondag 5 november 2023 19:15 schreef Starflyer het volgende:
Hamilton zorgt er eigenhandig voor dat beide Mercedessen plekken verliezen
Ik vind het juist wel tof, veel meer alsof je in de actie zit.quote:Op zondag 5 november 2023 19:15 schreef Zwoerd het volgende:
Als je beter rijdt rij je voorquote:
Met 40-50 miljoen aan salaris.. die heeft het echt wel voor het zeggen.quote:
Russel kan er ook gewoon voorbij met DRS.quote:Op zondag 5 november 2023 19:15 schreef Starflyer het volgende:
Weten we dat zeker? Zo gelijkwaardig is het daar immers niet. Misschien gaat Toto zo nog excuses aanbiedenquote:
Even lol gehad met Norris johquote:Op zondag 5 november 2023 19:16 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vind het wel sneu voor Max...moet weinig aan zijn zo
Hm. Maar Russell reed SNELLER. Niet per se beterquote:Op zondag 5 november 2023 19:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je beter rijdt rij je voor
Niet genoeg overspeedquote:Op zondag 5 november 2023 19:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Russel kan er ook gewoon voorbij met DRS.
Maar je ziet het echte gevecht niet voldoende.quote:Op zondag 5 november 2023 19:16 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel tof, veel meer alsof je in de actie zit.
Duurde ook niet lang....quote:Op zondag 5 november 2023 19:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Even lol gehad met Norris joh
Dit ja.quote:Op zondag 5 november 2023 19:15 schreef Starflyer het volgende:
Dat kon hij niet, anders had hij dat wel gedaan.quote:Op zondag 5 november 2023 19:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Russel kan er ook gewoon voorbij met DRS.
quote:Op zondag 5 november 2023 19:18 schreef Zorro het volgende:
Russell en de andere Mercedes worden volledig weggereden
huh? omdat je gewoon de beste bent moet je anderen dingen gunnen?quote:Op zondag 5 november 2023 19:19 schreef beantherio het volgende:
Gun hem nou tenminste die FL Max. Egoïst.
True thatquote:Op zondag 5 november 2023 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Was meer dan menig andere race dit seizoen
In dat geval is het aan Mercedes zelf te wijten, wat nog erger is. Punten weggooien om Hamilton voor Russell te houden.quote:
kloptquote:Op zondag 5 november 2023 19:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
In dat geval is het aan Mercedes zelf te wijten, wat nog erger is. Punten weggooien om Hamilton voor Russell te houden.
Omdat die één weekendje ene slechte auto heeft? Kan iedereen overkomen.quote:
quote:Op zondag 5 november 2023 19:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat die één weekendje ene slechte auto heeft? Kan iedereen overkomen.
Dat is niet een weekendjequote:Op zondag 5 november 2023 19:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben jij cabaretier van beroep?quote:Op zondag 5 november 2023 19:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelachenquote:Op zondag 5 november 2023 19:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zoiets als “goat” is natuurlijk onzin. Het zijn verschillende tijden, auto’s en generaties. Maar de Hamilton-era is wel voorbij ja.quote:
wilde net zeggen , heeft al 2 jaar geloof ik niet meer gewonnenquote:
Omdat die niet zoveel bijzonders blijkt zonder suprieure auto.quote:Op zondag 5 november 2023 19:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Jij denkt dat Russell er wel langs kon?quote:Op zondag 5 november 2023 19:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
In dat geval is het aan Mercedes zelf te wijten, wat nog erger is. Punten weggooien om Hamilton voor Russell te houden.
Met de groeten van drievoudig back-to-back wereldkampioen Verstappen.quote:Op zondag 5 november 2023 19:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 5 november 2023 19:22 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Jij denkt dat Russell er wel langs kon?
Best driver of the Mercedes?quote:Op zondag 5 november 2023 19:22 schreef Managarm het volgende:
Ik ben anti-geit, bdotm is de nieuwe...
[..]
Gasssssslieeeeeequote:
Rijdt een prima seizoen en is voor mij duidelijk 1 van de beste van veld. Niet de GOAT natuurlijk.quote:Op zondag 5 november 2023 19:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Omdat die niet zoveel bijzonders blijkt zonder suprieure auto.
In het begin ja. Daar vroeg George er zelfs om...quote:Op zondag 5 november 2023 19:22 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Jij denkt dat Russell er wel langs kon?
Had Mercedes ook moeten doen. Maar goed, Duitsers zijn stijfkoppen.quote:Op zondag 5 november 2023 19:23 schreef Sally het volgende:
[..]
In het begin ja. Daar vroeg George er zelfs om...
En de Britten de sitff upper lippersquote:Op zondag 5 november 2023 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had Mercedes ook moeten doen. Maar goed, Duitsers zijn stijfkoppen.
quote:Op zondag 5 november 2023 19:21 schreef Perox het volgende:
[..]
De GOAT is al een tijdje een kasplantje.
2 dnfs, die pakt Russel en Hamilton ook nog wel.quote:Op zondag 5 november 2023 19:23 schreef DX11 het volgende:
Nog maar 4 dnfs en Ricciardo heeft een punt
Ja die goat-onzin slaat ook nergens op. Eigenlijk in geen enkele sport.quote:Op zondag 5 november 2023 19:24 schreef Managarm het volgende:
[..]
Bijna, Best Driver Of The Moment.. maar die is ook leuk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |