abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 oktober 2023 @ 07:55:23 #1
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_211133641

Seizoen 1 2004-2005 (met Hans, Joris, Peter, Piet en Teus)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 2 2006 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 3 2007-2008 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)
SPOILER
Seizoen 4 2009 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)
SPOILER
Seizoen 5 2010-2011 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)
SPOILER
Seizoen 6 2012 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
SPOILER
Seizoen 7: Internationaal 2013-2014 (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
SPOILER
Seizoen 8 2014-2015 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)
SPOILER
Seizoen 9: Internationaal: 2016-2017 (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)
SPOILER
Seizoen 10 2018 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)
SPOILER
Seizoen 11 2019-2020 (met Annemiek, Bastiaan, Geert Jan, Geert, Jan)
SPOILER
Seizoen 12 2021-2022 (met Evert, Janine, Hans, Rob en Jouke)

Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/

De FOK! reeks: http://forum.fok.nl/topicchain/1972

De BZV-wiki vind je hier.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  maandag 30 oktober 2023 @ 07:56:24 #2
372302 Revanches
pi_211133648
Vond het niet netjes dat Claudia zat te toasten met de mannen terwijl Bob nog binnen zat. En Bob is echt een schatje, veel te leuk voor haar. O+
pi_211133654
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 00:34 schreef kikkerrrtje het volgende: In het filmpje met Wendy spreekt ze over een duidelijke hang van Haico naar één van de andere vrouwen. Haico beweerde dus anders tegen Jasmijn, dat het nog onbeslist zou zijn voor hem.
Haico is geen player en houdt de vrouwen niet bewust aan het lijntje, dus dan kunnen er twee dingen aan de hand zijn: hij trekt naar Ellen toe zonder zich daar bewust van te zijn of de band die Wendy tussen hen ziet is een vriendschappelijke band. Het zal mij benieuwen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_211133667
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2023 07:56 schreef Revanches het volgende:
Vond het niet netjes dat Claudia zat te toasten met de mannen terwijl Bob nog binnen zat. En Bob is echt een schatje, veel te leuk voor haar. O+
Dat is me niet opgevallen, en ook niet dat zakelijke gedrag waar hier steeds opmerkingen over worden gemaakt. Bij de speeddate viel dat me wel op, maar ze lijkt oprecht blij met de aanwezigheid van de mannen. Ik vind het een leuke vrouw met een indrukwekkend bedrijf die haar zaakjes duidelijk op orde heeft. Die Paul en Bob zijn alleen zo vreselijk…
  Vis een optie? maandag 30 oktober 2023 @ 09:44:37 #5
70532 loveli
N
pi_211134301
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2023 07:56 schreef Revanches het volgende:
Nogal. Bob is nog niet weg of er wordt enthousiast een goede fles wijn open getrokken
crap in = crap out
pi_211134310
Liefde is oorlog

Het afscheid met bob was erg hartelijk
pi_211134344
Ik vind die Paul zo'n engerd. Brrrr...
pi_211134381
Paul is een engerd en Bob te leuk voor Claudia dus goede keus tot nu toe. Ik hoop dat ze René kiest.
  Vis een optie? maandag 30 oktober 2023 @ 09:55:43 #9
70532 loveli
N
pi_211134403
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 09:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Die geeft mij ook de kriebels.
crap in = crap out
  maandag 30 oktober 2023 @ 10:16:00 #10
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211134608
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 09:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom? Ik vind het juist een heel leuke bourgondische man, echt zo'n gezellige Brabandse vijftiger. Hij lijkt precies op mijn overbuurman en de halve Rotary Club :D.
KuikenGuppy
pi_211134618
Ik ben gisteren vergeten te kijken. :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_211134628
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben gisteren vergeten te kijken. :')
Jij bent af
pi_211135369
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2023 10:16 schreef Burdie het volgende:

[..]
Waarom? Ik vind het juist een heel leuke bourgondische man, echt zo'n gezellige Brabandse vijftiger. Hij lijkt precies op mijn overbuurman en de halve Rotary Club :D.
Ja precies dit. Typisch zo'n golf- en tennisbanenman. Vind dat juist wel leuk! Vind hem ook erg goed bij Claudia passen. En ze hebben allebei kinderen van dezelfde leeftijd.

Vind dat Haico eigenlijk net die ene heeft weggestuurd die misschien wel het beste bij hem past. Met Ellen lijkt het inderdaad zo'n vriendschappelijk iets en Jasmijn lijkt inderdaad een beetje vreemd soms. Toen Ellen Haico een knuffel gaf na het keuzemoment, zat ze daar ook maar een beetje te zitten. Maar kan ook komen doordat dit tv is. Ze worden soms expres zo neergezet.
  Vis een optie? maandag 30 oktober 2023 @ 11:51:27 #14
70532 loveli
N
pi_211135466
Ergens zag ik Haico Ellen een knuffel geven met 2 armen, later kreeg Jasmijn een halve knuffel met 1 arm.

Voor Ellen hoeft Haico geen moeite meer te doen, voor Jasmijn nog wel. Alleen heb ik de indruk dat ze door hun verschillende persoonlijkheden nooit echt makkelijk met elkaar gaan praten.
crap in = crap out
pi_211135658
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2023 11:40 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]
Toen Ellen Haico een knuffel gaf na het keuzemoment, zat ze daar ook maar een beetje te zitten. Maar kan ook komen doordat dit tv is. Ze worden soms expres zo neergezet.
Vond ik wel sterk. Gewoon handelen volgens wat je vindt passen, niet plichtmatig gedrag kopieren
pi_211135766
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2023 09:52 schreef lily het volgende:
Paul is een engerd en Bob te leuk voor Claudia dus goede keus tot nu toe. Ik hoop dat ze René kiest.
Grappig hoe het hier snel kan veranderen, paar weken terug was Bob nog de engerd.
pi_211135780
Heb nog steeds weinig vertrouwen in goede afloop bij Richard, die vrouwen gaan zich daar vervelen. Hij is zelf ook nogal een simpele.
  maandag 30 oktober 2023 @ 12:36:19 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211135854
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 11:51 schreef loveli het volgende:
Ergens zag ik Haico Ellen een knuffel geven met 2 armen, later kreeg Jasmijn een halve knuffel met 1 arm.

Voor Ellen hoeft Haico geen moeite meer te doen, voor Jasmijn nog wel. Alleen heb ik de indruk dat ze door hun verschillende persoonlijkheden nooit echt makkelijk met elkaar gaan praten.
Dat was in de ochtend, hij had al met Jasmijn staan praten maar toen Ellen binnenkwam bedacht hij ineens dat er geknuffeld moest worden en dus kregen ze allebei maar een knuffel, maar het idee van "er moet geknuffeld worden" kreeg hij instant toen hij Ellen zag.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211135875
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 12:28 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Grappig hoe het hier snel kan veranderen, paar weken terug was Bob nog de engerd.
Ik denk niet dat er veel veranderd is. Ik vond Bob nooit een engerd en degene die dat wel vonden, vinden dat waarschijnlijk nog steeds.
pi_211135884
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 12:38 schreef lily het volgende:

[..]
Ik denk niet dat er veel veranderd is. Ik vond Bob nooit een engerd en degene die dat wel vonden, vinden dat waarschijnlijk nog steeds.
Tot jullie berichten weinig negatiefs gelezen over die Bourgondische Brabander anders.
pi_211135891
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 11:51 schreef loveli het volgende:

Ik vond de sfeer tussen Ellen en Jasmijn daarbij nogal gespannen. Ellen leek het goed te kunnen vinden met Wendy, dus ik kan me voorstellen dat de situatie voor haar nu ongemakkelijker is.
pi_211135908
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 12:38 schreef lily het volgende:

[..]
Geen engerd, maar een overemotionele neuroot. Ik kan slecht tegen zijn 'energie', zoals Paul dat ongetwijfeld zou zeggen.
pi_211135923
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 12:39 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Tot jullie berichten weinig negatiefs gelezen over die Bourgondische Brabander anders.
Tja, en nu?
pi_211135934
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 12:43 schreef lily het volgende:

[..]
Tja, en nu?
Nu gaat ze proberen met hem gelukkig te worden. Je ziet van mijlenver dat die ambtenaar het gaat afleggen.
pi_211135942
Nou, prima toch :D
pi_211135944
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 12:45 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Nu gaat ze proberen met hem gelukkig te worden. Je ziet van mijlenver dat die ambtenaar het gaat afleggen.
Had ze niet zo'n momentje met René 's ochtends in de keuken? Of was dat Paul? Die vijftigplussers met te strak T-shirt zijn zo moeilijk uit elkaar te houden.
pi_211135945
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 12:46 schreef lily het volgende:
Nou, prima toch :D
Ja hoor, wij hoeven het er niet mee te doen.
pi_211135959
Bij Claudia lijken het allemaal van die types die wat losgeraakt zijn van de werkelijkheid en hun eigen werkelijkheid denken te kunnen maken met woorden.
pi_211135969
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 12:48 schreef kikkerrrtje het volgende:
Bij Claudia lijken het allemaal van die types die wat losgeraakt zijn van de werkelijkheid en hun eigen werkelijkheid denken te kunnen maken met woorden.
Ik krijg alleen jeuk hoe ze telkens extreem platonisch zeggen dat ze graag in Frankrijk willen komen wonen.
  maandag 30 oktober 2023 @ 12:51:13 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211135982
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 12:41 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Geen engerd, maar een overemotionele neuroot. Ik kan slecht tegen zijn 'energie', zoals Paul dat ongetwijfeld zou zeggen.
Dat, en zijn toch wat manipulatieve manier van praten, de "als je mij niet de leukste vindt dan stuur je me maar weg" truc heeft bij Claudia dan ook niet gewerkt.
Overigens kan ik het coaching/therapeutische praten van Paul ook slecht hebben, maar er zal wel een reden zijn dat Claudia 2 mannen heeft gekozen met een coaching achtergrond.
Aan de andere kant vind ik Paul ook typisch een vertegenwoordiger, en dan een die waarschijnlijk nog koelkasten kan verkopen aan Eskimo's, hij oogt alleen in z'n vrijetijdskleding wat minder glad.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211135991
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 12:49 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ik krijg alleen jeuk hoe ze telkens extreem platonisch zeggen dat ze graag in Frankrijk willen komen wonen.
Het gegeven dat ze dat zouden kunnen doen (op die leeftijd) zorgt al voor een bepaalde selectie natuurlijk. En ja, de manier van verwoorden moet dan weer de wenselijke vorm eraan geven.
pi_211136013
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 12:51 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat, en zijn toch wat manipulatieve manier van praten, de "als je mij niet de leukste vindt dan stuur je me maar weg" truc heeft bij Claudia dan ook niet gewerkt.
Overigens kan ik het coaching/therapeutische praten van Paul ook slecht hebben, maar er zal wel een reden zijn dat Claudia 2 mannen heeft gekozen met een coaching achtergrond.
Aan de andere kant vind ik Paul ook typisch een vertegenwoordiger, en dan een die waarschijnlijk nog koelkasten kan verkopen aan Eskimo's, hij oogt alleen in z'n vrijetijdskleding wat minder glad.
Maar ook ik zou Paul geen >100 kilogram geven (al weet ik niet hoe lang hij is)
Dat van Bob zag ik niet als manipulatie, maar meer als een principe.
pi_211136034
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 12:51 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik vind Paul en René bovendien nogal ouwelijk, terwijl Claudia er goed uitziet voor haar leeftijd.
  maandag 30 oktober 2023 @ 13:03:00 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211136090
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 12:49 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Volgens mij zegt Paul dat helemaal niet, die heeft nog een thuiswonend kind, die zei over de afstand vooral dat hij sowieso veel kilometers maakt dus dat de afstand hem niet uitmaakt.

Je zit met mannen in die leeftijd echt met een ander verhaal dan wanneer je de (iets oudere) vrouwen van Piet bekijkt, plus dat Claudia net dichtbij genoeg woont om de laatste jaren van je werkzame leven toch met 1 been in NL te blijven, maar als je nog een thuiswonend kind hebt dan is dat al helemaal een ander verhaal.

Haico: zoekt duidelijk een vrouw die haar leven (in NL) kan opgeven om bij hem in Denemarkten te gaan wonen, dat is voor alle dames helemaal duidelijk en lijkt geen probleem te zijn.
Bernice: is jong en het is duidelijk dat er geen andere opties voor de relatie zijn dan naar Zweden verhuizen, wat ook geen probleem is als je jong bent en de sector goed kent, er is voor de mannen van Bernice gewoon wel werk op de boerderij.
Richard: relatief jong, maar ook daar is een 50/50 verhaal geen optie, als je voor Richard kiest (of Richard voor jou), dan is het de bedoeling dat je daar gaat wonen, Marlies had daar zo aan het werk gekund, Marijke ziet ook wel opties met een boerderijcamping, Robin is de vraag nog maar of die wel ziet wat ze daar zou kunnen doen.
Piet: de dames zijn of tegen pensioenleeftijd of ze vinden het waarschijnlijk sowieso niet zo'n probleem om in Duitsland met pensioen te gaan, huisvrouw te worden of een baan te zoeken die vergelijkbaar is met wat ze hier doen, waarbij Anke dan natuurlijk 7-0 voor staat.

Bij Claudia echter, zijn het mannen die allemaal nog zo'n 10 jaar moeten werken voor ze met pensioen kunnen en waarschijnlijk niet genoeg pensioen hebben opgebouwd om nu al met pensioen te gaan, voor veel banen betekent de afgelopen 4 jaar dat je vrij makkelijk op afstand kunt werken, en ik kan me voorstellen dat René wel 70/30 in Frankrijk en Nederland zou kunnen gaan wonen en toch zijn werk kunnen doen, de vraag is maar hoe dat met Paul zit, en ik heb niet het idee dat Claudia zin heeft in 50/50 maar om de man van haar keuze in te lijven op de boerderij is ook weer een ander verhaal, ik heb niet het idee dat dat de bedoeling is, maar op de leeftijd van René of Paul nog in Frankrijk een baan te zoeken is weer een ander verhaal, dat valt al niet mee als je 27 bent, laat staan als je 57 bent.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 30 oktober 2023 @ 13:04:50 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211136102
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 12:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik vind Paul en René bovendien nogal ouwelijk, terwijl Claudia er goed uitziet voor haar leeftijd.
Ik vind ze allemaal van mijn leeftijd (57) lijken :D
Het zijn iig mannen die ik sowieso in mijn leeftijdscategorie (54-60) zou inschatten, Claudia ook overigens, hoewel ze er idd goed uitziet voor haar leeftijd.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211136114
Dit is het lievelingsboek van Paul:

Iedereen heeft een persoonlijke trillingsfrequentie die onthult wie je bent. De energiewereld van onze geest, gedachten en emoties wordt vaak over het hoofd gezien, terwijl werkelijk alles in het leven doordrongen is van vibrerende energie.

In het opmerkelijke boek 'Verhoog je trillingsfrequentie' laat Penney Peirce niet alleen zien hoe je je persoonlijke trillingsfrequentie kunt vaststellen, maar ook hoe je die kunt verhogen. Als je je kernfrequentie vindt - de hoogst haalbare, meest natuurlijke persoonlijke vibratie - ben je in staat om een helder bewustzijn te bewaren, weerstanden te verminderen en nieuwe talenten te ontplooien. Daarmee brengt een verhoogde trillingsfrequentie je in een nieuwe realiteit: je verbetert je relaties, vindt creatieve oplossingen voor bestaande problemen en bereikt een geheel vervuld leven.
  maandag 30 oktober 2023 @ 13:06:35 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211136118
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 12:54 schreef kikkerrrtje het volgende:

[..]
Maar ook ik zou Paul geen >100 kilogram geven (al weet ik niet hoe lang hij is)
Dat van Bob zag ik niet als manipulatie, maar meer als een principe.
Ik schat Paul tegen de 2 meter, dus dan is 100 kg niets bijzonders.
Dit was één voorbeeld, zijn hele manier van praten (al dan niet voor de camera ipv face to face met Claudia en/of de andere mannen) was er mee doordrenkt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 30 oktober 2023 @ 13:09:25 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211136143
quote:
9s.gif Op maandag 30 oktober 2023 13:06 schreef Claudia_x het volgende:

Iedereen heeft een persoonlijke trillingsfrequentie die onthult wie je bent. De energiewereld van onze geest, gedachten en emoties wordt vaak over het hoofd gezien, terwijl werkelijk alles in het leven doordrongen is van vibrerende energie.

In het opmerkelijke boek 'Verhoog je trillingsfrequentie' laat Penney Peirce niet alleen zien hoe je je persoonlijke trillingsfrequentie kunt vaststellen, maar ook hoe je die kunt verhogen. Als je je kernfrequentie vindt - de hoogst haalbare, meest natuurlijke persoonlijke vibratie - ben je in staat om een helder bewustzijn te bewaren, weerstanden te verminderen en nieuwe talenten te ontplooien. Daarmee brengt een verhoogde trillingsfrequentie je in een nieuwe realiteit: je verbetert je relaties, vindt creatieve oplossingen voor bestaande problemen en bereikt een geheel vervuld leven.

Mooie cover, en dat is het wel....
Maar goed, Claudia is vrij overtuigd biologische boer, dus het zou best kunnen dat ze dat niet als afknapper ziet.
Niet dat biologische boeren zo zweverig zijn, maar in de huidige wereld moet je behoorlijk sterk in je schoenen staan om biologisch te gaan boeren en alles wat je weet over antibiotica los te laten als een dier ziek is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211136165
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 13:09 schreef Leandra het volgende:

[..]
Mooie cover, en dat is het wel....
Maar goed, Claudia is vrij overtuigd biologische boer, dus het zou best kunnen dat ze dat niet als afknapper ziet.
Niet dat biologische boeren zo zweverig zijn, maar in de huidige wereld moet je behoorlijk sterk in je schoenen staan om biologisch te gaan boeren en alles wat je weet over antibiotica los te laten als een dier ziek is.
Ze doet zelf bovendien aan acupunctuur bij haar beesten. Dat was het enige waar ik op afknapte in haar voorstelfilmpje. :+ Misschien kan Paul iets doen met het verbeteren van de trillingsfrequentie van de koeien.
  maandag 30 oktober 2023 @ 13:14:23 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211136174
Ik zie trouwens op de BZV site dat René 62 is, dat had ik hem niet gegeven, Paul is 59, dat valt idd binnen de marge die ik aanhield.

Dat maakt ook dat René dichterbij zijn pensioen zit, maakt de keuze wellicht wat makkelijker.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211136368
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 13:03 schreef Leandra het volgende:

[..]
Volgens mij zegt Paul dat helemaal niet, die heeft nog een thuiswonend kind, die zei over de afstand vooral dat hij sowieso veel kilometers maakt dus dat de afstand hem niet uitmaakt.

Je zit met mannen in die leeftijd echt met een ander verhaal dan wanneer je de (iets oudere) vrouwen van Piet bekijkt, plus dat Claudia net dichtbij genoeg woont om de laatste jaren van je werkzame leven toch met 1 been in NL te blijven, maar als je nog een thuiswonend kind hebt dan is dat al helemaal een ander verhaal.

Haico: zoekt duidelijk een vrouw die haar leven (in NL) kan opgeven om bij hem in Denemarkten te gaan wonen, dat is voor alle dames helemaal duidelijk en lijkt geen probleem te zijn.
Bernice: is jong en het is duidelijk dat er geen andere opties voor de relatie zijn dan naar Zweden verhuizen, wat ook geen probleem is als je jong bent en de sector goed kent, er is voor de mannen van Bernice gewoon wel werk op de boerderij.
Richard: relatief jong, maar ook daar is een 50/50 verhaal geen optie, als je voor Richard kiest (of Richard voor jou), dan is het de bedoeling dat je daar gaat wonen, Marlies had daar zo aan het werk gekund, Marijke ziet ook wel opties met een boerderijcamping, Robin is de vraag nog maar of die wel ziet wat ze daar zou kunnen doen.
Piet: de dames zijn of tegen pensioenleeftijd of ze vinden het waarschijnlijk sowieso niet zo'n probleem om in Duitsland met pensioen te gaan, huisvrouw te worden of een baan te zoeken die vergelijkbaar is met wat ze hier doen, waarbij Anke dan natuurlijk 7-0 voor staat.

Bij Claudia echter, zijn het mannen die allemaal nog zo'n 10 jaar moeten werken voor ze met pensioen kunnen en waarschijnlijk niet genoeg pensioen hebben opgebouwd om nu al met pensioen te gaan, voor veel banen betekent de afgelopen 4 jaar dat je vrij makkelijk op afstand kunt werken, en ik kan me voorstellen dat René wel 70/30 in Frankrijk en Nederland zou kunnen gaan wonen en toch zijn werk kunnen doen, de vraag is maar hoe dat met Paul zit, en ik heb niet het idee dat Claudia zin heeft in 50/50 maar om de man van haar keuze in te lijven op de boerderij is ook weer een ander verhaal, ik heb niet het idee dat dat de bedoeling is, maar op de leeftijd van René of Paul nog in Frankrijk een baan te zoeken is weer een ander verhaal, dat valt al niet mee als je 27 bent, laat staan als je 57 bent.
Rene is inspecteur bij de NVWA, denk niet dat hij veel kan 'thuiswerken' in Frankrijk.
pi_211136417
quote:

Verschrikkelijk. Niet meer te redden }:|
pi_211136434
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 13:38 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Rene is inspecteur bij de NVWA, denk niet dat hij veel kan 'thuiswerken' in Frankrijk.
Rene had het over het eventueel opnemen van een sabbatical (half jaar of jaar) om elkaar uit te vogelen
pi_211136440
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 13:47 schreef kikkerrrtje het volgende:

[..]
Rene had het over het eventueel opnemen van een sabbatical (half jaar of jaar) om elkaar uit te vogelen
Ja maar daarna moet/mag hij nog een paar jaartjes
pi_211136445
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 13:06 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik schat Paul tegen de 2 meter, dus dan is 100 kg niets bijzonders.
Dit was één voorbeeld, zijn hele manier van praten (al dan niet voor de camera ipv face to face met Claudia en/of de andere mannen) was er mee doordrenkt.
Dan moet Claudia ook niet al te klein zijn.
Ja, Bob heeft zo'n manier van praten. In het achteraffilmpje met hem vind ik hem hierin al meer te pruimen
  maandag 30 oktober 2023 @ 14:00:59 #46
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211136548
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 12:36 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat was in de ochtend, hij had al met Jasmijn staan praten maar toen Ellen binnenkwam bedacht hij ineens dat er geknuffeld moest worden en dus kregen ze allebei maar een knuffel, maar het idee van "er moet geknuffeld worden" kreeg hij instant toen hij Ellen zag.
Dat viel mij ook op ja.
KuikenGuppy
  Vis een optie? maandag 30 oktober 2023 @ 14:35:30 #47
70532 loveli
N
pi_211136816
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 12:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Claudia zou een Disney-karakter kunnen zijn. De leuke oma met 2 sprekende wenkbrauwen boven een bril. Altijd vrolijk, alles onder controle, nooit slecht gehumeurd.

Als ik cartoonist was zou ik het wel weten.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 30 oktober 2023 @ 14:37:29 #48
70532 loveli
N
pi_211136830
quote:

[..]
Dat is de Paul-factor, Bob stak daar leuker tegen af.
crap in = crap out
pi_211137742
quote:

[..]
Onze invloed is enorm
  maandag 30 oktober 2023 @ 16:53:44 #50
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_211137927
quote:

[..]

veel bedrijven gunnen je wel een deels betaalde jaar sabbatical , dat is een mooie tussenvorm
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_211138014
René houdt zijn profiel succesvol laag
pi_211138078
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 14:37 schreef loveli het volgende:

[..]
Dat is de Paul-factor, Bob stak daar leuker tegen af.
:D!
pi_211138433
Vraagt Claudia in het stukje over volgende week nu aan Paul 'kun je me overreden dat ik voor jou ga'?
pi_211138593
quote:

Bob zou zeggen: Wat sta je er toch rationeel in. Laten we het hebben over De Liefde!
:+
Somebody that I used to know
pi_211138620
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 18:06 schreef kikkerrrtje het volgende:
Vraagt Claudia in het stukje over volgende week nu aan Paul 'kun je me overreden dat ik voor jou ga'?
Dat vroeg ze aan René.

quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 12:46 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Had ze niet zo'n momentje met René 's ochtends in de keuken? Of was dat Paul? Die vijftigplussers met te strak T-shirt zijn zo moeilijk uit elkaar te houden.
Dit was overigens ook met René.
  maandag 30 oktober 2023 @ 18:48:39 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211138881
quote:
2s.gif Op maandag 30 oktober 2023 18:22 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
Bob zou zeggen: Wat sta je er toch rationeel in. Laten we het hebben over De Liefde!
:+
De liefde die kansloos is als het om praktische redenen niet gaat werken...

Maar dat zou Bob idd zeggen, daarom is Bob ook naar huis :+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211139074
Gezapige aflevering. Merkwaardige opmerking van die lange, over het wel of niet mogen kijken naar andere vrouwen. Van die schuchtere boertjes, die na een beetje alcohol plots praatjes krijgen, daar houd ik niet zo van.
pi_211139211
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 19:10 schreef Hugo_Treger het volgende:
Gezapige aflevering. Merkwaardige opmerking van die lange, over het wel of niet mogen kijken naar andere vrouwen. Van die schuchtere boertjes, die na een beetje alcohol plots praatjes krijgen, daar houd ik niet zo van.
De dames gingen er wel goed op
pi_211140218
Bernice had niet mee moeten doen aan BZV, maar in de zomer op een singlereis of jongerenkamp moeten gaan. 'ns Even in contact komen met leeftijdsgenoten.
pi_211140235
quote:
Het is een beetje een simpele boer. Niet de simpelste soort maar gewoon een doodgewone jongen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_211140237
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 20:33 schreef Groepfunder het volgende:
Bernice had niet mee moeten doen aan BZV, maar in de zomer op een singlereis of jongerenkamp moeten gaan. 'ns Even in contact komen met leeftijdsgenoten.
Ze doet het toch prima gezien al haar onervarenheid
pi_211140344
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 20:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Het is een beetje een simpele boer. Niet de simpelste soort maar gewoon een doodgewone jongen.
Hij schijnt mij een intelligente kerel toe. Als je echt boeren van de simpelste soort wilt zien, wil ik je wel eens meenemen naar mijn schoonfamilie.
pi_211140382
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 20:47 schreef Hugo_Treger het volgende:

[..]
Hij schijnt mij een intelligente kerel toe. Als je echt boeren van de simpelste soort wilt zien, wil ik je wel eens meenemen naar mijn schoonfamilie.
Zoals ik al schreef, het kan erger. :)
  Vis een optie? maandag 30 oktober 2023 @ 20:53:58 #64
70532 loveli
N
pi_211140413
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 20:33 schreef Groepfunder het volgende:
Bernice moet iets met die 2 gaan toen waar adrenaline bij vrijkomt. Gooi ze met z'n allen uit een vliegtuig en kijk wie ze dan om de nek vliegt.

Wel met parachute.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 30 oktober 2023 @ 20:54:55 #65
70532 loveli
N
pi_211140425
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 20:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Zoals ik al schreef, het kan erger. :)
Zie Paul, die aluminiumfolie knipt. Met een schaar.
crap in = crap out
pi_211140646
quote:
:')
pi_211140655
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 20:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hij heeft een master in Plant Sciences en is een eigen bedrijf gestart in het buitenland.
Mag wel wat meer respect krijgen, zeker van simpele fokkers :)
pi_211140670
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 21:22 schreef kikkerrrtje het volgende:

[..]
Hij heeft een master in Plant Sciences en is een eigen bedrijf gestart in het buitenland.
Mag wel wat meer respect krijgen, zeker van simpele fokker :)
Ik ben blij dat je mijn masters kunt tellen. ;)

Er staat nergens de simpelste boer. Wat een lange teentjes weer hier.
Maar het is een gewone jongen wbt smaak en doen.
Net als dat iemand met weinig diploma’s een zeer uitmuntende smaak kan hebben.
pi_211140679
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 21:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb eerder opgemerkt dat ik juist vind dat hij, ondanks dat hij bij een eerste indruk rechttoe-rechtaan op me overkomt, een originele leuke smaak heeft. Dat is blijkbaar iets waarover je niet kunt twisten
pi_211140682
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 21:26 schreef kikkerrrtje het volgende:

[..]
Ik heb eerder opgemerkt dat ik juist vind dat hij eeen originele leuke smaak heeft. Dat is blijkbaar iets waarover je niet kunt twisten
Dat laatste zeker waar. :)
pi_211140749
quote:

[..]

Geinige analyse wel, leuk ook dat Boer zoekt Vrouw vaak een stuk rationeler lijkt te werken dan andere datingprogramma's.

Ik hoop zelf dat Richard voor Marijke gaat, vind ik een leukere meid.

Bij Piet lijkt Anke een inkoppertje, ik denk dat hij het subtiel genoeg aanpakt (hij is niet heel needy) om dat goed te laten werken. Ze is wat kwebbelig maar ik vind het wel een leuke vrouw. Overigens zag het er in de video's bij haar thuis vrij 'armoedig' uit, vergeet niet dat voor haar een man als Piet meer te bieden heeft dan alleen liefde. Ook gewoon een prachtige buitenaf woning met een luxere levensstijl.
pi_211140757
quote:

[..]

Ik denk dat je met een 'het is een gezonde man' minder mensen op hun pik had getrapt. ;) 90 procent van de hetero mannen is toch gewoon zo?
pi_211140972
Het lijkt persoonlijk gemaakt te worden. Ik vond het alleen niet nodig Richard met dit stereotype te bestoken *O*
pi_211141581
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2023 10:16 schreef Burdie het volgende:

[..]
Ik vind hem helemaal niet Bourgondisch en absoluut geen Brabander. Vind hem erg nep met zijn overgeanalyseer en clichéuitspraken. En ik kan het weten, ben zelf wel een gezellige Brabantse vijftiger.
pi_211141614
quote:

Zum kotsen.. :r
pi_211141631
quote:

[..]
:D
pi_211142617
quote:

[..]

Ik had dezelfde indruk als jij. Ik vond die terrasscène vrij tenenkrommend. Verder is het een leuke en ongetwijfeld intelligente kerel, maar mij is hij ook te boers (goh!).
  dinsdag 31 oktober 2023 @ 08:27:00 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211142640
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 08:23 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik had dezelfde indruk als jij. Ik vond die terrasscène vrij tenenkrommend. Verder is het een leuke en ongetwijfeld intelligente kerel, maar mij is hij ook te boers (goh!).
Nou idd, zit je daar met 2 van de 3 vrouwen die naar Slowakije gekomen zijn voor jou, zit je andere vrouwen te kijken?

Kun je je niet even inhouden?
Is je gezelschap niet interessant genoeg?
Is zulk gedrag de reden dat je vrijgezel bent?

En dan dat gezwets dat het een test was en dat hij natuurlijk naar andere vrouwen mag kijken...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211142942
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 21:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik denk dat je met een 'het is een gezonde man' minder mensen op hun pik had getrapt. ;) 90 procent van de hetero mannen is toch gewoon zo?
90 procent is op dat vlak inderdaad vrij simpel en clichématig. Wat mi overigens los staat van opleidingen en andere prestaties.
  dinsdag 31 oktober 2023 @ 10:27:21 #80
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_211143629
En als de dames het grappend aan hém hadden gevraagd. 'Zeg, we mogen toch wel naar die leuke Slowaakse mannen kijken hè?' Hadden jullie dat dan ook boers en simpel gevonden?

Oké, 'leuke Slowaakse mannen' is vergezocht, maar even als gedachte-experiment.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_211143736
Hij zit gewoon midden in het afwegen wie bij hem past, dan kijk je gewoon naar alle vrouwen in de wereld, de juiste focus komt vanzelf.
pi_211143775
Kijken naar mooie mensen is natuurlijk, hoeft niet hypocriet of geforceerd over gedaan te worden of een heel discussie-item te worden, wel?
pi_211143795
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 10:38 schreef kikkerrrtje het volgende:
Kijken naar mooie mensen is natuurlijk, hoeft niet hypocriet of geforceerd over gedaan te worden of een heel discussie-item te worden, wel?
Laten we even op de reacties naar duderin wachten en dan sluiten we dit onderwerp
pi_211143874
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 10:38 schreef kikkerrrtje het volgende:
Nee, gister heb jij er ook geen discussie-item van gemaakt of we iets over deze boer mogen zeggen.
Ga je nu weer? :D
  dinsdag 31 oktober 2023 @ 10:51:03 #85
372302 Revanches
pi_211143901
Als ik iemand het einde vind heb ik nauwelijks oog voor anderen, maargoed dat verschilt per persoon natuurlijk.
pi_211143924
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 10:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Nee, gister heb jij er ook geen discussie-item van gemaakt of we iets over deze boer mogen zeggen.
Ga je nu weer? :D
Dat ging over iets anders, over het gebruik van een stereotype. Dit gaat over geforceerd of hypocriet doen over iets natuurlijks (en over dit bediscussieren in het algemeen, ook in de uitzending, niet specifiek hier). Nogmaals, mij gaat het niet over specifieke personen (toevallig dezelfde), maar om deze onderwerpen

[ Bericht 2% gewijzigd door kikkerrrtje op 31-10-2023 11:37:48 ]
  dinsdag 31 oktober 2023 @ 10:56:00 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211143947
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 10:27 schreef Duderinnetje het volgende:
En als de dames het grappend aan hém hadden gevraagd. 'Zeg, we mogen toch wel naar die leuke Slowaakse mannen kijken hè?' Hadden jullie dat dan ook boers en simpel gevonden?

Het punt is dat de dames alleen maar oog voor hem hebben, en hij kennelijk nog niet zoveel (in) de dames ziet.

Ik denk dat de dames hem zo leuk vinden dat Robbie Williams de drankjes zou kunnen uitserveren en ze het amper door zouden hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211143978
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 10:56 schreef Leandra het volgende:

Ik denk dat de dames hem zo leuk vinden dat Robbie Williams de drankjes zou kunnen uitserveren en ze het amper door zouden hebben.
Marijke zeker. :D Robin twijfel ik nog over.
pi_211145108
quote:

[..]
Waarmee je indirect impliceert dat jouw vrouw dus erg simpel is? Zal ze leuk vinden. :?
pi_211145151
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 23:34 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ik vind hem helemaal niet Bourgondisch en absoluut geen Brabander. Vind hem erg nep met zijn overgeanalyseer en clichéuitspraken. En ik kan het weten, ben zelf wel een gezellige Brabantse vijftiger.
Wij, Brabanders, zijn daar te nuchter voor. *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Chea49 op 31-10-2023 13:08:36 ]
pi_211145170
quote:

[..]

Ik lees toch echt dat jij vindt dat hij een simpele boer is. :{
  dinsdag 31 oktober 2023 @ 13:29:54 #92
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211145391
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 23:34 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Kom op, straks zeg je nog dat je hem geen vijftiger vind :').
KuikenGuppy
pi_211145464
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 13:29 schreef Burdie het volgende:

[..]
Kom op, straks zeg je nog dat je hem geen vijftiger vind :').
Of geen man :)
pi_211145604
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 10:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Denk dat die ook een beetje te oud en te dik voor hun is...
pi_211145737
quote:

Een ex van mij was helemaal geobsedeerd door dit soort dingen. trillingen, vibraties, synchroniciteit, energieën, chakra's ... na 2 maanden ben ik gillend bij haar weggerend. het ging alleen maar de hele dag daarover.
Mja
pi_211145824
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 12:48 schreef kikkerrrtje het volgende:
Ik kan die Claudia zelf ook niet goed plaatsen; aan de ene kant lijkt ze me soms net zo'n spirituele zeiksnor als Paul, en ze heeft hem natuurlijk ook niet voor niets uitgekozen. Aan de andere kant heb ik soms het idee dat ze heel cynisch is en op elk ogenblik in lachen kan uitbarsten. Ik weet gewoon niet wat ze echt voelt, of ze wel gevoelens heeft zelfs. Ik zie haar ook niet met een van die mannen zoenen of meer ... of een citytrip ofzo, ik zie het gewoon niet gebeuren met Claudia. Die zit al veel te lang in haar eigen bubbel daar in Frankrijk.

Bernice is ook echt een drama. Nee, natuurlijk gaat die nooit gevoelens ontwikkelen, aangezien ze geen ervaring heeft met gevoelens. Echt een kansloos verhaal. Vermoedelijk kiest ze er straks één uit met heel veel tranen en gaat ze dan op citytrip, waarna het alsnog uitmondt in een vriendschap.

Bij Haico ben ik toch verbaasd dat hij zijn kans niet greep om Jasmijn meteen weg te sturen. Wat een irritant mens is dat zeg. Ze komt over als zo'n leuk en lief onschuldig meisje, maar ondertussen lijkt het me een heel jaloers en gemeen type. Haico zal hopelijk wel kiezen voor Ellen, die past toch echt het best bij hem, ondanks haar leeftijd.

Richard ... tsja, ik vond het wel een goede vraag die hij stelde. Want Marijke reageerde daar echt heel leuk op. Of zou hij geprobeerd hebben te polsen of de dames open stonden voor een open relatie? Robin lijkt echt geen gevoelens voor hem te hebben. Ik zie het niet gebeuren met haar.
Mja
pi_211145901
Ik zie het nu pas: de TT O+
pi_211146159
Robin lijkt inderdaad (nog) niet overtuigd van Richard zelf. Snap ik ook wel, want het is niet alleen aan de boeren om te kijken of ze de kandidaten leuk vinden maar ook aan de kandidaten om te bepalen of ze de boer wel leuk vinden.
pi_211146177
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 14:50 schreef Claudia_x het volgende:
Robin lijkt inderdaad (nog) niet overtuigd van Richard zelf. Snap ik ook wel, want het is niet alleen aan de boeren om te kijken of ze de kandidaten leuk vinden maar ook aan de kandidaten om te bepalen of ze de boer wel leuk vinden.
Of ze mist ook een bepaalde bevestiging waardoor ze nog niet duidelijk voor Richard wil kiezen
pi_211146194
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 14:53 schreef vrijgevochten het volgende:

[..]
Of ze mist ook een bepaalde bevestiging waardoor ze nog niet duidelijk voor Richard wil kiezen
Ook dat is logisch. Ik moet er niet aan denken om mee te doen aan zo’n programma en in een wedstrijdje om de liefde te belanden.
pi_211146207
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 10:27 schreef Duderinnetje het volgende:

Dat zou ik ook clichématig en daarom simpel vinden inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')