abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211138014
René houdt zijn profiel succesvol laag
pi_211138078
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 14:37 schreef loveli het volgende:

[..]
Dat is de Paul-factor, Bob stak daar leuker tegen af.
:D!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_211138433
Vraagt Claudia in het stukje over volgende week nu aan Paul 'kun je me overreden dat ik voor jou ga'?
pi_211138593
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 13:03 schreef Leandra het volgende:

Bij Claudia echter, zijn het mannen die allemaal nog zo'n 10 jaar moeten werken voor ze met pensioen kunnen en waarschijnlijk niet genoeg pensioen hebben opgebouwd om nu al met pensioen te gaan, voor veel banen betekent de afgelopen 4 jaar dat je vrij makkelijk op afstand kunt werken, en ik kan me voorstellen dat René wel 70/30 in Frankrijk en Nederland zou kunnen gaan wonen en toch zijn werk kunnen doen, de vraag is maar hoe dat met Paul zit, en ik heb niet het idee dat Claudia zin heeft in 50/50 maar om de man van haar keuze in te lijven op de boerderij is ook weer een ander verhaal, ik heb niet het idee dat dat de bedoeling is, maar op de leeftijd van René of Paul nog in Frankrijk een baan te zoeken is weer een ander verhaal, dat valt al niet mee als je 27 bent, laat staan als je 57 bent.
Bob zou zeggen: Wat sta je er toch rationeel in. Laten we het hebben over De Liefde!
:+
Somebody that I used to know
pi_211138620
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 18:06 schreef kikkerrrtje het volgende:
Vraagt Claudia in het stukje over volgende week nu aan Paul 'kun je me overreden dat ik voor jou ga'?
Dat vroeg ze aan René.

quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 12:46 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Had ze niet zo'n momentje met René 's ochtends in de keuken? Of was dat Paul? Die vijftigplussers met te strak T-shirt zijn zo moeilijk uit elkaar te houden.
Dit was overigens ook met René.
Somebody that I used to know
  maandag 30 oktober 2023 @ 18:48:39 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211138881
quote:
2s.gif Op maandag 30 oktober 2023 18:22 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
Bob zou zeggen: Wat sta je er toch rationeel in. Laten we het hebben over De Liefde!
:+
De liefde die kansloos is als het om praktische redenen niet gaat werken...

Maar dat zou Bob idd zeggen, daarom is Bob ook naar huis :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211139074
Gezapige aflevering. Merkwaardige opmerking van die lange, over het wel of niet mogen kijken naar andere vrouwen. Van die schuchtere boertjes, die na een beetje alcohol plots praatjes krijgen, daar houd ik niet zo van.
pi_211139211
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 19:10 schreef Hugo_Treger het volgende:
Gezapige aflevering. Merkwaardige opmerking van die lange, over het wel of niet mogen kijken naar andere vrouwen. Van die schuchtere boertjes, die na een beetje alcohol plots praatjes krijgen, daar houd ik niet zo van.
De dames gingen er wel goed op
pi_211140218
Bernice had niet mee moeten doen aan BZV, maar in de zomer op een singlereis of jongerenkamp moeten gaan. 'ns Even in contact komen met leeftijdsgenoten.
pi_211140235
quote:
Het is een beetje een simpele boer. Niet de simpelste soort maar gewoon een doodgewone jongen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_211140237
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 20:33 schreef Groepfunder het volgende:
Bernice had niet mee moeten doen aan BZV, maar in de zomer op een singlereis of jongerenkamp moeten gaan. 'ns Even in contact komen met leeftijdsgenoten.
Ze doet het toch prima gezien al haar onervarenheid
pi_211140344
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 20:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Het is een beetje een simpele boer. Niet de simpelste soort maar gewoon een doodgewone jongen.
Hij schijnt mij een intelligente kerel toe. Als je echt boeren van de simpelste soort wilt zien, wil ik je wel eens meenemen naar mijn schoonfamilie.
pi_211140382
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 20:47 schreef Hugo_Treger het volgende:

[..]
Hij schijnt mij een intelligente kerel toe. Als je echt boeren van de simpelste soort wilt zien, wil ik je wel eens meenemen naar mijn schoonfamilie.
Zoals ik al schreef, het kan erger. :)
  Vis een optie? maandag 30 oktober 2023 @ 20:53:58 #64
70532 loveli
N
pi_211140413
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 20:33 schreef Groepfunder het volgende:
Bernice moet iets met die 2 gaan toen waar adrenaline bij vrijkomt. Gooi ze met z'n allen uit een vliegtuig en kijk wie ze dan om de nek vliegt.

Wel met parachute.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 30 oktober 2023 @ 20:54:55 #65
70532 loveli
N
pi_211140425
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 20:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Zoals ik al schreef, het kan erger. :)
Zie Paul, die aluminiumfolie knipt. Met een schaar.
crap in = crap out
pi_211140646
quote:
:')
pi_211140655
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 20:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hij heeft een master in Plant Sciences en is een eigen bedrijf gestart in het buitenland.
Mag wel wat meer respect krijgen, zeker van simpele fokkers :)
pi_211140670
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 21:22 schreef kikkerrrtje het volgende:

[..]
Hij heeft een master in Plant Sciences en is een eigen bedrijf gestart in het buitenland.
Mag wel wat meer respect krijgen, zeker van simpele fokker :)
Ik ben blij dat je mijn masters kunt tellen. ;)

Er staat nergens de simpelste boer. Wat een lange teentjes weer hier.
Maar het is een gewone jongen wbt smaak en doen.
Net als dat iemand met weinig diploma’s een zeer uitmuntende smaak kan hebben.
pi_211140679
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 21:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb eerder opgemerkt dat ik juist vind dat hij, ondanks dat hij bij een eerste indruk rechttoe-rechtaan op me overkomt, een originele leuke smaak heeft. Dat is blijkbaar iets waarover je niet kunt twisten
pi_211140682
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 21:26 schreef kikkerrrtje het volgende:

[..]
Ik heb eerder opgemerkt dat ik juist vind dat hij eeen originele leuke smaak heeft. Dat is blijkbaar iets waarover je niet kunt twisten
Dat laatste zeker waar. :)
pi_211140749
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 13:03 schreef Leandra het volgende:

[..]
Volgens mij zegt Paul dat helemaal niet, die heeft nog een thuiswonend kind, die zei over de afstand vooral dat hij sowieso veel kilometers maakt dus dat de afstand hem niet uitmaakt.

Je zit met mannen in die leeftijd echt met een ander verhaal dan wanneer je de (iets oudere) vrouwen van Piet bekijkt, plus dat Claudia net dichtbij genoeg woont om de laatste jaren van je werkzame leven toch met 1 been in NL te blijven, maar als je nog een thuiswonend kind hebt dan is dat al helemaal een ander verhaal.

Haico: zoekt duidelijk een vrouw die haar leven (in NL) kan opgeven om bij hem in Denemarkten te gaan wonen, dat is voor alle dames helemaal duidelijk en lijkt geen probleem te zijn.
Bernice: is jong en het is duidelijk dat er geen andere opties voor de relatie zijn dan naar Zweden verhuizen, wat ook geen probleem is als je jong bent en de sector goed kent, er is voor de mannen van Bernice gewoon wel werk op de boerderij.
Richard: relatief jong, maar ook daar is een 50/50 verhaal geen optie, als je voor Richard kiest (of Richard voor jou), dan is het de bedoeling dat je daar gaat wonen, Marlies had daar zo aan het werk gekund, Marijke ziet ook wel opties met een boerderijcamping, Robin is de vraag nog maar of die wel ziet wat ze daar zou kunnen doen.
Piet: de dames zijn of tegen pensioenleeftijd of ze vinden het waarschijnlijk sowieso niet zo'n probleem om in Duitsland met pensioen te gaan, huisvrouw te worden of een baan te zoeken die vergelijkbaar is met wat ze hier doen, waarbij Anke dan natuurlijk 7-0 voor staat.

Bij Claudia echter, zijn het mannen die allemaal nog zo'n 10 jaar moeten werken voor ze met pensioen kunnen en waarschijnlijk niet genoeg pensioen hebben opgebouwd om nu al met pensioen te gaan, voor veel banen betekent de afgelopen 4 jaar dat je vrij makkelijk op afstand kunt werken, en ik kan me voorstellen dat René wel 70/30 in Frankrijk en Nederland zou kunnen gaan wonen en toch zijn werk kunnen doen, de vraag is maar hoe dat met Paul zit, en ik heb niet het idee dat Claudia zin heeft in 50/50 maar om de man van haar keuze in te lijven op de boerderij is ook weer een ander verhaal, ik heb niet het idee dat dat de bedoeling is, maar op de leeftijd van René of Paul nog in Frankrijk een baan te zoeken is weer een ander verhaal, dat valt al niet mee als je 27 bent, laat staan als je 57 bent.
Geinige analyse wel, leuk ook dat Boer zoekt Vrouw vaak een stuk rationeler lijkt te werken dan andere datingprogramma's.

Ik hoop zelf dat Richard voor Marijke gaat, vind ik een leukere meid.

Bij Piet lijkt Anke een inkoppertje, ik denk dat hij het subtiel genoeg aanpakt (hij is niet heel needy) om dat goed te laten werken. Ze is wat kwebbelig maar ik vind het wel een leuke vrouw. Overigens zag het er in de video's bij haar thuis vrij 'armoedig' uit, vergeet niet dat voor haar een man als Piet meer te bieden heeft dan alleen liefde. Ook gewoon een prachtige buitenaf woning met een luxere levensstijl.
pi_211140757
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 21:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik denk dat je met een 'het is een gezonde man' minder mensen op hun pik had getrapt. ;) 90 procent van de hetero mannen is toch gewoon zo?
pi_211140972
Het lijkt persoonlijk gemaakt te worden. Ik vond het alleen niet nodig Richard met dit stereotype te bestoken *O*
pi_211141581
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2023 10:16 schreef Burdie het volgende:

[..]
Waarom? Ik vind het juist een heel leuke bourgondische man, echt zo'n gezellige Brabandse vijftiger. Hij lijkt precies op mijn overbuurman en de halve Rotary Club :D.
Ik vind hem helemaal niet Bourgondisch en absoluut geen Brabander. Vind hem erg nep met zijn overgeanalyseer en clichéuitspraken. En ik kan het weten, ben zelf wel een gezellige Brabantse vijftiger.
pi_211141614
quote:
9s.gif Op maandag 30 oktober 2023 13:06 schreef Claudia_x het volgende:
Dit is het lievelingsboek van Paul:

Iedereen heeft een persoonlijke trillingsfrequentie die onthult wie je bent. De energiewereld van onze geest, gedachten en emoties wordt vaak over het hoofd gezien, terwijl werkelijk alles in het leven doordrongen is van vibrerende energie.

In het opmerkelijke boek 'Verhoog je trillingsfrequentie' laat Penney Peirce niet alleen zien hoe je je persoonlijke trillingsfrequentie kunt vaststellen, maar ook hoe je die kunt verhogen. Als je je kernfrequentie vindt - de hoogst haalbare, meest natuurlijke persoonlijke vibratie - ben je in staat om een helder bewustzijn te bewaren, weerstanden te verminderen en nieuwe talenten te ontplooien. Daarmee brengt een verhoogde trillingsfrequentie je in een nieuwe realiteit: je verbetert je relaties, vindt creatieve oplossingen voor bestaande problemen en bereikt een geheel vervuld leven.

Zum kotsen.. :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')