gohquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:11 schreef Nattekat het volgende:
Imola paddock is weer eens ondergelopen.
3 gewonden?quote:
Toen stond het halve veld in bocht 3 naast de baanquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit doet me denken aan de GP van 2003 toen ging het ook flink regen en al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
voor de geschiedenisboeken, maar met al die criminaliteit daar en slecht onderhouden baan en noodweer.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Deze acties missen:
[ afbeelding ]
moet ze eens die schelde experts naar toe sturen op wat dammen te bouwen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:11 schreef Nattekat het volgende:
Imola paddock is weer eens ondergelopen.
de baan was wegewaaidquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toen stond het halve veld in bocht 3 naast de baan
bij voorkeur een zandbakracequote:Op vrijdag 3 november 2023 21:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
voor de geschiedenisboeken, maar met al die criminaliteit daar en slecht onderhouden baan en noodweer.
kan er best een andere race op de kalender
was dat met Jos en die beroemde plas?quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit doet me denken aan de GP van 2003 toen ging het ook flink regen en al
Riep viaplayquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onderhoud op tijdelijke tribunes ja?
Dat is de eerste race die ik me kan herinnerenquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toen stond het halve veld in bocht 3 naast de baan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |