Het is alleen maar vragen over het kleine hier en nu.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
We hebben ook echt een stel visieloze kinderen daar zitten.
Nu pas? De oorlog in Oekrane duurt al een tijdje.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:34 schreef Droopie het volgende:
[ twitter ]
Blij dat ik ouder dan 35 jaar ben.
Gewoon lekker een enkeltje buitenland
Zo is het al jaren, het verdomde populisme en gekanker op de uitgaven van de EU heeft van Nederland, of het electoraat, een kleinburgelijk en naar binnen gekeerd landje gemaakt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is alleen maar vragen over het kleine hier en nu.
Niets over geopolitiek. Over Nederland in de wereld. Alsof we voor een dorpsraad aan het stemmen zijn. 'wil je een zwembad of een bibliotheek in het dorp'. Dat.
oke, snowflake.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik ga stoppen met dit topic.. geen zin meer om te worden geconfronteerd met al die eenzijdige islamitische troep en antisemitisme. Iedere boerenlul of huisvrouw heeft opeens een mening over dit conflict, wat moet je ermee.
Egypte wil het niet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe zouden jullie dit oplossen?
Ik stel voor dat ze Gaza aan Egypte geven. En in Ruil krijgt Israel een groot stuk woestijn terug van Egypte
Zo problemen zijn opgelost.
geen dank
Ik moet president worden ofzo
Ok.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik ga stoppen met dit topic.. geen zin meer om te worden geconfronteerd met al die eenzijdige islamitische troep en antisemitisme. Iedere boerenlul of huisvrouw heeft opeens een mening over dit conflict, wat moet je ermee.
17-45 jaar, die dienstplichtquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:34 schreef Droopie het volgende:
[ twitter ]
Haha ik zie het juist andersom.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Zeker een proxyoorlog voor Israel voeren.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:34 schreef Droopie het volgende:
[ twitter ]
Want? Er landen alleen vliegtuigen uit Israel?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:37 schreef Digi2 het volgende:
Volgens Steve "potatohead" gaat het vliegveld in Dagestan nu een week sluiten.
Voorbij is die gouden eeuw toen we verder keken dan de eigen landsgrens.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:37 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Zo is het al jaren, het verdomde populisme en gekanker op de uitgaven van de EU heeft van Nederland, of het electoraat, een kleinburgelijk en naar binnen gekeerd landje gemaakt.
En in tegenstelling tot daar grijpt de politie hier wel in om die studenten in veiligheid te brengen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:24 schreef Jemoederniet het volgende:
Allemaal heel erg wat er gebeurt in Dagestan, maar zie ook even hoe een lynch mob van radicale joden gisteren tegen arabische studenten tekeer ging.
[ twitter ]
[ twitter ]
quote:
Omdat het voetbalfans in Argentini zijn misschien.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dat is toch niet normaal te noemen?
Waar is dit in Frankrijk?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ twitter ]
Nee, de snowflakes staan aan jouw kantquote:
Weer een opruiende post, weer een polariserende post, weer een post waarvan je claimt ze nooit te maken. Kap nou eens met die onzin, niemand doet dat.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:40 schreef MissButterflyy het volgende:
Zal ik als vrouw trouwens eens gaan klagen over de opmerkingen die ik hier tegenkom omdat ik een vrouw ben met een mening?
Het is 2023 maar sommige mensen zijn nog in 1950 blijven hangen ofzo.
Dat kan inderdaad vals zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Omdat het voetbalfans in Argentini zijn misschien.
Ik heb maar 1 kant.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nee, de snowflakes staan aan jouw kant
Wanneer was dat?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Egypte wil het niet.
Egypte heeft Gaza al eens veroverd. Maar weigerde het te annexeren.
Voor Franse begrippen gaat het daar erg iig erg gemoedelijk aan toe. Dan zou ik meer rellen en politie-charges verwachten.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ twitter ]
quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ twitter ]
Het is in ieder geval geen Frankrijk nattekrant.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want voetbalfans kunnen geen mening hebben?
Ja dat kan uit de hand lopen. Macron moet gewoon even met Sisi van Egypte bellen. Hij weet hoe je met moslims om moet gaan: toen er dreigde dat de moslimbroeders Egypte over te nemen heeft hij gelijk 500 leiders opgehangenquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ twitter ]
Nee, is wel nep te noemen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ twitter ]
Er werd geen reden genoemd. Ik vermoed dat men die tijd nodig heeft om het beter te beveiligen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Want? Er landen alleen vliegtuigen uit Israel?
Het is iig dus niet in Frankrijk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want voetbalfans kunnen geen mening hebben?
dan mogen ze Babak meteen van twitter gooienquote:
Serieus?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:40 schreef MissButterflyy het volgende:
Zal ik als vrouw trouwens eens gaan klagen over de opmerkingen die ik hier tegenkom omdat ik een vrouw ben met een mening?
‘Meisje toch, wat ben je dom’quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weer een opruiende post, weer een polariserende post, weer een post waarvan je claimt ze nooit te maken. Kap nou eens met die onzin, niemand doet dat.
Denk meer dat ie doelt op de dag dat er 5000 man met wapens ipv vlaggen op het Malieveld staan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:38 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zeker een proxyoorlog voor Israel voeren.
Een Europeaan dient enkel en alleen voor het Europese belang te vechten!
Lekker niks van aantrekken. Zijn vooral mannetjes die oorlogen beginnen, dus laat die maar eens een beetje dimmen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
‘Meisje toch, wat ben je dom’
‘Ga toch koken’
‘De huisvrouwtjes hebben ook een mening’
Ze zijn allemaal al voorbij gekomen aan m’n adres, alleen vandaag.
Ik ga ook maar eens zielig doen.
Neeehee.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dus dit is niet nu in parijs?
Vergeef me ik gebruik heel zelden Twitter/Xquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:43 schreef Bezsen het volgende:
Heel bijzonder hoe mensen na 15+ jaar twitter nog steeds in elk clickbait fakenews trappen.
Klopt, zijn vaak wel dezelfde lieden die helemaal all out gaan op de andere kant. Zoeken om een stok om mee te slaan zegmaar.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:43 schreef Bezsen het volgende:
Heel bijzonder hoe mensen na 15+ jaar twitter nog steeds in elk clickbait fakenews trappen.
Die Balkenende, een ngal huichelachtig figuur, hoor ik nog iets over VOC mentaliteit roepen met zijn overslaande stem.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voorbij is die gouden eeuw toen we verder keken dan de eigen landsgrens.
Na de TWO. '48 of zo?quote:
Berichten die je graag wil geloven of waar je bang voor bent sluipen vaak als een inbreker voorbij je mentale verdedigingslinies.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:43 schreef Bezsen het volgende:
Eerder regel dan uitzondering, zo vaak een puinzooi daar.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar in theorie zou het wel kunnen. Zo'n grote protest in Parijs.
Dit zou je niet zo mooi verwoord hebben als het pro Palestijns fake news was toch? Eerlijk zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Berichten die je graag wil geloven of waar je bang voor bent sluipen vaak als een inbreker voorbij je mentale verdedigingslinies.
Denk dat het eerder om dat kleine stukje land gaat waar zoveel mensen wonen. Territorium dus.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:46 schreef polderturk het volgende:
Religie is onzin.
Islam, Christendom en Jodendom zijn onzinnige religies.
Het universum bestaat langer dan 6000 jaar.
We kunnen verder dan 6000 lichtjaar in de ruimte kijken. We kunnen objecten op meer dan 10 miljard lichtjaar afstand zien. Dat licht heeft er meer dan 10 miljard jaar over gedaan om ons te bereiken. Open jullie ogen.
Het is onzin om voor je religie te vechten. Joden en Arabieren zijn beiden semieten. Ze voeren oorlog omdat ze net iets anders geloven.
Dat is exact waarom het zo makkelijk reposten is.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Eerder regel dan uitzondering, zo vaak een puinzooi daar.
Alweer? Wat zouden ze nog meer van plan zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
20:36
Oproep om noorden Gazastrook te verlaten nu 'urgent'
Het Isralische leger zegt dat de oproep aan Palestijnen om het noorden van de Gazastrook te verlaten nu "urgent" is.
Hoofdwoordvoerder Daniel Hagari van de Isralische strijdkrachten herinnerde eraan dat het leger de bewoners van het noorden van de Gazastrook opriep tijdelijk naar het zuiden te vertrekken voor hun persoonlijke veiligheid. "We benadrukken nu dat dit een urgente oproep is", zei hij op televisie.
Hij voegde eraan toe dat er 239 mensen door Hamas gegijzeld worden gehouden.
Klopt ook.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat kan. Maar dit soort reacties zijn natuurlijk niet okay.
Nooit gesnapt waarom dat niet gemplementeerd wordt inderdaad. Dat zou zo veel gezeik schelen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat is exact waarom het zo makkelijk reposten is.
Imo heeft Musk 1 goed ding gedaan: die community notes.
Wat ik heel heel graag zou zien is dat hij ook een automatisch systeem inzet zoals Tin-Eye, waarmee je kan zien wanneer een afbeelding (of video in dit geval) voor het eerst gepost werd.
Klopt, we hebben belangrijkere problemen op deze aardbol die om onze aandacht vragen dan aan elkaar verwante volkeren die elkaar de kop inslaan om een stukje grond.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:46 schreef polderturk het volgende:
Religie is onzin.
Islam, Christendom en Jodendom zijn onzinnige religies.
Het universum bestaat langer dan 6000 jaar.
We kunnen verder dan 6000 lichtjaar in de ruimte kijken. We kunnen objecten op meer dan 10 miljard lichtjaar afstand zien. Dat licht heeft er meer dan 10 miljard jaar over gedaan om ons te bereiken. Open jullie ogen.
Het is onzin om voor je religie te vechten. Joden en Arabieren zijn beiden semieten. Ze voeren oorlog omdat ze net iets anders geloven.
Met wie dan? Ik kan alleen Rusland of China bedenken.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:34 schreef Droopie het volgende:
[ twitter ]
Nee dan zou ik het vuile propaganda hebben genoemd, jeweettoch.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit zou je niet zo mooi verwoord hebben als het pro Palestijns fake news was toch? Eerlijk zijn.
Ik heb een TR gezet met de opmerking dat hier aandacht voor moet zijn. Wil jij de betreffende posts dan TRn? Aub.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
‘Ga toch koken’
Ja, je moet het nu natuurlijk snel goed praten voor jezelf.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je goed terugleest zie je dat ik continu dingen aanhaal die je gezegd hebt. Ik pak je op de inhoud aan, dat heeft niets persoonlijks.
Wat is een TR?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb een TR gezet met de opmerking dat hier aandacht voor moet zijn. Wil jij de betreffende posts dan TRn? Aub.
Er zijn al zo weinig vrouwen in dit topic. En haat naar vrouwen moeten we al helemaal niet hebben.
Gewoon een TR zetten als je een opmerking als vervelend ervaart.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:40 schreef MissButterflyy het volgende:
Intern, de extreme moslimextremisten, dat er op een dag demonstraties zijn met wapens ipv wapens?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Met wie dan? Ik kan alleen Rusland of China bedenken.
Maar Rusland heeft zijn handen vol aan Oekrane die gaat niet ook nog eens 1 miljoen goed bewapende EU soldaten bevechten. En China heeft grote interne problemen en gaat zich stukbijten op Taiwan en de VS.
En de Arabische en Perzische landen liggen binnen een maand plat wanneer het collectieve westen zich kwaad maakt.
TR het dan aub.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, je moet het nu natuurlijk snel goed praten voor jezelf.
Reageer maar even niet, ok?
Behalve elke keer dit soort absurde tweets heb ik nog steeds weinig van je gehoord mbt de Koerden en de etnische zuivering die daar al decennia bezig is.quote:
Een topic report. Rood driehoekje als je mobiel zit (zoals ik).quote:
Al Shifa ziekenhuis bombarderen. Dan krijgen we in Europa echt heel veel meer gezeik dan we nu al hebben vermoed ik.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Alweer? Wat zouden ze nog meer van plan zijn.
Zijn vooral domme opmerkingen, maar snap dat je dat niet zo gezellig vindt. Linkjes?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
‘Ga toch koken’
'Mannen, ze is weer ontsnapt'quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:40 schreef MissButterflyy het volgende:
Alle Haat de wereld uit!quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb een TR gezet met de opmerking dat hier aandacht voor moet zijn. Wil jij de betreffende posts dan TRn? Aub.
Er zijn al zo weinig vrouwen in dit topic. En haat naar vrouwen moeten we al helemaal niet hebben.
En dan? We hebben veel moslims maar 98% wil daar niet voor sterven of lijden. En dus nooit met de aantallen welke het leger niet aankan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Intern, de extreme moslimextremisten, dat er op een dag demonstraties zijn met wapens ipv wapens?
Hi ha ho, Maar Niet heusquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:57 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
'Mannen, ze is weer ontsnapt'
(de ironie ga ik niet inkoppen trouwens)
Moet je ook niet doen. Slaat namelijk nergens op.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:57 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
'Mannen, ze is weer ontsnapt'
(de ironie ga ik niet inkoppen trouwens)
Nja, was even snel mobiel. Tegelijkertijd is dit niet veel andersquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat was toch wel vrij duidelijk. Ik snap niet dat je dat soort ophitsers meteen een platform geeft. Met hun WW3.
Dat sws!quote:
Dat is wel veilig ver in de toekomst. Die man laat zich geloof ik wel weinig in het openbaar zien. Benieuwd wat ie te melden heeft, behalve dreigende woorden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hezbollah announces that Hassan Nasrallah is scheduled to deliver a speech on Friday
https://israelpalestine.l(...)srallah-is-scheduled
Nee, ik reageer uitsluitend op wat je gezegd hebt. Als ik het persoonlijk had willen maken, had ik ook wel zo'n kutopmerking geplaatst en niet de moeite genomen om op te sommen wat je allemaal gezegd hebt vandaag. Acties en uitspraken hebben gevolgen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, je moet het nu natuurlijk snel goed praten voor jezelf.
Reageer maar even niet, ok?
Die gaat nog wel eens raketje koppen, net als die blinde sjeik die ze uit zijn rolstoel schoten.quote:
Zozo, die had ik niet meer verwacht vandaag.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:01 schreef capricia het volgende:
Op de NOS inmiddels.
Vliegveld Dagestan gesloten na bestorming menigte, op jacht naar Joodse passagiers - https://nos.nl/l/2495785#UPDATE-container-73053015
Die zal ook wel vaak van slaapplek wisselen met alle Mossad agenten die op hem azen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die gaat nog wel eens raketje koppen, net als die blinde sjeik die ze uit zijn rolstoel schoten.
En gaan ze nu niet een jacht beginnen op de aanvallers?quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:01 schreef capricia het volgende:
Op de NOS inmiddels.
Vliegveld Dagestan gesloten na bestorming menigte, op jacht naar Joodse passagiers - https://nos.nl/l/2495785#UPDATE-container-73053015
Welk legerquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En dan? We hebben veel moslims maar 98% wil daar niet voor sterven of lijden. En dus nooit met de aantallen welke het leger niet aankan.
Maakt Isral alleen maar meer anti Rusland en pro Oekrane.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zozo, die had ik niet meer verwacht vandaag.
Die hebben geen haast, dat komt vanzelf wel.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die zal ook wel vaak van slaapplek wisselen met alle Mossad agenten die op hem azen.
De NOS bericht er als eerste Nederlandse media over!!quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zozo, die had ik niet meer verwacht vandaag.
Ik denk dat mensen overschatten hoe belangrijk de publieke opinie in het buitenland is voor Isral. Het enige wat telt is hoe de VS erin staan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:55 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Al Shifa ziekenhuis bombarderen. Dan krijgen we in Europa echt heel veel meer gezeik dan we nu al hebben vermoed ik.
Isral moet idd nu wel heel snel flink wat hulpgoederen naarbinnen laten, willen ze nog begrip kunnen behouden van de internationale gemeenschap.
Beter blijven we maar een beetje lief tegen ze doen, niet?quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Welk leger
Maar ik geloof ook niet dat ze voor deze zaak willen sterven.
Aan de andere kant, als ik kijk naar London en Berlijn, daar zie ik veel meer potentiele gevaren.
Daar zou je met 2% al een heel groot probleem hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |