blijkt gewoon een M te zijn, geen Softquote:
Voordeel is wel, als je 20 seconden achter loopt maakt het geeneens zoveel uit, of je het nou mist of de regie mist het voor je...quote:Op zondag 5 november 2023 19:06 schreef LTVDK het volgende:
Dit is wel echt de slechtste regie ooit hoor
Stond nog een rood Sje, blijkbaar toen nog niet geupdatedquote:Op zondag 5 november 2023 19:06 schreef SiGNe het volgende:
Wat loopt viaplay nou te lullen over dat Norris op zacht zou rijden?
Nu alquote:Op zondag 5 november 2023 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Lekkere streep op rechtsachter bij Hamilton
Of zou de regie met een stream werken?quote:Op zondag 5 november 2023 19:07 schreef Perox het volgende:
[..]
Voordeel is wel, als je 20 seconden achter loopt maakt het geeneens zoveel uit, of je het nou mist of de regie mist het voor je...
Normaal mis je meer dan dat je ziet, nu mis je meer dan dat je mistquote:Op zondag 5 november 2023 19:07 schreef Perox het volgende:
[..]
Voordeel is wel, als je 20 seconden achter loopt maakt het geeneens zoveel uit, of je het nou mist of de regie mist het voor je...
Extra stopquote:Op zondag 5 november 2023 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Lekkere streep op rechtsachter bij Hamilton
Wat missen we eigenlijk nou dan (wat we normaal wel zouden zien)? Dat heb ik gemist, denk ikquote:Op zondag 5 november 2023 19:06 schreef LTVDK het volgende:
Dit is wel echt de slechtste regie ooit hoor
Overtake HAM op PERquote:Op zondag 5 november 2023 19:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat missen we eigenlijk nou dan (wat we normaal wel zouden zien)? Dat heb ik gemist, denk ik
Nou ja Stroll die beide Mercedessen voorbij is gegaan bijvoorbeeld ...quote:Op zondag 5 november 2023 19:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat missen we eigenlijk nou dan (wat we normaal wel zouden zien)? Dat heb ik gemist, denk ik
Ze waren er bij een inhaalactie even niet bij.quote:Op zondag 5 november 2023 19:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er is weer een nieuwe RPM vandaag.quote:Op zondag 5 november 2023 19:08 schreef Zorro het volgende:
Ik vrees dat er niet genoeg stressballen voor RPM gaan zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |