Ik zou hem van boven af willen zienquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik zag ALO in zijn spiegel kijken.. Zou nog wel eens de HH willen zien
Gelukkig heeft Ocon al ervaring met zulke gevechtenquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:22 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ayrton Senna VS Eddie Irvine niet te vergeten
esf1quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou hem van boven af willen zien
Deed hij nietquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Alonso moest hem er gewoon langs laten dus waarom stuurde hij opeens naar binnen?
Ookquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou hem van boven af willen zien
Het beetje insturen was wel apart. Toch was er niets gebeurd als Ocon hem niet verloren had.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Toch Alonso zijn schuld omdat de bocht nauwer maakt dan noodzakelijk
Daar ben ik wel mee eens. Voor beide is deze Sprint Shootout verpestquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:24 schreef Middelpunt het volgende:
Als je de onboard van Alonso ziet, dan zie je dat hij ook wel een beetje naar binnen sturen.
Primair Ocon zn fout omdat hij de controle kwijt is, maar Alonso kon zeker veel meer ruimte geven.
Leek alsof Ocon schrok van wat Alonso ging doen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Het beetje insturen was wel apart. Toch was er niets gebeurd als Ocon hem niet verloren had.
Deze was ook wel even leuk om te zienquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Ocon al ervaring met zulke gevechten
cadeautjequote:
Je kunt ook gewoon Stroll of ViaPlay de schuld gevenquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is de schuld van diegene waar ik tegenaan gecrashed ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |