Die coolsingel act is ook wel weer mooi geweestquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:17 schreef Shreyas het volgende:
Nou PSV wordt dus kampioen, wel te verwachten natuurlijk want ze hebben de beste selectie, maar in Rotterdam dachten ze dat Feyenoord favoriet was. Nou ja goed, die staan nu weer met beide beentjes op de grond.
Welnee, tweede plek was al redelijk duidelijk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:17 schreef Shreyas het volgende:
Nou PSV wordt dus kampioen, wel te verwachten natuurlijk want ze hebben de beste selectie, maar in Rotterdam dachten ze dat Feyenoord favoriet was. Nou ja goed, die staan nu weer met beide beentjes op de grond.
Ik zou AZ en Twente toch maar niet onderschatten. Die staan ook verdomd goed te ballen dit seizoen en laten erg weinig liggen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:17 schreef Shreyas het volgende:
Madquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee, tweede plek was al redelijk duidelijk.
Overigens draait in Nederland alleen om Ajax en Feyenoord, geen hond boeit het als PSV kampioen wordt.
Hallo Jojo!quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:19 schreef Jojoortje het volgende:
Feyenoord verliest.
Het lag aan de scheids.
Ja ik schrok daarvanquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:dombo en @:scrummie gedragen zich wel erg sneu
Vooral van @:scrummie valt me dat een beetje tegen
AZ en Twente zijn misschien niveau Feyenoord, PSV zit daar toch echt wel een niveau boven. Het is alleen zo dat PSV de Europese competitie nooit serieus neemt en Feyenoord en Ajax (al hebben ze nu wel erg weinig kwaliteit) wel.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zou AZ en Twente toch maar niet onderschatten. Die staan ook verdomd goed te ballen dit seizoen en laten erg weinig liggen.
Voordeel voor PSV is wel dat er een gerede kans is dat ze zich binnenkort puur op de vaderlandse competitie kunnen richten. Dat dan weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |