Wanneer was dat?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Egypte wil het niet.
Egypte heeft Gaza al eens veroverd. Maar weigerde het te annexeren.
Voor Franse begrippen gaat het daar erg iig erg gemoedelijk aan toe. Dan zou ik meer rellen en politie-charges verwachten.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dat is toch niet normaal te noemen?
quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ twitter ]
Het is in ieder geval geen Frankrijk nattekrant.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want voetbalfans kunnen geen mening hebben?
Ja dat kan uit de hand lopen. Macron moet gewoon even met Sisi van Egypte bellen. Hij weet hoe je met moslims om moet gaan: toen er dreigde dat de moslimbroeders Egypte over te nemen heeft hij gelijk 500 leiders opgehangenquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ twitter ]
Nee, is wel nep te noemen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ twitter ]
Er werd geen reden genoemd. Ik vermoed dat men die tijd nodig heeft om het beter te beveiligen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Want? Er landen alleen vliegtuigen uit Israel?
Het is iig dus niet in Frankrijk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want voetbalfans kunnen geen mening hebben?
dan mogen ze Babak meteen van twitter gooienquote:
Serieus?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:40 schreef MissButterflyy het volgende:
Zal ik als vrouw trouwens eens gaan klagen over de opmerkingen die ik hier tegenkom omdat ik een vrouw ben met een mening?
Het is 2023 maar sommige mensen zijn nog in 1950 blijven hangen ofzo.
‘Meisje toch, wat ben je dom’quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weer een opruiende post, weer een polariserende post, weer een post waarvan je claimt ze nooit te maken. Kap nou eens met die onzin, niemand doet dat.
Denk meer dat ie doelt op de dag dat er 5000 man met wapens ipv vlaggen op het Malieveld staan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:38 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zeker een proxyoorlog voor Israel voeren.
Een Europeaan dient enkel en alleen voor het Europese belang te vechten!
Lekker niks van aantrekken. Zijn vooral mannetjes die oorlogen beginnen, dus laat die maar eens een beetje dimmen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
‘Meisje toch, wat ben je dom’
‘Ga toch koken’
‘De huisvrouwtjes hebben ook een mening’
Ze zijn allemaal al voorbij gekomen aan m’n adres, alleen vandaag.
Ik ga ook maar eens zielig doen.
Neeehee.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dus dit is niet nu in parijs?
Vergeef me ik gebruik heel zelden Twitter/Xquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:43 schreef Bezsen het volgende:
Heel bijzonder hoe mensen na 15+ jaar twitter nog steeds in elk clickbait fakenews trappen.
Klopt, zijn vaak wel dezelfde lieden die helemaal all out gaan op de andere kant. Zoeken om een stok om mee te slaan zegmaar.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:43 schreef Bezsen het volgende:
Heel bijzonder hoe mensen na 15+ jaar twitter nog steeds in elk clickbait fakenews trappen.
Die Balkenende, een nógal huichelachtig figuur, hoor ik nog iets over VOC mentaliteit roepen met zijn overslaande stem.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voorbij is die gouden eeuw toen we verder keken dan de eigen landsgrens.
Na de TWO. '48 of zo?quote:
Berichten die je graag wil geloven of waar je bang voor bent sluipen vaak als een inbreker voorbij je mentale verdedigingslinies.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:43 schreef Bezsen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |