En dan? We hebben veel moslims maar 98% wil daar niet voor sterven of lijden. En dus nooit met de aantallen welke het leger niet aankan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Intern, de extreme moslimextremisten, dat er op een dag demonstraties zijn met wapens ipv wapens?
Hi ha ho, Maar Niet heusquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:57 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
'Mannen, ze is weer ontsnapt'
(de ironie ga ik niet inkoppen trouwens)
Moet je ook niet doen. Slaat namelijk nergens op.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:57 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
'Mannen, ze is weer ontsnapt'
(de ironie ga ik niet inkoppen trouwens)
Nja, was even snel mobiel. Tegelijkertijd is dit niet veel andersquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat was toch wel vrij duidelijk. Ik snap niet dat je dat soort ophitsers meteen een platform geeft. Met hun WW3.
Dat sws!quote:
Dat is wel veilig ver in de toekomst. Die man laat zich geloof ik wel weinig in het openbaar zien. Benieuwd wat ie te melden heeft, behalve dreigende woorden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hezbollah announces that Hassan Nasrallah is scheduled to deliver a speech on Friday
https://israelpalestine.l(...)srallah-is-scheduled
Nee, ik reageer uitsluitend op wat je gezegd hebt. Als ik het persoonlijk had willen maken, had ik ook wel zo'n kutopmerking geplaatst en niet de moeite genomen om op te sommen wat je allemaal gezegd hebt vandaag. Acties en uitspraken hebben gevolgen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, je moet het nu natuurlijk snel goed praten voor jezelf.
Reageer maar even niet, oké?
Die gaat nog wel eens raketje koppen, net als die blinde sjeik die ze uit zijn rolstoel schoten.quote:
Zozo, die had ik niet meer verwacht vandaag.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:01 schreef capricia het volgende:
Op de NOS inmiddels.
Vliegveld Dagestan gesloten na bestorming menigte, op jacht naar Joodse passagiers - https://nos.nl/l/2495785#UPDATE-container-73053015
Die zal ook wel vaak van slaapplek wisselen met alle Mossad agenten die op hem azen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die gaat nog wel eens raketje koppen, net als die blinde sjeik die ze uit zijn rolstoel schoten.
En gaan ze nu niet een jacht beginnen op de aanvallers?quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:01 schreef capricia het volgende:
Op de NOS inmiddels.
Vliegveld Dagestan gesloten na bestorming menigte, op jacht naar Joodse passagiers - https://nos.nl/l/2495785#UPDATE-container-73053015
Welk legerquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En dan? We hebben veel moslims maar 98% wil daar niet voor sterven of lijden. En dus nooit met de aantallen welke het leger niet aankan.
Maakt Israël alleen maar meer anti Rusland en pro Oekraïne.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zozo, die had ik niet meer verwacht vandaag.
Die hebben geen haast, dat komt vanzelf wel.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die zal ook wel vaak van slaapplek wisselen met alle Mossad agenten die op hem azen.
De NOS bericht er als eerste Nederlandse media over!!quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zozo, die had ik niet meer verwacht vandaag.
Ik denk dat mensen overschatten hoe belangrijk de publieke opinie in het buitenland is voor Israël. Het enige wat telt is hoe de VS erin staan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:55 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Al Shifa ziekenhuis bombarderen. Dan krijgen we in Europa echt heel veel meer gezeik dan we nu al hebben vermoed ik.
Israël moet idd nu wel heel snel flink wat hulpgoederen naarbinnen laten, willen ze nog begrip kunnen behouden van de internationale gemeenschap.
Beter blijven we maar een beetje lief tegen ze doen, niet?quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Welk leger
Maar ik geloof ook niet dat ze voor deze zaak willen sterven.
Aan de andere kant, als ik kijk naar London en Berlijn, daar zie ik veel meer potentiele gevaren.
Daar zou je met 2% al een heel groot probleem hebben.
Ok, pogingen tot humor zal ik staken in dit topic.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen. Slaat namelijk nergens op.
In Rusland? Nee.. denk het niet. Das een vriendje van Iran hè.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En gaan ze nu niet een jacht beginnen op de aanvallers?
Ja dat, of je kunt het veroordelen.quote:
Ik doe al lief tegen mijn medemens.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Beter blijven we maar een beetje lief tegen ze doen, niet?
Intern denk ik dan eerder. Rusland kan alleen iets met nukes, dan helpt een goed leger ook niet meerquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Met wie dan? Ik kan alleen Rusland of China bedenken.
Maar Rusland heeft zijn handen vol aan Oekraïne die gaat niet ook nog eens 1 miljoen goed bewapende EU soldaten bevechten. En China heeft grote interne problemen en gaat zich stukbijten op Taiwan en de VS.
En de Arabische en Perzische landen liggen binnen een maand plat wanneer het collectieve westen zich kwaad maakt.
Eens, ik denk ook dat Israël dat weinig tot niets interesseert.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:04 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen overschatten hoe belangrijk de publieke opinie in het buitenland is voor Israël. Het enige wat telt is hoe de VS erin staan.
En anders dan in de media weten regeringen echt wel dat Israël te maken heeft met een organisatie die oorlogsmisdaden als businessmodel heeft.
Hamas is een product van het Palestijnse volk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hamas is een product van dit conflict. Niet andersom natuurlijk.
Dat heeft niks met je vrouw zijn te makenquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:40 schreef MissButterflyy het volgende:
Zal ik als vrouw trouwens eens gaan klagen over de opmerkingen die ik hier tegenkom omdat ik een vrouw ben met een mening?
Het is 2023 maar sommige mensen zijn nog in 1950 blijven hangen ofzo.
Ik wil je post niet plussen, maar ik denk dat dit klopt. Gelukkig gaat 't in de West Bank een stuk beterquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:10 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Hamas is een product van het Palestijnse volk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |