Hij had beter moeten stampen in in en outlap. Nu zit ie in de penarie.quote:Op zondag 5 november 2023 18:58 schreef greysbones het volgende:
Checo is het ook niet eens met de stop
Of nietquote:Op zondag 5 november 2023 18:59 schreef Perox het volgende:
[..]
Hij had beter moeten stampen in in en outlap. Nu zit ie in de penarie.
Jepquote:Op zondag 5 november 2023 18:59 schreef Perox het volgende:
[..]
Hij had beter moeten stampen in in en outlap. Nu zit ie in de penarie.
Vind de race ook weer niet dusdanig spannend om ervan in je broek te gaan pissen.quote:Op zondag 5 november 2023 18:59 schreef Nizno het volgende:
sjow eindelijk maar even een droge broek aan gedaan, dat was even een snelle om alles weer te kunnen zien en toen bleek er al een rode vlag te zijn.
krijgt ie ook centjes voor naar het schijntquote:
DE race is nog niet voorbij en nu al een natte broek?quote:Op zondag 5 november 2023 18:59 schreef Nizno het volgende:
sjow eindelijk maar even een droge broek aan gedaan, dat was even een snelle om alles weer te kunnen zien en toen bleek er al een rode vlag te zijn.
Leuk, was me nog niet opgevallen en nu ga ik er ook op lettenquote:
t regende ei...quote:Op zondag 5 november 2023 19:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vind de race ook weer niet dusdanig spannend om ervan in je broek te gaan pissen.
regenbuiquote:Op zondag 5 november 2023 19:00 schreef SiGNe het volgende:
[..]
DE race is nog niet voorbij en nu al een natte broek?
en niet eens verdedigen op Strollquote:Op zondag 5 november 2023 19:01 schreef Perox het volgende:
Russell plan B krijgt weer de mindere strat.
Wil je me dit via DM verder verklaren?quote:
Die gingen gisteren ook al voor geen meter.quote:Op zondag 5 november 2023 19:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Stroll gaat gewoon meer dan een seconde sneller dan de Mercs.
Pace is prima.quote:
Geef eens een Zhou hoogtepunt in 2023.quote:Op zondag 5 november 2023 19:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik zou echt geen flauw idee hebben wat te zeggen als je me om een Zhou hoogtepunt van 2023 zou vragen... gewoon niks.
Of mis ik iets?
Bij mij wel. Hij doet mij altjd herinneren om lekker Chinees te gaan halenquote:Op zondag 5 november 2023 19:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik zou echt geen flauw idee hebben wat te zeggen als je me om een Zhou hoogtepunt van 2023 zou vragen... gewoon niks.
Of mis ik iets?
Ik ook niet. Vorig jaar rolde hij nog wel eens een hek in.quote:Op zondag 5 november 2023 19:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Of mis ik iets?
Het is wel echt idioot lang ja. Norris leek wat voordeel te hebben van de iets nieuwere softs, maar dat maakt zo weinig meer uit.quote:
Ja gaat primaquote:
Jammer dat de regie het gemist heeftquote:Op zondag 5 november 2023 19:04 schreef Zorro het volgende:
Stroll is Russell al voorbij en gaat nu de andere Mercedes vernederen
Hij heeft een keer ergens in de top 10 rondgereden.quote:Op zondag 5 november 2023 19:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geef eens een Zhou hoogtepunt in 2023.
tenzij die weer weg is als er een herhaling op isquote:Op zondag 5 november 2023 19:05 schreef Zwoerd het volgende:
Je moet de halve race via de infobalk links kijken
Of via Live Timing idd...quote:Op zondag 5 november 2023 19:05 schreef Zwoerd het volgende:
Russell in de kont van Lewis, maar we kijken naar herhalingen...quote:Op zondag 5 november 2023 19:05 schreef Zwoerd het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |