Fransen van de baan vegen?quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
stomme baan dit. ze moeten echt meer vegen
Gaan ze de sprintrace uitstellen?quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, zo dus bandenstapel fixen. Duurt wel ff
Dat wisten we zodra we de kapotte bandenstapel zagenquote:
Flight flight flightquote:
quote:
Niet noodzakelijkerwijs.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaan ze de sprintrace uitstellen?
Waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaan ze de sprintrace uitstellen?
Ik denk dat alonso nog meer temperament heeftquote:
Meer ala ditquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat alonso nog meer temperament heeft
Brazilië een raar circuit noemenquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
wat is dit een raar circuit, maar ja sowieso altijd raar van die tegen de klok in races
Als Ocon de boch scherper moest maken om Alonso te ontwijken kan dat ook de oorzaak van het kwijtraken van de auto zijn.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:15 schreef Peterselieman het volgende:
Alonso had iets meer aan de kant gekund, maar Ocon raakte zelf de auto kwijt
Je kan als Ocon zijnde natuurlijk ook besluiten niet de onderkant van de auto uit te wonen op de curb, en zo niet de controle te verliezen, Alonso zat niet op de racelijnquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als Ocon de boch scherper moest maken om Alonso te ontwijken kan dat ook de oorzaak van het kwijtraken van de auto zijn.
Alonso moest hem er gewoon langs laten dus waarom stuurde hij opeens naar binnen?quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:20 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Je kan als Ocon zijnde natuurlijk ook besluiten niet de onderkant van de auto uit te wonen op de curb, en zo niet de controle te verliezen, Alonso zat niet op de racelijn
Ayrton Senna VS Eddie Irvine niet te vergetenquote:
Zegt wie? Ik bedoel: is dat jouw mening of is er al een uitspraak over gedaan?quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Toch Alonso zijn schuld omdat de bocht nauwer maakt dan noodzakelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |