Altijd ereader. Ik kan niet meer een papieren boek lezen. Teveel gewend aan de comfort en het lichte gewicht van mijn Koboquote:Op maandag 11 december 2023 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Totaal ander vraagje.
Lezen jullie digitaal? En lees je dat op een e-reader of tablet? Ik zit er over te denken om dat zo nu en dan op een tablet te gaan lezen voor vakantie etc, maar ik zou graag ook series willen kijken enzo.
Nee.quote:Op maandag 11 december 2023 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik lees voornamelijk Engels en lees dan ook weer dat Kindle dan een voordeel is ten opzichte van Kobo. Klopt dit?
Ik lees altijd digitaal (Kobo) en soms via de laptop (onlinebibliotheek, alleen als ik mijn e-reader ben vergeten).quote:Op maandag 11 december 2023 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Totaal ander vraagje.
Lezen jullie digitaal? En lees je dat op een e-reader of tablet? Ik zit er over te denken om dat zo nu en dan op een tablet te gaan lezen voor vakantie etc, maar ik zou graag ook series willen kijken enzo.
Absoluut geen sorry!quote:Op maandag 11 december 2023 19:33 schreef Brokkel het volgende:
Ik lees geen Engelstalige boeken. Sorry.
De user die dat verzorgde is op anoniem gegaan.quote:Op vrijdag 15 december 2023 12:48 schreef Adrian4 het volgende:
Wie weet dit: wat is er met de Fok! Leesclub gebeurd? Dus dat we elke maand een boek uitkozen om te lezen.
Is dat doodgebloed of is er iets gebeurd?
En is er behoefte aan zoiets?
Ik lees soms digitaal op een Kobo met licht en soms gewoon ouderwets van papier. Het is een 50/50 want een e-reader met licht is heerlijk in bed lezen en makkelijk mee te nemen. Maar de voldoening van een papieren boek waarin je je voortgang ziet (dat de gelezen kant steeds dikker wordt) en het bladeren is ook heerlijkquote:Op maandag 11 december 2023 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Totaal ander vraagje.
Wat leuk!quote:Op vrijdag 15 december 2023 13:04 schreef Adrian4 het volgende:
[poll=6460]
Ik wil dit wel organiseren. Elke keer ongeveer op de helft van de maand zal ik dan een poll maken met een 6-tal boeken gebaseerd op de bookchoice selectie, verschillende genres. Het boek met de meeste stemmen kunnen we lezen en over praten, omdat we hetzelfde boek gelezen hebben
Ojaa leuk! Volgens mij las ik daar destijds ook wel meequote:Op vrijdag 15 december 2023 13:04 schreef Adrian4 het volgende:
[poll=6460]
Ik wil dit wel organiseren. Elke keer ongeveer op de helft van de maand zal ik dan een poll maken met een 6-tal boeken gebaseerd op de bookchoice selectie, verschillende genres. Het boek met de meeste stemmen kunnen we lezen en over praten, omdat we hetzelfde boek gelezen hebben
Kunnen we dan leuk 28 jaar over doen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:54 schreef Evangelion het volgende:
Voor de tweede maand nomineer ik Finnegans Wake.
Tablet (Android) met Kobo app en dat bevalt me prima.quote:Op maandag 11 december 2023 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Totaal ander vraagje.
Maar als je al een tablet hebt en e-reader niet kent dan mis die laatste ook niet.quote:Op maandag 11 december 2023 11:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Een tablet leest lang zo prettig niet als een e-reader, dat is echt heel anders.
Vanwege het aanbod? Zoals AardappelSchotel al gezegd heeft heeft Kobo ook gewoon een internationaal aanbod.quote:Op maandag 11 december 2023 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik lees voornamelijk Engels en lees dan ook weer dat Kindle dan een voordeel is ten opzichte van Kobo. Klopt dit?
Nou, ik vond een tablet echt niet fijn lezen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 11:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar als je al een tablet hebt en e-reader niet kent dan mis die laatste ook niet.
Gedaanquote:Op maandag 18 december 2023 14:14 schreef Lienekien het volgende:
Hier kan gestemd worden om te bepalen welk boek als eerste gelezen gaat worden!
LIT / Fok! Leesclub - Samen lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |