Dan weet je dat het een goed boek isquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:08 schreef Kanaroe het volgende:
Net mijn laatste boek uit.....
Hebben jullie dat nou ook, dat je een beetje melancholisch wordt wanneer de laatste bladzijden zich aandienen?
En dat je dan extra langzaam gaat lezen?
Grappig, dat zie ik nu voor het eerst. Normaal gebruik ik de app, nu even op de website gekeken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:50 schreef Elleska het volgende:
Mijn dikste 496 blz (Het meisje op de rots, Lucinda Riley)
Mijn dunste 136 blz ( De Punt, Tica Morgan)
Dat laat Hebban mooi zien bij de reading challenge.
Ik zag net dat het nieuwste boek van Mathijs Deen beschikbaar is in KoboPlus dus ik moet mijn huidige boek even gaat uitlezen. Meerdere boeken tegelijk lezen werkt voor mij niet.
Ik heb deze in het Engels gelezen, heerlijk boekquote:Op zondag 25 mei 2025 19:28 schreef SuperHartje het volgende:
Is het boek ‘Voordat de koffie koud wordt al besproken’?
Kan het niet vinden.
De Nederlandse vertaling van het laatste deel is uitgebleven.
https://www.paagman.nl/auteur/toshikazu-kawaguchi#/page/3
Eén boek of de gehele serie?quote:Op zondag 25 mei 2025 20:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb deze in het Engels gelezen, heerlijk boek
1 boekquote:
Ik heb nog 3 boeken hiervan, hoeveel zijn er totaal?quote:Op zondag 25 mei 2025 20:36 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
De rest van de serie is ook een echte aanrader.
5 delen.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 boeken hiervan, hoeveel zijn er totaal?
Dan mis ik nog 1, maar geeft niks ik heb nog meer series die ik onderbroken heb en ooit van plan ben verder te lezenquote:
Even kijken of ie zo wel werkt:quote:Op maandag 26 mei 2025 18:19 schreef SuperHartje het volgende:
Gezeik van Pepijn Lanen.
[ [url=https://images.search.yahoo.com/images/view;_ylt=Awrij8l1lDRoCC8HCeCInIlQ;_ylu=c2VjA3NyBHNsawNpbWcEb2lkAzhhODE4ZjNhNGFjODc4ZGI3YTk2MjQ0MGEzNDQzYjhhBGdwb3MDMgRpdANiaW5n?back=https%3A%2F%2Fimages.search.yahoo.com%2Fsearch%2Fimages%3Fp%3Dgezeik%2Bpepijn%2Blanen%26fr%3Dsfp%26fr2%3Dpiv-web%26tab%3Dorganic%26ri%3D2&w=300&h=400&imgurl=www.allesoverboekenenschrijvers.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2023%2F11%2FPepijn-Lanen-Gezeik.jpg&rurl=https%3A%2F%2Fwww.allesoverboekenenschrijvers.nl%2Fpepijn-lanen-gezeik%2F&size=15KB&p=gezeik+pepijn+lanen&oid=8a818f3a4ac878db7a962440a3443b8a&fr2=piv-web&fr=sfp&tt=Pepijn+Lanen+Gezeik&b=0&ni=21&no=2&ts=&tab=organic&sigr=5haHq_rfXAAh&sigb=vnkD6Zc4f.iq&sigi=LTW3TQhIRcMA&sigt=9gm0dnQtS9jz&.crumb=WJoKMLHq9OO&fr=sfp&fr2=piv-web]afbeelding[/url] ]
Ja! Dank u!quote:Op maandag 26 mei 2025 18:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Even kijken of ie zo wel werkt:
Was dit hem?
[ afbeelding ]
Mijn DM staat openquote:Op zondag 15 juni 2025 09:01 schreef Apoint2 het volgende:
Mocht iemand een Nederlandse Discord boekenserver willen joinen, heb ik wel een aanbeveling
Wat leuk, hier ben ik ook bij een boekenclub in het fantasy/sf genre.quote:Op zondag 15 juni 2025 13:41 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Mijn DM staat open![]()
Dit jaar ben ik bij een boekenclub gegaan, heerlijk om dit stukje hobby te kunnen delen. Er zit een leuke variatie aan boeken in.
Momenteel lezen we een boek van Astrid Holleeder, iets wat ik anders nooit zou hebben gelezen.
@KaheemSaidquote:Enige tijd geleden heeft u bij ons het nieuwe boek besteld van Peter Buwalda-De jaknikker. Het boek zal op 23 september verschijnen.
Graag hoor ik of u een paperback ¤ 29,99 of een hardcover ¤ 45,00 wilt ontvangen.
Volgend station is Deventer, ik dusquote:Op maandag 28 juli 2025 07:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wie gaat er ook naar de Deventer Boekenmarkt?
Hier met mijn beste vriendin. Zelf ga ik al jaren, voor haar de eerste keer... hoop dat ze het net zo tof vindt als ik
Er past hier niks meer bijquote:Op zondag 3 augustus 2025 21:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgende week komt er een extra billy bij in huis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |