Een kat verliest wel z'n haren maar niet z'n streken, wat je er ook van vindt maar viaplee ipv viaplay is van hetzelfde niveau als LuLu ipv Lewis.quote:
soms is het moeilijk te onderscheiden of een user als mod post of niet.quote:Op zaterdag 4 november 2023 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een kat verliest wel z'n haren maar niet z'n streken, wat je er ook van vindt maar viaplee ipv viaplay is van hetzelfde niveau als LuLu ipv Lewis.
Als mods willen dat er een bepaald niveau gehanteerd wordt dan zouden ze toch eerst naar zichzelf moeten kijken.
Als je niet ziet dat er een verschil zit tussen coureurs en een groot bedrijf, dan weet ik niet wat ik moet zeggen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een kat verliest wel z'n haren maar niet z'n streken, wat je er ook van vindt maar viaplee ipv viaplay is van hetzelfde niveau als LuLu ipv Lewis.
Als mods willen dat er een bepaald niveau gehanteerd wordt dan zouden ze toch eerst naar zichzelf moeten kijken.
dan stream je maar op je phone.quote:Op zaterdag 4 november 2023 11:51 schreef Nattekat het volgende:
Ha, ik ben niet thuis tijdens de sprint shootout
[ afbeelding ]
Ik vermoedelijk ook niet en ik voel meteen een innerlijke rust.quote:Op zaterdag 4 november 2023 11:51 schreef Nattekat het volgende:
Ha, ik ben niet thuis tijdens de sprint shootout
[ afbeelding ]
Het gaat om de benadering, als je dat niet ziet............................quote:Op zaterdag 4 november 2023 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je niet ziet dat er een verschil zit tussen coureurs en een groot bedrijf, dan weet ik niet wat ik moet zeggen.
Eens, Lulu moet gewoon kunnenquote:Op zaterdag 4 november 2023 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je niet ziet dat er een verschil zit tussen coureurs en een groot bedrijf, dan weet ik niet wat ik moet zeggen.
Tja, niks mis mee als mensen zich zo diep willen laten zinken om het over Lulu of Viaplee of Ajakkes te hebben. Het zegt vooral wat over hoe onnoemelijk kansloos dat soort tjappies zijn, beetje van die hersenlozen die dagelijks rond het lunchuur al aan het bier zitten, er dagelijks een stuk of acht wegtikken en dat 'vrij weinig' noemenquote:
doe meestal HAM, zijn maar drie lettersquote:Op zaterdag 4 november 2023 11:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, niks mis mee als mensen zich zo diep willen laten zinken om het over Lulu of Viaplee of Ajakkes te hebben. Het zegt vooral wat over hoe onnoemelijk kansloos dat soort tjappies zijn, beetje van die hersenlozen die dagelijks rond het lunchuur al aan het bier zitten, er dagelijks een stuk of acht wegtikken en dat 'vrij weinig' noemen
Ik doe meestal gewoon de naam. Geen gekke bijnamen, geen gek ge-'Merc' (is dat dan 'mers', of 'merk'? Dat eerste zou logisch zijn). Gewoon Hamilton, gewoon Mercedes, gewoon Verstappen, gewoon Red Bull, zoals het hoortquote:Op zaterdag 4 november 2023 11:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
doe meestal HAM, zijn maar drie letters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Sauber is al lang niet meer wat het geweest is. En zonder het geld van Alfa Romeo zie ik ze eerder nog verder afglijden dan nu al het geval is.quote:Op zaterdag 4 november 2023 10:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
Sauber hoort mee te doen in de subtop (rond plek 3, 4 van de constructeurs)
Alfa past eerder bij een zooitje als AlphaTauri of Minardi
Zou niet zo slim zijn van Audi, als ze pas in 25 beginnen heb je nooit iets behoorlijks in 26, maar er schijnt intern nog wel wat discussie te zijn over het F1 project.quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Sauber is al lang niet meer wat het geweest is. En zonder het geld van Alfa Romeo zie ik ze eerder nog verder afglijden dan nu al het geval is.
Ik vraag me ook af of Audi wel serieus gaat investeren in het team voordat ze een meerderheidsbelang hebben. Dus niet eerder dan 2025 (voor de auto van 2026) verwacht ik.
je gaat er altijd financieel op achteruit.quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou niet zo slim zijn van Audi, als ze pas in 25 beginnen heb je nooit iets behoorlijks in 26, maar er schijnt intern nog wel wat discussie te zijn over het F1 project.
Ze schijnen er al 1 miljard ingestopt te hebben, volgens Schmidt van AMuS.quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je gaat er altijd financieel op achteruit.
wat dan?quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet eens. Dan kan ik de radio aan zetten.
Behalve een paar jaren met BMW hebben ze dat nooit gedaan, dus waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 4 november 2023 10:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
Sauber hoort mee te doen in de subtop (rond plek 3, 4 van de constructeurs)
Alfa past eerder bij een zooitje als AlphaTauri of Minardi
Viaplay heeft tegenwoordig een hele goede pre en post race show.quote:Op zaterdag 4 november 2023 06:21 schreef plesner het volgende:
Zijn er serieus nog mensen die via viaplee kijken? Wat is het argument tov F1tv?
Ik wens ze veel succes.quote:
Das liefquote:Op zaterdag 4 november 2023 14:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wens ze veel succes.
quote:Op zaterdag 4 november 2023 14:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
De F1 mod van dienst is ook aanwezig
De bestequote:Op zaterdag 4 november 2023 14:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
En Perez en Stroll. Mochten ze hun zin krijgen stijgt Hulkenberg van 11 naar 7.quote:Op zaterdag 4 november 2023 14:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Haas denkt dat Sargeant en/of Albon een 5 sec straf kunnen krijgen?
Zo ben ikquote:
quote:Op zaterdag 4 november 2023 14:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kansloos natuurlijk. De FOK! manager sluit op maandag dus dit zou competitievervalsing zijn. Daar gaat de FIA nooit aan meewerken.quote:
Ga regendans doenquote:
quote:
Moeten ze niet allemaalquote:
Je moet wat opofferen voor een 9e plek.quote:
Mijn moeder van 84 is in de nacht van do op vrij van de trap gevallen en heeft haar bekken op 8 plaatsen gebroken. Dus daar was ik gisteren druk mee.quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn moeder van 84 is in de nacht van do op vrij van de trap gevallen en heeft haar bekken op 8 plaatsen gebroken. Dus daar was ik gisteren druk mee.
Sterkte en beterschap met je moederquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn moeder van 84 is in de nacht van do op vrij van de trap gevallen en heeft haar bekken op 8 plaatsen gebroken. Dus daar was ik gisteren druk mee.
sterkte en beterschap voor jouw moederquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eerder zelfsquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky zegt dat ook Hamilton het volle potentieel door de storm niet kon laten zien, maar hij was toch ongeveer gelijk met Verstappen zijn rondje aan het doen?
Jeetjequote:Op zaterdag 4 november 2023 15:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij zat voor Max op de baanquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky zegt dat ook Hamilton het volle potentieel door de storm niet kon laten zien, maar hij was toch ongeveer gelijk met Verstappen zijn rondje aan het doen?
Wat zielig. Sterkte.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sterkte en beterschap met je moeder
Dank!quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
sterkte en beterschap voor jouw moeder
Superieure volwassene deze manquote:Op zaterdag 4 november 2023 11:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, niks mis mee als mensen zich zo diep willen laten zinken om het over Lulu of Viaplee of Ajakkes te hebben. Het zegt vooral wat over hoe onnoemelijk kansloos dat soort tjappies zijn, beetje van die hersenlozen die dagelijks rond het lunchuur al aan het bier zitten, er dagelijks een stuk of acht wegtikken en dat 'vrij weinig' noemen
Uiteraard, ik kijk vanaf nu ook mee.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:07 schreef Zipportal het volgende:
User @:r-woud93 pakt er een potje bier bij. Amstel.
Dit itt mezelf, die zich zo laat benvloeden door bepaalde 'content creators' dat ik 'Sainz' in mijn hoofd nu steeds uitspreek als 'Sain'.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:06 schreef DjVero het volgende:
[..]
Superieure volwassene deze manNiet alles zo serieus nemen!
Als in Seen?quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Dit itt mezelf, die zich zo laat benvloeden door bepaalde 'content creators' dat ik 'Sainz' in mijn hoofd nu steeds uitspreek als 'Sain'.
Beetje teveel gedronken.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dat uitstapje van Piastri van gisteren heeft zijn auto niet goed gedaan
Zoals de Ferrari team principal bij Lollipopman het uitspreekt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |