Sjors wordt zo van achteren gepakt door Sainz.quote:
Oh, dacht dat het nog de eerste softs warenquote:Op zondag 5 november 2023 19:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm? Die heeft al 4x banden gewisseld?
Nee, dat zijn de keren dat ze achter de SC door de pit gereden zijn.quote:Op zondag 5 november 2023 19:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm? Die heeft al 4x banden gewisseld?
Masi heeft een sinds 2021 een nieuw email adresquote:
Van die borden langs de start/finishquote:
Ik kijk bij Tyres op Live Timing.quote:Op zondag 5 november 2023 19:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de keren dat ze achter de SC door de pit gereden zijn.
Alleen rijdt Russell beterquote:Op zondag 5 november 2023 19:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis blijft gewoon voor. Niet voor niets goat natuurlijk
Alles om de Hamilton mythe te redden.quote:Op zondag 5 november 2023 19:13 schreef SiGNe het volgende:
MOeilijke keuze voor Mercedes, gunnen ze Hamilton de hoop dat hij Perez nog in kan halen in het kampioenschap of zorgen ze dat Russell 8 punten in kan lopen op Leclerc voor een P6 in het kampioenschap?
Ik ook, dan zou iedereen al 3x gestopt zijn.quote:
Zo blijkt, Russell zat vast achter Hamilton en uiteindelijk raken ze beiden een plek kwijt daardoorquote:Op zondag 5 november 2023 19:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Alles om de Hamilton mythe te redden.
Ik vind het ook niets, doe dit op een in-screen.quote:Op zondag 5 november 2023 19:15 schreef Zwoerd het volgende:
Ik vind het zo jammer, altijd die onboard views bij overtakes.
Idd. Je ziet alleen maar een trillende camera en gekke kleuren.quote:Op zondag 5 november 2023 19:15 schreef Zwoerd het volgende:
Ham bepaald de teamorders nietquote:Op zondag 5 november 2023 19:15 schreef Starflyer het volgende:
Hamilton zorgt er eigenhandig voor dat beide Mercedessen plekken verliezen
Ik vind het juist wel tof, veel meer alsof je in de actie zit.quote:Op zondag 5 november 2023 19:15 schreef Zwoerd het volgende:
Als je beter rijdt rij je voorquote:
Met 40-50 miljoen aan salaris.. die heeft het echt wel voor het zeggen.quote:
Russel kan er ook gewoon voorbij met DRS.quote:Op zondag 5 november 2023 19:15 schreef Starflyer het volgende:
Hamilton zorgt er eigenhandig voor dat beide Mercedessen plekken verliezen
Weten we dat zeker? Zo gelijkwaardig is het daar immers niet. Misschien gaat Toto zo nog excuses aanbiedenquote:
Even lol gehad met Norris johquote:Op zondag 5 november 2023 19:16 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vind het wel sneu voor Max...moet weinig aan zijn zo
Hm. Maar Russell reed SNELLER. Niet per se beterquote:Op zondag 5 november 2023 19:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je beter rijdt rij je voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |