Of weinig fuel...quote:
Morgen motorplofquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:53 schreef Jane het volgende:
Ferrari heeft ineens het gaspedaal gevonden.
We are checking.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:53 schreef Jane het volgende:
Ferrari heeft ineens het gaspedaal gevonden.
Tactiek AQ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:52 schreef LTVDK het volgende:
Ferrari net met moeite naar Q3 en nu rijden ze iedereen de moeder
Copy, we are checking.quote:
En anders?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:54 schreef DX11 het volgende:
Als Ricciardo 4e start ben ik ultra happy
Please confirm.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Morgen de Ferrari strategie fuck up
Niet.quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:55 schreef Netsplitter het volgende:
Ferrari vloer inspectie incoming.
quote:
Beetje de tradities in ere houdenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Morgen de Ferrari strategie fuck up
+ motorplofquote:
We are check- *PLOF*quote:
Die volgend jaar niet meer in Nederland zijnquote:
we are checkingquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die volgend jaar niet meer in Nederland
Ik hoop het van harte. En hoop nog harder dat we niet van de regen in de drup vallen met een andere kansloze buitenlandse streamingdienst.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die volgend jaar niet meer in Nederland
Moet die streamingdienst een hele infrastructuur in 4 maanden opbouwen. Gaat niet echt lukken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte. En hoop nog harder dat we niet van de regen in de drup vallen met een andere kansloze buitenlandse streamingdienst.
Hopelijk krijgt volgend jaar Ziggy weer de rechten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die volgend jaar niet meer in Nederland zijn
le ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moet die streamingdienst een hele infrastructuur in 4 maanden opbouwen. Gaat niet echt lukken.
Brr, liever nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt volgend jaar Ziggy weer de rechten.
Alhoewel.... met Leclerc op pole weet je helemaal zeker dat Max wint.quote:
Kan net zo goed crapple, Amazon of weet ik veel wat zijn.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moet die streamingdienst een hele infrastructuur in 4 maanden opbouwen. Gaat niet echt lukken.
Volgens mij had Plooi al zijn mond voorbij gepraat en is F1 vanaf 2025 weer bij Ziggo.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij bedoelde 2024 al.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij had Plooi al zijn mond voorbij gepraat en is F1 vanaf 2025 weer bij Ziggo.
Zijn er genoeg die dat al hebbenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is dan raar, want de bids zijn nog niet eens gedaan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij had Plooi al zijn mond voorbij gepraat en is F1 vanaf 2025 weer bij Ziggo.
Was die bieding al geweest dan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Viaplee is bezig om de rechten van volgend jaar te verkopen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is dan raar, want de bids zijn nog niet eens gedaan.
Ze hebben de veilig stilgelegd.
Zal je altijd zien dat ze dan de commentatoren van Viaplay overnemen, zitten we daar nog aan vastquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
lolquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:00 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zal je altijd zien dat ze dan de commentatoren van Viaplay overnemen, zitten we daar nog aan vast
Zegt men. Niets officieel bevestigd.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Viaplee is bezig om de rechten van volgend jaar te verkopen.
Een beetje spanning in het beginquote:
Jaquote:
Ben toch wel happyquote:
PER op 0.16 van VER, dat is natuurlijk wel prima.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:01 schreef SiGNe het volgende:
Ricciardo nog steeds sneller dan Perez.. zonder tow.. dat moet pijn doen
Nou nou.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
Misschien Verstappen een keer in de muur
Hoezo dat nou weer?quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
Jawel hoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ie niet happy gaat zijn
Beetje bescherming voor Maxquote:
Eensquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
Verstappen en Hamilton wel. De goatsquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Was in 2021 ook al zo, geen enkele verbetering in het tweede deel van Q3..
Reken er maar niet op. RIC gaat altijd voor zichzelf. Net als Max.quote:
En banden die snel op zijnquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
Vlot wegrijden bij de start kunnen die Ferraris wel. Ze moeten het toch hebben van een slechte strategie.
Feels like nostalgia.quote:
Eerst maar het FIA onderzoek afwachten.quote:
Dan plaats 6quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Eerst maar het FIA onderzoek afwachten.
Of hij stelt zijn RB stoeltje veilig en kan Lawson volgend jaar bij AT rijdenquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. RIC gaat altijd voor zichzelf. Net als Max.
Verstappen won vaker als Leclerc op pole stondquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:03 schreef LTVDK het volgende:
Charles weet wel hoe die van pole moet winnen
Ja, maar toen kwam Merc ook ineens compleet vanuit het niets. Net als nu, ineens een team vanuit het niets 1-2. Kennelijk doet de temperatuur dan ineens iets?quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Verstappen en Hamilton wel. De goats
quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:05 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Of hij stelt zijn RB stoeltje veilig en kan Lawson volgend jaar bij AT rijden
Ja dat was ook de grapquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Verstappen won vaker als Leclerc op pole stond
Lawson bij AT lijkt me een uitstekend plan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:05 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Of hij stelt zijn RB stoeltje veilig en kan Lawson volgend jaar bij AT rijden
Net zoals vorige weekquote:
PER -> OUTquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lawson bij AT lijkt me een uitstekend plan.
Lijkt in dit seizoen inderdaadquote:
Yuki heeft de meeste towsquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:08 schreef ZaZoe het volgende:
Max oogt relaxed, en morgen een gratis tow van de Ferraries
Ziggo >>> Viapleequote:Op zondag 29 oktober 2023 00:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
'de banden van Leclerc en Sainz gaan onderzocht worden'
wtf Viaplay, waar slaat dat nou op. alsof ze die banden geprepareerd hebben zodat ze harder gaan?
Nee, GEEFT de meeste towsquote:
Winterbanden ondergedaan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
wtf Viaplay, waar slaat dat nou op. alsof ze die banden geprepareerd hebben zodat ze harder gaan?
Ze zijn helemaal in mineur omdat Max geen pole heeftquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bandendrukquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
Luchtdruk kan je aanpassenquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
Welneequote:Op zondag 29 oktober 2023 00:10 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ze zijn helemaal in mineur omdat Max geen pole heeft
Gezeik over Viaplay anno 2023 neem ik niet zo serieus.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ze zijn toch heel neutraal bij Viaplay?quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:10 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ze zijn helemaal in mineur omdat Max geen pole heeft
Over wel hoor. Doe je zelf ookquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gezeik over Viaplay anno 2023 neem ik niet zo serieus.
Viaplay commentaar*quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Over wel hoor. Doe je zelf ook
Dat zou nogal dom zijn; diskwalificatie riskeren voor een pole position.quote:
Dat ze beweren, maar ze doen het tegenovergesteldequote:Op zondag 29 oktober 2023 00:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze zijn toch heel neutraal bij Viaplay?
Ze hebben afgekeken bij Mercedes maar hebben het verkeerd gelezen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dat zou nogal dom zijn; diskwalificatie riskeren voor een pole position.
Toto zou het doenquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Wie beweert dat? En waarom zou dat moeten?quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze zijn toch heel neutraal bij Viaplay?
Taco's vreten?quote:
Waar beweren ze dat?quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat ze beweren, maar ze doen het tegenovergestelde
quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ga ik niet meer opzoeken, maar dat beweerde ze in 2021 al.quote:
Je luistert naar Tom.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
Kom binnen, de tap is al lang geopend.quote:
Is ook onderdeel van het F1TV commentaar.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viaplay commentaar*
Als je nu nog Viaplee hebt kies je zelf voor die troep. Zelfs @:R-Woud93
Het is geen troep. Olav en Jack zijn troep.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viaplay commentaar*
Dan kies je toch zelf voor die troep?quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is ook onderdeel van het F1TV commentaar.
Van mij hoeft niemand neutraal te zijn, maar dat beweerden ze zelf van te voren.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie beweert dat? En waarom zou dat moeten?
Ziggo was ook verre van neutraal.
Wie stelt bewijst.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ga ik niet meer opzoeken, maar dat beweerde ze in 2021 al.
Welke troep?quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan kies je toch zelf voor die troep?
ik hoorde het zelfs als dat FER de banden gaat onderzoekenquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En Tom bedoelde dat ook heel anders. Niet eens negatief "Onderzoeken".
Het is al vaak genoeg gepost in dit subforumquote:
Retweetquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is geen troep. Olav en Jack zijn troep.
Ik hoor graag Nederlands.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viaplay commentaar*
Klopt maar ja vorige week deden ze het ook met het plankje daarmee de rijhoogte hč dusja niet altijd even zorgvuldig.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dan kan Leclerc voor de tweede race achter elkaar z'n race hebben weggegooid.
Ach, hou toch op. Het was een van hun speerpunten om niet de 'Max Verstappen'-show te zijn, want dat was hun kritiek op Ziggo.quote:
Dát. Maar de F1 mods denken daar over het algemeen anders overquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:17 schreef Nizno het volgende:
we hebben toch een viaplay topic voor dit geneuzel?
quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is al vaak genoeg gepost in dit subforum
Ga even zelf zoeken
Precies. Zo bedoelde hij het.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik hoorde het zelfs als dat FER de banden gaat onderzoeken
Ze zijn ook minder erg dan Ziggo.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Ach, hou toch op. Het was een van hun speerpunten om niet de 'Max Verstappen'-show te zijn, want dat was hun kritiek op Ziggo.
en terechtquote:
Dit is een lage standaard.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze zijn ook minder erg dan Ziggo.
Dat kan ook met een goede strategie gebeurenquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:17 schreef DKUp het volgende:
Ferrari moet een goede strategie hebben anders is het morgen weer niks…..
Ik lach al eigenlijk.
Het wel of niet pro Max zijn vind ik ook nauwelijks interessant. Daar ontkom je niet aan als iemand 2 jaar op rij 15 races wint. Vooral de kwaliteit van de show, de pitreporter vind ik voor Viaplay spreken. Zit je nog met de zeer onsympathieke Olav zodra hij niet in zijn commentaarpositie zit vs 2 commentatoren die ook niet goed genoeg zijn en de balans slaat uit naar het voordeel van Viaplay.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Ach, hou toch op. Het was een van hun speerpunten om niet de 'Max Verstappen'-show te zijn, want dat was hun kritiek op Ziggo.
Inderdaad, neutraal zijn was het uitgangspunt van Viaplay.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Vorig jaar zaten ze er echt goed bij. Eigenlijk is alleen Ferrari een goede concurrent en inderdaad de enige met een overwinning dit seizoenquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat kan ook met een goede strategie gebeuren
Maar goed, voorlopig hebben ze als enige een zege dit seizoen naast RB
Maar dat werd helemaal niet gezegdquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Inderdaad, neutraal zijn was het uitgangspunt van Viaplay.
Echter wat ze nu als commentaar brachten is het zoveelste bewijs dat er niets van terecht gekomen is.
Ferrari op de eerste startrij, dan MOET er wel iets onderzocht worden. Gaat nergens over.
Het gesjoemel van Ferrari (brandstofdruk-gate) dateerd van 2019.
Je maakt van een mug een olifant. Volgens mij bedoelden ze het totaal niet zo.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Echter wat ze nu als commentaar brachten is het zoveelste bewijs dat er niets van terecht gekomen is.
Ferrari op de eerste startrij, dan MOET er wel iets onderzocht worden. Gaat nergens over.
Ze hebben nog een paar kwalificaties en races.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:22 schreef -XOR- het volgende:
RIC op basis van deze quali naar RB is als Akpom na zijn fluke-seizoen naar Ajax.
Ik weet niet wat die nu weer doet, maar klachten over de veel snellere auto voor Daniël zijn natuurlijk wel gewoon terecht.quote:
Redbull-verkoop bij de Wallmart.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:23 schreef Nizno het volgende:
tom waarom zou je perez bij AT laten gaan rijden als je ric naar RBR zet... sukkel daar heb je dan law voor
Financiële redenen?quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:23 schreef Nizno het volgende:
tom waarom zou je perez bij AT laten gaan rijden als je ric naar RBR zet... sukkel daar heb je dan law voor
quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://www.gpblog.com/nl(...)gen-anders-doen.html
quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze zijn ook minder erg dan Ziggo.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Het wel of niet pro Max zijn vind ik ook nauwelijks interessant. Daar ontkom je niet aan als iemand 2 jaar op rij 15 races wint. Vooral de kwaliteit van de show, de pitreporter vind ik voor Viaplay spreken. Zit je nog met de zeer onsympathieke Olav zodra hij niet in zijn commentaarpositie zit vs 2 commentatoren die ook niet goed genoeg zijn en de balans slaat uit naar het voordeel van Viaplay.
kans lopen lawson kwijt te raken als die met RIC in de RBR nog niet in de AT komt? ik zou het risico niet nemenquote:
Zucht* Het ging er over dat Leclerc zei dat hij zelf 'suprised' was en Ferrari zal moeten gaan uitzoeken waar dat het aan ligt zodat ze dat kunnen gebruiken voor morgen en volgende racesquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Grappig dat Leclerc noch Sainz eigenlijk zelf leek te begrijpen waarom het in Q3 zo goed ging.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vorig jaar zaten ze er echt goed bij. Eigenlijk is alleen Ferrari een goede concurrent en inderdaad de enige met een overwinning dit seizoen
Als gast in een F1-show is hij ook wel enorm irritant. Qua commentaar stoor ik me er niet zo aan, daar is het vooral Sjekquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:25 schreef Nattekat het volgende:
Whiskers steekt haar enorme afgunst jegens Olav niet onder stoelen of banken, de tandjes
Hmm, oke, dan heb ik het verkeerd begrepen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zucht* Het ging er over dat Leclerc zei dat hij zelf 'suprised' was en Ferrari zal moeten gaan uitzoeken waar dat het aan ligt zodat ze dat kunnen gebruiken voor morgen en volgende races
Dat zeiden ze helemaal niet johquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Eens. En Sjek heeft veel meer een bijrol gekregen nu, groot verschil met vorig jaar iig.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als gast in een F1-show is hij ook wel enorm irritant. Qua commentaar stoor ik me er niet zo aan, daar is het vooral Sjek
neuj Tom is best een lul maar in dit geval was het echt gewoon dat ze bij fer op zoek moeten naar de oorzaak om morgen er ook gebruik van te makenquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Hmm, oke, dan heb ik het verkeerd begrepen.
Het klonk voor mij alsof Viaplay dacht dat er iets met de banden gedaan was. Teveel opgewarmd of te lage druk bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:25 schreef Nattekat het volgende:
Whiskers steekt haar enorme afgunst jegens Olav niet onder stoelen of banken, de tandjes
Dat doet me aan iemand denken toevallig.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat ik zo erg vind aan Nelson is dat rancuneuze toontje van hem. Als Max pole pakt is hij niet blij omdat Max pole pakt maar omdat “DE CONCURRENTIE DE DEKSEL OP DE NEUS KRIJGT”doe gewoon eens even normaal.
Man moet helemaal zijn gelijk halen en ziet zichzelf als onderdeel van het succes. Beetje vreemd. Maar voor de rest goede gasten.
Oh?quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:30 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton vrij duidelijk de schijn tegen wat die mogelijke straf betreft.
Geen verzachtende omstandigheden. Dus als ie te hard reed, is ie de klos.quote:
Hier staat het uit, dus houd ons op de hoogte.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:30 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton vrij duidelijk de schijn tegen wat die mogelijke straf betreft.
Niet aan mij gelukkig, zo ben ik niet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat doet me aan iemand denken toevallig.
Goede reactiequote:Op zondag 29 oktober 2023 00:32 schreef Nizno het volgende:
goed zo lando... niet alonso de schuld geven maar toegeven dat je eerste run gewoon de schuld was
Volgens mij zijn niet alle coureurs under investigation dus dat klopt natuurlijk van geen kant.quote:
het is ook gewoon het directe gevolg van die delta regel. Ze moeten wel.quote:
Daar leek het wel opquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen verzachtende omstandigheden. Dus als ie te hard reed, is ie de klos.
nee, ze gaan allemaal tegelijk naar buiten. Je kunt ook het moment kiezen dat de baan bijna leeg isquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
het is ook gewoon het directe gevolg van die delta regel. Ze moeten wel.
Max reed vooraan toch?quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
blijf twijfelen. een auto achter verstappen kon wel 5 auto's inhalen in de pits, maar de auto van Max niet.
omdat het daar te krap was?
Ja. Heb het hele plaatje nodig om te oordelen of het nou een ding is of niet.quote:
Hij heeft het niet alleen over deze race.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mij zijn niet alle coureurs under investigation dus dat klopt natuurlijk van geen kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |