abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211141631
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 20:47 schreef Hugo_Treger het volgende:

[..]
Hij schijnt mij een intelligente kerel toe. Als je echt boeren van de simpelste soort wilt zien, wil ik je wel eens meenemen naar mijn schoonfamilie.
:D
pi_211142617
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 21:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik ben blij dat je mijn masters kunt tellen. ;)

Er staat nergens de simpelste boer. Wat een lange teentjes weer hier.
Maar het is een gewone jongen wbt smaak en doen.
Net als dat iemand met weinig diploma’s een zeer uitmuntende smaak kan hebben.
Ik had dezelfde indruk als jij. Ik vond die terrasscène vrij tenenkrommend. Verder is het een leuke en ongetwijfeld intelligente kerel, maar mij is hij ook te boers (goh!).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 31 oktober 2023 @ 08:27:00 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211142640
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 08:23 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik had dezelfde indruk als jij. Ik vond die terrasscène vrij tenenkrommend. Verder is het een leuke en ongetwijfeld intelligente kerel, maar mij is hij ook te boers (goh!).
Nou idd, zit je daar met 2 van de 3 vrouwen die naar Slowakije gekomen zijn voor jou, zit je andere vrouwen te kijken?

Kun je je niet even inhouden?
Is je gezelschap niet interessant genoeg?
Is zulk gedrag de reden dat je vrijgezel bent?

En dan dat gezwets dat het een test was en dat hij natuurlijk naar andere vrouwen mag kijken...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211142942
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 21:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik denk dat je met een 'het is een gezonde man' minder mensen op hun pik had getrapt. ;) 90 procent van de hetero mannen is toch gewoon zo?
90 procent is op dat vlak inderdaad vrij simpel en clichématig. Wat mi overigens los staat van opleidingen en andere prestaties.
  dinsdag 31 oktober 2023 @ 10:27:21 #80
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_211143629
En als de dames het grappend aan hém hadden gevraagd. 'Zeg, we mogen toch wel naar die leuke Slowaakse mannen kijken hè?' Hadden jullie dat dan ook boers en simpel gevonden?

Oké, 'leuke Slowaakse mannen' is vergezocht, maar even als gedachte-experiment.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_211143736
Hij zit gewoon midden in het afwegen wie bij hem past, dan kijk je gewoon naar alle vrouwen in de wereld, de juiste focus komt vanzelf.
pi_211143775
Kijken naar mooie mensen is natuurlijk, hoeft niet hypocriet of geforceerd over gedaan te worden of een heel discussie-item te worden, wel?
pi_211143795
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 10:38 schreef kikkerrrtje het volgende:
Kijken naar mooie mensen is natuurlijk, hoeft niet hypocriet of geforceerd over gedaan te worden of een heel discussie-item te worden, wel?
Laten we even op de reacties naar duderin wachten en dan sluiten we dit onderwerp
pi_211143874
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 10:38 schreef kikkerrrtje het volgende:
Nee, gister heb jij er ook geen discussie-item van gemaakt of we iets over deze boer mogen zeggen.
Ga je nu weer? :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 31 oktober 2023 @ 10:51:03 #85
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_211143901
Als ik iemand het einde vind heb ik nauwelijks oog voor anderen, maargoed dat verschilt per persoon natuurlijk.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_211143924
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 10:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Nee, gister heb jij er ook geen discussie-item van gemaakt of we iets over deze boer mogen zeggen.
Ga je nu weer? :D
Dat ging over iets anders, over het gebruik van een stereotype. Dit gaat over geforceerd of hypocriet doen over iets natuurlijks (en over dit bediscussieren in het algemeen, ook in de uitzending, niet specifiek hier). Nogmaals, mij gaat het niet over specifieke personen (toevallig dezelfde), maar om deze onderwerpen

[ Bericht 2% gewijzigd door kikkerrrtje op 31-10-2023 11:37:48 ]
  dinsdag 31 oktober 2023 @ 10:56:00 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211143947
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 10:27 schreef Duderinnetje het volgende:
En als de dames het grappend aan hém hadden gevraagd. 'Zeg, we mogen toch wel naar die leuke Slowaakse mannen kijken hè?' Hadden jullie dat dan ook boers en simpel gevonden?

Oké, 'leuke Slowaakse mannen' is vergezocht, maar even als gedachte-experiment.
Het punt is dat de dames alleen maar oog voor hem hebben, en hij kennelijk nog niet zoveel (in) de dames ziet.

Ik denk dat de dames hem zo leuk vinden dat Robbie Williams de drankjes zou kunnen uitserveren en ze het amper door zouden hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211143978
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 10:56 schreef Leandra het volgende:

Ik denk dat de dames hem zo leuk vinden dat Robbie Williams de drankjes zou kunnen uitserveren en ze het amper door zouden hebben.
Marijke zeker. :D Robin twijfel ik nog over.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_211145108
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 20:47 schreef Hugo_Treger het volgende:

[..]
Hij schijnt mij een intelligente kerel toe. Als je echt boeren van de simpelste soort wilt zien, wil ik je wel eens meenemen naar mijn schoonfamilie.
Waarmee je indirect impliceert dat jouw vrouw dus erg simpel is? Zal ze leuk vinden. :?
pi_211145151
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 23:34 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ik vind hem helemaal niet Bourgondisch en absoluut geen Brabander. Vind hem erg nep met zijn overgeanalyseer en clichéuitspraken. En ik kan het weten, ben zelf wel een gezellige Brabantse vijftiger.
Wij, Brabanders, zijn daar te nuchter voor. *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Chea49 op 31-10-2023 13:08:36 ]
pi_211145170
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 21:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik ben blij dat je mijn masters kunt tellen. ;)

Er staat nergens de simpelste boer. Wat een lange teentjes weer hier.
Maar het is een gewone jongen wbt smaak en doen.
Net als dat iemand met weinig diploma’s een zeer uitmuntende smaak kan hebben.
Ik lees toch echt dat jij vindt dat hij een simpele boer is. :{
  dinsdag 31 oktober 2023 @ 13:29:54 #92
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211145391
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 23:34 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ik vind hem helemaal niet Bourgondisch en absoluut geen Brabander. Vind hem erg nep met zijn overgeanalyseer en clichéuitspraken. En ik kan het weten, ben zelf wel een gezellige Brabantse vijftiger.
Kom op, straks zeg je nog dat je hem geen vijftiger vind :').
KuikenGuppy
pi_211145464
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 13:29 schreef Burdie het volgende:

[..]
Kom op, straks zeg je nog dat je hem geen vijftiger vind :').
Of geen man :)
pi_211145604
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 10:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Denk dat die ook een beetje te oud en te dik voor hun is...
pi_211145737
quote:
9s.gif Op maandag 30 oktober 2023 13:06 schreef Claudia_x het volgende:
Dit is het lievelingsboek van Paul:

Iedereen heeft een persoonlijke trillingsfrequentie die onthult wie je bent. De energiewereld van onze geest, gedachten en emoties wordt vaak over het hoofd gezien, terwijl werkelijk alles in het leven doordrongen is van vibrerende energie.

In het opmerkelijke boek 'Verhoog je trillingsfrequentie' laat Penney Peirce niet alleen zien hoe je je persoonlijke trillingsfrequentie kunt vaststellen, maar ook hoe je die kunt verhogen. Als je je kernfrequentie vindt - de hoogst haalbare, meest natuurlijke persoonlijke vibratie - ben je in staat om een helder bewustzijn te bewaren, weerstanden te verminderen en nieuwe talenten te ontplooien. Daarmee brengt een verhoogde trillingsfrequentie je in een nieuwe realiteit: je verbetert je relaties, vindt creatieve oplossingen voor bestaande problemen en bereikt een geheel vervuld leven.

Een ex van mij was helemaal geobsedeerd door dit soort dingen. trillingen, vibraties, synchroniciteit, energieën, chakra's ... na 2 maanden ben ik gillend bij haar weggerend. het ging alleen maar de hele dag daarover.
Mja
pi_211145824
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 12:48 schreef kikkerrrtje het volgende:
Bij Claudia lijken het allemaal van die types die wat losgeraakt zijn van de werkelijkheid en hun eigen werkelijkheid denken te kunnen maken met woorden.
Ik kan die Claudia zelf ook niet goed plaatsen; aan de ene kant lijkt ze me soms net zo'n spirituele zeiksnor als Paul, en ze heeft hem natuurlijk ook niet voor niets uitgekozen. Aan de andere kant heb ik soms het idee dat ze heel cynisch is en op elk ogenblik in lachen kan uitbarsten. Ik weet gewoon niet wat ze echt voelt, of ze wel gevoelens heeft zelfs. Ik zie haar ook niet met een van die mannen zoenen of meer ... of een citytrip ofzo, ik zie het gewoon niet gebeuren met Claudia. Die zit al veel te lang in haar eigen bubbel daar in Frankrijk.

Bernice is ook echt een drama. Nee, natuurlijk gaat die nooit gevoelens ontwikkelen, aangezien ze geen ervaring heeft met gevoelens. Echt een kansloos verhaal. Vermoedelijk kiest ze er straks één uit met heel veel tranen en gaat ze dan op citytrip, waarna het alsnog uitmondt in een vriendschap.

Bij Haico ben ik toch verbaasd dat hij zijn kans niet greep om Jasmijn meteen weg te sturen. Wat een irritant mens is dat zeg. Ze komt over als zo'n leuk en lief onschuldig meisje, maar ondertussen lijkt het me een heel jaloers en gemeen type. Haico zal hopelijk wel kiezen voor Ellen, die past toch echt het best bij hem, ondanks haar leeftijd.

Richard ... tsja, ik vond het wel een goede vraag die hij stelde. Want Marijke reageerde daar echt heel leuk op. Of zou hij geprobeerd hebben te polsen of de dames open stonden voor een open relatie? Robin lijkt echt geen gevoelens voor hem te hebben. Ik zie het niet gebeuren met haar.
Mja
pi_211145901
Ik zie het nu pas: de TT O+
Somebody that I used to know
pi_211146159
Robin lijkt inderdaad (nog) niet overtuigd van Richard zelf. Snap ik ook wel, want het is niet alleen aan de boeren om te kijken of ze de kandidaten leuk vinden maar ook aan de kandidaten om te bepalen of ze de boer wel leuk vinden.
pi_211146177
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 14:50 schreef Claudia_x het volgende:
Robin lijkt inderdaad (nog) niet overtuigd van Richard zelf. Snap ik ook wel, want het is niet alleen aan de boeren om te kijken of ze de kandidaten leuk vinden maar ook aan de kandidaten om te bepalen of ze de boer wel leuk vinden.
Of ze mist ook een bepaalde bevestiging waardoor ze nog niet duidelijk voor Richard wil kiezen
pi_211146194
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 14:53 schreef vrijgevochten het volgende:

[..]
Of ze mist ook een bepaalde bevestiging waardoor ze nog niet duidelijk voor Richard wil kiezen
Ook dat is logisch. Ik moet er niet aan denken om mee te doen aan zo’n programma en in een wedstrijdje om de liefde te belanden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')