quote:
Moeten ze niet allemaalquote:
Je moet wat opofferen voor een 9e plek.quote:
Mijn moeder van 84 is in de nacht van do op vrij van de trap gevallen en heeft haar bekken op 8 plaatsen gebroken. Dus daar was ik gisteren druk mee.quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn moeder van 84 is in de nacht van do op vrij van de trap gevallen en heeft haar bekken op 8 plaatsen gebroken. Dus daar was ik gisteren druk mee.
Sterkte en beterschap met je moederquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn moeder van 84 is in de nacht van do op vrij van de trap gevallen en heeft haar bekken op 8 plaatsen gebroken. Dus daar was ik gisteren druk mee.
sterkte en beterschap voor jouw moederquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eerder zelfsquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky zegt dat ook Hamilton het volle potentieel door de storm niet kon laten zien, maar hij was toch ongeveer gelijk met Verstappen zijn rondje aan het doen?
Jeetjequote:Op zaterdag 4 november 2023 15:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij zat voor Max op de baanquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky zegt dat ook Hamilton het volle potentieel door de storm niet kon laten zien, maar hij was toch ongeveer gelijk met Verstappen zijn rondje aan het doen?
Wat zielig. Sterkte.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sterkte en beterschap met je moeder
Dank!quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
sterkte en beterschap voor jouw moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |