gohquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:11 schreef Nattekat het volgende:
Imola paddock is weer eens ondergelopen.
3 gewonden?quote:
Toen stond het halve veld in bocht 3 naast de baanquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit doet me denken aan de GP van 2003 toen ging het ook flink regen en al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
voor de geschiedenisboeken, maar met al die criminaliteit daar en slecht onderhouden baan en noodweer.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Deze acties missen:
[ afbeelding ]
moet ze eens die schelde experts naar toe sturen op wat dammen te bouwen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:11 schreef Nattekat het volgende:
Imola paddock is weer eens ondergelopen.
de baan was wegewaaidquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toen stond het halve veld in bocht 3 naast de baan
bij voorkeur een zandbakracequote:Op vrijdag 3 november 2023 21:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
voor de geschiedenisboeken, maar met al die criminaliteit daar en slecht onderhouden baan en noodweer.
kan er best een andere race op de kalender
was dat met Jos en die beroemde plas?quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit doet me denken aan de GP van 2003 toen ging het ook flink regen en al
Riep viaplayquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onderhoud op tijdelijke tribunes ja?
Dat is de eerste race die ik me kan herinnerenquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toen stond het halve veld in bocht 3 naast de baan
Ik heb twee eisen:quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ben benieuwd wie die bieding voor volgend jaar wint?
denk niet dat rtl dat voor een jaar gaat doen, wel ziggo omdat ze voor de jaren daarna mee bieden.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb twee eisen:
1. Goedkoper dan F1TV
2. TV zender
Terug naar RTL7 of Ziggo dus, met iets anders neem ik geen genoegen.
Ga eens je mond spoelenquote:
Luizi raakte in 2007 bijna SC tijdens GP van Europaquote:
Het laatste rtl F1 jaar volgens mijquote:
Die jaarclips van RTL zijn nooit overtroffen door Sport1, Ziggo of Viapleequote:Op vrijdag 3 november 2023 21:39 schreef Nattekat het volgende:
Het mooie van die tune is dat ie zo oud is
Mis je.
Nop.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het laatste rtl F1 jaar volgens mij
Ruud ter Weijdenquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:39 schreef Nattekat het volgende:
Het mooie van die tune is dat ie zo oud is
Mis je.
daar zit nog ergens canal+ tussen?quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nop.
1992-2004 RTL
2004-2006 SBS
2007-2012 RTL
2013-2021 Ziggo
2022-2024 Viaplee
Ik denk dat dat parallele rechten waren in de tijd dat digitale tv heel even bijzonder was.quote:
Nog goedkoper dan F1TV? Als je die 4 euro per maand er nog niet eens voor over hebt...quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb twee eisen:
1. Goedkoper dan F1TV
2. TV zender
Terug naar RTL7 of Ziggo dus, met iets anders neem ik geen genoegen.
Ziggo was gratis, dus geen gekke eis.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:57 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Nog goedkoper dan F1TV? Als je die 4 euro per maand er nog niet eens voor over hebt...
Sport1 nam het op gegeven moment toch over van Ziggo? Ik had ooit Ziggo Sport Totaal en dat werd omgezet naar een Sport1-abbo. Was een beetje kloten, want toen ik wilde opzeggen stond ik bij geen van beide als klant in het systeem. Ben toen gewoon maar gestopt met betalenquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nop.
1992-2004 RTL
2004-2006 SBS
2007-2012 RTL
2013-2021 Ziggo
2022-2024 Viaplee
Nee?quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:59 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Sport1 nam het op gegeven moment toch over van Ziggo? Ik had ooit Ziggo Sport Totaal en dat werd omgezet naar een Sport1-abbo. Was een beetje kloten, want toen ik wilde opzeggen stond ik bij geen van beide als klant in het systeem. Ben toen gewoon maar gestopt met betalen
In 2012 vond er een grote wijziging plaats toen Sport1 de rechten overnam en er een zgn betaaldienst van maakte om F1 te kijken. Na een korte tussenpauze verhuisde Mol ook daarin weer mee en blijft tot de dag van vandaag de F1 Voice van Nederland tijdens de TV uitzendingen op Ziggo.quote:
Had ik het bijna goed, alleen de 2 omgedraaidquote:Op vrijdag 3 november 2023 22:06 schreef greysbones het volgende:
Vanaf 2013 is de Formule 1 alleen te zien middels een zogenaamde betaaldienst van Sport1. Met de komst van Max Verstappen in de Formule 1 in 2015 nam het aantal kijkers een enorme vlucht. Sport1 veranderde in Ziggo Sport en deze zender heeft de rechten nu tot eind 2021.
quote:The Drivers' Meeting scheduled 1.5 hours after the end of Qualifying, as per Article 20.1 of the FIA
Formula One Sporting Regulations, is cancelled.
Ja want ik heb een paar jaar geen F1 gekeken toen het naar een betaalzender ging, pas toen het bij Ziggo kwam ben ik weer gaan kijkenquote:Op vrijdag 3 november 2023 22:06 schreef greysbones het volgende:
Vanaf 2013 is de Formule 1 alleen te zien middels een zogenaamde betaaldienst van Sport1. Met de komst van Max Verstappen in de Formule 1 in 2015 nam het aantal kijkers een enorme vlucht. Sport1 veranderde in Ziggo Sport en deze zender heeft de rechten nu tot eind 2021.
Leuk om terug te zien!quote:
Booswoeste merc fans incomingquote:Op vrijdag 3 november 2023 22:59 schreef Starflyer het volgende:
Russell krijgt 2 plekken grid straf voor impeding in de pit lane.
https://www.fia.com/sites(...)0at%20Pit%20Exit.pdf
Gelukkig was het niet rijder nr 44 die gestraft was, dan vlogen de doodsbedreigingen weer als pepernoten in de rondtequote:
AM weer de setup gevonden?quote:Op zaterdag 4 november 2023 00:36 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]
Russell, Ocon en Gasly 2 plekken gridstraf voor in de weg rijden
Waarschijnlijk kijken zij ook andere sporten waar Viaplay de rechten voor heeft.quote:Op zaterdag 4 november 2023 06:21 schreef plesner het volgende:
Zijn er serieus nog mensen die via viaplee kijken? Wat is het argument tov F1tv?
was zo'n duffe presentator, echt wennen, geen molquote:Op vrijdag 3 november 2023 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want ik heb een paar jaar geen F1 gekeken toen het naar een betaalzender ging, pas toen het bij Ziggo kwam ben ik weer gaan kijken
De enige reden is dat ze ook de Premier League hebben.quote:Op zaterdag 4 november 2023 06:21 schreef plesner het volgende:
Zijn er serieus nog mensen die via viaplee kijken? Wat is het argument tov F1tv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |