SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 2006 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 2007-2008 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 2009 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 2010-2011 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 2012 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal 2013-2014 (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 2014-2015 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: 2016-2017 (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 2018 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 2019-2020 (met Annemiek, Bastiaan, Geert Jan, Geert, Jan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 12 2021-2022 (met Evert, Janine, Hans, Rob en Jouke)
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Vond het niet netjes dat Claudia zat te toasten met de mannen terwijl Bob nog binnen zat. En Bob is echt een schatje, veel te leuk voor haar.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Haico is geen player en houdt de vrouwen niet bewust aan het lijntje, dus dan kunnen er twee dingen aan de hand zijn: hij trekt naar Ellen toe zonder zich daar bewust van te zijn of de band die Wendy tussen hen ziet is een vriendschappelijke band. Het zal mij benieuwen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 00:34 schreef kikkerrrtje het volgende: In het filmpje met Wendy spreekt ze over een duidelijke hang van Haico naar één van de andere vrouwen. Haico beweerde dus anders tegen Jasmijn, dat het nog onbeslist zou zijn voor hem.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Dat is me niet opgevallen, en ook niet dat zakelijke gedrag waar hier steeds opmerkingen over worden gemaakt. Bij de speeddate viel dat me wel op, maar ze lijkt oprecht blij met de aanwezigheid van de mannen. Ik vind het een leuke vrouw met een indrukwekkend bedrijf die haar zaakjes duidelijk op orde heeft. Die Paul en Bob zijn alleen zo vreselijk…quote:Op maandag 30 oktober 2023 07:56 schreef Revanches het volgende:
Vond het niet netjes dat Claudia zat te toasten met de mannen terwijl Bob nog binnen zat. En Bob is echt een schatje, veel te leuk voor haar.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Nogal. Bob is nog niet weg of er wordt enthousiast een goede fles wijn open getrokkenquote:Op maandag 30 oktober 2023 07:56 schreef Revanches het volgende:
Vond het niet netjes dat Claudia zat te toasten met de mannen terwijl Bob nog binnen zat. En Bob is echt een schatje, veel te leuk voor haar.crap in = crap out![]()
Paul is een engerd en Bob te leuk voor Claudia dus goede keus tot nu toe. Ik hoop dat ze René kiest.![]()
Die geeft mij ook de kriebels.quote:Op maandag 30 oktober 2023 09:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind die Paul zo'n engerd. Brrrr...crap in = crap out![]()
Waarom? Ik vind het juist een heel leuke bourgondische man, echt zo'n gezellige Brabandse vijftiger. Hij lijkt precies op mijn overbuurman en de halve Rotary Clubquote:Op maandag 30 oktober 2023 09:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind die Paul zo'n engerd. Brrrr....
![]()
Ik ben gisteren vergeten te kijken.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Jij bent afquote:Op maandag 30 oktober 2023 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben gisteren vergeten te kijken.![]()
Ja precies dit. Typisch zo'n golf- en tennisbanenman. Vind dat juist wel leuk! Vind hem ook erg goed bij Claudia passen. En ze hebben allebei kinderen van dezelfde leeftijd.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind het juist een heel leuke bourgondische man, echt zo'n gezellige Brabandse vijftiger. Hij lijkt precies op mijn overbuurman en de halve Rotary Club.
Vind dat Haico eigenlijk net die ene heeft weggestuurd die misschien wel het beste bij hem past. Met Ellen lijkt het inderdaad zo'n vriendschappelijk iets en Jasmijn lijkt inderdaad een beetje vreemd soms. Toen Ellen Haico een knuffel gaf na het keuzemoment, zat ze daar ook maar een beetje te zitten. Maar kan ook komen doordat dit tv is. Ze worden soms expres zo neergezet.![]()
Ergens zag ik Haico Ellen een knuffel geven met 2 armen, later kreeg Jasmijn een halve knuffel met 1 arm.
Voor Ellen hoeft Haico geen moeite meer te doen, voor Jasmijn nog wel. Alleen heb ik de indruk dat ze door hun verschillende persoonlijkheden nooit echt makkelijk met elkaar gaan praten.crap in = crap out![]()
Vond ik wel sterk. Gewoon handelen volgens wat je vindt passen, niet plichtmatig gedrag kopierenquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:40 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Toen Ellen Haico een knuffel gaf na het keuzemoment, zat ze daar ook maar een beetje te zitten. Maar kan ook komen doordat dit tv is. Ze worden soms expres zo neergezet.![]()
Grappig hoe het hier snel kan veranderen, paar weken terug was Bob nog de engerd.quote:Op maandag 30 oktober 2023 09:52 schreef lily het volgende:
Paul is een engerd en Bob te leuk voor Claudia dus goede keus tot nu toe. Ik hoop dat ze René kiest.![]()
Heb nog steeds weinig vertrouwen in goede afloop bij Richard, die vrouwen gaan zich daar vervelen. Hij is zelf ook nogal een simpele.![]()
Dat was in de ochtend, hij had al met Jasmijn staan praten maar toen Ellen binnenkwam bedacht hij ineens dat er geknuffeld moest worden en dus kregen ze allebei maar een knuffel, maar het idee van "er moet geknuffeld worden" kreeg hij instant toen hij Ellen zag.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:51 schreef loveli het volgende:
Ergens zag ik Haico Ellen een knuffel geven met 2 armen, later kreeg Jasmijn een halve knuffel met 1 arm.
Voor Ellen hoeft Haico geen moeite meer te doen, voor Jasmijn nog wel. Alleen heb ik de indruk dat ze door hun verschillende persoonlijkheden nooit echt makkelijk met elkaar gaan praten.![]()
Ik denk niet dat er veel veranderd is. Ik vond Bob nooit een engerd en degene die dat wel vonden, vinden dat waarschijnlijk nog steeds.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:28 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Grappig hoe het hier snel kan veranderen, paar weken terug was Bob nog de engerd.![]()
Tot jullie berichten weinig negatiefs gelezen over die Bourgondische Brabander anders.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:38 schreef lily het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel veranderd is. Ik vond Bob nooit een engerd en degene die dat wel vonden, vinden dat waarschijnlijk nog steeds.![]()
Ik vond de sfeer tussen Ellen en Jasmijn daarbij nogal gespannen. Ellen leek het goed te kunnen vinden met Wendy, dus ik kan me voorstellen dat de situatie voor haar nu ongemakkelijker is.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:51 schreef loveli het volgende:
Voor Ellen hoeft Haico geen moeite meer te doen, voor Jasmijn nog wel. Alleen heb ik de indruk dat ze door hun verschillende persoonlijkheden nooit echt makkelijk met elkaar gaan praten.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Geen engerd, maar een overemotionele neuroot. Ik kan slecht tegen zijn 'energie', zoals Paul dat ongetwijfeld zou zeggen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:38 schreef lily het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel veranderd is. Ik vond Bob nooit een engerd en degene die dat wel vonden, vinden dat waarschijnlijk nog steeds.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Tja, en nu?quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:39 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Tot jullie berichten weinig negatiefs gelezen over die Bourgondische Brabander anders.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: