gohquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:11 schreef Nattekat het volgende:
Imola paddock is weer eens ondergelopen.
3 gewonden?quote:
Toen stond het halve veld in bocht 3 naast de baanquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit doet me denken aan de GP van 2003 toen ging het ook flink regen en al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
voor de geschiedenisboeken, maar met al die criminaliteit daar en slecht onderhouden baan en noodweer.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Deze acties missen:
[ afbeelding ]
moet ze eens die schelde experts naar toe sturen op wat dammen te bouwen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:11 schreef Nattekat het volgende:
Imola paddock is weer eens ondergelopen.
de baan was wegewaaidquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toen stond het halve veld in bocht 3 naast de baan
bij voorkeur een zandbakracequote:Op vrijdag 3 november 2023 21:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
voor de geschiedenisboeken, maar met al die criminaliteit daar en slecht onderhouden baan en noodweer.
kan er best een andere race op de kalender
was dat met Jos en die beroemde plas?quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit doet me denken aan de GP van 2003 toen ging het ook flink regen en al
Riep viaplayquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onderhoud op tijdelijke tribunes ja?
Dat is de eerste race die ik me kan herinnerenquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toen stond het halve veld in bocht 3 naast de baan
Ik heb twee eisen:quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ben benieuwd wie die bieding voor volgend jaar wint?
denk niet dat rtl dat voor een jaar gaat doen, wel ziggo omdat ze voor de jaren daarna mee bieden.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb twee eisen:
1. Goedkoper dan F1TV
2. TV zender
Terug naar RTL7 of Ziggo dus, met iets anders neem ik geen genoegen.
Ga eens je mond spoelenquote:
Luizi raakte in 2007 bijna SC tijdens GP van Europaquote:
Het laatste rtl F1 jaar volgens mijquote:
Die jaarclips van RTL zijn nooit overtroffen door Sport1, Ziggo of Viapleequote:Op vrijdag 3 november 2023 21:39 schreef Nattekat het volgende:
Het mooie van die tune is dat ie zo oud is
Mis je.
Nop.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het laatste rtl F1 jaar volgens mij
Ruud ter Weijdenquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:39 schreef Nattekat het volgende:
Het mooie van die tune is dat ie zo oud is
Mis je.
daar zit nog ergens canal+ tussen?quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nop.
1992-2004 RTL
2004-2006 SBS
2007-2012 RTL
2013-2021 Ziggo
2022-2024 Viaplee
Ik denk dat dat parallele rechten waren in de tijd dat digitale tv heel even bijzonder was.quote:
Nog goedkoper dan F1TV? Als je die 4 euro per maand er nog niet eens voor over hebt...quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb twee eisen:
1. Goedkoper dan F1TV
2. TV zender
Terug naar RTL7 of Ziggo dus, met iets anders neem ik geen genoegen.
Ziggo was gratis, dus geen gekke eis.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:57 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Nog goedkoper dan F1TV? Als je die 4 euro per maand er nog niet eens voor over hebt...
Sport1 nam het op gegeven moment toch over van Ziggo? Ik had ooit Ziggo Sport Totaal en dat werd omgezet naar een Sport1-abbo. Was een beetje kloten, want toen ik wilde opzeggen stond ik bij geen van beide als klant in het systeem. Ben toen gewoon maar gestopt met betalenquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nop.
1992-2004 RTL
2004-2006 SBS
2007-2012 RTL
2013-2021 Ziggo
2022-2024 Viaplee
Nee?quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:59 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Sport1 nam het op gegeven moment toch over van Ziggo? Ik had ooit Ziggo Sport Totaal en dat werd omgezet naar een Sport1-abbo. Was een beetje kloten, want toen ik wilde opzeggen stond ik bij geen van beide als klant in het systeem. Ben toen gewoon maar gestopt met betalen
In 2012 vond er een grote wijziging plaats toen Sport1 de rechten overnam en er een zgn betaaldienst van maakte om F1 te kijken. Na een korte tussenpauze verhuisde Mol ook daarin weer mee en blijft tot de dag van vandaag de F1 Voice van Nederland tijdens de TV uitzendingen op Ziggo.quote:
Had ik het bijna goed, alleen de 2 omgedraaidquote:Op vrijdag 3 november 2023 22:06 schreef greysbones het volgende:
Vanaf 2013 is de Formule 1 alleen te zien middels een zogenaamde betaaldienst van Sport1. Met de komst van Max Verstappen in de Formule 1 in 2015 nam het aantal kijkers een enorme vlucht. Sport1 veranderde in Ziggo Sport en deze zender heeft de rechten nu tot eind 2021.
quote:The Drivers' Meeting scheduled 1.5 hours after the end of Qualifying, as per Article 20.1 of the FIA
Formula One Sporting Regulations, is cancelled.
Ja want ik heb een paar jaar geen F1 gekeken toen het naar een betaalzender ging, pas toen het bij Ziggo kwam ben ik weer gaan kijkenquote:Op vrijdag 3 november 2023 22:06 schreef greysbones het volgende:
Vanaf 2013 is de Formule 1 alleen te zien middels een zogenaamde betaaldienst van Sport1. Met de komst van Max Verstappen in de Formule 1 in 2015 nam het aantal kijkers een enorme vlucht. Sport1 veranderde in Ziggo Sport en deze zender heeft de rechten nu tot eind 2021.
Leuk om terug te zien!quote:
Booswoeste merc fans incomingquote:Op vrijdag 3 november 2023 22:59 schreef Starflyer het volgende:
Russell krijgt 2 plekken grid straf voor impeding in de pit lane.
https://www.fia.com/sites(...)0at%20Pit%20Exit.pdf
Gelukkig was het niet rijder nr 44 die gestraft was, dan vlogen de doodsbedreigingen weer als pepernoten in de rondtequote:
AM weer de setup gevonden?quote:Op zaterdag 4 november 2023 00:36 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]
Russell, Ocon en Gasly 2 plekken gridstraf voor in de weg rijden
Waarschijnlijk kijken zij ook andere sporten waar Viaplay de rechten voor heeft.quote:Op zaterdag 4 november 2023 06:21 schreef plesner het volgende:
Zijn er serieus nog mensen die via viaplee kijken? Wat is het argument tov F1tv?
was zo'n duffe presentator, echt wennen, geen molquote:Op vrijdag 3 november 2023 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want ik heb een paar jaar geen F1 gekeken toen het naar een betaalzender ging, pas toen het bij Ziggo kwam ben ik weer gaan kijken
De enige reden is dat ze ook de Premier League hebben.quote:Op zaterdag 4 november 2023 06:21 schreef plesner het volgende:
Zijn er serieus nog mensen die via viaplee kijken? Wat is het argument tov F1tv?
Darten en voetbal zijn er gelukkig ook nog.quote:Op zaterdag 4 november 2023 06:21 schreef plesner het volgende:
Altijd weer ditzelfde riedeltje ja? Inclusief het onnoemelijk infantiele "viaplee"quote:Op zaterdag 4 november 2023 06:21 schreef plesner het volgende:
leg even uit?quote:Op zaterdag 4 november 2023 10:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
Alonso ook teleurstellende quali resultaat, maar 4de van een voormalig wereldkampioen is gewoon slecht
he troll, kap eens of moet ik eens ff TR's gaan zetten???quote:Op zaterdag 4 november 2023 10:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
Verstappen weer zogenaamd klagen over ''kangaroo'' hoe nep dat is, hij heeft nooit problemen met zijn auto LMAO
tis een feit dat hij de teamradio gebruikt om andere coureurs te misleidenquote:Op zaterdag 4 november 2023 10:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
he troll, kap eens of moet ik eens ff TR's gaan zetten???
ik vind hem geen talent, heeft zijn tijd gehad om te shinen, weg er mee.quote:Op zaterdag 4 november 2023 10:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
en nee ik ben nogal boos omdat Zhou 20ste en laatste is, terwijl ik hem toch wel een redelijk talent vind
daarom geef ik eerder de schuld aan Alfa Romeo met hun waardeloze flut auto, en ben ik hoopvol voor 2024, hopelijk Sauber weer terug met hun oude vorm, betere kwaliteit auto
zijn contract is pas verlengd net als Bottasquote:Op zaterdag 4 november 2023 10:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind hem geen talent, heeft zijn tijd gehad om te shinen, weg er mee.
hij is echt nooit in beeld, haalt zelden iemand in, springt er niet uit. het geldt wel voor meerdere coureurs, Bottas kan eens plaats maken voor nieuw talent.quote:Op zaterdag 4 november 2023 10:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
zijn contract is pas verlengd net als Bottas
''tijd gehad om te shinen'' umm nee, je hebt niet allemaal zoveel geluk als Max in een superauto van RB
toch redelijk seizoen, paar keer in de punten, enkele keren al tot Q3, meerdere keren Q2 gehaald, vorige race met een gelukje Q3, door track limits Albon, heeft knap gestreden tegen Albon maar is ook slim genoeg om te weten dat je niet tegen iemand te hard moet pushen die sterker is, en had meer pech na de rode vlag op gebruikte hards
Drijfnat poesje begonquote:Op zaterdag 4 november 2023 09:58 schreef Nizno het volgende:
En ik maar denken dat er een apart topic was voor de viaplay drama
Het viaplay account kan ik delen met een kennis.quote:Op zaterdag 4 november 2023 06:21 schreef plesner het volgende:
Heb F1tv, ben er erg over te spreken, deze week ter voorbereiding op deze GP nog de 2016 race gekeken en de laatste race van Schumacher in z’n Ferrari.quote:Op zaterdag 4 november 2023 06:21 schreef plesner het volgende:
ik deel altijd vijftien rivers met anderenquote:Op zaterdag 4 november 2023 10:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Het viaplay account kan ik delen met een kennis.
Zelf vind ik het commentaar wel te doen. Soms zitten ze er naast, oke, dat kan.
Schumacher reed daarna ook nog voor Mercedes.quote:Op zaterdag 4 november 2023 10:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb F1tv, ben er erg over te spreken, deze week ter voorbereiding op deze GP nog de 2016 race gekeken en de laatste race van Schumacher in z’n Ferrari.
En morgen? Toto denkt dat Max wel grote kans heeft. Dan bedoel ik de loterij-firma, niet de oudcoureur en Oostenrijkse investeerder.quote:Op zaterdag 4 november 2023 10:54 schreef THEFXR het volgende:
denk dat Max het wel moeilijk gaat krijgen vandaag, niemand hoeft aan bandenmanagement te doen, dus vol gas vooruit.
The sunsetquote:Op zaterdag 4 november 2023 11:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
En morgen? Toto denkt dat Max wel grote kans heeft. Dan bedoel ik de loterij-firma, niet de oudcoureur en Oostenrijkse investeerder.
"Dan mis je er een paar hoor met je Italiaanse hoofd!"quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Luizi raakte in 2007 bijna SC tijdens GP van Europa
No shit Sherlock, daarom zeg ik ook z’n laatste race in z’n Ferrari, niet z’n laatste race.quote:Op zaterdag 4 november 2023 10:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Schumacher reed daarna ook nog voor Mercedes.
Een kat verliest wel z'n haren maar niet z'n streken, wat je er ook van vindt maar viaplee ipv viaplay is van hetzelfde niveau als LuLu ipv Lewis.quote:
soms is het moeilijk te onderscheiden of een user als mod post of niet.quote:Op zaterdag 4 november 2023 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een kat verliest wel z'n haren maar niet z'n streken, wat je er ook van vindt maar viaplee ipv viaplay is van hetzelfde niveau als LuLu ipv Lewis.
Als mods willen dat er een bepaald niveau gehanteerd wordt dan zouden ze toch eerst naar zichzelf moeten kijken.
Als je niet ziet dat er een verschil zit tussen coureurs en een groot bedrijf, dan weet ik niet wat ik moet zeggen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een kat verliest wel z'n haren maar niet z'n streken, wat je er ook van vindt maar viaplee ipv viaplay is van hetzelfde niveau als LuLu ipv Lewis.
Als mods willen dat er een bepaald niveau gehanteerd wordt dan zouden ze toch eerst naar zichzelf moeten kijken.
dan stream je maar op je phone.quote:Op zaterdag 4 november 2023 11:51 schreef Nattekat het volgende:
Ha, ik ben niet thuis tijdens de sprint shootout
[ afbeelding ]
Ik vermoedelijk ook niet en ik voel meteen een innerlijke rust.quote:Op zaterdag 4 november 2023 11:51 schreef Nattekat het volgende:
Ha, ik ben niet thuis tijdens de sprint shootout
[ afbeelding ]
Het gaat om de benadering, als je dat niet ziet............................quote:Op zaterdag 4 november 2023 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je niet ziet dat er een verschil zit tussen coureurs en een groot bedrijf, dan weet ik niet wat ik moet zeggen.
Eens, Lulu moet gewoon kunnenquote:Op zaterdag 4 november 2023 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je niet ziet dat er een verschil zit tussen coureurs en een groot bedrijf, dan weet ik niet wat ik moet zeggen.
Tja, niks mis mee als mensen zich zo diep willen laten zinken om het over Lulu of Viaplee of Ajakkes te hebben. Het zegt vooral wat over hoe onnoemelijk kansloos dat soort tjappies zijn, beetje van die hersenlozen die dagelijks rond het lunchuur al aan het bier zitten, er dagelijks een stuk of acht wegtikken en dat 'vrij weinig' noemenquote:
doe meestal HAM, zijn maar drie lettersquote:Op zaterdag 4 november 2023 11:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, niks mis mee als mensen zich zo diep willen laten zinken om het over Lulu of Viaplee of Ajakkes te hebben. Het zegt vooral wat over hoe onnoemelijk kansloos dat soort tjappies zijn, beetje van die hersenlozen die dagelijks rond het lunchuur al aan het bier zitten, er dagelijks een stuk of acht wegtikken en dat 'vrij weinig' noemen
Ik doe meestal gewoon de naam. Geen gekke bijnamen, geen gek ge-'Merc' (is dat dan 'mers', of 'merk'? Dat eerste zou logisch zijn). Gewoon Hamilton, gewoon Mercedes, gewoon Verstappen, gewoon Red Bull, zoals het hoortquote:Op zaterdag 4 november 2023 11:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
doe meestal HAM, zijn maar drie letters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Sauber is al lang niet meer wat het geweest is. En zonder het geld van Alfa Romeo zie ik ze eerder nog verder afglijden dan nu al het geval is.quote:Op zaterdag 4 november 2023 10:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
Sauber hoort mee te doen in de subtop (rond plek 3, 4 van de constructeurs)
Alfa past eerder bij een zooitje als AlphaTauri of Minardi
Zou niet zo slim zijn van Audi, als ze pas in 25 beginnen heb je nooit iets behoorlijks in 26, maar er schijnt intern nog wel wat discussie te zijn over het F1 project.quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Sauber is al lang niet meer wat het geweest is. En zonder het geld van Alfa Romeo zie ik ze eerder nog verder afglijden dan nu al het geval is.
Ik vraag me ook af of Audi wel serieus gaat investeren in het team voordat ze een meerderheidsbelang hebben. Dus niet eerder dan 2025 (voor de auto van 2026) verwacht ik.
je gaat er altijd financieel op achteruit.quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou niet zo slim zijn van Audi, als ze pas in 25 beginnen heb je nooit iets behoorlijks in 26, maar er schijnt intern nog wel wat discussie te zijn over het F1 project.
Ze schijnen er al 1 miljard ingestopt te hebben, volgens Schmidt van AMuS.quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je gaat er altijd financieel op achteruit.
wat dan?quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet eens. Dan kan ik de radio aan zetten.
Behalve een paar jaren met BMW hebben ze dat nooit gedaan, dus waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 4 november 2023 10:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
Sauber hoort mee te doen in de subtop (rond plek 3, 4 van de constructeurs)
Alfa past eerder bij een zooitje als AlphaTauri of Minardi
Viaplay heeft tegenwoordig een hele goede pre en post race show.quote:Op zaterdag 4 november 2023 06:21 schreef plesner het volgende:
Ik wens ze veel succes.quote:
Das liefquote:Op zaterdag 4 november 2023 14:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wens ze veel succes.
quote:Op zaterdag 4 november 2023 14:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
De F1 mod van dienst is ook aanwezig
De bestequote:Op zaterdag 4 november 2023 14:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
En Perez en Stroll. Mochten ze hun zin krijgen stijgt Hulkenberg van 11 naar 7.quote:Op zaterdag 4 november 2023 14:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Haas denkt dat Sargeant en/of Albon een 5 sec straf kunnen krijgen?
Zo ben ikquote:
quote:Op zaterdag 4 november 2023 14:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kansloos natuurlijk. De FOK! manager sluit op maandag dus dit zou competitievervalsing zijn. Daar gaat de FIA nooit aan meewerken.quote:
Ga regendans doenquote:
quote:
Je moet wat opofferen voor een 9e plek.quote:
Mijn moeder van 84 is in de nacht van do op vrij van de trap gevallen en heeft haar bekken op 8 plaatsen gebroken. Dus daar was ik gisteren druk mee.quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn moeder van 84 is in de nacht van do op vrij van de trap gevallen en heeft haar bekken op 8 plaatsen gebroken. Dus daar was ik gisteren druk mee.
Sterkte en beterschap met je moederquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn moeder van 84 is in de nacht van do op vrij van de trap gevallen en heeft haar bekken op 8 plaatsen gebroken. Dus daar was ik gisteren druk mee.
sterkte en beterschap voor jouw moederquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eerder zelfsquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky zegt dat ook Hamilton het volle potentieel door de storm niet kon laten zien, maar hij was toch ongeveer gelijk met Verstappen zijn rondje aan het doen?
Jeetjequote:Op zaterdag 4 november 2023 15:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij zat voor Max op de baanquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky zegt dat ook Hamilton het volle potentieel door de storm niet kon laten zien, maar hij was toch ongeveer gelijk met Verstappen zijn rondje aan het doen?
Wat zielig. Sterkte.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sterkte en beterschap met je moeder
Dank!quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
sterkte en beterschap voor jouw moeder
Superieure volwassene deze manquote:Op zaterdag 4 november 2023 11:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, niks mis mee als mensen zich zo diep willen laten zinken om het over Lulu of Viaplee of Ajakkes te hebben. Het zegt vooral wat over hoe onnoemelijk kansloos dat soort tjappies zijn, beetje van die hersenlozen die dagelijks rond het lunchuur al aan het bier zitten, er dagelijks een stuk of acht wegtikken en dat 'vrij weinig' noemen
Uiteraard, ik kijk vanaf nu ook mee.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:07 schreef Zipportal het volgende:
User @:r-woud93 pakt er een potje bier bij. Amstel.
Dit itt mezelf, die zich zo laat beïnvloeden door bepaalde 'content creators' dat ik 'Sainz' in mijn hoofd nu steeds uitspreek als 'Sain'.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:06 schreef DjVero het volgende:
[..]
Superieure volwassene deze manNiet alles zo serieus nemen!
Als in Seen?quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Dit itt mezelf, die zich zo laat beïnvloeden door bepaalde 'content creators' dat ik 'Sainz' in mijn hoofd nu steeds uitspreek als 'Sain'.
Beetje teveel gedronken.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dat uitstapje van Piastri van gisteren heeft zijn auto niet goed gedaan
Zoals de Ferrari team principal bij Lollipopman het uitspreekt.quote:
Uit de schoen van RIC zekerquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beetje teveel gedronken.
Zal door Ocon komenquote:
Ocon geraakt?quote:
stomme baan dit. ze moeten echt meer vegenquote:
Fransen van de baan vegen?quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
stomme baan dit. ze moeten echt meer vegen
Gaan ze de sprintrace uitstellen?quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, zo dus bandenstapel fixen. Duurt wel ff
Dat wisten we zodra we de kapotte bandenstapel zagenquote:
quote:
Niet noodzakelijkerwijs.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaan ze de sprintrace uitstellen?
Waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaan ze de sprintrace uitstellen?
Ik denk dat alonso nog meer temperament heeftquote:
Meer ala ditquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat alonso nog meer temperament heeft
Brazilië een raar circuit noemenquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
wat is dit een raar circuit, maar ja sowieso altijd raar van die tegen de klok in races
Als Ocon de boch scherper moest maken om Alonso te ontwijken kan dat ook de oorzaak van het kwijtraken van de auto zijn.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:15 schreef Peterselieman het volgende:
Alonso had iets meer aan de kant gekund, maar Ocon raakte zelf de auto kwijt
Je kan als Ocon zijnde natuurlijk ook besluiten niet de onderkant van de auto uit te wonen op de curb, en zo niet de controle te verliezen, Alonso zat niet op de racelijnquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als Ocon de boch scherper moest maken om Alonso te ontwijken kan dat ook de oorzaak van het kwijtraken van de auto zijn.
Alonso moest hem er gewoon langs laten dus waarom stuurde hij opeens naar binnen?quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:20 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Je kan als Ocon zijnde natuurlijk ook besluiten niet de onderkant van de auto uit te wonen op de curb, en zo niet de controle te verliezen, Alonso zat niet op de racelijn
Ayrton Senna VS Eddie Irvine niet te vergetenquote:
Zegt wie? Ik bedoel: is dat jouw mening of is er al een uitspraak over gedaan?quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Toch Alonso zijn schuld omdat de bocht nauwer maakt dan noodzakelijk
Ik zou hem van boven af willen zienquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik zag ALO in zijn spiegel kijken.. Zou nog wel eens de HH willen zien
Gelukkig heeft Ocon al ervaring met zulke gevechtenquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:22 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ayrton Senna VS Eddie Irvine niet te vergeten
esf1quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou hem van boven af willen zien
Deed hij nietquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Alonso moest hem er gewoon langs laten dus waarom stuurde hij opeens naar binnen?
Ookquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou hem van boven af willen zien
Het beetje insturen was wel apart. Toch was er niets gebeurd als Ocon hem niet verloren had.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Toch Alonso zijn schuld omdat de bocht nauwer maakt dan noodzakelijk
Daar ben ik wel mee eens. Voor beide is deze Sprint Shootout verpestquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:24 schreef Middelpunt het volgende:
Als je de onboard van Alonso ziet, dan zie je dat hij ook wel een beetje naar binnen sturen.
Primair Ocon zn fout omdat hij de controle kwijt is, maar Alonso kon zeker veel meer ruimte geven.
Leek alsof Ocon schrok van wat Alonso ging doen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Het beetje insturen was wel apart. Toch was er niets gebeurd als Ocon hem niet verloren had.
Deze was ook wel even leuk om te zienquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Ocon al ervaring met zulke gevechten
cadeautjequote:
Je kunt ook gewoon Stroll of ViaPlay de schuld gevenquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is de schuld van diegene waar ik tegenaan gecrashed ben.
Je hebt Q1 gemistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |