Wil je me dit via DM verder verklaren?quote:
Die gingen gisteren ook al voor geen meter.quote:Op zondag 5 november 2023 19:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Stroll gaat gewoon meer dan een seconde sneller dan de Mercs.
Pace is prima.quote:
Geef eens een Zhou hoogtepunt in 2023.quote:Op zondag 5 november 2023 19:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik zou echt geen flauw idee hebben wat te zeggen als je me om een Zhou hoogtepunt van 2023 zou vragen... gewoon niks.
Of mis ik iets?
Bij mij wel. Hij doet mij altjd herinneren om lekker Chinees te gaan halenquote:Op zondag 5 november 2023 19:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik zou echt geen flauw idee hebben wat te zeggen als je me om een Zhou hoogtepunt van 2023 zou vragen... gewoon niks.
Of mis ik iets?
Ik ook niet. Vorig jaar rolde hij nog wel eens een hek in.quote:Op zondag 5 november 2023 19:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Of mis ik iets?
Het is wel echt idioot lang ja. Norris leek wat voordeel te hebben van de iets nieuwere softs, maar dat maakt zo weinig meer uit.quote:
Ja gaat primaquote:
Jammer dat de regie het gemist heeftquote:Op zondag 5 november 2023 19:04 schreef Zorro het volgende:
Stroll is Russell al voorbij en gaat nu de andere Mercedes vernederen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |