abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218414278
Er wordt gezocht naar een topic op een laagje tussen 'Wat lees je nu' en het recensie topic (te uitgebreid).
Want 'ik hou van praten over boeken' werd er gezegd. :lijstje:
Dus bij deze een topic waar je kan praten over boeken, in de breedste zin van het woord.

Have fun! Read on! :Y)

Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_218414294
quote:
88s.gif Op maandag 4 augustus 2025 12:54 schreef drakin het volgende: wegdoen begin ik niet aan :o
Tja... ik heb geen ruimte om alles te bewaren

Sowieso koop ik enkel op de Deventer Boekenmarkt papieren boeken tegenwoordig. De rest op de ereader. Simpelweg omdat het niet anders kan betreft ruimte
  Miss 200.000.000! vrijdag 8 augustus 2025 @ 17:02:24 #3
367000 roos94
pi_218452254
Dat gevoel wanneer je zo'n fijn boek leest, dat je niet wil dat ie uit gaat en dus steeds leesmomentjes uitstelt om het onvermijdelijke te vermijden :') :'(
pi_218456549
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 12:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Tja... ik heb geen ruimte om alles te bewaren

Sowieso koop ik enkel op de Deventer Boekenmarkt papieren boeken tegenwoordig. De rest op de ereader. Simpelweg omdat het niet anders kan betreft ruimte
Ik kwam met 10 nieuwe boeken thuis en de dag erna kwam een pakje binnen met een nieuw boek.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')