Zou het fragment nogmaals moeten zien inderdaad.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:46 schreef spectrumanalyser het volgende: [..] Ja. Heb het hele plaatje nodig om te oordelen of het nou een ding is of niet. Met opzet achter Max de baan op is toch ook een optie.
Jawelquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij heeft het niet alleen over deze race.
En Alonso deed het blijkbaar ook, maar is niet under investigation.
Edit: toch welquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij heeft het niet alleen over deze race.
En Alonso deed het blijkbaar ook, maar is niet under investigation.
Die van tsu is grappig, moet zich melden omdat de buren een krik buiten laten staan en hij op verkeer van de andere kant moet lettenquote:
Zie hierbovenquote:
Ik had ff alle docs in 1 screenshot gevat, en ja ook Alonso (moest nr 14 opzoeken)quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Edit: toch wel
https://www.fia.com/sites(...)0at%20Pit%20Exit.pdf
omdat 63 rus is ipv hamquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom staat Russell er niet tussen ?
Waar de 2e Hamilton staat moet Russell zijn, gok ik.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nu ja, dat is dus de vraag, begrijp ik.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Die van tsu is grappig, moet zich melden omdat de buren een krik buiten laten staan en hij op verkeer van de andere kant moet letten
Duidelijk een slordigheid van Williams zou je zeggen. Die krik hoort daar niet onbeheerd te staan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, dat is dus de vraag, begrijp ik.
Of dat het een Unsafe Release (van AT) is, of een Slordigheid van Williams.
Rus was volgens mij alleen Noted, en under investigation after session.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
moeten wachten tot de buurman zn troep opruimt en dus de kwali al voorbij is?quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Duidelijk een slordigheid van Williams. Die krik hoor daar niet onbeheerd te staan.
Hoezo unsafe release dan? Die snap ik niet?
Ik zie bij beide documenten Alleged breach by Williams, dus ik ga uit van het laatste.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, dat is dus de vraag, begrijp ik.
Of dat het een Unsafe Release (van AT) is, of een Slordigheid van Williams.
Dat Yuki naar buiten werd gestuurd terwijl er nog zooi lag.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Duidelijk een slordigheid van Williams. Die krik hoor daar niet onbeheerd te staan.
The driver and team representative are required to report to the Stewards at 16:45 in relation to thequote:Op zondag 29 oktober 2023 00:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Rus was volgens mij alleen Noted, en under investigation after session.
Blijkbaar niet ernstig genoeg bevonden?
Zie mn edit.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Dat zou dus buitengewoon onlogisch zijn.
Dat zou m.i. buitengewoon onlogisch zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
moeten wachten tot de buurman zn troep opruimt en dus de kwali al voorbij is?
rus staat er gewoon tussen als 63quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Rus was volgens mij alleen Noted, en under investigation after session.
Blijkbaar niet ernstig genoeg bevonden?
ja daarom ook mijnquote:Op zondag 29 oktober 2023 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zo m.i. buitengewoon onlogisch zijn.
Er straat summons voor, hij wordt gesommmerd om te verschijnen dus.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Die van tsu is grappig, moet zich melden omdat de buren een krik buiten laten staan en hij op verkeer van de andere kant moet letten
Ah, ok. Ik gaf een andere betekenis aan jequote:Op zondag 29 oktober 2023 01:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
rus staat er gewoon tussen als 63
[..]
ja daarom ook mijn
Foutje van mij ;... sorry. Zal nieuwe pic uploaden - tis al laatquote:
niet nodig johquote:Op zondag 29 oktober 2023 01:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Foutje van mij ;... sorry. Zal nieuwe pic uploaden - tis al laat![]()
Daat staat niets over in het document. Alleen dat Williams mogelijk fout zat (alleged breach by Williams), dus waarschijnlijk alleen getuigequote:Op zondag 29 oktober 2023 00:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
moeten wachten tot de buurman zn troep opruimt en dus de kwali al voorbij is?
Daarna duurt het sowieso nog even voor de documents er zijn. De journalisten zijn meestal sneller via Twitter/Xquote:Op zondag 29 oktober 2023 01:11 schreef greysbones het volgende:
Duurt lang
Max zit nu
Of al weer klaar ?
Moeten zich melden om 1700 uur locale tijd.quote:Op zondag 29 oktober 2023 01:11 schreef greysbones het volgende:
Duurt lang
Max zit nu
Of al weer klaar ?
01:00 uur hierquote:Op zondag 29 oktober 2023 01:13 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Moeten zich melden om 1700 uur locale tijd.
Dat is hier dan....?
Dan nog horen, beslissen...quote:
Max is alweer weg. Alonso is nu ad beurt.quote:
1 uurquote:Op zondag 29 oktober 2023 01:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Moeten zich melden om 1700 uur locale tijd.
Dat is hier dan....?
Spuit 11quote:
En dan was aan het eidne nog Tsunoda aan de beurt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 01:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Max is alweer weg. Alonso is nu ad beurt.
En ja, voor het bekend is wat de beslissing vd stewards is duurt meestal wel eventjes.
Ik niet. Truste allenquote:Op zondag 29 oktober 2023 01:39 schreef THEFXR het volgende:
die mods kunnen een monster kiepen, we gaan de hele nacht door
haha, hopelijk kunnen we ons gedragenquote:Op zondag 29 oktober 2023 01:39 schreef THEFXR het volgende:
die mods kunnen een monster kiepen, we gaan de hele nacht door
Goed gedaan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 01:42 schreef THEFXR het volgende:
we moeten het ook nog over RIC hebben in de AT
I know. Lees het later vandaag welquote:Op zondag 29 oktober 2023 01:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja hallo, de straffen zijn nog niet bekend, dus de kwali is nog niet defenitief
Dit.quote:Op zondag 29 oktober 2023 01:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
I know. Lees het later vandaag wel
Max P3.quote:Op zondag 29 oktober 2023 01:45 schreef THEFXR het volgende:
ja hallo, de straffen zijn nog niet bekend, dus de kwali is nog niet definitief
Bron?quote:
'Provisional'.quote:Op zondag 29 oktober 2023 02:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de 2de
https://www.fia.com/docum(...)0City%20Grand%20Prix
Die had ik allang gezien.quote:Op zondag 29 oktober 2023 02:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de 2de
https://www.fia.com/docum(...)0City%20Grand%20Prix
.quote:
Is altijd zo.quote:Op zondag 29 oktober 2023 02:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kunnen ze beter niet bekend maken als er nog straffen in beraad zijn.
Die komt altijd weg met dit soort dingen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 02:08 schreef THEFXR het volgende:
Lewis niks voor negeren gele vlag want er was niks op zijn display te zien
quote:Op zondag 29 oktober 2023 07:49 schreef TweedeKlum het volgende:
Niemand een straf, verrassend weer....
Niemand die ertoe doet had ik eigenlijk moeten zeggen.quote:
Uhhhhhhhhhhh... Qatar 2021, iemand?quote:Op zondag 29 oktober 2023 02:08 schreef THEFXR het volgende:
Max heeft daar een keer straf voor gehad. weg polequote:Op zondag 29 oktober 2023 05:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die komt altijd weg met dit soort dingen.
Er staat clear and obvious een auto stil en schermen staan en springen op geel.
eigenlijk gewoon een straf dat zijn auto niet voldoet aan de veiligheidsmaatregelen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 05:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
vertel?quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uhhhhhhhhhhh... Qatar 2021, iemand??
De enige gele vlag die Verstappen kreeg was zo'n echte vlak ver weg van de baan, ook niets op z'n stuur, en hij kreeg toch straf.quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 02:08 schreef THEFXR het volgende:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 05:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zijn display? In het document staat niks over “zijn display” maar over de lichtpanelen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
eigenlijk gewoon een straf dat zijn auto niet voldoet aan de veiligheidsmaatregelen.
ja, hebben we idd hetzelfde geval voor de ogenquote:Op zondag 29 oktober 2023 08:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De enige gele vlag die Verstappen kreeg was zo'n echte vlak ver weg van de baan, ook niets op z'n stuur, en hij kreeg toch straf.
dat was dezelfde man die beweerde dat Verstappen er niets van zou gaan bakken. Of zoals in de woorden van Sam Collins in 2016: "Max wordt enorm overschat".quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:24 schreef PirE het volgende:
Ik vind het wel zielig voor Sam Collins, hij gaf gisteren een fantastische 2 uur durende presentatie waarin hij zei dat ze allemaal zeker een straf krijgen voor impeding en dan doen de stewards niks met zijn data
wat stond er dan op zijn display?quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zijn display? In het document staat niks over “zijn display” maar over de lichtpanelen.
The on board video clearly shows there is no light or flag displayed to Car 44 on the straight into Turn 1, then a green light shows as he enters Turn 2, which is followed by 2 pulses of a yellow light then moments later, the light panel is blank.
Het gaat niet om z’n display maar om de marshals of het elektronische marshaling system.
Heb je daar beelden van?quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
dat was dezelfde man die beweerde dat Verstappen er niets van zou gaan bakken. Of zoals in de woorden van Sam Collins in 2016: "Max wordt enorm overschat".
Je realiseert je dat Max zn poll net zo'n discutabel moment was he?quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zijn display? In het document staat niks over “zijn display” maar over de lichtpanelen.
The on board video clearly shows there is no light or flag displayed to Car 44 on the straight into Turn 1, then a green light shows as he enters Turn 2, which is followed by 2 pulses of a yellow light then moments later, the light panel is blank.
Het gaat niet om z’n display maar om de marshals of het elektronische marshaling system.
Blijkbaar niks. Als er geen light panel geel is is z’n display dat ook niet.quote:
Nope, was het niet. Max kreeg een gele vlag te zien, Lewis niet zoals je hier kan lezen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je realiseert je dat Max zn poll net zo'n discutabel moment was he?
Wel niet wel niet wel niet
ik snap er niks van, geel wordt aan toegekend aan een baansectie en zijn hebben het over showed to car 44?? of er nu wel of geen auto rijdt het is geel of niet, dus dan had Lewis ook nog niet eens een overtreding moeten krijgen, als het systeem niet werkte.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Blijkbaar niks. Als er geen light panel geel is is z’n display dat ook niet.
Het is sowieso niet zo alsof het aan de auto ligt want die apparatuur is gewoon FIA-spec dus dat is voor iedereen het zelfde.
Hij kan hier alles aan doen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nope, was het niet. Max kreeg een gele vlag te zien, Lewis niet zoals je hier kan lezen.
en met al die ervaring liep hij 2 weken geleden, de baan over net voordat er een auto voorbij kwam.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hij kan hier alles aan doen.
Hij ziet een auto stil staan, hij ziet geel verschijnen. Dan hoor je van ie gas af te gaan. Dat weet je als hamilton en zeker met zijn ervaring, maar hij kiest ervoor door te raggen.
Maargoed, ik praat hier tegen een megabiased blauw trolletje. Dus ik wens jou een fijne zondag, ik ga mn tijd nuttiger besteden dan een discussie met jou te voeren.
Jij ook een hele fijne zondag gewenstquote:Op zondag 29 oktober 2023 09:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]. Dus ik wens jou een fijne zondag, ik ga mn tijd nuttiger besteden dan een discussie met jou te voeren.
quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hoe zou Sam hier zelf op terugkijken?
Aged like fine winequote:
Het leuke is dat Max Verstappen hier een keertje iets over zei van gelijke strekking, dat hij namelijk wat wild was met sommige moves omdat die toch geen risico liep. Rosberg bijvoorbeeld juist wel. Dus daar heeft die gelijk. Dit is echt heel lang geleden dus het is hedendaags wel makkelijk om hem hierover te bespotten.quote:
Die comment van Sam Collins was na de GP van Brazilië 2016quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het leuke is dat Max Verstappen hier een keertje iets over zei van gelijke strekking, dat hij namelijk wat wild was met sommige moves omdat die toch geen risico liep. Rosberg bijvoorbeeld juist wel. Dus daar heeft die gelijk. Dit is echt heel lang geleden dus het is hedendaags wel makkelijk om hem hierover te bespotten.
Notabene de race waar Verstappen een onverwachte mega-overstuur in de regen netjes onder controle kreeg. En daarmee nog eens z'n positie wist te behouden ook.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die comment van Sam Collins was na de GP van Brazilië 2016
‘Enorm overschat‘ na Spanje en Brazilië 2016 roepen.. Dan ben je gewoon af. Je ziet Nathalie ook echt kijken van: wtf zeg jij nou.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het leuke is dat Max Verstappen hier een keertje iets over zei van gelijke strekking, dat hij namelijk wat wild was met sommige moves omdat die toch geen risico liep. Rosberg bijvoorbeeld juist wel. Dus daar heeft die gelijk. Dit is echt heel lang geleden dus het is hedendaags wel makkelijk om hem hierover te bespotten.
Dat noemt die in die video ook 'luck'quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Notabene de race waar Verstappen een onverwachte mega-overstuur in de regen netjes onder controle kreeg. En daarmee nog eens z'n positie wist te behouden ook.
Max heeft inmiddels heel wat critici de mond gesnoerd. En dat zal hij voorlopig blijven doen.quote:
Door Jos is hij juist met regen de banen op gestuurd als alle anderen lekker binnen aan het schuilen waren om juist dit soort acties in te kunnen schatten.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat noemt die in die video ook 'luck'
Max zelf zei dat die die heeft geleerd met quads op de sneeuw.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Door Jos is hij juist met regen de banen op gestuurd als alle anderen lekker binnen aan het schuilen waren om juist dit soort acties in te kunnen schatten.
Te weten wanneer je de pedalen los moet laten en wanneer je ze weer aan kan raken.
Maar nee, volgens meneer is het geluk.
Voor sommige mensen is dat heel moeilijk te accepterenquote:Op zondag 29 oktober 2023 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max heeft inmiddels heel wat critici de mond gesnoerd. En dat zal hij voorlopig blijven doen.
Verstappen kreeg geel voor een 'rogue' marshal die stond te zwaaien met een vlag en Hamilton niet. De consistentie is duidelijk weer ver te zoeken.quote:Op zondag 29 oktober 2023 02:08 schreef THEFXR het volgende:
de banden slijtage is hier al erg en Ferrari is daar ook slecht mee, dus die houden de posities niet vast.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ferrari is echt geen partij over een race-afstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |