Die coolsingel act is ook wel weer mooi geweestquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:17 schreef Shreyas het volgende:
Nou PSV wordt dus kampioen, wel te verwachten natuurlijk want ze hebben de beste selectie, maar in Rotterdam dachten ze dat Feyenoord favoriet was. Nou ja goed, die staan nu weer met beide beentjes op de grond.
Welnee, tweede plek was al redelijk duidelijk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:17 schreef Shreyas het volgende:
Nou PSV wordt dus kampioen, wel te verwachten natuurlijk want ze hebben de beste selectie, maar in Rotterdam dachten ze dat Feyenoord favoriet was. Nou ja goed, die staan nu weer met beide beentjes op de grond.
Ik zou AZ en Twente toch maar niet onderschatten. Die staan ook verdomd goed te ballen dit seizoen en laten erg weinig liggen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:17 schreef Shreyas het volgende:
Madquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee, tweede plek was al redelijk duidelijk.
Overigens draait in Nederland alleen om Ajax en Feyenoord, geen hond boeit het als PSV kampioen wordt.
Hallo Jojo!quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:19 schreef Jojoortje het volgende:
Feyenoord verliest.
Het lag aan de scheids.
Ja ik schrok daarvanquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:dombo en @:scrummie gedragen zich wel erg sneu
Vooral van @:scrummie valt me dat een beetje tegen
AZ en Twente zijn misschien niveau Feyenoord, PSV zit daar toch echt wel een niveau boven. Het is alleen zo dat PSV de Europese competitie nooit serieus neemt en Feyenoord en Ajax (al hebben ze nu wel erg weinig kwaliteit) wel.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zou AZ en Twente toch maar niet onderschatten. Die staan ook verdomd goed te ballen dit seizoen en laten erg weinig liggen.
Voordeel voor PSV is wel dat er een gerede kans is dat ze zich binnenkort puur op de vaderlandse competitie kunnen richten. Dat dan weer wel.
Dat zou ik ook zeggen als mijn clubje naar de KKD af dreigt te glijden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee, tweede plek was al redelijk duidelijk.
Overigens draait in Nederland alleen om Ajax en Feyenoord, geen hond boeit het als PSV kampioen wordt.
PSV gaat het gewoon lastig hebben tegen alle drie en als het dan wat tegenzit, kan het zo zijn dat je ineens niet meer 1e staat. Het verschil met AZ is nog altijd maar 2 punten.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
AZ en Twente zijn misschien niveau Feyenoord, PSV zit daar toch echt wel een niveau boven. Het is alleen zo dat PSV de Europese competitie nooit serieus neemt en Feyenoord en Ajax (al hebben ze nu wel erg weinig kwaliteit) wel.
Mijn club dreigt niet naar de KKD af te glijden. Beter opletten, Hans.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als mijn clubje naar de KKD af dreigt te glijden.
Een lijkwagen vind ik persoonlijk toepasselijker atmquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:28 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Knap gespeeld van Twente wel.
Maar de selectie van PSV is veel beter dan die van AZ.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
PSV gaat het gewoon lastig hebben tegen alle drie en als het dan wat tegenzit, kan het zo zijn dat je ineens niet meer 1e staat. Het verschil met AZ is nog altijd maar 2 punten.
Niet als je in dezelfde post verwerkt dat je in de kerk geweest was.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:35 schreef KingRoland het volgende:
Als ik tegen jullie zou zeggen dat ajax de 1e helft zou winnen van PSV dan zouden jullie mij uitlachen
We lachen je wel vaker uitquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet als je in dezelfde post verwerkt dat je in de kerk geweest was.
En @klaasweetalles trapte er in.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:50 schreef Elan het volgende:
Je kreeg vooraf 10x je inzet als je op Ajax had gewed.
Jammer Klaas.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
TOTO ziet de bui al hangen en wil mij 19 euro uitbetalen nu al hahaaha
Dost in mekaar gezakt in de middencirkel. Paniek nu.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:37 schreef egeltje1985 het volgende:
Wat is er gebeurd? Radio is beetje onduidelijk, zit in de auto.
Dost is neergegaan, scherm om hem heen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:37 schreef egeltje1985 het volgende:
Maar geen overtreding ofzo?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dost in mekaar gezakt in de middencirkel. Paniek nu.
Dost had last van zijn arm, paar minuten later gaat hij op het veld liggen, nu is er een doek omheen gezet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:37 schreef egeltje1985 het volgende:
Dat is niet bestquote:
Pijn van een hartinfarct kan uitstralen naar de linkerarm.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:40 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dost had last van zijn arm, paar minuten later gaat hij op het veld liggen, nu is er een doek omheen gezet.
Dus ja wat het is, geen idee.
Idd. Altijd enorm schrikken.quote:
Bewijs?quote:
Is vaak een symptoom waardoor je de echte klap voelt aankomen. Speculatie, maar wel een educated guess in dit geval.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Pijn van een hartinfarct kan uitstralen naar de linkerarm.
Maar dat is speculatie.
Ja.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:46 schreef Scorpie het volgende:
Wat is dit toch voor bizar seizoen, nu al.
Wat hebben we allemaal gehad?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:46 schreef Scorpie het volgende:
Wat is dit toch voor bizar seizoen, nu al.
Dan weet je dat je moet zappen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:49 schreef De_Kraam het volgende:
En daar is Kees Kwakman Luijckx voor de duiding.
Ja die zag k toen in die oefenwedstrijd neergaan ... Woon vlak bij ..quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:51 schreef Poepz0r het volgende:
Schone heeft dit al eerder meegemaakt met Nouri... Heftig
quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
AZ gaat nu spelen.
Dood topic genot.
Die directeur zeer begrijpelijk ook.quote:
Gewoon 12 opstellen. @Skedquote:Op zondag 29 oktober 2023 19:07 schreef Tourniquet het volgende:
Ajax heeft uit pure wanhoop Berghuis gekloond?
[ afbeelding ]
En afgelopen donderdag al Tadic in de selectie.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:07 schreef Tourniquet het volgende:
Ajax heeft uit pure wanhoop Berghuis gekloond?
[ afbeelding ]
Baas Dost.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:12 schreef Regilio_ het volgende:
Vreselijk om te zien, gelukkig is ie bij kennis. Wir brauchen Bas.
Geen idee.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:05 schreef Elan het volgende:
Wtf gaan we dit nou elke week krijgen of is dit dom toeval en gebeurde het vroeger ook regelmatig
Wss hij er niet bij toen met Eriksen?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:51 schreef Poepz0r het volgende:
Schone heeft dit al eerder meegemaakt met Nouri... Heftig
Nee, ik begrijp het gevoel maar dit is dom toeval. Bij Vaessen was het een vervelende botsing maar de AED was toen onnodig, er was geen hartprobleem.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:05 schreef Elan het volgende:
Wtf gaan we dit nou elke week krijgen of is dit dom toeval en gebeurde het vroeger ook regelmatig
Ook ja, 3 x dusquote:Op zondag 29 oktober 2023 19:21 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wss hij er niet bij toen met Eriksen?
Bommetjesaanslag overleefd.quote:
Niks. Verkeerde topic.quote:Op vrijdag 3 november 2023 16:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat heeft dit te maken met de Eredivisie?
Mooiweervoetballer natuurlijk en het regent nuquote:Op zaterdag 4 november 2023 16:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Veerman is weer een slappe vaatdoek in een duel.
Van Boekel vooral. Higler had nog het excuus dat ie het niet goed had gezienquote:Op zaterdag 4 november 2023 16:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Pingel en rood dunkt me. Kijk je mee Higler?
Toch niet.quote:Op zaterdag 4 november 2023 16:51 schreef Zorro het volgende:
Dit wordt geel want rood is zo zielig bij een strafschop
Hij moest langer kijken of het geel of rood was denk ik, daarfoor moet je ook de andere hoek hebbenquote:Op zaterdag 4 november 2023 16:52 schreef RipCity het volgende:
Failliet van een var ook dat die Joey zo lang
Moet kijken
Gelukkig is de VAR van toen onze scheids vandaag.quote:Op zaterdag 4 november 2023 16:50 schreef hhh38 het volgende:
Dit was vorige week in Enschede geen penalty
Is dat die volwassen man die in een dinosauruspak door het park rent?quote:Op zaterdag 4 november 2023 16:50 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is geen pingel joh
vorige week kreeg gimenez ook die pingel niet
knjb
Je weet dat het niet gaat gebeuren tot minuut 75quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:18 schreef Zorro het volgende:
Laat Pepi in de tweede helft maar in de spits spelen.
Dit is gespeeld, de CL komt er weer aan en mooie gelegenhied voor minuten voor Pepi.
Zolang spelers het laten zien op het veld, zal het me - zolang het binnen de wet is - worst wezen wat ze doen in hun vrije tijd.quote:Op zaterdag 4 november 2023 16:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is dat die volwassen man die in een dinosauruspak door het park rent?daar moet je medelijden mee hebben, geen penaltys geven.
Ik hoopte even tegen beter weten in maar nu zeg ik: ja dat weet ikquote:Op zaterdag 4 november 2023 17:21 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je weet dat het niet gaat gebeuren tot minuut 75
Zeker.quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:23 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Zolang spelers het laten zien op het veld, zal het me - zolang het binnen de wet is - worst wezen wat ze doen in hun vrije tijd.
En hup Excelsior.quote:
Tegen 10 man.quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV speelt met Heracles Heracles.
Ja, PSV kan er niet zoveel aan doen dat er een debiele overtreding wordt gemaakt door een Heracles-speler.quote:
Ben je de spelers van Heracles aan het tellen?quote:
Tsja, moet hij weten. Ik vind het ook maar raar, maar goed.quote:
Wat is hier "Teletekst" aan?quote:
Oh ja, jij was van Geertruidaquote:Op zaterdag 4 november 2023 19:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben geen enorme fan van Bijlow.
quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord scoort zo. Altijd als jij wat roept gaat het mis.
Elan krijgt een leuke vriendin.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord scoort zo. Altijd als jij wat roept gaat het mis.
100% is maximaal.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:29 schreef RipCity het volgende:
Typische Kuip fluiter. Goedmaker voor vorige week 120%.
140%quote:
Daarom gaf hij vorige week een duidelijkere penal niet als VAR?quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:34 schreef tompsv18 het volgende:
Van Boekel is een Feyenoord-fan. https://www.sportinvenlo.(...)iews/pol-van-boekel/
Lees het interview ff zou ik zeggen. Hij zegt het zelf.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daarom gaf hij vorige week een duidelijkere penal niet als VAR?
Kampioen van de armoede.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:35 schreef PSVCL het volgende:
PSV makkelijk kampioen dit seizoen. Feyenoord stelt ook niet zoveel voor.
Graag review van de wedstrijd.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kampioen van de armoede.
Oei.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh en Gimenez heeft last van zijn ego.
quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kampioen van de armoede.
Yes, kampioen met 102 punten straks, redelijk armoedigquote:Op zaterdag 4 november 2023 19:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kampioen van de armoede.
Zijn hier beelden van?quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar goed.
Je loopt natuurlijk niet zomaar rond in een dinopak
Ik denk eerder dat Santimeid soms een beetje de broek aan heeft.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar goed.
Je loopt natuurlijk niet zomaar rond in een dinopak
Genoteerd.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Santimeid soms een beetje de broek aan heeft.
Wel op de knietjes.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Santimeid soms een beetje de broek aan heeft.
Max gewonnen, ik ga niet in details, keek op twee schermen ivm voetbal.quote:
Kijk dan niet op twee schermen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Max gewonnen, ik ga niet in details, keek op twee schermen ivm voetbal.
Sorry maat.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kijk dan niet op twee schermen.
Hier heb ik geen klote aan
Kowetgodenquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:27 schreef Zorro het volgende:
Een beetje saaie wedstrijden.
Gelukkig hebben we dadelijk Go Ahead Eagles - Vitesse!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |