Die coolsingel act is ook wel weer mooi geweestquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:17 schreef Shreyas het volgende:
Nou PSV wordt dus kampioen, wel te verwachten natuurlijk want ze hebben de beste selectie, maar in Rotterdam dachten ze dat Feyenoord favoriet was. Nou ja goed, die staan nu weer met beide beentjes op de grond.
Welnee, tweede plek was al redelijk duidelijk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:17 schreef Shreyas het volgende:
Nou PSV wordt dus kampioen, wel te verwachten natuurlijk want ze hebben de beste selectie, maar in Rotterdam dachten ze dat Feyenoord favoriet was. Nou ja goed, die staan nu weer met beide beentjes op de grond.
Ik zou AZ en Twente toch maar niet onderschatten. Die staan ook verdomd goed te ballen dit seizoen en laten erg weinig liggen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:17 schreef Shreyas het volgende:
Madquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee, tweede plek was al redelijk duidelijk.
Overigens draait in Nederland alleen om Ajax en Feyenoord, geen hond boeit het als PSV kampioen wordt.
Hallo Jojo!quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:19 schreef Jojoortje het volgende:
Feyenoord verliest.
Het lag aan de scheids.
Ja ik schrok daarvanquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:dombo en @:scrummie gedragen zich wel erg sneu
Vooral van @:scrummie valt me dat een beetje tegen
AZ en Twente zijn misschien niveau Feyenoord, PSV zit daar toch echt wel een niveau boven. Het is alleen zo dat PSV de Europese competitie nooit serieus neemt en Feyenoord en Ajax (al hebben ze nu wel erg weinig kwaliteit) wel.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zou AZ en Twente toch maar niet onderschatten. Die staan ook verdomd goed te ballen dit seizoen en laten erg weinig liggen.
Voordeel voor PSV is wel dat er een gerede kans is dat ze zich binnenkort puur op de vaderlandse competitie kunnen richten. Dat dan weer wel.
Dat zou ik ook zeggen als mijn clubje naar de KKD af dreigt te glijden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee, tweede plek was al redelijk duidelijk.
Overigens draait in Nederland alleen om Ajax en Feyenoord, geen hond boeit het als PSV kampioen wordt.
PSV gaat het gewoon lastig hebben tegen alle drie en als het dan wat tegenzit, kan het zo zijn dat je ineens niet meer 1e staat. Het verschil met AZ is nog altijd maar 2 punten.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
AZ en Twente zijn misschien niveau Feyenoord, PSV zit daar toch echt wel een niveau boven. Het is alleen zo dat PSV de Europese competitie nooit serieus neemt en Feyenoord en Ajax (al hebben ze nu wel erg weinig kwaliteit) wel.
Mijn club dreigt niet naar de KKD af te glijden. Beter opletten, Hans.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als mijn clubje naar de KKD af dreigt te glijden.
Een lijkwagen vind ik persoonlijk toepasselijker atmquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:28 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Knap gespeeld van Twente wel.
Maar de selectie van PSV is veel beter dan die van AZ.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
PSV gaat het gewoon lastig hebben tegen alle drie en als het dan wat tegenzit, kan het zo zijn dat je ineens niet meer 1e staat. Het verschil met AZ is nog altijd maar 2 punten.
Niet als je in dezelfde post verwerkt dat je in de kerk geweest was.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:35 schreef KingRoland het volgende:
Als ik tegen jullie zou zeggen dat ajax de 1e helft zou winnen van PSV dan zouden jullie mij uitlachen
We lachen je wel vaker uitquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet als je in dezelfde post verwerkt dat je in de kerk geweest was.
En @klaasweetalles trapte er in.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:50 schreef Elan het volgende:
Je kreeg vooraf 10x je inzet als je op Ajax had gewed.
Jammer Klaas.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
TOTO ziet de bui al hangen en wil mij 19 euro uitbetalen nu al hahaaha
Dost in mekaar gezakt in de middencirkel. Paniek nu.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:37 schreef egeltje1985 het volgende:
Wat is er gebeurd? Radio is beetje onduidelijk, zit in de auto.
Dost is neergegaan, scherm om hem heen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:37 schreef egeltje1985 het volgende:
Maar geen overtreding ofzo?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dost in mekaar gezakt in de middencirkel. Paniek nu.
Dost had last van zijn arm, paar minuten later gaat hij op het veld liggen, nu is er een doek omheen gezet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:37 schreef egeltje1985 het volgende:
Dat is niet bestquote:
Pijn van een hartinfarct kan uitstralen naar de linkerarm.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:40 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dost had last van zijn arm, paar minuten later gaat hij op het veld liggen, nu is er een doek omheen gezet.
Dus ja wat het is, geen idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |