Eerder regel dan uitzondering, zo vaak een puinzooi daar.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar in theorie zou het wel kunnen. Zo'n grote protest in Parijs.
Dit zou je niet zo mooi verwoord hebben als het pro Palestijns fake news was toch? Eerlijk zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Berichten die je graag wil geloven of waar je bang voor bent sluipen vaak als een inbreker voorbij je mentale verdedigingslinies.
Denk dat het eerder om dat kleine stukje land gaat waar zoveel mensen wonen. Territorium dus.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:46 schreef polderturk het volgende:
Religie is onzin.
Islam, Christendom en Jodendom zijn onzinnige religies.
Het universum bestaat langer dan 6000 jaar.
We kunnen verder dan 6000 lichtjaar in de ruimte kijken. We kunnen objecten op meer dan 10 miljard lichtjaar afstand zien. Dat licht heeft er meer dan 10 miljard jaar over gedaan om ons te bereiken. Open jullie ogen.
Het is onzin om voor je religie te vechten. Joden en Arabieren zijn beiden semieten. Ze voeren oorlog omdat ze net iets anders geloven.
Dat is exact waarom het zo makkelijk reposten is.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Eerder regel dan uitzondering, zo vaak een puinzooi daar.
Alweer? Wat zouden ze nog meer van plan zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
20:36
Oproep om noorden Gazastrook te verlaten nu 'urgent'
Het Israëlische leger zegt dat de oproep aan Palestijnen om het noorden van de Gazastrook te verlaten nu "urgent" is.
Hoofdwoordvoerder Daniel Hagari van de Israëlische strijdkrachten herinnerde eraan dat het leger de bewoners van het noorden van de Gazastrook opriep tijdelijk naar het zuiden te vertrekken voor hun persoonlijke veiligheid. "We benadrukken nu dat dit een urgente oproep is", zei hij op televisie.
Hij voegde eraan toe dat er 239 mensen door Hamas gegijzeld worden gehouden.
Klopt ook.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat kan. Maar dit soort reacties zijn natuurlijk niet okay.
Nooit gesnapt waarom dat niet geïmplementeerd wordt inderdaad. Dat zou zo veel gezeik schelen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat is exact waarom het zo makkelijk reposten is.
Imo heeft Musk 1 goed ding gedaan: die community notes.
Wat ik heel heel graag zou zien is dat hij ook een automatisch systeem inzet zoals Tin-Eye, waarmee je kan zien wanneer een afbeelding (of video in dit geval) voor het eerst gepost werd.
Klopt, we hebben belangrijkere problemen op deze aardbol die om onze aandacht vragen dan aan elkaar verwante volkeren die elkaar de kop inslaan om een stukje grond.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:46 schreef polderturk het volgende:
Religie is onzin.
Islam, Christendom en Jodendom zijn onzinnige religies.
Het universum bestaat langer dan 6000 jaar.
We kunnen verder dan 6000 lichtjaar in de ruimte kijken. We kunnen objecten op meer dan 10 miljard lichtjaar afstand zien. Dat licht heeft er meer dan 10 miljard jaar over gedaan om ons te bereiken. Open jullie ogen.
Het is onzin om voor je religie te vechten. Joden en Arabieren zijn beiden semieten. Ze voeren oorlog omdat ze net iets anders geloven.
Met wie dan? Ik kan alleen Rusland of China bedenken.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:34 schreef Droopie het volgende:
[ twitter ]
Blij dat ik ouder dan 35 jaar ben.
Gewoon lekker een enkeltje buitenland
Nee dan zou ik het vuile propaganda hebben genoemd, jeweettoch.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit zou je niet zo mooi verwoord hebben als het pro Palestijns fake news was toch? Eerlijk zijn.
Ik heb een TR gezet met de opmerking dat hier aandacht voor moet zijn. Wil jij de betreffende posts dan TRn? Aub.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
‘Meisje toch, wat ben je dom’
‘Ga toch koken’
‘De huisvrouwtjes hebben ook een mening’
Ze zijn allemaal al voorbij gekomen aan m’n adres, alleen vandaag.
Ik ga ook maar eens zielig doen.
Ja, je moet het nu natuurlijk snel goed praten voor jezelf.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je goed terugleest zie je dat ik continu dingen aanhaal die je gezegd hebt. Ik pak je op de inhoud aan, dat heeft niets persoonlijks.
Wat is een TR?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb een TR gezet met de opmerking dat hier aandacht voor moet zijn. Wil jij de betreffende posts dan TRn? Aub.
Er zijn al zo weinig vrouwen in dit topic. En haat naar vrouwen moeten we al helemaal niet hebben.
Gewoon een TR zetten als je een opmerking als vervelend ervaart.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:40 schreef MissButterflyy het volgende:
Zal ik als vrouw trouwens eens gaan klagen over de opmerkingen die ik hier tegenkom omdat ik een vrouw ben met een mening?
Het is 2023 maar sommige mensen zijn nog in 1950 blijven hangen ofzo.
Intern, de extreme moslimextremisten, dat er op een dag demonstraties zijn met wapens ipv wapens?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Met wie dan? Ik kan alleen Rusland of China bedenken.
Maar Rusland heeft zijn handen vol aan Oekraïne die gaat niet ook nog eens 1 miljoen goed bewapende EU soldaten bevechten. En China heeft grote interne problemen en gaat zich stukbijten op Taiwan en de VS.
En de Arabische en Perzische landen liggen binnen een maand plat wanneer het collectieve westen zich kwaad maakt.
TR het dan aub.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, je moet het nu natuurlijk snel goed praten voor jezelf.
Reageer maar even niet, oké?
Behalve elke keer dit soort absurde tweets heb ik nog steeds weinig van je gehoord mbt de Koerden en de etnische zuivering die daar al decennia bezig is.quote:
Een topic report. Rood driehoekje als je mobiel zit (zoals ik).quote:
Al Shifa ziekenhuis bombarderen. Dan krijgen we in Europa echt heel veel meer gezeik dan we nu al hebben vermoed ik.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Alweer? Wat zouden ze nog meer van plan zijn.
Zijn vooral domme opmerkingen, maar snap dat je dat niet zo gezellig vindt. Linkjes?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
‘Meisje toch, wat ben je dom’
‘Ga toch koken’
‘De huisvrouwtjes hebben ook een mening’
Ze zijn allemaal al voorbij gekomen aan m’n adres, alleen vandaag.
Ik ga ook maar eens zielig doen.
'Mannen, ze is weer ontsnapt'quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:40 schreef MissButterflyy het volgende:
Zal ik als vrouw trouwens eens gaan klagen over de opmerkingen die ik hier tegenkom omdat ik een vrouw ben met een mening?
Het is 2023 maar sommige mensen zijn nog in 1950 blijven hangen ofzo.
Alle Haat de wereld uit!quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb een TR gezet met de opmerking dat hier aandacht voor moet zijn. Wil jij de betreffende posts dan TRn? Aub.
Er zijn al zo weinig vrouwen in dit topic. En haat naar vrouwen moeten we al helemaal niet hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |