Hij zwaaide even naar het publiek.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:10 schreef Jane het volgende:
Hamilton doet natuurlijk weer alsof 'ie gewonnen heeft.![]()
![]()
Great crowd!quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:10 schreef Jane het volgende:
![]()
Hij is ook de morele winnaar.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:10 schreef Jane het volgende:
![]()
Heb m'n vinger al op de mute knopquote:
benieuwd of ze dat tijdens het volkslied nu ook durven te roepenquote:
Want?quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:11 schreef greysbones het volgende:
Max bedankt publiek voor het blijven
Mwah als je kijkt waar ze vandaan komen is het wel netjes natuurlijk zo'n tweede plek, op geel. Ik had het niet verwacht (en Lewis ook niet als je zijn commentaar hoorde aan het begin).quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:10 schreef Jane het volgende:
![]()
dat zal een hele moeilijke wordenquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:12 schreef SiGNe het volgende:
NOg 1 overwinning en Max heeft ook percentueel het meest aantal overwinningen in een seizoen.
Fangio staat op 1 met 75% (6 overwinningen uit 8 races)
Ja die snappen ook dat met Perez geen eer meer valt te behalen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max krijgt support van de crowdheel vet.
Daar heeft hij wel gelijk in.quote:
Mag ook wel, uitermate knappe laatste stint.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:10 schreef Jane het volgende:
![]()
Heeft ff geduurdquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:13 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ja die snappen ook dat met Perez geen eer meer valt te behalen.
Geel was gewoon goed, kijk wat Norris op geel heeft gedaan de laatste stint.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mwah als je kijkt waar ze vandaan komen is het wel netjes natuurlijk zo'n tweede plek, op geel. Ik had het niet verwacht (en Lewis ook niet als je zijn commentaar hoorde aan het begin).
wattissermis met taco's?quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Max is positief. Als een God aanbeden hier.
Lewis is positief. Men begint aan hun act.
Stop hiermee.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ga naar een Engels forum.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stel je niet aan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:10 schreef Jane het volgende:
![]()
Max wil charles wel mee nemen naar huis onder begeleiding van de bodyguardsquote:
Jaja, nu lag het aan de banden ja.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Geel was gewoon goed, kijk wat Norris op geel heeft gedaan de laatste stint.
Neppers, Mexicaanse GP direct schrappen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:14 schreef Nizno het volgende:
wauw echt serieus charles uitjouwen? slechte supporters
Ja, maar je moet het wel doen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Geel was gewoon goed, kijk wat Norris op geel heeft gedaan de laatste stint.
Ja, dat hoorden wequote:Op zondag 29 oktober 2023 23:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooie woorden van Lewis. Ook echt een publiekslieveling.
Hij heeft 'm inderdaad netjes uitgereden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, maar je moet het wel doen.
Russell kon het niet.
Lewis deed het wel.
Norris deed het ook.
Ik ben echt geen fan van Lewis, maar dit was gewoon netjes gereden.
Even oefenen voor het worstelen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:15 schreef Newone82 het volgende:
https://x.com/charreljalv(...)kMboGqp6PrvFGrzDDj-g
Fans gaan op de vuist daar.
Weg daar uit Mexico. Kut fans
zow die gast werd even goed in een houdgreep genomen dat ie out gingquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:15 schreef Newone82 het volgende:
Je was anders in VBL ook vervelend.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We zitten in een ander subforum denk ik
Ah joh beetje stoeien moet kunnen manquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:15 schreef Newone82 het volgende:
Bedankt voor uw feedback, we nemen het mee naar achteren.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Crowd, Charles deed het niet expres het was gewoon een klote incident. Niet boe roepen.
Nee man. Weg daar. F1 onwaardig.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:17 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ah joh beetje stoeien moet kunnen man
Sorry, maar hier zie ik gewoon twee gasten met elkaar op de vuist gaan. Hoeft natuurlijk niet 'supporters'-gerelateerd te zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:15 schreef Newone82 het volgende:
Jeetjequote:Op zondag 29 oktober 2023 23:15 schreef Newone82 het volgende:
Lucha libre. Is cultuur.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:15 schreef Newone82 het volgende:
Zonder die dekselse Sainz had hij nu 13? Of 14 races op rij gewonnen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:15 schreef Peterselieman het volgende:
Max heeft al weer 2 eigen records aangescherpt: zeges in een seizoen en puntenaantal
En terecht voor de underdogquote:
Toevallig valt 1 iemand twee rode shirtjes aan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:17 schreef Repentless het volgende:
[..]
Sorry, maar hier zie ik gewoon twee gasten met elkaar op de vuist gaan. Hoeft natuurlijk niet 'supporters'-gerelateerd te zijn.
En sombreroquote:
Als je elk circuit waar een handgemeen plaatsvindt van de kalender haalt wordt er weinig geraced.quote:
Ik zie een gast met een grijs shirt die twee ferrari fans wil aanvallen, die eerst door een vrouw wordt tegen gehouden, dan alsnog er langs komt door de vrouw neer te laten gaan en daarna op beide fans proberen in te meppen tot hij out wordt gemaakt door een andere gastquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:17 schreef Repentless het volgende:
[..]
Sorry, maar hier zie ik gewoon twee gasten met elkaar op de vuist gaan. Hoeft natuurlijk niet 'supporters'-gerelateerd te zijn.
Wat een idioot.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:15 schreef Newone82 het volgende:
Zeker.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit bespreken we achter de schermen.
Ja klopt komt in iedere race voor. 🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:19 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Als je elk circuit waar een handgemeen plaatsvindt van de kalender haalt wordt er weinig geraced.
Stel je niet zo aan joh
Jeetjequote:Op zondag 29 oktober 2023 23:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik zie een gast met een grijs shirt die twee ferrari fans wil aanvallen, die eerst door een vrouw wordt tegen gehouden, dan alsnog er langs komt door de vrouw neer te laten gaan en daarna op beide fans proberen in te meppen tot hij out wordt gemaakt door een andere gast
Nietquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:20 schreef HiDiHo het volgende:
Wanneer krijgen we eens een Mexicaanse versie van het Wilhelmus?
Nou ja, whatever. Lijkt me nog geen massaal supportersgeweld als 1 debiel zich niet kan gedragen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik zie een gast met een grijs shirt die twee ferrari fans wil aanvallen, die eerst door een vrouw wordt tegen gehouden, dan alsnog er langs komt door de vrouw neer te laten gaan en daarna op beide fans proberen in te meppen tot hij out wordt gemaakt door een andere gast
Zei ik vorige keer niet dat jij het gewoon niet wil zien?quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:17 schreef Repentless het volgende:
[..]
Al behandeldquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
https://x.com/charreljalv(...)dXbX39xTdcxXqRFxPJKA
Publiek ZIEDEND
Al gepost.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
https://x.com/charreljalv(...)dXbX39xTdcxXqRFxPJKA
Publiek ZIEDEND
quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zei ik vorige keer niet dat jij het gewoon niet wil zien?
Fijne avond nog.
Weet je hoeveel (beschonken) mensen er tijdens die weekenden zijn? Tuurlijk vallen er bijna elk weekend klappen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:20 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ja klopt komt in iedere race voor. 🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
Er zijn meerdere filmpjes over het weekendquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:20 schreef Repentless het volgende:
[..]
Nou ja, whatever. Lijkt me nog geen massaal supportersgeweld als 1 debiel zich niet kan gedragen.
Ik ben er van overtuigd dat hij ze alledrie wint, eigenlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:18 schreef Evenstar het volgende:
Nu 16 uit 19 races gewonnen toch en nog 3 te gaan?
Als die alles wint dan 19 uit 22 = 86% winnen
Als die nog 1 wint is het 17 uit 22 en heeft die record ook. Niet normaal.
Het enige echte, de rest moest daarna ook een volkslied hebben.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heerlijk volkslied blijft het ook Wilhelmus hè
Nee man..bij zoveel races al geweest maar dit nooit gezien. Betweter. Weg daar uit Mexico. Kut fansquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:21 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Weet je hoeveel (beschonken) mensen er tijdens die weekenden zijn? Tuurlijk vallen er bijna elk weekend klappen.
Lozano hattrick genot.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mexicaantjes moet je kort houden.
Zolang hij Vegas maar wintquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat hij ze alledrie wint, eigenlijk.
Daar weten de Spanjaarden alles van.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mexicaantjes moet je kort houden.
Brazilie wordt een mogelijke uitglijder.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgende week Brazilië is lastigquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
dat vooral iddquote:
Want jij ziet alle fans natuurlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:22 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Nee man..bij zoveel races al geweest maar dit nooit gezien. Betweter. Weg daar uit Mexico. Kut fans
Oké, van massaal supportersgeweld? Rellen? Kan hoor, ik heb het niet gezien.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn meerdere filmpjes over het weekend
Tot volgende weekquote:
Als dat maar geen gevalletje Singapore is..quote:
2003 en 2016 genotquote:
Niet veel gemistquote:
Nee. Dit komt niet voor dat fans van een andere coureur met elkaar op de vuist gaan. Dat is Tokkie voetbal supporter gedrag.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:23 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Want jij ziet alle fans natuurlijk.
En dan nog. 99.999% vecht niet. Maar die mogen ook allemaal de tering krijgen van @:Newone82 blijkbaar.
De verhalen uit Zandvoort afgelopen seizoen waren anders ook niet te zuinig.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:25 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Nee. Dit komt niet voor dat fans van een andere coureur met elkaar op de vuist gaan. Dat is Tokkie voetbal supporter gedrag.
Nog nooit gezien nee bij race aanwezig zijn geweest en niet eerder op sociale media. Kut Mexico
Welterustenquote:
In Italië was dit ook het geval.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:25 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Nee. Dit komt niet voor dat fans van een andere coureur met elkaar op de vuist gaan. Dat is Tokkie voetbal supporter gedrag.
Nog nooit gezien nee bij race aanwezig zijn geweest en niet eerder op sociale media. Kut Mexico
Hup Lewisquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:26 schreef THEFXR het volgende:
wordt nog spannend voor P2 in het kampioenschap
Bah, Martijn was toch een partij?quote:
O ja, jij doet de nachtdienstquote:
Stichtingquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Bah, Martijn was toch een partij?
Die moet helemaal geen toegang hebben tot een computer.
Perez mag zich kapot gaan schamen als hij die niet pakt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:26 schreef THEFXR het volgende:
wordt nog spannend voor P2 in het kampioenschap
Een minachting voor de sport en het weekend in het algemeen.quote:
Ik loop morgen om 8.20 uur ofzo de werkvloer wel op. Mooi op tijdquote:
dan is het zeker einde oefeningquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Perez mag zich kapot gaan schamen als hij die niet pakt.
Dan ben ik net m'n bed uit, dat scheelt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik loop morgen om 8.20 uur ofzo de werkvloer wel op. Mooi op tijd
Grappig. In 2022 werden er nog 10 mensen aangehouden op Zandvoort, o.a. voor een vechtpartij. Maar dat is dan anders?quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:25 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn. Ik ga ook gerust door tot 18.00 uur ofzoquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ben ik net m'n bed uit, dat scheelt.
Ik ookquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn. Ik ga ook gerust door tot 18.00 uur ofzo
Die had gewoon zijn prioriteiten op orde. Ik zal nooit vergeten dat ie van zijn boot aflazerde in Monaco of stomdronken bij het gala was. En die droge antwoorden altijdquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:18 schreef KinKiJan het volgende:
Moet hier toch altijd weer aan de fles lurkende Kimi denken, geen idee wat er allemaal om 'm heen gebeurde of wat de bedoeling was, hij z'n fles en vond het wel goed zo
quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:50 schreef -XOR- het volgende:
Als VER de race wint en Perez komt niet op het podium zou hij wel heel erg hard falen.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:01 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Dit is wel precies wat er gaat gebeuren
quote:
Ik ben wel benieuwd hoe ze die "life ban" gaan handhaven.quote:
Oké mijn uitgebreide review:quote:
Ik vermoed zes....quote:
Die is goed boos maar het was zijn eigen domme fout.quote:
quote:
Stroll vond ik minder te pruimen. Dom lachje en afdoen als racen…quote:Op maandag 30 oktober 2023 00:00 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Die is goed boos maar het was zijn eigen domme fout.
En zijn broer heet Nie Lang!quote:Op maandag 30 oktober 2023 00:11 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hoelang is een Japanner grapjes ja?
Ascari toch? 7/9?quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:12 schreef SiGNe het volgende:
NOg 1 overwinning en Max heeft ook percentueel het meest aantal overwinningen in een seizoen.
Fangio staat op 1 met 75% (6 overwinningen uit 8 races)
Checo heeft wel wat meer krediet opgebouwd.quote:Op maandag 30 oktober 2023 02:57 schreef THEFXR het volgende:
man, man, en dan de vries er na een paar races eruit gooien.
.
https://racingnews365.nl/(...)z-na-onhandige-crash
Maar heeft ook beduidend meer krediet door het putje gespoeld inmiddelsquote:Op maandag 30 oktober 2023 03:01 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Checo heeft wel wat meer krediet opgebouwd.
Perez moet zich sowieso al kapot schamen, voordat dit weekend begon ook al .quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Perez mag zich kapot gaan schamen als hij die niet pakt.
Wat zou jij zeggen in Mexico? Je moet er ook nog levend vandaan komen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 02:57 schreef THEFXR het volgende:
.
🤣🤣 heerlijk die zelfspot 👍🏻quote:
Mooi dat Red Bull hem niks kwalijk neemt. Doe ik ook niet, op dat moment ga je voor zo’n gap, je gaat daar niet backen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 02:57 schreef THEFXR het volgende:
.
Hij dacht zelf dat als dit gelukt was, hij eerste lag, dat lijkt me niet.quote:Op maandag 30 oktober 2023 07:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mooi dat Red Bull hem niks kwalijk neemt. Doe ik ook niet, op dat moment ga je voor zo’n gap, je gaat daar niet backen.
Okee en is het dan misschien een idee om de vechtersbaas te straffen ipv de 100.000 anderen?quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:25 schreef Newone82 het volgende:
[..]
En zijn zusje Noa?quote:Op maandag 30 oktober 2023 00:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En zijn broer heet Nie Lang!
Er was geen gap, dat is nou net het punt.quote:Op maandag 30 oktober 2023 07:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mooi dat Red Bull hem niks kwalijk neemt. Doe ik ook niet, op dat moment ga je voor zo’n gap, je gaat daar niet backen.
Als alles perfect gaat kan je best door die bocht met zijn drieën. Maar probleem is dat die kans zo klein is.quote:Op maandag 30 oktober 2023 07:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er was geen gap, dat is nou net het punt.
quote:Op maandag 30 oktober 2023 07:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als alles perfect gaat kan je best door die bocht met zijn drieën. Maar probleem is dat die kans zo klein is.
Je gaat bij zo’n kans niet die twee jongens aan je binnenkant voorlaten. Dat is het punt. En dat snappen Helmut en Christian gelukkig.
Dat snapt die zelf ook wel. Maar hij deed niks fout.quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:02 schreef Tarado het volgende:
[..]Wat ze zeggen in de pers is ook nog eens in Mexico is heel wat anders dan wat ze in de debrief aan Checo zullen vertellen, gewoon een kamikaze actie en zonde want P2 zat er echt in voor hem over een race afstand.
Geen fout gemaakt maar z'n race duurde 10 seconden, zomaar.quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat snapt die zelf ook wel. Maar hij deed niks fout.
Dat kun je niet menen toch? Hij stuurt in op het moment dat hij weet dat er nog 2 auto’s naast hem zitten. Dat is gewoon een fout niks meer en niks minder.quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar op de playstation mag dit ook.quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:33 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat kun je niet menen toch? Hij stuurt in op het moment dat hij weet dat er nog 2 auto’s naast hem zitten. Dat is gewoon een fout niks meer en niks minder.
Op een gegeven moment, na tig crashes en domme fouten, is het gewoon wel een keer klaar natuurlijk. Want dit is de zoveelste keer inmiddels. Perez had gewoon makkelijk 2e moeten staan met minimaal 100 punten verschil op Hamilton.quote:Op maandag 30 oktober 2023 07:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom moeten ze ook boos worden. Checo heeft er zelf het meeste mee verloren. En RB heeft weer een extra argument in de doeichecobak om tijdens het afscheidsgesprek te houden.quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:02 schreef Tarado het volgende:
[..]Wat ze zeggen in de pers is ook nog eens in Mexico is heel wat anders dan wat ze in de debrief aan Checo zullen vertellen, gewoon een kamikaze actie en zonde want P2 zat er echt in voor hem over een race afstand.
Op zich wel leuk dat hij nu weer aan Max moet vragen of hij hem voor wil latenquote:Op maandag 30 oktober 2023 09:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Op een gegeven moment, na tig crashes en domme fouten, is het gewoon wel een keer klaar natuurlijk. Want dit is de zoveelste keer inmiddels. Perez had gewoon makkelijk 2e moeten staan met minimaal 100 punten verschil op Hamilton.
Na alles in dit seizoen zou ik het gewoon terecht vinden dat Ricciardo de 2e rijder wordt.
Je kunt de race niet in bocht 1 winnen, maar wel verliezenquote:Op maandag 30 oktober 2023 07:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als alles perfect gaat kan je best door die bocht met zijn drieën. Maar probleem is dat die kans zo klein is.
Je gaat bij zo’n kans niet die twee jongens aan je binnenkant voorlaten. Dat is het punt. En dat snappen Helmut en Christian gelukkig.
de doeichecobak... hahaha, leuk!quote:Op maandag 30 oktober 2023 09:23 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Waarom moeten ze ook boos worden. Checo heeft er zelf het meeste mee verloren. En RB heeft weer een extra argument in de doeichecobak om tijdens het afscheidsgesprek te houden.
Yuki verkloot belangrijke punten voor zijn team. Daar zal men moeilijker doen dunkt me.
Een R1200GSAquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:14 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Leuk man, wat heb je voor fiets?
En dan vinden sommige mensen RBR te hard voor de coureurs.quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:08 schreef Newone82 het volgende:
Er gaan geruchten zie Wil Buxton zijn Twitter dat Ricciardo volgend jaar weer Max zijn teamgenoot is. Zullen het snel horen.
Nee, als het op de kermis was geweest niet nee. Maar dan heb je zo'n rubberen ring rond je auto en kun je gewoon doorrijden na de boem.quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er zijn ook dingen die wij niet zien he, simulator werk etc. Hij schijnt daar erg goede tijden te rijden.quote:Op maandag 30 oktober 2023 09:42 schreef Jane het volgende:
[..]
En dan vinden sommige mensen RBR te hard voor de coureurs.
1 redelijke race is blijkbaar genoeg om gepromoveerd te worden.
Chevy ook, maar die krijgt ook geen stoeltje bij RB.quote:Op maandag 30 oktober 2023 09:46 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Er zijn ook dingen die wij niet zien he, simulator werk etc. Hij schijnt daar erg goede tijden te rijden.
Nice, ik heb een RT1150.quote:
Terwijl ik het alleszins zou verdienenquote:Op maandag 30 oktober 2023 09:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, als het op de kermis was geweest niet nee. Maar dan heb je zo'n rubberen ring rond je auto en kun je gewoon doorrijden na de boem.
Ah ook zo'n lekkere brommende 2-cylinderquote:
Nee. Deed ie niet.quote:Op maandag 30 oktober 2023 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Checo stak de hand toch in eigen boezem? Kous af, klaar.
Mwah als je kijkt dat hij nu die knakenbak van AT weer naar voren weet te krijgen door de juiste afstelling te vinden kan hij best wel van waarde zijn voor RB. Alleen begrijp ik dan niet waarom hij bij McLaren de plank iedere race weer totaal mis sloeg.quote:Op maandag 30 oktober 2023 09:46 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Er zijn ook dingen die wij niet zien he, simulator werk etc. Hij schijnt daar erg goede tijden te rijden.
Maar ook dat hij teveel risico nam.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:08 schreef schommelstoel het volgende:
Checo sprak over een racing inshjedent.
Die snappen prima dat je iemand na zo'n enorme afgang voor thuispubliek niet zijn verdediging meteen onderuit moet halen. Maar hij stuurt gewoon in daar waar er een auto zit en verpest al het werk van een heel weekend.quote:Op maandag 30 oktober 2023 07:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Senna zou er niet voor gaan, want er was geen gap. wel heeft hij Prost er expres uit gekegeld als paybackquote:Op maandag 30 oktober 2023 07:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Perez vindt dat er wel een gap was. Zie artikel wat ik net post.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Senna zou er niet voor gaan, want er was geen gap. wel heeft hij Prost er expres uit gekegeld als payback
Als iemand dat hier zegt, heeft het weinig impact, als hij het op zijn twitter zet een grote, met twitter is het wel zo, mocht het niet waar zijn kan je je tweet verwijderen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:08 schreef Newone82 het volgende:
Er gaan geruchten zie Wil Buxton zijn Twitter dat Ricciardo volgend jaar weer Max zijn teamgenoot is. Zullen het snel horen.
met twee auto's aan de binnenkant, snijd hij de bocht af of ze niet bestaan, hij had echt de buitenkant van de bocht moeten pakken en dan waarschijnlijk daar als 2de uitkomen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die snappen prima dat je iemand na zo'n enorme afgang voor thuispubliek niet zijn verdediging meteen onderuit moet halen. Maar hij stuurt gewoon in daar waar er een auto zit en verpest al het werk van een heel weekend.
Het is ook opvallend vergelijkbaar met Hamilton in Qatar. Zo geobsedeerd door het verslaan van de teamgenoot dat ze vergeten dat er nog een coureur meedoet in die bocht.
dat niet alleen, maar ook nog uitvallen door technische storingen, ALO niet blijquote:Op maandag 30 oktober 2023 10:28 schreef DjVero het volgende:
Sjongejonge, dat Aston Martin is een partij van zijn sokkel gevallen, zeg. Lijkt me evident dat ze begin dit seizoen een auto hadden die niet helemaal binnen de lijntjes kleurde. Een auto die bovendien ook gekopieerd is van de Bulls en dat is het met kopiëren: als de originele partij doorontwikkeld, moet je er verdomd veel zelf van weten, anders kom je niet verder. Jammer wel.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat een vrij luidruchtige aangelegenheid vind; dan ben ik toch meestal met mn gear shift assist pro doorgetrapt naar z'n 3..quote:
Verstappen deed dat in 21 beterquote:Op maandag 30 oktober 2023 10:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
met twee auto's aan de binnenkant, snijd hij de bocht af of ze niet bestaan, hij had echt de buitenkant van de bocht moeten pakken en dan waarschijnlijk daar als 2de uitkomen.
Lijkt me duidelijk en ook geen fijn vooruitzicht naar volgend jaar. Die auto had gewoon een trucje, waardoor hij zo snel was.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat niet alleen, maar ook nog uitvallen door technische storingen, ALO niet blij
Zo te zien bleef ie langer achter waar nu Leclerc reed, en had ie dus meer snelheid mee die buitenbocht in dan Perez nu....quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verstappen deed dat in 21 beter
https://www.formula1.com/(...)797598634096527.html
Ook dat en er werd door de anderen wat eerder geremd.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zo te zien bleef ie langer achter waar nu Leclerc reed, en had ie dus meer snelheid mee die buitenbocht in dan Perez nu....
Live to fight another day. Hij had gewoon als 3e die bocht uit kunnen komen om vervolgens 2e te worden achter Verstappen. Perez weet toch dat hij Verstappen niet bij kan houden en hij weet ook dat de racepace van Ferrari bedroevend is. Die kennis gooit hij in de eerste bocht compleet overboord. Zijn emoties speelden in deze even de overhand maar het blijft een domme fout van zo’n ervaren coureur.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
met twee auto's aan de binnenkant, snijd hij de bocht af of ze niet bestaan, hij had echt de buitenkant van de bocht moeten pakken en dan waarschijnlijk daar als 2de uitkomen.
gewoon eigen publiek emoties.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:01 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Live to fight another day. Hij had gewoon als 3e die bocht uit kunnen komen om vervolgens 2e te worden achter Verstappen. Perez weet toch dat hij Verstappen niet bij kan houden en hij weet ook dat de racepace van Ferrari bedroevend is. Die kennis gooit hij in de eerste bocht compleet overboord. Zijn emoties speelden in deze even de overhand maar het blijft een domme fout van zo’n ervaren coureur.
Hij maakte dezelfde fout als Hamilton een paar races terug, of Tsunoda later in deze race, door in te sturen alsof er niemand naast zit.quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En dat terwijl Tsunoda tot aan zijn crash imho eigenlijk beter was. Die was (net als Norris) behoorlijk aan het inlopen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 09:42 schreef Jane het volgende:
[..]
En dan vinden sommige mensen RBR te hard voor de coureurs.
1 redelijke race is blijkbaar genoeg om gepromoveerd te worden.
Dat denk ik.quote:
verstappen wachtte dan ook met sturen tot er geremd werd naast hem... dat was hier het grote verschilquote:Op maandag 30 oktober 2023 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verstappen deed dat in 21 beter
https://www.formula1.com/(...)797598634096527.html
Meer dat Bottas veel te vroeg remde en Max kon profiterenquote:Op maandag 30 oktober 2023 17:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
verstappen wachtte dan ook met sturen tot er geremd werd naast hem... dat was hier het grote verschil
dat was idd voordat max zijn stuurde draaide.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Meer dat Bottas veel te vroeg remde en Max kon profiteren
Plus dat Bottas niet tegen Hamilton racete want best teammate ever, dat had Max goed voorzien, ik denk dat Georgieboy die bocht wel anders ingegaan wasquote:Op maandag 30 oktober 2023 17:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was idd voordat max zijn stuurde draaide.
het grote verschil tussen perez en max
Perez doet een aanname dat er naast hem vast te vroeg geremd gaat worden en draait zijn stuur al.
Had er zelf nog niks over gelezen tot ik net de FIA documenten bekeekquote:Op maandag 30 oktober 2023 20:35 schreef Peterselieman het volgende:
Daar waren wel meer over verbaasd
Omdat ie ervoor zat?quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoorde dat Yuki vroeg of Piastri een penalty had gekregen nadat hij over de finish kwamnee natuurlijk niet.
Wat mij wel erg verbaast is dat Bottas een penalty heeft gekregen voor het incident met Stroll. Terwijl ik dat eigenlijk Strolls fout vond 🤔
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |